post dat nummer danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is pas een Suri liedje uitgebracht over buitenvrouwen e.d. Best wel catchy nummertje en mijn dochtertje van 3,5 zingt dat dus steeds. Ook als ze bij haar opa en oma is, waarbij iedereen weet dat opa een stuk of 3 buitenvrouwen heeft. Ik geniet elke keer weer van die ongemakkelijke blikken.
Hij zit normaal om en om 3 weken hier en in Suriname. Geen idee hoe hij deze lockdown gaat volhouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
3 buitenvrouwen hebben legt wel een stuk minder druk op het huwelijk. Neuk je dan uberhaupt nog wel met je eigen vrouw?
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is minder leuk als je niet Surinaams/dronken bent.
Dat geldt voor het leven op zich.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is minder leuk als je niet Surinaams/dronken bent.
dit is wss een stuk leuker als je Surinaams of dronken bentquote:
Zelfs nog leuker als je een dronken Surinamer bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is wss een stuk leuker als je Surinaams of dronken bent
Tering, zelfs terror heeft nog een duidelijker ritme.quote:
Oke neefquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs nog leuker als je een dronken Surinamer bent.
Het is zowaar mogelijk om hierop te dansen. En dan ziet het er niet eens uit alsof je epilepsie hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Zojuist een tia gekregen van dat nummer
Kan ik nog wel naar het ziekenhuis
Gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Haags heeft een post gezet. (in een verborgen forum)
Einde bericht.
Het Keldertje?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Haags heeft een post gezet. (in een verborgen forum)
Einde bericht.
Je had gesolliciteerd i.v.m. corona?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
dames en heren jongens en meisjes
net mailtje van EY teruggekregen dat ze helaas geen stagiairs aannemen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd i.v.m. corona.
Beter maar EY is het net nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
net mailtje van EY teruggekregen dat ze helaas geen stagiairs aannemen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd i.v.m. corona.
Lol afgewezen dus helaas maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Als je ex inderdaad een FOK!ster is vind ik dit heel ordinair.quote:
Jij hebt echt een excelbestand hč?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je ex inderdaad een FOK!ster is vind ik dit heel ordinair.
Tenzij zij zelf inmiddels al met de benen wijd bij een Guido in bed heeft gelegen.
Lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik keek net op1 en daar zij een IC arts dat in Italië 95% die op IC beland het niet redt, dat is toch wel een heel hoog cijfer
Nee, ze verhuist op 28 april en dan zijn we al vier maanden uit elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat uit te vechten met je ex.
Ja, dat had ik ook in mijn Excelsheet staan, doch desalniettemin.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ze verhuist op 28 april en dan zijn we al vier maanden uit elkaar
Is niet verbodenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook in mijn Excelsheet staan, doch desalniettemin.
Wtf waarom krijg ik geen mentionquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:caland
@:tjacka
@:maxi-mus
@:fetx
@:kingroland
wow, ik had het zelf niet eens door, zal bedtijd zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:caland
@:tjacka
@:maxi-mus
@:fetx
@:kingroland
Ik krijg ook nooit een mention van jou als iemand debiel doet.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf waarom krijg ik geen mention
Ik haat jou vanaf nu
Dat is nu ook mooi afgelopenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik krijg ook nooit een mention van jou als iemand debiel doet.
Wel voor Ed Baarsgod gelukkig
Kan gebeurenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wow, ik had het zelf niet eens door, zal bedtijd zijn
Oke dealquote:Op woensdag 1 april 2020 00:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar... dan mis ik zijn genialiteit.
Het spijt me. Ik zal je weer mentionen.
Gelukkig, dank je wel René!quote:Op woensdag 1 april 2020 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke deal
Om je Ed te ontnemen ging misschien wat ver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |