Mention in COR gekregen van je, ging hierom denk ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:caland
@:tjacka
@:maxi-mus
@:fetx
@:kingroland
Lenny, hoe gaat het?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mention in COR gekregen van je, ging hierom denk ik?
@:tarado waar ben je mee bezig? Dit kan toch niet
Harrie. Ben jij er ook nog. Goed hoor. Waar ben jij zo druk mee de laatste tijd? We zien je zo weinigquote:
Ja ben thuis dus weinig zin in FOK. Moet komende dagen wel wat dingen regelen op kantoor dus ben er weer wat meer.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie. Ben jij er ook nog. Goed hoor. Waar ben jij zo druk mee de laatste tijd? We zien je zo weinig
quote:Op woensdag 1 april 2020 07:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ben thuis dus weinig zin in FOK. Moet komende dagen wel wat dingen regelen op kantoor dus ben er weer wat meer.
Dank. Jij sterkte met de drukte!!quote:Op woensdag 1 april 2020 07:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug (voor de paar dagen dat het duurt)
Ja, zal zo eens opstaan. Werken voor m'n coronageld.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank. Jij sterkte met de drukte!!
Matig.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zal zo eens opstaan. Werken voor m'n coronageld.
Heb al een deadline om 8 uur staan. Wat zijn dat voor tijden.
Bijna elke post of mention wordt daar verwijderd, dus zou best kunnen. Veel notes verzameld de laatste dagenquote:Op woensdag 1 april 2020 06:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mention in COR gekregen van je, ging hierom denk ik?
@:tarado waar ben je mee bezig? Dit kan toch niet
GOEIE GENADEquote:Op woensdag 1 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem ook in COR geplaatst, maar daar wordt ie waarschijnlijk toch verwijderd.
https://www.linkedin.com/(...)746732663582720-RoaR
Erg interessant voor een aantal van jullie.
@:elan
@:tjacka
@:onlogisch
@:gutanoth
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie2.1 door de shredder.
Hoe kom je terug? Scrummie2.2 of Scrummie3.0?
DPGODquote:
Godverdomme. Dit is NIET leuk.quote:
Oeps ik stelde je een vraag in het verkeerde topicquote:Op woensdag 1 april 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godverdomme. Dit is NIET leuk.
@:ggmm vind jij dit een leuke grap? Zo nee, mag Scrummie2.1 dan alsnog door de shredder?
Kut, gereageerd daar. 2 notes staan genoteerd.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oeps ik stelde je een vraag in het verkeerde topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |