Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 erg geestig.
Laat me raden, dat won @aTypisch makkelijk en @Scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie vs Atypisch in het Feyenoord topic, ik pak de popcorn er even bij.
Uurtje factuurtje.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wacht op een Andy-imitatie van @:Muskusboktor57 , die zijn altijd erg geestig.
voorstelling van* maken, moet het zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
Dat valt niet te controleren, maar ik geloof je op je woord!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik eerst ben gaan kijken en toen dat bericht pas typte?
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Rene weer een lamp besteld??quote:Op donderdag 2 april 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef fetX het volgende:
Ze blijven maar moeite hebben met de interpretatie van data in dat corona topic. Elke dag moet 20x hetzelfde gezegd worden.
Die lamp zal lang meegaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp danquote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Daarom. Een zo'n topic is meer dan zat.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?
Ja leukquote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp dan![]()
![]()
![]()
@:onlogisch check deze grap
Wat schaft de pot?quote:
Intermittent Fastingquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Niksquote:
Uitsmijtergenotquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Precies, je mist het op een gegeven moment niet eens meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Gelijk lunchen met gegrilde kipfilet en een pak opgewarmde spinazie a la creme.
bohhquote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Volgens mij trek je dat alleen als je echt geen tyfus te doen hebt de hele dagquote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Je hoeft toch geen boten te lossen in de haven?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij trek je dat alleen als je echt geen tyfus te doen hebt de hele dag
Nope, liter water en koffie is mijn ontbijt. Dikke prima.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, je mist het op een gegeven moment niet eens meer.
Al was ik toch al niet zo'n ontbijter.
Onderschatte maaltijdcomponent, die spinazie a la creme. Makkelijk, gezond en goedkoop. Lekker met gemalen peper.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohh
dat heb ik al lang niet meer op
Je went er wel aan. Toen ik nog een vetklep was was het lastig, maar naar gelang je vast wen je er wel aan. En het heeft echt zijn voordelen. Ik stop gewoon met calorieën consumeren om 20 uur, volgende dag 12 uur lekker lunchen. Lekker stukkie kip of vis met groenten en ik zit alweer vol.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah klinkt leuk, maar ik moet altijd wel even iets binnenkrijgen wil ik opstarten. Of dat nu voor de reis naar het werk is of een afspraak vanuit huis is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nope, liter water en koffie is mijn ontbijt. Dikke prima.
[..]
Onderschatte maaltijdcomponent, die spinazie a la creme. Makkelijk, gezond en goedkoop. Lekker met gemalen peper.
[..]
Je went er wel aan. Toen ik nog een vetklep was was het lastig, maar naar gelang je vast wen je er wel aan. En het heeft echt zijn voordelen. Ik stop gewoon met calorieën consumeren om 20 uur, volgende dag 12 uur lekker lunchen. Lekker stukkie kip of vis met groenten en ik zit alweer vol.
Die bezorger/bezorgster maakt wel overuren door jou hé.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
14:07 - 15:17
IN JE FACE SCRUMMIE
Jammer.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
IN JE FACE SCRUMMIE
kantoorwerk kan het primaquote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning, maar elk lichaam is anders dus wie weet is dat eetpatroon niet geschikt voor jou!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah klinkt leuk, maar ik moet altijd wel even iets binnenkrijgen wil ik opstarten. Of dat nu voor de reis naar het werk is of een afspraak vanuit huis is niet zo boeiend.
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje opquote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
Bezorger onderweg
IN JE FACE SCRUMMIE
Beter blijf je gewoon binnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje op
Went vrij snel.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
moet hij wetenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een post nl meneer met een mondkapje op
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning, maar elk lichaam is anders dus wie weet is dat eetpatroon niet geschikt voor jou!
Jeetjequote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.
Ja he.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
Zo zie je maar hoe dingen kunnen veranderen
TR gezet.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef JanCees het volgende:
ik ga zaterdag naar een corona party
kan mij het schelen
Deze uitspraak had zo van kapi kunnen komenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik was juist heel lang van het niet ontbijten zonder daarbij meteen een bedoeling te hebben. Nu vind ik het de meest goddelijke maaltijd van de dag en besteed ik eerder wat minder zorg aan het avondeten.
In dat geval ga ik per direct met dat IF beginnenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Deze uitspraak had zo van kapi kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |