Maar waarom werd dat vorige week nog als fakenieuws door de moderatie afgedaan?quote:Op zondag 5 april 2020 23:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zeker relevant, maar alle huiskatten een spuitje toewensen is dat niet. Verdere commentaar mag in FB.
Zo moeilijk is het toch niet om mijn vraag in behandeling te nemenquote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij hebben nu 2 collega’s aangegeven dan het klaar is. Met mij er bij maakt dat drie. Dus het is hier nu klaar. Voor verdere klachten mail je maar naar het bekende adres.
Ook wij moeten het doen met informatie die op een bepaald moment beschikbaar is en maken iedere keer weer een weloverwogen keuze hierin.quote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom werd dat vorige week nog als fakenieuws door de moderatie afgedaan?
Geen idee. Ik weet niet eens wat er met dat vorige topic aan de hand was joh, verder niet naar gekeken. Maar je snapt zelf ook wel dat domweg heropenen ongewenst is.quote:Op zondag 5 april 2020 23:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou wat is er fout aan mijn OP?
Leuk die persoonlijke bias. Zet die bril af.
Is duidelijkere OP, andere TT en de scherpe randjes eraf gehaald.quote:Op zondag 5 april 2020 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens wat er met dat vorige topic aan de hand was joh, verder niet naar gekeken. Maar je snapt zelf ook wel dat domweg heropenen ongewenst is.
Die call laat ik even aan de mod die het origineel gesloten heeft. Of iemand anders die zich in die kwestie heeft verdiept.quote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef Tailless het volgende:
[..]
Is duidelijkere OP, andere TT en de scherpe randjes eraf gehaald.
Dus mag die gewoon weer open?
Mag ik vragen waarom je dan wel je mening geeft?quote:Op zondag 5 april 2020 23:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die call laat ik even aan de mod die het origineel gesloten heeft. Of iemand anders die zich in die kwestie heeft verdiept.
of het topic sluit?quote:Op zondag 5 april 2020 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij hebben nu 2 collega’s aangegeven dan het klaar is. Met mij er bij maakt dat drie. Dus het is hier nu klaar. Voor verdere klachten mail je maar naar het bekende adres.
Omdat ik zie dat een topic dat door een collega is gesloten wordt heropend. Dat is waar ik op handel. De inhoudelijke beoordeling laat ik aan de collega die er mee bezig is/was.quote:Op zondag 5 april 2020 23:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dan wel je mening geeft?
[..]
of het topic sluit?
Oké andere OP, andere TTquote:Op zondag 5 april 2020 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat ik zie dat een topic dat door een collega is gesloten wordt heropend. Dat is waar ik op handel. De inhoudelijke beoordeling laat ik aan de collega die er mee bezig is/was.
Ik geef geen mening. En als ik dat al zou doen zou jij dat niet wetenquote:Op zondag 5 april 2020 23:44 schreef Tailless het volgende:
[..]
Oké andere OP, andere TT![]()
Maar oké voordeel van de twijfel.
Waarom geef je dan wel je mening?
Je weet niet eens wat probleem is.
Echt ik weet niet wat er met jullie als mods aan de hand is maar het is niet goed.
Tuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ondeugend het volgende:
Mag het woordje 'een' uit de topic-titel?
COR / Zou jij nu dan een mondkapje dragen?
Bedanktquote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:31 schreef Zeroku het volgende:
COR / Boris Johnson opgenomen op Intensive Care #2
Is dubbel
En kan COR / Boris Johnson opgenomen op Intensive Care #2 gereekst worden met COR / Boris Johnson opgenomen op Intensive Care
Een copy paste topic met gifjes?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:07 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Het Grote Jaap van Dissel Topic #1 Verstandig persoon, gaat ver komen
Graag weer terug in COR waar het hoort
Zet het gewoon terug, slaat echt nergens op ditquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Een copy paste topic met gifjes?
Neuh. Dacht het niet.
Ik heb je mijn reden gegeven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet het gewoon terug, slaat echt nergens op dit
Alles wat positief is over het RIVM wordt hier zwaar de grond in getrapt, wees eens objectief ipv je gekleurde mening
en de reden is?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb je mijn reden gegeven.
Mods als 'gekleurd' wegzetten siert je niet.
Dat het een copy paste topic met gifjes is.quote:
Dat topic is wel echt matig vergeleken met het topic dat je naar ONZ hebt geschopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het een copy paste topic met gifjes is.
Maar ik zie dat het eerdere topic gevonden is. COR / Het grote Jaap van Dissel adoratietopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |