Ik zou nu wel weer een hond willen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Had net ClassPass aangeschaft, maar heb ik nu helemaal niets aan![]()
Fiets normaal gesproken wel naar werk. Deze weken ga ik meestal elke dag even een uurtje wandelen. Je moet toch wat.
Zodra ik een huis heb gekocht ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou nu wel weer een hond willen.
Niet googlen. Het is echt gênant wat mensen op dat platform doen.quote:
Oke Boomerquote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet googlen. Het is echt gênant wat mensen op dat platform doen.
Snap niet dat mensen zichzelf zo voor lul zetten.
De debiele generatie.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan niettwitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:51:41Van Lotje getiktokt...
#thuisblijven met mn lief @Elviravan8hoven https://t.co/tIrpZxPxqA reageer retweet
https://twitter.com/KoertWesterman/status/1245423605527216128quote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het alleen van dat playbacken enzo wasquote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit kan niettwitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:51:41Van Lotje getiktokt...
#thuisblijven met mn lief @:Elviravan8hoven https://t.co/tIrpZxPxqA reageer retweet
Dit kan niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/KoertWesterman/status/1245423605527216128
Met de altijd vervelende Emma Wortelboer.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Zoiets zag ik laatst ook van Matthijs v Nieuwkerk langskomen.
Jezus ben je 30quote:Op woensdag 1 april 2020 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als 30-jarige als boomer uitgemaakt worden.
Ik doe iets verkeerd.
Zeg, ff kalm, fucking kleuter. Anders stuur ik @GGMM op je af.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus ben je 30
RISICOGROEP GESPOT
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus ben je 30
RISICOGROEP GESPOT
Madquote:Op woensdag 1 april 2020 20:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg, ff kalm, fucking kleuter. Anders stuur ik @:GGMM op je af.
Die neemt jou erg serieus ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg, ff kalm, fucking kleuter. Anders stuur ik @:GGMM op je af.
sorry!quote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen user @:buitendam
Heb nu twee Tiger King afleveringen gezien. Hard gelachen.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen user @:buitendam
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyfquote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb nu twee Tiger King afleveringen gezien. Hard gelachen.
Seizoen 2 van Sunderland till i die staat sinds vandaag ook op Netflix. (tip)quote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyf
Ik moet zelfs seizoen 1 daarvan nog kijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Sunderland till i die staat sinds vandaag ook op Netflix. (tip)
Die goeroe is echt een dwaasquote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyf
Dat is echt een ongelofelijke topshow.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet zelfs seizoen 1 daarvan nog kijken.
Nice. Dan ga ik die morgen of overmorgen even aan zetten.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt een ongelofelijke topshow.
Gaat op het lijstje. Bedankt makker.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt een ongelofelijke topshow.
Graag gedaan vriend.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat op het lijstje. Bedankt makker.
Als je niks verklapt sta ik het toe.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal ik Westworld aflevering 3 gaan kijken?
Dat doen alleen mensen als @GGMMquote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niks verklapt sta ik het toe.
wowwquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen als @:GGMM
Dus ik ga kijken.
ah nicequote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, al 3 afleveringen nu.
Ik kan dit seizoen tot nu toe beter waarderen dan seizoen 2.
Ja eens. Minder dan 1 sowieso. En dit seizoen met Aaron Paul.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah nice
ja vond 2 ook niet zo goed, althans een stuk minder dan 1
ik ben bijna bij met The Handmaid's Tale, aanradert
Aaron Paul speelt in Breaking Bad.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja eens. Minder dan 1 sowieso. En dit seizoen met Aaron Paul.
Die ken ik niet, zal 'm eens opzoeken.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem ook in COR geplaatst, maar daar wordt ie waarschijnlijk toch verwijderd.
https://www.linkedin.com/(...)746732663582720-RoaR
Erg interessant voor een aantal van jullie.
@:elan
@:tjacka
@:onlogisch
@:gutanoth
Genot, ook even binnensleuren.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal ik Westworld aflevering 3 gaan kijken?
Van harte ouwe reus.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik zit vandaag precies 16 jaar met dit account op de foks.
Psvcl is gewoon een tyfusmongool, al jarenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Rens is echt ontzettend ziedend in het op1 topic.
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om mijzelf in coma te zuipen. Ik doe het niet
Bedanktquote:
Ja dat weet iedereen, waarom zou je daar boos om worden?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Psvcl is gewoon een tyfusmongool, al jaren
Ik liet mij even gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen, waarom zou je daar boos om worden?
Ik wil geen corona maar ook geen aids vriendquote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik de moeder van @:onlogisch voor.
Moet kunnen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil geen corona maar ook geen aids vriend
JCquote:
Werelds. Maar @Lenny_Leonard kan vrijdag pas weer reageren.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja begint trouwens eindelijk een beetje aanhankelijk te worden. Zit steeds vaker op m'n schouder, en eergister (en gister) kon ik haar nekje kroelen met de mouw van m'n trui, vond ze genottelijk
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Wat is freylaquote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja begint trouwens eindelijk een beetje aanhankelijk te worden. Zit steeds vaker op m'n schouder, en eergister (en gister) kon ik haar nekje kroelen met de mouw van m'n trui, vond ze genottelijk
nog kijken naar dat soort programma's terwijl je weet hoe het internet werktquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn valkparkiet.quote:
quote:
Geen tijd voor bekeuringen wel voor Twitter.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:DonRaja
https://www.bd.nl/goirle/(...)-aan-laars~ac784731/
Tja, ramptoeristen will ramptoerist...quote:Op donderdag 2 april 2020 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:DonRaja
https://www.bd.nl/goirle/(...)-aan-laars~ac784731/
Heel naar dat hij dat doet. Kan hij daarmee stoppen? Erg irritant @johannes_vermeerquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen als @:GGMM
Dus ik ga kijken.
Is dit jouw friettent?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ramptoeristen will ramptoerist...
Lekker door de stad flaneren genotquote:Op donderdag 2 april 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker BBQ-en in het park met de fam
Kratje bier halen en op het terras gaan zitten. Goed voor de portemonnee dat corona hahaquote:Op donderdag 2 april 2020 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker door de stad flaneren genot
Waarde hoofdredacteur, beste Johan genot.quote:
Je drukt je netjes uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die Generationalpha is ook een speciaal figuur hé?
Dat is toch gewoon een ajacied met een matig gevoel voor trollen?quote:Op donderdag 2 april 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die Generationalpha is ook een speciaal figuur hé?
Daar zie ik hem ook alleen maar domme posts maken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een ajacied met een matig gevoel voor trollen?
Lijkt me niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Wat een kutclub is dit dan.
En dan uiteraard wel die landstitel op willen strijken.
Mimimimimimimiquote:
IK WIL WETEN WIE VERANTWOORDELIJK WAS VOOR MIJN 667E NOTEquote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.Vandaag komt (als het goed is) mijn pakketje aan
Ik hou jullie op de hoogte! @:caland
[..]
Mimimimimimimi
Ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
IK WIL WETEN WIE VERANTWOORDELIJK WAS VOOR MIJN 667E NOTE
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.Vandaag komt (als het goed is) mijn pakketje aan
Ik hou jullie op de hoogte! @:caland
[..]
Mimimimimimimi
Vanaf nu zijn wij aartsvijanden.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik zei nog "dat kon echt niet" Het ging over die Anne Frank opmerking.
Ik dacht dat je dat wel wist maar nog even benadrukt wilde hebben dat je een Anne Frank grap had gemaakt (waar niemand om moest lachen)
Waarom lek je dit allemaal?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik zei nog "dat kon echt niet" Het ging over die Anne Frank opmerking.
Ik dacht dat je dat wel wist maar nog even benadrukt wilde hebben dat je een Anne Frank grap had gemaakt (waar niemand om moest lachen)
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit is wat je wil Caland?
NOTES WORDEN NIET BESPROKENquote:Op donderdag 2 april 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik mag iemand best aanspreken op een post die niet kan.
Contextquote:Op donderdag 2 april 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
NOTES WORDEN NIET BESPROKEN
Ofzo.
Ik heb hier helemaal geen zin in hoor.
Bijna. Album 1 helemaal, album 2 helemaal, album 3 ga ik aan beginnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Context
"Caland, dit kan niet. Note uitgedeeld" Kan wel.
Weet je ik heb hier ook helemaal geen zin in.
Heb je die albums al geluisterd?
Loltwitter:drommens twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:06:28#Rutte tegen #Baudet: ‘Nee, we gaan geen brief sturen. Dit is het antwoord. We zijn een crisis aan het leiden.’ #coronadebat https://t.co/f2LBg2oQXF reageer retweet
vond hem zelf wel geinigquote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
@:onlogisch @:lenny_leonard check deze grap
Al besproken op twitter.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef aTypisch het volgende:
Loltwitter:drommens twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:06:28#Rutte tegen #Baudet: ‘Nee, we gaan geen brief sturen. Dit is het antwoord. We zijn een crisis aan het leiden.’ #coronadebat https://t.co/f2LBg2oQXF reageer retweet
Ik heb laatst @GGMM getagged in plaats van jouw echte twitternaam, kwam ik gister achter. Ik vond het al zo frappant dat je niet reageerde. (je mocht een vraag stellen aan van Dijk, ik heb namens jou gevraagd wat zijn favoriete kleur is)quote:
Oh dat deed je ook al met die Koert Westerman actie ja toen je zei dat je wel meedeed. (die had ik toevallig wel gezien)quote:Op donderdag 2 april 2020 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst @:ggmm getagged in plaats van jouw echte twitternaam, kwam ik gister achter. Ik vond het al zo frappant dat je niet reageerde. (je mocht een vraag stellen aan van Dijk, ik heb namens jou gevraagd wat zijn favoriete kleur is)
Oeps.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat deed je ook al met die Koert Westerman actie ja toen je zei dat je wel meedeed. (die had ik toevallig wel gezien)
Ja, dat is niet zo slim Max
De nieuwe tong80 is uit (frontpage)quote:Op donderdag 2 april 2020 @ 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een sportwedstrijd gesponsord door een harddrug.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik bekijk net pas mijn notes. Stuk of 15 in laatste 2 weken, allen in COR.
@:zipportal
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 17:18:26Een schande dat het tennistoernooi Wimbledon dit jaar niet doorgaat terwijl ik dat wel graag wilde zien reageer retweet
Grastennis is een parodie op tennis.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 17:18:26Een schande dat het tennistoernooi Wimbledon dit jaar niet doorgaat terwijl ik dat wel graag wilde zien reageer retweet
Dat smaakt naar gravel.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grastennis is een parodie op tennis.
Gelukkig gaat Roland Garros wel door.
@monkyyy is nog aan het huilen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Al was vorig jaar wel genottelijk. Al die Federer fans in tranen. @:slobeend
Als Feyenoordfan kan ik stellen dat wij niet huilen bij verlies, maar van geluk bij winst. Als we zouden huilen bij verlies, waren we 11 maanden in het jaar aan het janken.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt haast op een vrouw dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Feyenoordfan kan ik stellen dat wij niet huilen bij verlies, maar van geluk bij winst. Als we zouden huilen bij verlies, waren we 11 maanden in het jaar aan het janken.
GOATgodquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker man. Gek genoeg eet ik gezonder, maar dat is vooral omdat ik nu meer tijd en zin heb om te koken.quote:
Met mayo.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met Groningse mosterd, of is dat 'not done' in Friesland?
Ik heb maar een half uur pauze dus ik maak vooral gemakkelijke dingen als ik tot 8 uur moet werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker man. Gek genoeg eet ik gezonder, maar dat is vooral omdat ik nu meer tijd en zin heb om te koken.
Ziedend.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan nog net tot 10 tellen zei Sierd, dat klopt dus wel
nondeju zeg koekoekquote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
GOEIE GENADEtwitter:SergioRamos twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:43:05👋 @:AFCAjax
#RetroChampionsDay https://t.co/vpleWr0Kpn https://t.co/gQ0mAmd1aS reageer retweet
Ja maar jij bent daar wel een beetje selectief in. Als een Ajacied zo had gereageerd richting Utrecht had je het allang prima gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor maar als je die prijzen gewonnen hebt moet je toch gewoon lachen en verder niet
wel een van de beste (ooit) op zijn positiequote:Op donderdag 2 april 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan nog net tot 10 tellen zei Sierd, dat klopt dus wel
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 02-04-2020 om 01:00:01Fair enough @SergioRamos 👏
Respect: 🏆🏆🏆🏆
#RetroChampionsDay https://t.co/k0tkkAunm6 https://t.co/z8paKASv4D reageer retweet
Lol die commentsquote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 02-04-2020 om 01:00:01Fair enough @:SergioRamos 👏
Respect: 🏆🏆🏆🏆
[ afbeelding ]
#RetroChampionsDay https://t.co/k0tkkAunm6 https://t.co/z8paKASv4D reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ramos zou het helemaal af kunnen maken als 'ie nu de wereldbeker 11-07-2010 post.
Ajax moet uitkijken dat ze het hele land niet laten vernederen !!
Ramos zou het helemaal af kunnen maken als 'ie nu de wereldbeker 11-07-2010 post.
Real Madrid vind ik toch wat anders dan normale clubs waar ik Ajax ook onder schaar, als je daar de aanvoerder van bent moet je je niet als een proleet gedragen, dus in die zin valt het me wat tegen, maar verder geen punt hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar jij bent daar wel een beetje selectief in. Als een Ajacied zo had gereageerd richting Utrecht had je het allang prima gevonden.
Die komkommer was je moeder gisteren nog mee bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb thee en twee broodjes. Eentje met pindakaas, eentje met kalkoenfilet en komkommer.
Einde bericht.
Oh ja het is allemaal behoorlijk zelfpijperij van die gozer, maar desondanks wel vermakelijk, dan denk je dat ze in Amsterdam arrogant zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real Madrid vind ik toch wat anders dan normale clubs waar ik Ajax ook onder schaar, als je daar de aanvoerder van bent moet je je niet als een proleet gedragen, dus in die zin valt het me wat tegen, maar verder geen punt hoor.
Toen Ajax in 95 Real versloeg kreeg het een staande ovatie, dat is grote klasse.
Alles voor Appie toggg.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
maar dat mediateam van Ajax is ook af en toe wel tenenkrommend bezig
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die komkommer was je moeder gisteren nog mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Niet gelezen, een maat van me zei dat het meer weg had van de biografie van Henk Spaan. Dus die skip ik even.quote:
Die atypisch is echt raar mannetje. Komt vast omdat hij nooit koolhydraten eet dat hij met iedereen ruzie maakt.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie vs Atypisch in het Feyenoord topic, ik pak de popcorn er even bij.
Ik sla ook over hoor, ben sowieso Nouri moe. (ja hij zal er zelf ook niet van wakker liggen @Caland )quote:Op donderdag 2 april 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gelezen, een maat van me zei dat het meer weg had van de biografie van Henk Spaan. Dus die skip ik even.
Dit ga ik niet kijken.quote:
Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 erg geestig.
Laat me raden, dat won @aTypisch makkelijk en @Scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie vs Atypisch in het Feyenoord topic, ik pak de popcorn er even bij.
Uurtje factuurtje.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wacht op een Andy-imitatie van @:Muskusboktor57 , die zijn altijd erg geestig.
voorstelling van* maken, moet het zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
Dat valt niet te controleren, maar ik geloof je op je woord!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik eerst ben gaan kijken en toen dat bericht pas typte?
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Rene weer een lamp besteld??quote:Op donderdag 2 april 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef fetX het volgende:
Ze blijven maar moeite hebben met de interpretatie van data in dat corona topic. Elke dag moet 20x hetzelfde gezegd worden.
Die lamp zal lang meegaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp danquote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Daarom. Een zo'n topic is meer dan zat.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?
Ja leukquote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp dan![]()
![]()
![]()
@:onlogisch check deze grap
Wat schaft de pot?quote:
Intermittent Fastingquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Niksquote:
Uitsmijtergenotquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Precies, je mist het op een gegeven moment niet eens meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Gelijk lunchen met gegrilde kipfilet en een pak opgewarmde spinazie a la creme.
bohhquote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Volgens mij trek je dat alleen als je echt geen tyfus te doen hebt de hele dagquote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Je hoeft toch geen boten te lossen in de haven?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij trek je dat alleen als je echt geen tyfus te doen hebt de hele dag
Nope, liter water en koffie is mijn ontbijt. Dikke prima.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, je mist het op een gegeven moment niet eens meer.
Al was ik toch al niet zo'n ontbijter.
Onderschatte maaltijdcomponent, die spinazie a la creme. Makkelijk, gezond en goedkoop. Lekker met gemalen peper.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohh
dat heb ik al lang niet meer op
Je went er wel aan. Toen ik nog een vetklep was was het lastig, maar naar gelang je vast wen je er wel aan. En het heeft echt zijn voordelen. Ik stop gewoon met calorieën consumeren om 20 uur, volgende dag 12 uur lekker lunchen. Lekker stukkie kip of vis met groenten en ik zit alweer vol.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah klinkt leuk, maar ik moet altijd wel even iets binnenkrijgen wil ik opstarten. Of dat nu voor de reis naar het werk is of een afspraak vanuit huis is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nope, liter water en koffie is mijn ontbijt. Dikke prima.
[..]
Onderschatte maaltijdcomponent, die spinazie a la creme. Makkelijk, gezond en goedkoop. Lekker met gemalen peper.
[..]
Je went er wel aan. Toen ik nog een vetklep was was het lastig, maar naar gelang je vast wen je er wel aan. En het heeft echt zijn voordelen. Ik stop gewoon met calorieën consumeren om 20 uur, volgende dag 12 uur lekker lunchen. Lekker stukkie kip of vis met groenten en ik zit alweer vol.
Die bezorger/bezorgster maakt wel overuren door jou hé.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
14:07 - 15:17
IN JE FACE SCRUMMIE
Jammer.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
IN JE FACE SCRUMMIE
kantoorwerk kan het primaquote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning, maar elk lichaam is anders dus wie weet is dat eetpatroon niet geschikt voor jou!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah klinkt leuk, maar ik moet altijd wel even iets binnenkrijgen wil ik opstarten. Of dat nu voor de reis naar het werk is of een afspraak vanuit huis is niet zo boeiend.
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje opquote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
IN JE FACE SCRUMMIE
Beter blijf je gewoon binnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje op
Went vrij snel.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
moet hij wetenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje op
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning, maar elk lichaam is anders dus wie weet is dat eetpatroon niet geschikt voor jou!
Jeetjequote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.
Ja he.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
Zo zie je maar hoe dingen kunnen veranderen
TR gezet.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef JanCees het volgende:
ik ga zaterdag naar een corona party
kan mij het schelen
Deze uitspraak had zo van kapi kunnen komenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.
In dat geval ga ik per direct met dat IF beginnenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Deze uitspraak had zo van kapi kunnen komen
Lekker maatquote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef JanCees het volgende:
ik ga zaterdag naar een corona party
kan mij het schelen
Pauperquote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een brief in de naam van de koning gekregen omdat ik belastingbetaling vergeten ben..![]()
Hij mag het zelf komen halen, de lul
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een brief in de naam van de koning gekregen omdat ik belastingbetaling vergeten ben..![]()
Hij mag het zelf komen halen, de lul
Denk 4x zelfs, het is iig 49eu duurder gewordenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pauper
Dan ben je het ook al 2 of 3 keer vergeten.
Schuld van Corona, op naar COR.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk 4x zelfs, het is iig 49eu duurder geworden
DAAR GAAT MIJN VAKANTIE
Wow rustigquote:Op donderdag 2 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Hey, de ijscoboer is er weer
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 10 GRADEN VUILE PEDOFIEL
Jeetjequote:Op donderdag 2 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Hey, de ijscoboer is er weer
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 10 GRADEN VUILE PEDOFIEL
Zo'n man in zo'n busje die met een muziekje de straat in komt rijden en dan ijs gaat verkopen.quote:
In de winter rijden ze hier zelfsquote:Op donderdag 2 april 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n man in zo'n busje die met een muziekje de straat in komt rijden en dan ijs gaat verkopen.
Ohquote:Op donderdag 2 april 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n man in zo'n busje die met een muziekje de straat in komt rijden en dan ijs gaat verkopen.
nee, ik verkoop alleen ijsquote:Op donderdag 2 april 2020 14:46 schreef Wereldgozer het volgende:
IJSCOMAN IJSCOMAN VERTEL EENS EEN VERHAAL!
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een ijscoboer is?
Of heb je last van onderliggend lijden?
Geen resultaat voor 'ijscoboer'quote:Op donderdag 2 april 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
Elan maakt zichzelf weer totaal belachelijk.
Tijd voor koffie.
@:jojoortje
Hier zit de crux. Probeer eens een betaalde variant.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'ijscoboer'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Clown.
Neem gewoon je verlies.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'ijscoboer'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Clown.
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit is echt een kkrmongool dit
@:doublepain
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zelfs mimimimi weet je niet goed te gebruiken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier zit de crux. Probeer eens een betaalde variant.
Dan ben jij dus niet aan het thuiswerken jongeman!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:03 schreef JanCees het volgende:
ik voel me net drizzt en elan
de hele dag thuis en geen reet uitvoeren
Je bent niet vanzelf zo dik geworden hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:03 schreef JanCees het volgende:
ik voel me net drizzt en elan
de hele dag thuis en geen reet uitvoeren
Zometeen komt mij Hue binnenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet aan het thuiswerken jongeman!
Ergste drukte al voorbij of?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben vanmorgen rond half 10 begonnen en mijn eerste afspraak duurde tot 11 uur terwijl ik er een half uurtje voor uitgetrokken had.
Topbegin.
De piek wel, maar nu begint wel het leukste/lastigste gedeelte.quote:
nee door teveel te etenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent niet vanzelf zo dik geworden hoor.
Lekker maat. Had je nou met kleuren gedaan of alleen wit?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zometeen komt mij Hue binnen
en morgen pas mijn Soundbar
Moet kwalificeren voor WL.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elan zit thuis, maar of ie werkt geen idee
wat voor soundbar maatjequote:Op donderdag 2 april 2020 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zometeen komt mij Hue binnen
en morgen pas mijn Soundbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |