Contextquote:Op donderdag 2 april 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
NOTES WORDEN NIET BESPROKEN
Ofzo.
Ik heb hier helemaal geen zin in hoor.
Bijna. Album 1 helemaal, album 2 helemaal, album 3 ga ik aan beginnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Context
"Caland, dit kan niet. Note uitgedeeld" Kan wel.
Weet je ik heb hier ook helemaal geen zin in.
Heb je die albums al geluisterd?
Loltwitter:drommens twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:06:28#Rutte tegen #Baudet: ‘Nee, we gaan geen brief sturen. Dit is het antwoord. We zijn een crisis aan het leiden.’ #coronadebat https://t.co/f2LBg2oQXF reageer retweet
vond hem zelf wel geinigquote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
@:onlogisch @:lenny_leonard check deze grap
Al besproken op twitter.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef aTypisch het volgende:
Loltwitter:drommens twitterde op woensdag 01-04-2020 om 20:06:28#Rutte tegen #Baudet: ‘Nee, we gaan geen brief sturen. Dit is het antwoord. We zijn een crisis aan het leiden.’ #coronadebat https://t.co/f2LBg2oQXF reageer retweet
Ik heb laatst @GGMM getagged in plaats van jouw echte twitternaam, kwam ik gister achter. Ik vond het al zo frappant dat je niet reageerde. (je mocht een vraag stellen aan van Dijk, ik heb namens jou gevraagd wat zijn favoriete kleur is)quote:
Oh dat deed je ook al met die Koert Westerman actie ja toen je zei dat je wel meedeed. (die had ik toevallig wel gezien)quote:Op donderdag 2 april 2020 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst @:ggmm getagged in plaats van jouw echte twitternaam, kwam ik gister achter. Ik vond het al zo frappant dat je niet reageerde. (je mocht een vraag stellen aan van Dijk, ik heb namens jou gevraagd wat zijn favoriete kleur is)
Oeps.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat deed je ook al met die Koert Westerman actie ja toen je zei dat je wel meedeed. (die had ik toevallig wel gezien)
Ja, dat is niet zo slim Max
De nieuwe tong80 is uit (frontpage)quote:Op donderdag 2 april 2020 @ 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een sportwedstrijd gesponsord door een harddrug.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik bekijk net pas mijn notes. Stuk of 15 in laatste 2 weken, allen in COR.
@:zipportal
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 17:18:26Een schande dat het tennistoernooi Wimbledon dit jaar niet doorgaat terwijl ik dat wel graag wilde zien reageer retweet
Grastennis is een parodie op tennis.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 17:18:26Een schande dat het tennistoernooi Wimbledon dit jaar niet doorgaat terwijl ik dat wel graag wilde zien reageer retweet
Dat smaakt naar gravel.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grastennis is een parodie op tennis.
Gelukkig gaat Roland Garros wel door.
@monkyyy is nog aan het huilen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Al was vorig jaar wel genottelijk. Al die Federer fans in tranen. @:slobeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |