abonnement Unibet Coolblue
pi_192428343
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]

Iedereen moddervet de quarantaine uit straks _O-
Nog meer doden😂
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 12:04:29 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192428380
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat gaat niet altijd. Moest laatst wat ruilen wat met open deksel bezorgd was door de AH. :{
Dus toen had ik 1 potje in mijn karretje.
Dan ruil je dat om de volgende keer dat je boodschappen doet.
pi_192428393
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Momo het volgende:

[..]

Die mensen met 2 dingen in de kar moeten ze echt weten. Minimum bedrag 20 euro.
Dat gaat mij niet lukken, vooral wat verse producten betreft niet. Ik moet wel meerdere keren per week boodschappen doen. 1 brood in mijn vriesvak en mijn vriesvak is vol.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 12:05:37 #54
236264 crew  capricia
pi_192428397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef Momo het volgende:

[..]

Dan ruil je dat om de volgende keer dat je boodschappen doet.
Die doe ik online (dus dan kun je niet ruilen). Eens per week voor het hele gezin.
Bovendien had ik het product nodig .
Definitely not CIA
pi_192428503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:59 schreef Alieda-R het volgende:
Het valt me op dat er vooral veel chips gehamsterd wordt momenteel? Zouden ouders van kleine kinderen daar de kinderen mee omkopen zodat ze stil/rustig blijven in huis? Want ik zie het nut er niet van in om chips te hamsteren, gisteren kwam er een man met een kar vol chips de Spar uit :') :') :') Bij AH en Aldi was ook bijna geen chips meer te koop.
Hier geen enkele, maar dan ook geen enkele sprake van. Nog niet één keer gezien dat de chipsvakken leger waren dan normaal sinds de uitbraak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:14:32 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192428543
Bij ons bij de Aldi weg, chips is er nu wel weer, maar een stuk minder dan eerst
En langzaam komen de afbakbroodjes weer terug, maar nog altijd niet die ik heb.

Weet alleen niet of dat aan levering ligt of aan het hamsteren.. Want het is al een week zo en ik ben niet altijd aan het einde van de dag pas geweest.
  Admin vrijdag 3 april 2020 @ 12:16:17 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192428572
Dan ben ik wel benieuwd waar al die gehamsterde producten komen te liggen.
Muizen en dergelijke zijn dol op gehamsterde goederen O-)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 12:31:13 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192428855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:05 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat gaat mij niet lukken, vooral wat verse producten betreft niet. Ik moet wel meerdere keren per week boodschappen doen. 1 brood in mijn vriesvak en mijn vriesvak is vol.
Als ik 1 keer per week boodschappen doe en ook brood en groente/fruit haal kan ik daar een week mee doen. En ik heb ook een mini vriesvak.
pi_192428943
huh? doosje eieren, bijna 5.00 euro, gewone waren op.
waren wel super blije kippen dingen ofzo,
zeer biologisch, iemand deed de boodschappen voor me, gelukkig ben ik niet armlastig!
  Redactie Frontpage vrijdag 3 april 2020 @ 12:37:24 #60
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192428956
Net toch maar weer naar de supermarkt geweest voor brood en groenten, was een stuk beter te doen dan gisteren, nu wel mensen die gewoon een beetje moeite doen om afstand te houden ^O^

Wat ik wel een nadeel vind van die karretjes, ik ga altijd lopend en normaal heb ik een mandje zodat ik het gewicht en hoeveelheid een beetje kan inschatten. Nu loop ik elke keer met een loodzware volle tas omdat het in dat wagentje allemaal maar zo weinig lijkt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_192429003
Ik blijf me zo verbazen over de oogkleppen en het onvermogen bij mensen om gewoon je te houden aan de simpele richtlijnen.

Vanochtend was ik in de Jumbo en zag ik 2 vrouwen van 35-40 jaar keuvelen en een toch al smal gangpad compleet blokkeren. Na een paar minuten werden ze volledig terecht aangesproken door personeel en gesommeerd uit elkaar te gaan en hun gesprek te staken. Vervolgens tref ik ze even verder in de supermarkt toch weer aan, terwijl ze al lopend een paar woorden wisselen. De ene tegen het andere: "Die social distancing, dat kan ik dus echt niet. Dat kan toch niemand? Wat jij?" De ander: "Ik houd me er ook niet aan."

Hoe dan?!?! Herkennen mensen dit beeld of had ik toevallig met 2 mafkezen te maken in de supermarkt?
pi_192429035
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me zo verbazen over de oogkleppen en het onvermogen bij mensen om gewoon je te houden aan de simpele richtlijnen.

Vanochtend was ik in de Jumbo en zag ik 2 vrouwen van 35-40 jaar keuvelen en een toch al smal gangpad compleet blokkeren. Na een paar minuten werden ze volledig terecht aangesproken door personeel en gesommeerd uit elkaar te gaan en hun gesprek te staken. Vervolgens tref ik ze even verder in de supermarkt toch weer aan, terwijl ze al lopend een paar woorden wisselen. De ene tegen het andere: "Die social distancing, dat kan ik dus echt niet. Dat kan toch niemand? Wat jij?" De ander: "Ik houd me er ook niet aan."

Hoe dan?!?! Herkennen mensen dit beeld of had ik toevallig met 2 mafkezen te maken in de supermarkt?
Zie dat wel vaker ja.
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:47:14 #63
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192429096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me zo verbazen over de oogkleppen en het onvermogen bij mensen om gewoon je te houden aan de simpele richtlijnen.

Vanochtend was ik in de Jumbo en zag ik 2 vrouwen van 35-40 jaar keuvelen en een toch al smal gangpad compleet blokkeren. Na een paar minuten werden ze volledig terecht aangesproken door personeel en gesommeerd uit elkaar te gaan en hun gesprek te staken. Vervolgens tref ik ze even verder in de supermarkt toch weer aan, terwijl ze al lopend een paar woorden wisselen. De ene tegen het andere: "Die social distancing, dat kan ik dus echt niet. Dat kan toch niemand? Wat jij?" De ander: "Ik houd me er ook niet aan."

Hoe dan?!?! Herkennen mensen dit beeld of had ik toevallig met 2 mafkezen te maken in de supermarkt?
Nee er zijn echt idioten die dit doen. Hier ook gezien bij de in/uitgang nota bene. Dan krijg je echt zin om iets heel vervelends te gaan doen. Er wat van zeggen heeft geen nut. Dat komt toch niet door de betonplaat voor hun kop heen. Het moet op afstand hé..... ~O>
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 13:43:01 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192429908
lijkt me ook wel lastig hoor, er is al geen reet te doen de hele dag en als je dan ineens een bekende tegenkomt in de supermarkt dan raak je vanzelf aan de praat volgens mij

als je dan ook nog met die verplichte winkelwagentjes rondloopt is zo'n pad snel geblokkeert

zie het ook wel, of van die mensen die kei- en keihard twijfelen tussen een melkje van 49 cent en een melkje van 69 cent ... dan wacht je ff of je gaat iets anders pakken en je komt later terug

dat is wel echt het laatste waar ik me druk om kan maken nu hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 03-04-2020 14:36:42 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192429946
Ik voel me wel bezwaard als ik de ingrediënten lijst lees van een product en het dan terug zet omdat het niet allergie-geschikt is... Want dan heb ik het toch al aangeraakt, en het kost tijd waarin anderen soms moeten wachten.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:22:37 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192430644
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef Hupje het volgende:
Ik voel me wel bezwaard als ik de ingrediënten lijst lees van een product en het dan terug zet omdat het niet allergie-geschikt is... Want dan heb ik het toch al aangeraakt, en het kost tijd waarin anderen soms moeten wachten.
Dan koop je toch hetzelfde als dat je altijd koopt :?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 14:33:20 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192430828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef Hupje het volgende:
Ik voel me wel bezwaard als ik de ingrediënten lijst lees van een product en het dan terug zet omdat het niet allergie-geschikt is... Want dan heb ik het toch al aangeraakt, en het kost tijd waarin anderen soms moeten wachten.
Handschoenen?
pi_192431235
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dan koop je toch hetzelfde als dat je altijd koopt :?
Mijn gedachte ook ja, je gaat nu toch niet opeens heel andere dingen proberen. Misschien een enkel ding wat je nodig hebt voor een gerecht wat je nooit eerder hebt gebruikt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192431252
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef maily het volgende:

[..]

Handschoenen?
Hoe werkt dat? Desinfecteer je die na ieder product wat je aanraakt en niet koopt? Neem je na je boodschappen alles met chloor af om het te ontsmetten?

Ik ben gelukkig bekend met de HACCP regels, maar om dat op zo'n grote schaal toe te passen lijkt me best lastig.
pi_192431637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Mijn gedachte ook ja, je gaat nu toch niet opeens heel andere dingen proberen. Misschien een enkel ding wat je nodig hebt voor een gerecht wat je nooit eerder hebt gebruikt.
Precies dat dus. Van bijna alles weet ik of het geschikt is, maar niet van alles. En ook al is dat maar 1x per winkelronde, ik vind dat dan toch vervelend. Ik doe natuurlijk mijn best om zoveel mogelijk de bekende producten te kopen.
pi_192431679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:23 schreef Hupje het volgende:

[..]

Precies dat dus. Van bijna alles weet ik of het geschikt is, maar niet van alles. En ook al is dat maar 1x per winkelronde, ik vind dat dan toch vervelend. Ik doe natuurlijk mijn best om zoveel mogelijk de bekende producten te kopen.
Nou die enkele keer zou ik er me er dus zo erg niet druk om maken om wat anderen er evt van zouden vinden hoor ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192431737
Ik herken dit wel, handzeep is momenteel (nog steeds) een hamster produkt, ik ben allergisch voor parfum, ik krijg hier eczeem van, dus ik gebruik ook altijd zeep zonder parfum.
Laat nou juist ook die handzeep de laatste keer uitverkocht zijn. Dan moet ik dus helaas wel etiketten lezen van andere merken handzeep, waarvan ik vermoed dat deze zonder parfum zijn, maar niet zeker weet.
Lang verhaal kort: juist in deze hamster tijd boodschappen doen gaat voor mensen met allergieen niet altijd van een leien dakje.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:31:35 #73
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192431756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik herken dit wel, handzeep is momenteel (nog steeds) een hamster produkt, ik ben allergisch voor parfum, ik krijg hier eczeem van, dus ik gebruik ook altijd zeep zonder parfum.
Laat nou juist ook die handzeep de laatste keer uitverkocht zijn. Dan moet ik dus helaas wel etiketten lezen van andere merken handzeep, waarvan ik vermoed dat deze zonder parfum zijn, maar niet zeker weet.
Lang verhaal kort: juist in deze hamster tijd boodschappen doen gaat voor mensen met allergieen niet altijd van een leien dakje.
Ik kan niet tegen welke chemische zeep dan ook, koop altijd groot in in Duitsland, daar heb je heel veel "naturkosmetik", gewoon bij de drogist, zit wel een geur aan (etherische olie) maar geen parfum en ook geen SLS, waar ik totaal niet tegen kan.
Ik hoop dat de huidige voorraad groot genoeg is, want voorlopig zit een tripje Duitsland er niet in.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 15:35:06 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192431800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik herken dit wel, handzeep is momenteel (nog steeds) een hamster produkt, ik ben allergisch voor parfum, ik krijg hier eczeem van, dus ik gebruik ook altijd zeep zonder parfum.
Laat nou juist ook die handzeep de laatste keer uitverkocht zijn. Dan moet ik dus helaas wel etiketten lezen van andere merken handzeep, waarvan ik vermoed dat deze zonder parfum zijn, maar niet zeker weet.
Lang verhaal kort: juist in deze hamster tijd boodschappen doen gaat voor mensen met allergieen niet altijd van een leien dakje.
Je zou eventueel kunnen googlen tegen welke je wel kunt en daarnaar zoeken in de supermarkt.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:40:34 #75
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192431888
Dacht kijk eens naar online bezorgen bij de AH, zijn echt best veel dingen uitverkocht zoals alle kippen eieren.
pi_192431894
@maily: Ik heb ontzettend veel getest, en serieus: jarenlang div. produkten getest :) .
Care Organic van de Appie werkt momenteel het beste voor mij, en is ook nog redelijk betaalbaar. Ik heb momenteel nog zeker voldoende voor een week of 3, dus ik hoop ergens in de komende weken dan toch te kunnen 'scoren' :+ .
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192431897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Momo het volgende:
Dacht kijk eens naar online bezorgen bij de AH, zijn echt best veel dingen uitverkocht zoals alle kippen eieren.
Verkopen ze ook andere eieren dan kip?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 15:41:46 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192431902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verkopen ze ook andere eieren dan kip?
Paaseieren.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:42:09 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192431906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verkopen ze ook andere eieren dan kip?
Kwarteleieren bijvoorbeeld
pi_192431945
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan? Die dingen vries je niet in en ze komen gewoon uit Nederland, dus waar gaat het mis? Zijn ook geen producten zoals wc-papier die rustig in een magazijn liggen zonder te bederven.
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 15:45:27 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192431966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:42 schreef Momo het volgende:

[..]

Kwarteleieren bijvoorbeeld
Broed je die uit?
pi_192431985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan? Die dingen vries je niet in en ze komen gewoon uit Nederland, dus waar gaat het mis? Zijn ook geen producten zoals wc-papier die rustig in een magazijn liggen zonder te bederven.
Roerei
Roerei is makkelijk in te vriezen. Zorg ervoor dat je de eieren niet te lang bakt en ze nog een beetje vochtig zijn. Laat ze afkoelen en stop ze daarna in kleine zakjes in de vriezer. Als je ze vervolgens wil eten, kun je ze in de koelkast of magnetron ontdooien.

Rauwe eieren
Je kunt rauwe eieren invriezen, maar niet met schil. De schil kan hierdoor namelijk breken. Breek dus eerst het ei open voordat je hem in een bakje of zakje invriest. Je kunt het eiwit en eigeel apart invriezen, of samen. Als je het samen invriest, kun je het ei het best eerst kloppen.
pi_192432001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:46 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Roerei
Roerei is makkelijk in te vriezen. Zorg ervoor dat je de eieren niet te lang bakt en ze nog een beetje vochtig zijn. Laat ze afkoelen en stop ze daarna in kleine zakjes in de vriezer. Als je ze vervolgens wil eten, kun je ze in de koelkast of magnetron ontdooien.

Rauwe eieren
Je kunt rauwe eieren invriezen, maar niet met schil. De schil kan hierdoor namelijk breken. Breek dus eerst het ei open voordat je hem in een bakje of zakje invriest. Je kunt het eiwit en eigeel apart invriezen, of samen. Als je het samen invriest, kun je het ei het best eerst kloppen.
Doen mensen dat op dit moment serieus? :D Opzich zijn eieren wel een tijdje houdbaar, aantal weken, maar verbaast me dat ze nu al weken lang problemen hebben dat op voorraad te houden zoals normaal.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:49:26 #84
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192432023
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat straks de toevoer van voedsel gaat stoppen?
pi_192432100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:49 schreef Momo het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat straks de toevoer van voedsel gaat stoppen?
Het boodschappen doen wordt m.i. steeds onprettiger, dus ik laat het nu maar bezorgen en als dat niet kan haal ik gelijk voor 2 weken.
pi_192432130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Doen mensen dat op dit moment serieus? :D Opzich zijn eieren wel een tijdje houdbaar, aantal weken, maar verbaast me dat ze nu al weken lang problemen hebben dat op voorraad te houden zoals normaal.
De Lidl gisteren had plenty eieren, het is natuurlijk ook alweer bijna Pasen dus als je goed zoekt...
pi_192432197
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan?
Omdat nu meer mensen thuis lunchen ( met gebakken ei of een gekookt ei) en omdat Pasen is....
  Spellchecker vrijdag 3 april 2020 @ 16:11:31 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192432402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De Lidl gisteren had plenty eieren, het is natuurlijk ook alweer bijna Pasen dus als je goed zoekt...
_O-
pi_192432845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:49 schreef Momo het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat straks de toevoer van voedsel gaat stoppen?
Mijn complottheoriefan schmoeder berichtte al paniekerig dat de UN een waarschuwing had gegeven voor voedseltekorten en dat we absoluut moesten gaan hamsteren, wat de regering ook zei.

dat bleek de UN idd gedaan te hebben....voor Syrië, Iran, Noord-Korea etc. Maar daar woont ze niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192438392
Zowel in de Appie vandaag als in de Dirk gisteren zag ik iemand hartgrondig in een zakdoek snuiten. Ik ben op beiden afgelopen maar zwenkte toch af toen ik zag wat voor zielepootjes het waren. Nu vraag ik me af wat ik bij de volgende neussnuiter ga doen. Ongeacht corona vind ik sowieso dat het niet kan, in een zakdoek trompetteren tussen de eetwaren. Dat doe je buiten.
  vrijdag 3 april 2020 @ 22:20:59 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192438528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef Hupje het volgende:
Ik voel me wel bezwaard als ik de ingrediënten lijst lees van een product en het dan terug zet omdat het niet allergie-geschikt is... Want dan heb ik het toch al aangeraakt, en het kost tijd waarin anderen soms moeten wachten.
Dat herken ik wel ja. Ik probeer dan maar gewoon geen nieuwe dingen nu. 80% Van de dingen die ik bekijk kan ik toch niet eten.
Gelukkig heeft AH van elk product de ingrediënten online staan.
Spoilers!
pi_192440162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is nou de reden dat er nauwelijks eieren zijn dan? Die dingen vries je niet in en ze komen gewoon uit Nederland, dus waar gaat het mis? Zijn ook geen producten zoals wc-papier die rustig in een magazijn liggen zonder te bederven.
Nou, als je wel pannenkoekenmix, broodmix, meel, bloem en dergelijke hebt gehamsterd horen daar vaak ook eieren bij.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2020 @ 03:25:59 #93
22592 crew  Ole
pi_192441660
maar kippetjes bliven elke dag verse leggen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192441738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn complottheoriefan schmoeder berichtte al paniekerig dat de UN een waarschuwing had gegeven voor voedseltekorten en dat we absoluut moesten gaan hamsteren, wat de regering ook zei.

dat bleek de UN idd gedaan te hebben....voor Syrië, Iran, Noord-Korea etc. Maar daar woont ze niet.
Voor veel voedsel is momenteel geen afzetmarkt meer of er zijn distributie/opslag problemen.
Er wordt op dit moment wereldwijd veel verse groenten en aardappels doorgedraaid.... :{

Graan en rijst kan schaars worden, aan verse groenten en fruit is op dit moment een overschot.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zalmslaatje op 04-04-2020 04:09:27 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192441750
Bij de Vomar stond er een beveiliger braaf de karretjes te sprayen.
Daar kan de Lidl nog wat van leren.
Morgen eens naar de Jumbo, je moet wat met je dag als je niet naar je werk toe hoeft en toch naar buiten toe wil en je onder de mensen wil begeven :@ :P 🤧
pi_192441777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 04:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de Vomar stond er een beveiliger braaf de karretjes te sprayen.
Daar kan de Lidl nog wat van leren.
Morgen eens naar de Jumbo, je moet wat met je dag als je niet naar je werk toe hoeft en toch naar buiten toe wil en je onder de mensen wil begeven 🤧
Ik ga normaal naar 3 supermarkten. AH, Dirk, Lidl,

AH en Dirk hadden al heel snel maatregelen, lidl niet
pi_192442564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef Momo het volgende:

[..]

Die mensen met 2 dingen in de kar moeten ze echt weten. Minimum bedrag 20 euro.
Heb gister brood, pindakaas en diepvries pizza gekocht. Was ongeveer 11 euro.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192442580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me zo verbazen over de oogkleppen en het onvermogen bij mensen om gewoon je te houden aan de simpele richtlijnen.

Vanochtend was ik in de Jumbo en zag ik 2 vrouwen van 35-40 jaar keuvelen en een toch al smal gangpad compleet blokkeren. Na een paar minuten werden ze volledig terecht aangesproken door personeel en gesommeerd uit elkaar te gaan en hun gesprek te staken. Vervolgens tref ik ze even verder in de supermarkt toch weer aan, terwijl ze al lopend een paar woorden wisselen. De ene tegen het andere: "Die social distancing, dat kan ik dus echt niet. Dat kan toch niemand? Wat jij?" De ander: "Ik houd me er ook niet aan."

Hoe dan?!?! Herkennen mensen dit beeld of had ik toevallig met 2 mafkezen te maken in de supermarkt?
Heel vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Gelukkig greep het personeel in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192442908
Vandaag BBQ vlees en sauzen hamsteren _O_
Even a broken clock is right twice a day.
pi_192442932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:11 schreef gombro het volgende:
Zowel in de Appie vandaag als in de Dirk gisteren zag ik iemand hartgrondig in een zakdoek snuiten. Ik ben op beiden afgelopen maar zwenkte toch af toen ik zag wat voor zielepootjes het waren. Nu vraag ik me af wat ik bij de volgende neussnuiter ga doen. Ongeacht corona vind ik sowieso dat het niet kan, in een zakdoek trompetteren tussen de eetwaren. Dat doe je buiten.
Wat een onzin zeg. Hooikoorts is op dit moment ook weer aan het opbloeien. Miljoenen mensen in Nederland hebben last van hooikoorts.

Ik ben zelf ook constant aan het niezen en snuiten. Ik kan ook lekker door de supermarkt lopen en het snot uit me neus laten vallen, als oplossing voor je zelfgemaakte probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')