in belgie is dat gewoon verboden, krijg je 250 euro boete.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
Liefst gaat de politie regelmatig dit weekend een rondje maken bij stranden/pleinen/parken
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enigequote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
En toch denk ik dat het "volk" dat vorige weken nog steeds druk aanwezig was op het strand en dergelijke, na twee week denkt: Nu kunnen wel wel even naar buiten.
De laksheid schiet er in na 2 week en mensen worden makkelijker.
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
Liefst gaat de politie regelmatig dit weekend een rondje maken bij stranden/pleinen/parken
Misschien heeft ze wel last van hooikoorts?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is van bewegend beeld, live stream.
Printscreen van gemaakt.
Ze loopt te vegen en snotteren met het doekje.
viel mij ook op, ook meer werkverkeerquote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.
Ook vaders en moeders die met kinderen naar supermarkt gaat.
Ik moest gisteren door het park lopen, ook allemaal chillende pubers bij elkaar....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijkt mij handig, aangezien ik vandaag en gister alweer wat meer mensen buiten zie.
Ook vaders en moeders die met kinderen naar supermarkt gaat.
Ik kom voor mijn werk nog buiten in de ochtend en middag.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist andersom, ik begin steeds meer gewend te raken aan het nieuwe 'normaal'. Maar misschien ben ik de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook lijst van aantal besmettingen per gemeente alfabetisch.Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Dus ook wegwezen als het druk wordt op een plaats waar je zou verwachten dat het niet druk zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef Kyran het volgende:
Goed van Rutte dit
Zoveel mogelijk thuisblijven dit weekend, zoek geen drukke plekken op waar je meer mensen zou verwachten. Ga alleen (als in niet samen) winkelen, haal een frisse neus in de buurt.
Echt eh, waar halen ze die vandaag zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Echt... die journalist. De intelligente lockdown is niet aan deze man besteed
Mensen zullen nog spontaan een hond kopen om meer excuusjes te hebben om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
Nouja doe maar duidelijk gewoon niet naar familie, anders gaat al dat volk naar elke neef/tante/night/oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |