abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192431894
@maily: Ik heb ontzettend veel getest, en serieus: jarenlang div. produkten getest :) .
Care Organic van de Appie werkt momenteel het beste voor mij, en is ook nog redelijk betaalbaar. Ik heb momenteel nog zeker voldoende voor een week of 3, dus ik hoop ergens in de komende weken dan toch te kunnen 'scoren' :+ .
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192431897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Momo het volgende:
Dacht kijk eens naar online bezorgen bij de AH, zijn echt best veel dingen uitverkocht zoals alle kippen eieren.
Verkopen ze ook andere eieren dan kip?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 15:41:46 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192431902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Paaseieren.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:42:09 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192431906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Kwarteleieren bijvoorbeeld
pi_192431945
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan? Die dingen vries je niet in en ze komen gewoon uit Nederland, dus waar gaat het mis? Zijn ook geen producten zoals wc-papier die rustig in een magazijn liggen zonder te bederven.
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 15:45:27 #81
197773 crew  maily
pi_192431966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:42 schreef Momo het volgende:

[..]

Kwarteleieren bijvoorbeeld
Broed je die uit?
pi_192431985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan? Die dingen vries je niet in en ze komen gewoon uit Nederland, dus waar gaat het mis? Zijn ook geen producten zoals wc-papier die rustig in een magazijn liggen zonder te bederven.
Roerei
Roerei is makkelijk in te vriezen. Zorg ervoor dat je de eieren niet te lang bakt en ze nog een beetje vochtig zijn. Laat ze afkoelen en stop ze daarna in kleine zakjes in de vriezer. Als je ze vervolgens wil eten, kun je ze in de koelkast of magnetron ontdooien.

Rauwe eieren
Je kunt rauwe eieren invriezen, maar niet met schil. De schil kan hierdoor namelijk breken. Breek dus eerst het ei open voordat je hem in een bakje of zakje invriest. Je kunt het eiwit en eigeel apart invriezen, of samen. Als je het samen invriest, kun je het ei het best eerst kloppen.
pi_192432001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:46 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Roerei
Roerei is makkelijk in te vriezen. Zorg ervoor dat je de eieren niet te lang bakt en ze nog een beetje vochtig zijn. Laat ze afkoelen en stop ze daarna in kleine zakjes in de vriezer. Als je ze vervolgens wil eten, kun je ze in de koelkast of magnetron ontdooien.

Rauwe eieren
Je kunt rauwe eieren invriezen, maar niet met schil. De schil kan hierdoor namelijk breken. Breek dus eerst het ei open voordat je hem in een bakje of zakje invriest. Je kunt het eiwit en eigeel apart invriezen, of samen. Als je het samen invriest, kun je het ei het best eerst kloppen.
Doen mensen dat op dit moment serieus? :D Opzich zijn eieren wel een tijdje houdbaar, aantal weken, maar verbaast me dat ze nu al weken lang problemen hebben dat op voorraad te houden zoals normaal.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:49:26 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192432023
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat straks de toevoer van voedsel gaat stoppen?
pi_192432100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:49 schreef Momo het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat straks de toevoer van voedsel gaat stoppen?
Het boodschappen doen wordt m.i. steeds onprettiger, dus ik laat het nu maar bezorgen en als dat niet kan haal ik gelijk voor 2 weken.
pi_192432130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Doen mensen dat op dit moment serieus? :D Opzich zijn eieren wel een tijdje houdbaar, aantal weken, maar verbaast me dat ze nu al weken lang problemen hebben dat op voorraad te houden zoals normaal.
De Lidl gisteren had plenty eieren, het is natuurlijk ook alweer bijna Pasen dus als je goed zoekt...
pi_192432197
quote:
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan?
Omdat nu meer mensen thuis lunchen ( met gebakken ei of een gekookt ei) en omdat Pasen is....
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 16:11:31 #88
197773 crew  maily
pi_192432402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De Lidl gisteren had plenty eieren, het is natuurlijk ook alweer bijna Pasen dus als je goed zoekt...
_O-
pi_192432845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:49 schreef Momo het volgende:
Mijn complottheoriefan schmoeder berichtte al paniekerig dat de UN een waarschuwing had gegeven voor voedseltekorten en dat we absoluut moesten gaan hamsteren, wat de regering ook zei.

dat bleek de UN idd gedaan te hebben....voor Syrië, Iran, Noord-Korea etc. Maar daar woont ze niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192438392
Zowel in de Appie vandaag als in de Dirk gisteren zag ik iemand hartgrondig in een zakdoek snuiten. Ik ben op beiden afgelopen maar zwenkte toch af toen ik zag wat voor zielepootjes het waren. Nu vraag ik me af wat ik bij de volgende neussnuiter ga doen. Ongeacht corona vind ik sowieso dat het niet kan, in een zakdoek trompetteren tussen de eetwaren. Dat doe je buiten.
  vrijdag 3 april 2020 @ 22:20:59 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192438528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef Hupje het volgende:
Ik voel me wel bezwaard als ik de ingrediënten lijst lees van een product en het dan terug zet omdat het niet allergie-geschikt is... Want dan heb ik het toch al aangeraakt, en het kost tijd waarin anderen soms moeten wachten.
Dat herken ik wel ja. Ik probeer dan maar gewoon geen nieuwe dingen nu. 80% Van de dingen die ik bekijk kan ik toch niet eten.
Gelukkig heeft AH van elk product de ingrediënten online staan.
Spoilers!
pi_192440162
quote:
Nou, als je wel pannenkoekenmix, broodmix, meel, bloem en dergelijke hebt gehamsterd horen daar vaak ook eieren bij.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2020 @ 03:25:59 #93
22592 crew  Ole
pi_192441660
maar kippetjes bliven elke dag verse leggen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192441738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn complottheoriefan schmoeder berichtte al paniekerig dat de UN een waarschuwing had gegeven voor voedseltekorten en dat we absoluut moesten gaan hamsteren, wat de regering ook zei.

dat bleek de UN idd gedaan te hebben....voor Syrië, Iran, Noord-Korea etc. Maar daar woont ze niet.
Voor veel voedsel is momenteel geen afzetmarkt meer of er zijn distributie/opslag problemen.
Er wordt op dit moment wereldwijd veel verse groenten en aardappels doorgedraaid.... :{

Graan en rijst kan schaars worden, aan verse groenten en fruit is op dit moment een overschot.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zalmslaatje op 04-04-2020 04:09:27 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192441750
Bij de Vomar stond er een beveiliger braaf de karretjes te sprayen.
Daar kan de Lidl nog wat van leren.
Morgen eens naar de Jumbo, je moet wat met je dag als je niet naar je werk toe hoeft en toch naar buiten toe wil en je onder de mensen wil begeven :@ :P 🤧
pi_192441777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 04:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de Vomar stond er een beveiliger braaf de karretjes te sprayen.
Daar kan de Lidl nog wat van leren.
Morgen eens naar de Jumbo, je moet wat met je dag als je niet naar je werk toe hoeft en toch naar buiten toe wil en je onder de mensen wil begeven 🤧
Ik ga normaal naar 3 supermarkten. AH, Dirk, Lidl,

AH en Dirk hadden al heel snel maatregelen, lidl niet
pi_192442564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Momo het volgende:

[..]

Die mensen met 2 dingen in de kar moeten ze echt weten. Minimum bedrag 20 euro.
Heb gister brood, pindakaas en diepvries pizza gekocht. Was ongeveer 11 euro.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192442580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me zo verbazen over de oogkleppen en het onvermogen bij mensen om gewoon je te houden aan de simpele richtlijnen.

Vanochtend was ik in de Jumbo en zag ik 2 vrouwen van 35-40 jaar keuvelen en een toch al smal gangpad compleet blokkeren. Na een paar minuten werden ze volledig terecht aangesproken door personeel en gesommeerd uit elkaar te gaan en hun gesprek te staken. Vervolgens tref ik ze even verder in de supermarkt toch weer aan, terwijl ze al lopend een paar woorden wisselen. De ene tegen het andere: "Die social distancing, dat kan ik dus echt niet. Dat kan toch niemand? Wat jij?" De ander: "Ik houd me er ook niet aan."

Hoe dan?!?! Herkennen mensen dit beeld of had ik toevallig met 2 mafkezen te maken in de supermarkt?
Heel vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Gelukkig greep het personeel in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192442908
Vandaag BBQ vlees en sauzen hamsteren _O_
Even a broken clock is right twice a day.
pi_192442932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:11 schreef gombro het volgende:
Zowel in de Appie vandaag als in de Dirk gisteren zag ik iemand hartgrondig in een zakdoek snuiten. Ik ben op beiden afgelopen maar zwenkte toch af toen ik zag wat voor zielepootjes het waren. Nu vraag ik me af wat ik bij de volgende neussnuiter ga doen. Ongeacht corona vind ik sowieso dat het niet kan, in een zakdoek trompetteren tussen de eetwaren. Dat doe je buiten.
Wat een onzin zeg. Hooikoorts is op dit moment ook weer aan het opbloeien. Miljoenen mensen in Nederland hebben last van hooikoorts.

Ik ben zelf ook constant aan het niezen en snuiten. Ik kan ook lekker door de supermarkt lopen en het snot uit me neus laten vallen, als oplossing voor je zelfgemaakte probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')