Zeker relevant, maar alle huiskatten een spuitje toewensen is dat niet. Verdere commentaar mag in FB.quote:Op zondag 5 april 2020 23:05 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waarom worden alle posts over katten verwijderd? Dat is toch relevant? In Belgie is ook al een besmetting bij een kat geconstateerd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aakt-met-coronavirus
Hm ja maar omdat het om 9 uur savonds gebeurde vind ik het toch vreemd. Denk dat er toch een kleine verslechtering was waarop de doktoren de knoop doorhakte.quote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft al minimaal een week koorts. Zegt skynews.
Denk dat het gewoon te lang duurt.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die laatste vraag; als je bedoelt wat er zou gebeuren als hij echt wekenlang out is, is er dit bedacht:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)ts-covid-19-11962345
Dat is dus wel al geregeld voor als het nodig is. Netjes.quote:Op zondag 5 april 2020 23:05 schreef capricia het volgende:
Dominic Raab is designate. Als BoJo niet kan.
Sow! Die Beth ziet er ook lekker gezond uit.quote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft al minimaal een week koorts. Zegt skynews.
Denk dat het gewoon te lang duurt.
Is toch sowieso geregeld? Met alle aanslagen die hebben plaatsgevonden in Londen de afgelopen 20 jaar lijkt me dat sowieso geen slecht idee.quote:Op zondag 5 april 2020 23:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus wel al geregeld voor als het nodig is. Netjes.
Ik denk dat gewoon je kat binnenhouden ook een optie is hoorquote:Op zondag 5 april 2020 23:08 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nu verdraai je mijn woorden. Ik zei dat dat moet gebeuren als katten verspreiders van het virus blijken te zijn.
Of is het ook niet OK dat men ratten wilde uitroeien toen bleek dat zij de pest en allerlei andere ziektes verspreidden?
Hoe weet je dat? Misschien was het wel vanochtend maar wilde ze de queens speech afwachten qua bekendmaking?quote:Op zondag 5 april 2020 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm ja maar omdat het om 9 uur savonds gebeurde vind ik het toch vreemd. Denk dat er toch een kleine verslechtering was waarop de doktoren de knoop doorhakte.
Ga aub naar het FB topic.quote:Op zondag 5 april 2020 23:08 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nu verdraai je mijn woorden. Ik zei dat dat moet gebeuren als katten verspreiders van het virus blijken te zijn.
Of is het ook niet OK dat men ratten wilde uitroeien toen bleek dat zij de pest en allerlei andere ziektes verspreidden?
Geen idee hoe ze dat anders doen.quote:Op zondag 5 april 2020 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is toch sowieso geregeld? Met alle aanslagen die hebben plaatsgevonden in Londen de afgelopen 20 jaar lijkt me dat sowieso geen slecht idee.
De cijfers van China rammelen natuurlijk wel aan alle kanten, dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zondag 5 april 2020 23:16 schreef Za het volgende:
Voor wat betreft herbesmettingen, in Wuhan waren 400 besmettingen toen het in lockdown ging.
Tijdens de lockdown raakten daar 60.000 mensen besmet een deel was natuurlijk net ervoor besmet, anderen via huisgenoten etc.
De mensen die eerder uit de ziekenhuizen ontslagen zijn stromen niet op nieuw in, huisgenoten zaten in (thuis) quarantaine veelal, negatieve tests zeggen ook niet alles, en je kunt geen honderdduizenden mensen in hotels zetten in Wuhan, dus was er gevaar voor herbesmetting in de huiselijke kring, maar dat is tot op heden uitgebleven.
Geen explosie van herbesmettingen tot op heden.
In geen enkel land stromen de recovered massaal opnieuw in.quote:Op zondag 5 april 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
De cijfers van China rammelen natuurlijk wel aan alle kanten, dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten.
Oud nieuwsquote:Op zondag 5 april 2020 23:23 schreef Nikonlover het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COR / Boris Johnson opgenomen in ziekenhuis met corona
Is al een uur bekend hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 23:23 schreef Nikonlover het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COR / Boris Johnson opgenomen in ziekenhuis met corona
Wat geenszins zegt dat dat niet gebeurt als de afweerstoffen, bij mensen met een kleine dosis daarvan, weer verdwenen zijnquote:Op zondag 5 april 2020 23:16 schreef Za het volgende:
Voor wat betreft herbesmettingen, in Wuhan waren 400 besmettingen toen het in lockdown ging.
Tijdens de lockdown raakten daar 60.000 mensen besmet een deel was natuurlijk net ervoor besmet, anderen via huisgenoten etc.
De mensen die eerder uit de ziekenhuizen ontslagen zijn stromen niet op nieuw in, huisgenoten zaten in (thuis) quarantaine veelal, negatieve tests zeggen ook niet alles, en je kunt geen honderdduizenden mensen in hotels zetten in Wuhan, dus was er gevaar voor herbesmetting in de huiselijke kring, maar dat is tot op heden uitgebleven.
Geen explosie van herbesmettingen tot op heden.
Link?quote:Op zondag 5 april 2020 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat RT zometeen laat zien in hun livestream
quote:
Danku.quote:
Om 23:50 livequote:
Komt recht uit het hartquote:Op zondag 5 april 2020 23:39 schreef houdafstand het volgende:
Weer een sterk optreden van Gommers zojuist bij Op1.
Maar we kunnen niet uitbreiden naar 3000 IC bedden?quote:Op zondag 5 april 2020 23:39 schreef houdafstand het volgende:
Weer een sterk optreden van Gommers zojuist bij Op1.
Hij kan nu het land dus niet leiden....quote:Op zondag 5 april 2020 23:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die laatste vraag; als je bedoelt wat er zou gebeuren als hij echt wekenlang out is, is er dit bedacht:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)ts-covid-19-11962345
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |