Ja, dat snap ik, maar bij brandhaard denk ik toch echt aan hoge percentagesquote:Op donderdag 2 april 2020 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Is relatief he, in de Randstad wonen gewoon veel mensen.
De motivatie lijkt me eigenlijk ook onzin (uit dezelfde bron):quote:Op donderdag 2 april 2020 17:35 schreef Momo het volgende:
twitter:DieTukkerfries twitterde op donderdag 02-04-2020 om 09:24:33Moet jij eens raden in welke gemeente het aantal besmettingen per 100.000 inwoners de afgelopen 2 weken bovengemiddeld hard steeg en het percentage van coronapatienten dat wordt opgenomen in het ziekenhuis in verhouding de hoogste van Nederland is? https://t.co/N3CTvLnFzI reageer retweet
Het zou nogal idioot zijn als je omwille van de volksgezondheid in een noodsituatie dergelijke rechten niet tijdelijk zou kunnen opschorten. Trouwens, de Heer zelf heeft er waarschijnlijk geen bezwaar tegen wanneer voor kerkgangers dezelfde regels gelden als voor ieder ander, wantquote:Alle bijeenkomsten in Nederland zijn vanwege coronavirus verboden. Op één uitzondering na. Kerkbijeenkomsten blijven toegestaan, mits niet meer dan dertig aanwezigen. Onterecht of terecht? Minister-president Rutte zei die uitzondering simpelweg te moeten maken, vanwege grondwetsartikel 6: vrijheid van godsdienst en levensovertuiging. Kerkelijke bijeenkomsten totaal verbieden kan volgens Rutte en verantwoordelijk minister Grapperhaus niet, zelfs niet in de coronacrisis.
quote:waar twee of drie mensen in mijn naam samen zijn, ben ik in hun midden.
https://dailyverses.net/nl/matteus/18/20
Denk dat Corona in de toekomst net zo populair als Hitler gaat wordenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:33 schreef Fretwork het volgende:
Mochten mensen het zich afvragen, er zijn 44 dames met de voornaam Corona in Nederland https://www.meertens.knaw(...)rstenaam/Corona#data
Als Adolf bedoel je.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk dat Corona in de toekomst net zo populair als Hitler gaat worden
dan heet je geen adolf meer maar dolf en dan gaan die dames niet corona heten maar oronaquote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk dat Corona in de toekomst net zo populair als Hitler gaat worden
Rona is ook gewoon een naam hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan heet je geen adolf meer maar dolf en dan gaan die dames niet corona heten maar orona
nooit van gehoordquote:
Co ook.quote:
Zondag 30 maartquote:Op donderdag 2 april 2020 17:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dat zelfde draadje als net
Van SBSquote:Op donderdag 2 april 2020 17:45 schreef schommelstoel het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor gezicht er bij die kont aan vast zit.
Links in beeld
Blond haar, ze liep weg, alsof ze mee leest![]()
Huh? Hoe kom je hier nu bij? Per dag?!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor de IC? Dan kom je toch al op een bedrag van 50.000+ euro per coronapatiënt.
Misschien heb je hier ook wat aan:quote:Op donderdag 2 april 2020 17:29 schreef Dr88 het volgende:
Weet iemand nog goede site met aantallen per gemeente? Diegene die ik heb(nos, sodascience) zijn voor het laatst op 30-3 bijgewerkt.
En naast god willen ze het zelf ook blijkbaar. Zonde van al die IC bedden welquote:
twitter:disclosetv twitterde op donderdag 02-04-2020 om 17:48:22BREAKING - Italy reports 4,668 new #COVID19 cases and 760 new deaths. Total now 115.242 coronavirus infections in the country and 13.915 dead.
Yesterday: 4782 new cases and 727 new deaths. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peel en Maas? Waar ik woon.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:35 schreef Momo het volgende:
twitter:DieTukkerfries twitterde op donderdag 02-04-2020 om 09:24:33Moet jij eens raden in welke gemeente het aantal besmettingen per 100.000 inwoners de afgelopen 2 weken bovengemiddeld hard steeg en het percentage van coronapatienten dat wordt opgenomen in het ziekenhuis in verhouding de hoogste van Nederland is? https://t.co/N3CTvLnFzI reageer retweet
Mooi dat jij dat kan inschatten na 1 plaatjequote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ohmy...
Volgens mij moet zij gewoon thuis zitten
https://ibb.co/CWBG9nr
[ link | afbeelding ]
Het is van bewegend beeld, live stream.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef ffono het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat kan inschatten na 1 plaatje
in belgie is dat gewoon verboden, krijg je 250 euro boete.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
Liefst gaat de politie regelmatig dit weekend een rondje maken bij stranden/pleinen/parken
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enigequote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
En toch denk ik dat het "volk" dat vorige weken nog steeds druk aanwezig was op het strand en dergelijke, na twee week denkt: Nu kunnen wel wel even naar buiten.
De laksheid schiet er in na 2 week en mensen worden makkelijker.
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
Liefst gaat de politie regelmatig dit weekend een rondje maken bij stranden/pleinen/parken
Misschien heeft ze wel last van hooikoorts?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is van bewegend beeld, live stream.
Printscreen van gemaakt.
Ze loopt te vegen en snotteren met het doekje.
viel mij ook op, ook meer werkverkeerquote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.
Ook vaders en moeders die met kinderen naar supermarkt gaat.
Ik moest gisteren door het park lopen, ook allemaal chillende pubers bij elkaar....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.
Ook vaders en moeders die met kinderen naar supermarkt gaat.
Ik kom voor mijn werk nog buiten in de ochtend en middag.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook lijst van aantal besmettingen per gemeente alfabetisch.Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Dus ook wegwezen als het druk wordt op een plaats waar je zou verwachten dat het niet druk zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef Kyran het volgende:
Goed van Rutte dit
Zoveel mogelijk thuisblijven dit weekend, zoek geen drukke plekken op waar je meer mensen zou verwachten. Ga alleen (als in niet samen) winkelen, haal een frisse neus in de buurt.
Echt eh, waar halen ze die vandaag zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Echt... die journalist. De intelligente lockdown is niet aan deze man besteed
Mensen zullen nog spontaan een hond kopen om meer excuusjes te hebben om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
Nouja doe maar duidelijk gewoon niet naar familie, anders gaat al dat volk naar elke neef/tante/night/oma.
Doos snapt niet dat pre-check beter is voor de cabin crewquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Nober het volgende:
Lekker al die buitenlanders
pre checken op Schiphol.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Markie is die domme vragen ook een beetje zat
Mark werkt er snel mee af. Met Mark valt niet te kutten vandaag.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Het aantal was veel groter geweest als ze geen maatregelen hadden getroffenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef macca728 het volgende:
Ja dat niet naar buiten gaan helpt niet echt
En terecht. Niet veel slapen en dan ook nog dag in dag uit weer die domme vragen moeten beantwoordenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Jij wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:14 schreef KingRoland het volgende:
maar mag je naar buiten voor frisse lucht
Heb er ook niet zo'n last van. Vind het ergens wel ontspannen (mijn leven, niet de ellende in de buitenwereld)quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik begin er ook een klein beetje aan gewend te raken maar leuk is andersquote:Op donderdag 2 april 2020 18:15 schreef _I het volgende:
[..]
Heb er ook niet zo'n last van. Vind het ergens wel ontspannen (mijn leven, niet de ellende in de buitenwereld)
Niet te veel stil staan bij wat niet kan. Hoeft van mij niet zo te blijven, maar zit ook niet triest uit het raam te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik begin er ook een klein beetje aan gewend te raken maar leuk is anders
Hugo zegt alleen in de ene zin ´we lijken die 2400 bedden niet nodig te hebben´. En een zin later zegt die ´we moeten kijken of we meer dan 2400 bedden kunnen realiseren voor het geval dat´quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef superniger het volgende:
Hugo komt echt over als een premier.
Prima toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Hugo zegt alleen in de ene zin ´we lijken die 2400 bedden niet nodig te hebben´. En een zin later zegt die ´we moeten kijken of we meer dan 2400 bedden kunnen realiseren voor het geval dat´
Ze gaan het iedereen vragen inderdaad. Dit gebrek aan handhaving gaat ons nu geen pijn doen want iedereen is er zich heel bewust van, maar ik moet het maar over een maandje nog zien.quote:
Yikes. Is er ergens een overzicht/inschatting van de noodzaak zoals hier in Nederland ook gemaakt?twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:18:09BREAKING: House Overisght Committee reports that FEMA officials told them this week that only 9,500 ventilators are in the national stockpile and only 3,200 more will be there by April 13.
Bulk of 100K ventilators promised by Trump won't be there until June.reageer retweet
Nee dat doe ik ook zeker niet. Heb nog genoeg werkjes te doen komende tijd. Tot nu toe vermaak ik me redelijk goedquote:Op donderdag 2 april 2020 18:18 schreef _I het volgende:
[..]
Niet te veel stil staan bij wat niet kan. Hoeft van mij niet zo te blijven, maar zit ook niet triest uit het raam te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |