Ze doen alles wat in hun vermogen ligt om levens te redden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel levens worden er niet gered hoor, er is niet eens een medicijn. Het enige wat ze in ernstige situaties doen is intuberen en antibiotica toedienen.
ik keek net op1 en daar zij een IC arts dat in Italië 95% die op IC beland het niet redt, dat is toch wel een heel hoog cijferquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh is dat het enige? Dan kunnen we er wel mee stoppen. Wat een flauwekul al die lof voor de zorg dan
Veel patiënten krijgen wel antibiotica. Omdat de longen nu kwetsbaar zijn en een infectie fataal kan zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:51 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze doen alles wat in hun vermogen ligt om levens te redden.
Het enige is intuberen en Antibiotica toedienen?
Je hebt duidelijk geen enkel idee waar je over praat.
Antibiotica tegen een virus....man man
Je hebt
China 2.0quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig aan dit virus, namelijk bijna alle wereldleiders reageren hetzelfde. Lockdown, gezondheidszorg boven alles, elle lange persconferenties zonder perspectief of toekomstbeeld, en in sommige landen wordt met (gepast) geweld opgetreden tegen bevolking dat zich toch op straat bevindt
die hebben toch 29000 ic bedden ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Frutsel het volgende:
Duitsland lijkt ook steeds sneller te gaan stijgen nu.
Gingen die nu ook hun IC capaciteit opschalen?
Die hebben nog zat man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Frutsel het volgende:
Duitsland lijkt ook steeds sneller te gaan stijgen nu.
Gingen die nu ook hun IC capaciteit opschalen?
Ja is toch voor een deel ook flauwekul, natuurlijk heb ik respect voor die mensen die goed werk leveren in de zorg. But it is their job to do that.. Klap jij elke ochtend voor de bakker voor jouw meergranenbrood?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh is dat het enige? Dan kunnen we er wel mee stoppen. Wat een flauwekul al die lof voor de zorg dan
Jij wil een ideologische discussies voeren, daar is dit topic niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk dat festivals en voetbal mensen momenteel gestolen kan worden.
Het is juist goed wanneer we wat minder ikke ikke en materialistisch zijn en meer geven om je naasten en een minimalistischere kijk op het leven.
Ik denk dat deze crisis een hoop in perspectief zal plaatsen voor mensen.
Als jou oplossing niks doen is en life goes on gaat dat zoveel meer doden opleveren.
Super frustrerend moet dat zijn. Zulke lange, zware diensten draaien en het gevoel hebben dat je niet kan winnen. Dat maakt het extra zwaar.. En toch blijven ze er voor 100% voor gaan..ik weet niet of ik zo gemotiveerd zou kunnen blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Tarado het volgende:
ik keek net op1 en daar zij een IC arts dat in Italië 95% die op IC beland het niet redt, dat is toch wel een heel hoog cijfer
Zoals eerder gezegd zijn de Italianen anders dan hier. Daar proberen ze tegen beter weten in mensen te redden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik keek net op1 en daar zij een IC arts dat in Italië 95% die op IC beland het niet redt, dat is toch wel een heel hoog cijfer
Tegen een virus helpt antibiotica niet, dat snap ik. Tis meer voor de bijkomende longontsteking. Anyway, behandelingen voor COVID-19 zijn er gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:51 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze doen alles wat in hun vermogen ligt om levens te redden.
Het enige is intuberen en Antibiotica toedienen?
Je hebt duidelijk geen enkel idee waar je over praat.
Antibiotica tegen een virus....man man
Je hebt
Ja dit gaat op zeker nog wel een staartje krijgen hoor. Als de EU uit elkaar valt trekt Rusland meteen westwaarts denk ik. Zeker met een Amerika dat financieel aan diggelen ligt met een dikke vette recessie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nou de kaarten worden geschud en opnieuw uitgedeeld op economisch gebied en wereldpolitiek, al die lockdowns heeft geen gevolgen?
De EU zit als los zand in elkaar, kijk alleen al naar de houdingen tussen noord en zuid Europa![]()
Rusland doet alsof zn neus bloedt
Gekke taferelen in USA.
Echt helemaal mee eens. Die overdreven aandacht voor de zorgmedewerkers. Zeker, ze doen belangrijk en goed werk. Maar proberen dat niet alle mensen in hun beroep te doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja is toch voor een deel ook flauwekul, natuurlijk heb ik respect voor die mensen die goed werk leveren in de zorg. But it is their job to do that.. Klap jij elke ochtend voor de bakker voor jouw meergranenbrood?
Jawel hoor. Die zijn er wel degelijk. Tot aan de milligrammen nauwkeurig wat men zou moeten geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, behandelingen voor COVID-19 zijn er gewoonweg niet.
Dat dus. Ik heb evenzeer respect voor de dc-medewerkers en winkelpersoneel, die houden de boel ook maar mooi draaiende.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:56 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Echt helemaal mee eens. Die overdreven aandacht voor de zorgmedewerkers. Zeker, ze doen belangrijk en goed werk. Maar proberen dat niet alle mensen in hun beroep te doen?
In Italie wordt ook iedereen op de IC gelegd... Of ze nou een in een vergevorderd stadium van terminale kanker zitten of 110 jaar oud en zo dement als een deur zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen met een longontsteking zijn ook vatbaarder voor bacterïien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tegen een virus helpt antibiotica niet, dat snap ik. Tis meer voor de bijkomende longontsteking. Anyway, behandelingen voor COVID-19 zijn er gewoonweg niet.
Bron?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Italie wordt ook iedereen op de IC gelegd... Of ze nou een in een vergevorderd stadium van terminale kanker zitten of 110 jaar oud en zo dement als een deur zijn.
Zijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn geen geijkte methodes, en die verschillen ookl nog per land.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel hoor. Die zijn er wel degelijk. Tot aan de milligrammen nauwkeurig wat men zou moeten geven.
Dat die behandelingen het probleem niet echt oplossen doet daar niets aan af; de behandelingen zijn er.
maar bijvoorbeeld 50% lijkt me nog hoogquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd zijn de Italianen anders dan hier. Daar proberen ze tegen beter weten in mensen te redden.
Iemand van 80 die aan de chemo zit komt hier niet op de IC terecht.
Kijk naar die cijfers in andere landen ook en ik wed dat het veel lager dan 95% is.
En daar krijgen ze antibiotica voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen met een longontsteking zijn ook vatbaarder voor bacterïien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |