Doos snapt niet dat pre-check beter is voor de cabin crewquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Nober het volgende:
Lekker al die buitenlanders
pre checken op Schiphol.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Markie is die domme vragen ook een beetje zat
Mark werkt er snel mee af. Met Mark valt niet te kutten vandaag.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Het aantal was veel groter geweest als ze geen maatregelen hadden getroffenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef macca728 het volgende:
Ja dat niet naar buiten gaan helpt niet echt
En terecht. Niet veel slapen en dan ook nog dag in dag uit weer die domme vragen moeten beantwoordenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef BeriBeri het volgende:
Jij wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:14 schreef KingRoland het volgende:
maar mag je naar buiten voor frisse lucht
Heb er ook niet zo'n last van. Vind het ergens wel ontspannen (mijn leven, niet de ellende in de buitenwereld)quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik begin er ook een klein beetje aan gewend te raken maar leuk is andersquote:Op donderdag 2 april 2020 18:15 schreef _I het volgende:
[..]
Heb er ook niet zo'n last van. Vind het ergens wel ontspannen (mijn leven, niet de ellende in de buitenwereld)
Niet te veel stil staan bij wat niet kan. Hoeft van mij niet zo te blijven, maar zit ook niet triest uit het raam te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik begin er ook een klein beetje aan gewend te raken maar leuk is anders
Hugo zegt alleen in de ene zin ´we lijken die 2400 bedden niet nodig te hebben´. En een zin later zegt die ´we moeten kijken of we meer dan 2400 bedden kunnen realiseren voor het geval dat´quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef superniger het volgende:
Hugo komt echt over als een premier.
Prima toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Hugo zegt alleen in de ene zin ´we lijken die 2400 bedden niet nodig te hebben´. En een zin later zegt die ´we moeten kijken of we meer dan 2400 bedden kunnen realiseren voor het geval dat´
Ze gaan het iedereen vragen inderdaad. Dit gebrek aan handhaving gaat ons nu geen pijn doen want iedereen is er zich heel bewust van, maar ik moet het maar over een maandje nog zien.quote:
Yikes. Is er ergens een overzicht/inschatting van de noodzaak zoals hier in Nederland ook gemaakt?twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:18:09BREAKING: House Overisght Committee reports that FEMA officials told them this week that only 9,500 ventilators are in the national stockpile and only 3,200 more will be there by April 13.
Bulk of 100K ventilators promised by Trump won't be there until June.reageer retweet
Nee dat doe ik ook zeker niet. Heb nog genoeg werkjes te doen komende tijd. Tot nu toe vermaak ik me redelijk goedquote:Op donderdag 2 april 2020 18:18 schreef _I het volgende:
[..]
Niet te veel stil staan bij wat niet kan. Hoeft van mij niet zo te blijven, maar zit ook niet triest uit het raam te kijken.
Niet meer dan 3. Helder.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rutte laat het aan iedereen zelf over om de regels te interpreteren voor wat betreft bezoeken van vrienden en familie. Je weet dat velen dit nu dan ook gewoon gaan doen.
ergens zaait dit verwarring. ik weet van zorginstellingen voor mensen met verstandelijke handicap dat de richtlijn bij hen is clienten geen bezoek ontvangen en thuis blijven.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:22 schreef Noek het volgende:
Maar je kan wel zien dat de die Jonge wel keurig geknipt is hoor.
Volgens mij gaat die dwars door de maatregelen heen zn haar laten doen.
Of heeft die een relatie met een kapster of een barbier?
Als Rutte daar straks met een lange mat staat dan hebben we een eckte premier.
Hij is gewoon duidelijk tenzij je perse wil zoeken naar onduidelijkheid.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rutte laat het aan iedereen zelf over om de regels te interpreteren voor wat betreft bezoeken van vrienden en familie. Je weet dat velen dit nu dan ook gewoon gaan doen.
ergens zaait dit verwarring. ik weet van zorginstellingen voor mensen met verstandelijke handicap dat de richtlijn bij hen is clienten geen bezoek ontvangen en thuis blijven.
Vorig weekend waren hier nog minstens 8 personen op bezoek bij in 1 appartement in de flatquote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
Hoe helder wil je het hebben. Niet meer dan 3 personen op 1,5 meter afstand. PUNT
Of wil je alles in pictogrammen met een doven en blindentolk erbij?
Ik ben alleen bang dat de mensen die thuis bleven nu weer familie en vrienden op gaan zoeken en we dit weer terug gaan zien in het aantal nieuwe besmettingen komende tijdquote:Op donderdag 2 april 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even gemist. Wat zei hij hierover?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
BBQ in de tuin hier bij mijn buuf afgelopen weekend, ouders, kleine kinderen alles..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig weekend waren hier nog minstens 8 personen op bezoek bij in 1 appartement in de flat
Er zullen mensen zijn die geen kont geven om maatregelen. Gevangenissen vol van maar wat Rutte zegt is heel goed te volgen. Zelfs Bonnie zou dit snappen/quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig weekend waren hier nog minstens 8 personen op bezoek bij in 1 appartement in de flat
Max 3 personen per woning, en gewoon die anderhalve meter aan houden.. kan dat niet -> verboden.quote:
Als het weer gebeurd op die schaal denk ik serieus over na om de politie te bellen, of ben ik dan een nazi?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BBQ in de tuin hier bij mijn buuf afgelopen weekend, ouders, kleine kinderen alles..
beetje maar ik zou het fijn vinden als je belt :pquote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het weer gebeurd op die schaal denk ik serieus over na om de politie te bellen, of ben ik dan een nazi?
Ik zou een mail sturen met filmpje en foto's.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het weer gebeurd op die schaal denk ik serieus over na om de politie te bellen, of ben ik dan een nazi?
Rutte wil maar 1 ding; de economie draaiende houden met zo min mogelijk slachtoffers.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
Zal Rutte dan een groot deel van de Nederlanders overschatten?
Aangezien ik zelf het zelf ook zie en ook lees van andere users dat mensen toch nog samenkomen in te grote groepen.
Ik ga niet zeggen dat de gedachte niet door mijn hoofd speelde; ik had haar 2 dagen ervoor nog aangesproken over het feit dat het best druk is daar met aanloop en visite.. 'Ja, ik ben nou eenmaal vrij'.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Exact wat de hele wereld wilquote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Rutte wil maar 1 ding; de economie draaiende houden met zo min mogelijk slachtoffers.
Dat zou ik nooit doen. Gaat echt te ver. Misschien kun je hen zelf waarschuwen door een beetje te liegen.. " ik heb corona, blijf uit de buurt met uw famile svp."quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Rutte: "Houd altijd de 1.5 meter afstand, en weet, er wordt nu strikt gehandhaafd, op aantallen meer dan 2, dus vanaf drie personen,als de 1.5 meter niet wordt gehandhaafd."quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
Hoe helder wil je het hebben. Niet meer dan 3 personen op 1,5 meter afstand. PUNT
De vraag werd drie keer herhaald, het leek er even op dat ie de vraag wou ontwijken.quote:
Kreeg vanochtend nog een Foto uit Oosterhout van een kennisje; staat gewoon een springkussen in de straat, kinderfeestje..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Ik zou een mail sturen met filmpje en foto's.
Ja mee eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Rutte wil maar 1 ding; de economie draaiende houden met zo min mogelijk slachtoffers.
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734quote:De cijfers van 2 april trekken op nationaal niveau een vertragende epidemische curve wat betreft de toename van het totale aantal gevallen met de dag: vandaag + 4,2% tegen + 4,5% op 1 april. In totaal werden 115.242 mensen besmet, met 83.049 lopende infecties, 18.278 genezingen en 13.915 doden. De patiënten die momenteel op de intensive care in het ziekenhuis zijn opgenomen, zijn 4.053 (gisteren 4.035). Zelfs in de meest getroffen regio, Lombardije, zet de afvlakking van de epidemische curve zich voort, nu met + 2,8% tegen + 3,5% op 1 april. Het totale aantal infecties meldde een stijging van 1.292 eenheden ten opzichte van de 1.585 van gisteren, tot 46.065. De inkomende signalen van de Lombardische ziekenhuizen zijn goed, met een daling van het aantal opgenomen patiënten (gisteren -165). Ook het aantal sterfgevallen nam af (367 tegenover 394 op 1 april).
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef capricia het volgende:
Italië geeft goede cijfers.
[..]
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734
Hier spelen de kinderen ook gewoon een buiten.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend nog een Foto uit Oosterhout van een kennisje; staat gewoon een springkussen in de straat, kinderfeestje..
Mensen hebben nog niet de tegenwoordigheid van geest om zich te realiseren dat met 4 man in een auto niet toegestaan is als je niet op hetzelfde adres woont. .. En ik krijg van diverse mensen in mijn vriendenkring allemaal van die strikvragen die impliceren dat ze loopholes aan het verzinnen zijn om tóch dingen te kunnen gaan doen.. Het jeukt bij een heleboel mensen, en we moeten nog wel een weekie of 4, 5 , veel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De vraag werd drie keer herhaald, het leek er even op dat ie de vraag wou ontwijken.
Hij herhaalde alle eerdere maatregelen gewoon. Moet je zelf maar nadenken of het wel- of niet mag.
Hieruit begrijp ik dat het niet toegestaan om vrienden en familie te bezoeken, want; niet noodzakelijk. Ik kan niet beargumenteren dat het bezoeken van een vriendin noodzakelijk is. Ik ben Marco Borsato niet.
Ligt er ook een beetje aan wat je onder kinderen verstaat. Is een groep van 16 en 17- jarigen nog een groep kinderen, en een groep 12-13 jarigen?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier spelen de kinderen ook gewoon een buiten.
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
Zal Rutte dan een groot deel van de Nederlanders overschatten?
Aangezien ik zelf het zelf ook zie en ook lees van andere users dat mensen toch nog samenkomen in te grote groepen.
Nah, ik denk dat hij de risico's wel ziet, en ook niet verwacht dat iedereen zich eraan gaat houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Maar dat neemt niet weg dat ik van mening ben dat hij een deel van de Nederlands verkeerd inschat.
Dus eigenlijk heeft hij dat al lang mee gerekend, ik hoop hetquote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat hij de risico's wel ziet, en ook niet verwacht dat iedereen zich eraan gaat houden.
Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft hij dat al lang mee gerekend, ik hoop het
Kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je onder kinderen verstaat. Is een groep van 16 en 17- jarigen nog een groep kinderen, en een groep 12-13 jarigen?
Sommigen Nederlanders kunnen ook niet rekenen.quote:
Is een uitzondering (waar ik het overigens niet mee eens ben) maar BOA's en toezicht laat het toe.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Kinderen.
5 t/m 8 jaar in dit geval.
Kan toch gewoon?
En dan, wat wil de overheid dan gaan doen als vervolgstap?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.
Ik denk dat het toch min of meer fout zal gaan.
Dan heb je wel echt een oppervlakkig kutleven als dat je grootste zorgen zijn nuquote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kappers worden door boze klanten bijna gedwongen om alsnog geknipt te worden. Er is zelfs een foto van een kapperszaak waar twee agenten achter een klant staan.
Bekeuren met hogere boetes.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En dan, wat wil de overheid dan gaan doen als vervolgstap?
Dat weet ik niet wat ze dan gaan doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hmm, je mag eigenlijk niet meer dan 3 mensen in huis hebben i.v.m maatregelen die nu nog geldt en het is goed jouw recht om wat af te spreken met bevriende stel, later eigenlijk. Ons gezondheid staat voor op. Ik zou nu echt niet doen eigenlijk, is nog te veel risico's aan. Je bedoelt wel eigenlijk goed..wat je graag wou.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.
Ik denk dat het toch min of meer fout zal gaan.
I know, ik heb op de snelweg ook steeds bonjequote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommigen Nederlanders kunnen ook niet rekenen.
Die weten niet wat meer dan twee is.
Een ékte lockdown, dus gewoon niet meer naar buiten zonder hont of boodschappentas. Oók niet in de tuin, ook geen kindertjes, gewoon 0. De zogenaamde infantielen-aanpak.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
Zijn er allang, alleen liegen de Chinezen dat ze geel zien... land van 1 Miljard inwoners wat al vanaf begin Januari dealt met infecties... guess again.quote:
Was ook een onzinnig (op onderbuik spelende) motie (Wilders: verbod passagiers USA) omdat in de praktijk het enige vliegverkeer qua passagiers nog bestaat uit a) repatriëring en b) uitwisseling noodzakelijk verkeer van dienstwege.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
Bijzonder. Puur tegen gestemd omdat het Wilders is?twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:50:10Ongelooflijk dat een meerderheid van de Tweede Kamer tegen mijn motie stemde om te stoppen met het nog langer toelaten van passagiersvliegtuigen uit risicogebieden zoals New York, het nieuwe epicentrum van de Corona-pandemie! #corona https://t.co/SAhwxDZPxH reageer retweet
Tja ... Zou me niet verbazen als de werkelijkheid daar een factor 10 is.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn er allang, alleen liegen de Chinezen dat ze geel zien... land van 1 Miljard inwoners wat al vanaf begin Januari dealt met infecties... guess again.
Zou zomaar kunnen, maar het zijn communisten.. communisme werkt niet als je open en eerlijk bent tegen je mensen. en als hun domgehouden bevolking het gelooft, kun je tegen de rest vd wereld ook wel een lulverhaal ophangen. Want die zijn minstens zo achterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja ... Zou me niet verbazen als de werkelijkheid daar een factor 10 is.
Ik zie in mijn omgeving vooral initiatieven om volgens de regels toch iets sociaals te doen, van virtuele borrels tot online jamsessies aan toequote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen hebben nog niet de tegenwoordigheid van geest om zich te realiseren dat met 4 man in een auto niet toegestaan is als je niet op hetzelfde adres woont. .. En ik krijg van diverse mensen in mijn vriendenkring allemaal van die strikvragen die impliceren dat ze loopholes aan het verzinnen zijn om tóch dingen te kunnen gaan doen.. Het jeukt bij een heleboel mensen, en we moeten nog wel een weekie of 4, 5 , veel.![]()
Heb het even nagekeken met dobbelsteen.....inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja ... Zou me niet verbazen als de werkelijkheid daar een factor 10 is.
Je nieuwe Iphone, I dare youquote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef quirina het volgende:
Voorkom besmetting met 30 seconden magnetron!
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie in mijn omgeving vooral initiatieven om volgens de regels toch iets sociaals te doen, van virtuele borrels tot online jamsessies aan toe
Maar als je jezelf dan 30 seconden in de magnetron doet, kan je zo genezen van het virus?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef quirina het volgende:
Voorkom besmetting met 30 seconden magnetron!
Gemeente Leiden wist niets van online-marathonquote:Op donderdag 2 april 2020 18:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie in mijn omgeving vooral initiatieven om volgens de regels toch iets sociaals te doen, van virtuele borrels tot online jamsessies aan toe
Jij wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als je jezelf dan 30 seconden in de magnetron doet, kan je zo genezen van het virus?
Die cijfers komen, helaas, in de buurt van observaties.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:57 schreef capricia het volgende:
Gisteren bij die tv uitzending 'Levenslucht' vertelde die IC-man dat de sterfte op de IC bij Italië en China tussen de 50 en 90 procent ligt.
Voor corona.
Gezien het aantal IC opnames dat wij nu hebben, plus het aantal mensen die te ziek voor de IC zijn, denk ik dat we nog wel wat overlijdens gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Hmm. Huis is wel grensgebied, daar mogen ze niet zomaar vanalles verbieden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De vraag werd drie keer herhaald, het leek er even op dat ie de vraag wou ontwijken.
Hij herhaalde alle eerdere maatregelen gewoon. Moet je zelf maar nadenken of het wel- of niet mag.
Hieruit begrijp ik dat het niet toegestaan om vrienden en familie te bezoeken, want; niet noodzakelijk. Ik kan niet beargumenteren dat het bezoeken van een vriendin noodzakelijk is. Ik ben Marco Borsato niet.
wij sturen wel 1 miljard om het te financieren terwijl we hier zelf...eh....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:59 schreef capricia het volgende:
Die pakken. Die protocollen.
Geen enkele medewerker is besmet daar.
momenteel wordt er veel gezocht naar 'illegale kapper'. Er gaan nog dagelijks veel mensen dood aan COVID-19 en je hebt dus mensen die aan nergens anders denken dan hun eigen kapsel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt een oppervlakkig kutleven als dat je grootste zorgen zijn nu
Klein puntje.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wij sturen wel 1 miljard om het te financieren terwijl we hier zelf...eh....
Is in de maatschappij toch belangrijk gemaakt.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
momenteel wordt er veel gezocht naar 'illegale kapper'. Er gaan nog dagelijks veel mensen dood aan COVID-19 en je hebt dus mensen die aan nergens anders denken dan hun eigen kapsel.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die cijfers komen, helaas, in de buurt van observaties.
in spoiler wrange & kille cijfer/aannames.Een prognose die ik vanaf een SEH medewerker kreeg; als je op de IC komt heb je 50% kans, van de patiënten die in coma gebracht wordt, is de overlevingskans 20%, en van die 20% houdt 65 tot 75% blijvende longschade over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zorg je dat je niet gaat meedoen aan het kansspel..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je bent absoluut geen Nazi. Ik zie het zelfs als een verplichting om de politie te contacten.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom mag het best allemaal wat strenger.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een prognose die ik vanaf een SEH medewerker kreeg; als je op de IC komt heb je 50% kans, van de patiënten die in coma gebracht wordt, is de overlevingskans 20%, en van die 20% houdt 65 tot 75% blijvende longschade over..
Beter zorg je dat je niet gaat meedoen aan het kansspel..
Mijn tellie wordt niet ontsmet, ik kom nauwelijks de deur uit. hóóguit 1 keer per week effe boodschappen een uur voor sluitingstijd en dawast.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ontsmet het met UV of alcoholdoekjes.
Probeer jij het maar met je tellie.
Heb je thuis een loopband ofzo? Bewegen is belangrijk voor je gezondheid...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn tellie wordt niet ontsmet, ik kom nauwelijks de deur uit. hóóguit 1 keer per week effe boodschappen een uur voor sluitingstijd en dawast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |