quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef capricia het volgende:
Italië geeft goede cijfers.
[..]
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734
Hier spelen de kinderen ook gewoon een buiten.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend nog een Foto uit Oosterhout van een kennisje; staat gewoon een springkussen in de straat, kinderfeestje..
Mensen hebben nog niet de tegenwoordigheid van geest om zich te realiseren dat met 4 man in een auto niet toegestaan is als je niet op hetzelfde adres woont. .. En ik krijg van diverse mensen in mijn vriendenkring allemaal van die strikvragen die impliceren dat ze loopholes aan het verzinnen zijn om tóch dingen te kunnen gaan doen.. Het jeukt bij een heleboel mensen, en we moeten nog wel een weekie of 4, 5 , veel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De vraag werd drie keer herhaald, het leek er even op dat ie de vraag wou ontwijken.
Hij herhaalde alle eerdere maatregelen gewoon. Moet je zelf maar nadenken of het wel- of niet mag.
Hieruit begrijp ik dat het niet toegestaan om vrienden en familie te bezoeken, want; niet noodzakelijk. Ik kan niet beargumenteren dat het bezoeken van een vriendin noodzakelijk is. Ik ben Marco Borsato niet.
Ligt er ook een beetje aan wat je onder kinderen verstaat. Is een groep van 16 en 17- jarigen nog een groep kinderen, en een groep 12-13 jarigen?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier spelen de kinderen ook gewoon een buiten.
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
Zal Rutte dan een groot deel van de Nederlanders overschatten?
Aangezien ik zelf het zelf ook zie en ook lees van andere users dat mensen toch nog samenkomen in te grote groepen.
Nah, ik denk dat hij de risico's wel ziet, en ook niet verwacht dat iedereen zich eraan gaat houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Maar dat neemt niet weg dat ik van mening ben dat hij een deel van de Nederlands verkeerd inschat.
Dus eigenlijk heeft hij dat al lang mee gerekend, ik hoop hetquote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat hij de risico's wel ziet, en ook niet verwacht dat iedereen zich eraan gaat houden.
Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft hij dat al lang mee gerekend, ik hoop het
Kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je onder kinderen verstaat. Is een groep van 16 en 17- jarigen nog een groep kinderen, en een groep 12-13 jarigen?
Sommigen Nederlanders kunnen ook niet rekenen.quote:
Is een uitzondering (waar ik het overigens niet mee eens ben) maar BOA's en toezicht laat het toe.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Kinderen.
5 t/m 8 jaar in dit geval.
Kan toch gewoon?
En dan, wat wil de overheid dan gaan doen als vervolgstap?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.
Ik denk dat het toch min of meer fout zal gaan.
Dan heb je wel echt een oppervlakkig kutleven als dat je grootste zorgen zijn nuquote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kappers worden door boze klanten bijna gedwongen om alsnog geknipt te worden. Er is zelfs een foto van een kapperszaak waar twee agenten achter een klant staan.
Bekeuren met hogere boetes.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En dan, wat wil de overheid dan gaan doen als vervolgstap?
Dat weet ik niet wat ze dan gaan doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hmm, je mag eigenlijk niet meer dan 3 mensen in huis hebben i.v.m maatregelen die nu nog geldt en het is goed jouw recht om wat af te spreken met bevriende stel, later eigenlijk. Ons gezondheid staat voor op. Ik zou nu echt niet doen eigenlijk, is nog te veel risico's aan. Je bedoelt wel eigenlijk goed..wat je graag wou.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap best dat het verleidelijk is om de grenzen op te zoeken. Toch even een stukje wandelen met iemand die je al een tijdje niet gezien hebt in het park. Of toch maar in de afgeschermde tuin het bevriende stel uitnodigen voor een bbq.
Ik denk dat het toch min of meer fout zal gaan.
I know, ik heb op de snelweg ook steeds bonjequote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommigen Nederlanders kunnen ook niet rekenen.
Die weten niet wat meer dan twee is.
Een ékte lockdown, dus gewoon niet meer naar buiten zonder hont of boodschappentas. Oók niet in de tuin, ook geen kindertjes, gewoon 0. De zogenaamde infantielen-aanpak.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
Hoe helder wil je het hebben. Niet meer dan 3 personen op 1,5 meter afstand. PUNT
Of wil je alles in pictogrammen met een doven en blindentolk erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |