1 iemand overleden tussen 35-39 ripquote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
nieuwe PDF: https://www.rivm.nl/sites(...)1%20april%202020.pdf
cnn is al niet meer serieus te nemen sinds dat presten van moslims zelf organiseerde.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:03 schreef Toefjes het volgende:
Als je CNN kijkt, dat is toch best wel paniek-zaaierij televisie hoor. Constant hameren hoeveel mensen er dood zullen gaan. Structureel chaos en ramp als terminologie gebruiken. Volgens mij moeten die mensen daar echt vreselijk bang zijn.
Dan is de berichtgeving hier toch een stuk prettiger.
Israel, IJsland, Duitsland, Oostenrijk, Canada, Noorwegen o.a.quote:
Poeh, iets bekend over medisch onderliggende problemen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe PDF: https://www.rivm.nl/sites(...)1%20april%202020.pdf
1 dertiger en 1 veertiger overleden.
Vol?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend laag aantal ziekenhuisopnames in Brabant de laatste dagen.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
nieuwe PDF: https://www.rivm.nl/sites(...)1%20april%202020.pdf
Ja ik weet dat dat moslim dingetje een open zenuw is bij de wat gevoeligere mens. Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
cnn is al niet meer serieus te nemen sinds dat presten van moslims zelf organiseerde.
Ook dat continue ge-'orange-man-bad' van hun om zelf als trump een scheet laat. Hou toch op.
Van wereldwijd de grootste autoriteit op nieuws gebied in 10 jaar naar pulp van het niveau speld.
Bij gisteren zaten dan ook veel meer doden van de dagen ervoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef HulkHeld het volgende:
+134 doden. Minder dan gisteren, maar nog steeds een hele hoop.
Vond het alleen jammer dat het begon met bezuinigingen uit het verleden. Je bent nooit voorbereid op zoiets. Niet geheel terecht om die dingen aan elkaar te linken.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef kwiwi het volgende:
Ben geen fan van Wilders, maar dit was wel goed.
Op zich eens, maar het is wel iets om naderhand nog eens onder de loep te nemen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef _I het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat het begon met bezuinigingen uit het verleden. Je bent nooit voorbereid op zoiets. Niet geheel terecht om die dingen aan elkaar te linken.
Al die aantallen zien over meerdere dagen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef HulkHeld het volgende:
Tja, als je vol bent kun je ook geen mensen opnemen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend laag aantal ziekenhuisopnames in Brabant de laatste dagen.
twitter:Ana_Medusa twitterde op woensdag 01-04-2020 om 14:21:10Wilders rept in het Coronadebat van idiote bezuinigingen op ziekenhuizen, niet gehinderd door de feiten. Op ziekenhuizen is niet bezuinigd. Onder toenmalig minister Schippers is de uitgavengroei iets minder hard verlopen. Dat is iets anders dan bezuinigen. reageer retweet
Zweden heeft een nog lagere IC capaciteit als Nederland, die zullen dus snel maatregelen gaan treffen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zweden gaat steeds sneller nu... ben benieuwd of ze zo relaxed blijven in hun aanpak.
Helemaal eens. Mag op het lijstje "Komt nog".quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich eens, maar het is wel iets om naderhand nog eens onder de loep te nemen.
Bij de gemeentekaart werkten ze met woonplaats, niet met ligplaats. Zou raar zijn als ze voor provincies wel opeens rekenen met ligplaats, toch?quote:
ja laten we het hopen dat die toestanden van het zuiden niet hier in het noorden komen. Hopelijk kunnen we hier sneller ervan af zijn.... Je zou denken van wel omdat er minder is........ Ik kan alleen maar hopen... No offence naar iedereen buiten het noorden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
De afvlakking zien we al dagen natuurlijk, het is nu vooral interessant om naar de individuele provincies te kijken. Ook Zuid-Holland lijkt af te vlakken. Noordelijke provincies, Flevoland en Zeeland lijken de dans voorlopig te ontspringen.
Ik hoop met je mee als Drentquote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja laten we het hopen dat die toestanden van het zuiden niet hier in het noorden komen. Hopelijk kunnen we hier sneller ervan af zijn.... Je zou denken van wel omdat er minder is........ Ik kan alleen maar hopen... No offence naar iedereen buiten het noorden.
Daar valt toch wel wat voor te zeggen, zie:quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef DireStraits7 het volgende:
twitter:Ana_Medusa twitterde op woensdag 01-04-2020 om 14:21:10Wilders rept in het Coronadebat van idiote bezuinigingen op ziekenhuizen, niet gehinderd door de feiten. Op ziekenhuizen is niet bezuinigd. Onder toenmalig minister Schippers is de uitgavengroei iets minder hard verlopen. Dat is iets anders dan bezuinigen. reageer retweet
Ja maar dit zijn dus vooral mensen die twee weken geleden al besmet warenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef HulkHeld het volgende:
Het grote voordeel van het noorden is dat de maatregelen daar zijn begonnen toen er nog niet veel uitbraken waren. Kwam ook omdat de krokus-vakantie daar eerder viel, en natuurlijk omdat er geen carnaval gevierd werd.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja laten we het hopen dat die toestanden van het zuiden niet hier in het noorden komen. Hopelijk kunnen we hier sneller ervan af zijn.... Je zou denken van wel omdat er minder is........ Ik kan alleen maar hopen... No offence naar iedereen buiten het noorden.
Tis alleen bekend nog dat ze ernstige onderliggende gezondheidsproblemen hadden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Poeh, iets bekend over medisch onderliggend falen?
Ja mensen kunnen zelfs een maand op de IC liggen voordat ze genezen/overlijden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn dus vooral mensen die twee weken geleden al besmet waren
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tis alleen bekend nog dat ze ernstige onderliggende gezondheidsproblemen hadden.
Duitsland telt een corona-dode pas mee als er echt geen achterliggend leed was. Als iemand hartpatiënt was en daar kwam Corona bovenop, dan staat diegene in de statistieken met doodsoorzaak hartfalen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Israel, IJsland, Duitsland, Oostenrijk, Canada, Noorwegen o.a.
Maar je moet naar de grafiek op pag 3 kijken, daar zie je hoeveel gevallen laattijdig gemeld worden. De totale hoogte voor 30 maart is data van 2 dagen, voor 29 maart data van drie dagen, 28 maart 4 dagen etc.. etc..quote:Op woensdag 1 april 2020 13:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De overlijdensdata op pagina 8, lieverd
Zweden importeert jaarlijks wel veel artsen, dus komt wel goed daar.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zweden heeft een nog lagere IC capaciteit als Nederland, die zullen dus snel maatregelen gaan treffen.
Qua aantallen testen wel, daar ging het specifiek over.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Duitsland telt een corona-dode pas mee als er echt geen achterliggend leed was. Als iemand hartpatiënt was en daar kwam Corona bovenop, dan staat diegene in de statistieken met doodsoorzaak hartfalen.
En Oostenrijk? Dat land hield willens en wetens de skigebieden open omdat sluiten te veel geld ging kosten, waarmee ze verantwoordelijk zijn voor een veel grotere uitbraak in Europa. En dat noem jij een voorbeeld?
Zolang de cijfers kloppen (nauwkeurige prognose van het aantal doden met/zonder maatregelen), zou ik het geen bangmakerij willen noemen, maar een reality check.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer zo. Bangmakerij kan ook een doeltreffende tactiek zijn.
Binnenshuis opgelopen besmettigen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe komt dat dat in Italië en Spanje na resp. 3 en 2 weken in lockdown het aantal positieve Corona gevallen nog steeds zeer hoog zijn?
Dat van Duitsland wist ik niet. CFR ligt daar inmiddels ook boven de 1%, toch opvallend als ze en heel veel testen en veel mensen niet meerekenen bij de overledenen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Duitsland telt een corona-dode pas mee als er echt geen achterliggend leed was. Als iemand hartpatiënt was en daar kwam Corona bovenop, dan staat diegene in de statistieken met doodsoorzaak hartfalen.
En Oostenrijk? Dat land hield willens en wetens de skigebieden open omdat sluiten te veel geld ging kosten, waarmee ze verantwoordelijk zijn voor een veel grotere uitbraak in Europa. En dat noem jij een voorbeeld?
Ik hoop iig dat Zweden niet naar Nederland kijkt.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zweden importeert jaarlijks wel veel artsen, dus komt wel goed daar.
De grens tussen berichtgeving en entertainment/sensatie is flinterdun ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:03 schreef Toefjes het volgende:
Als je CNN kijkt, dat is toch best wel paniek-zaaierij televisie hoor. Constant hameren hoeveel mensen er dood zullen gaan. Structureel chaos en ramp als terminologie gebruiken. Volgens mij moeten die mensen daar echt vreselijk bang zijn.
Dan is de berichtgeving hier toch een stuk prettiger.
Mogelijk omdat hun lockdown niet 'lockdown' genoeg was. Er is al vaker aangekaart dat bv. de lockdown in Italië aan het begin nog veel vrijheid lieten voor burgers. Zo mochten ze nog steeds buiten wandelen/wielrennen (zoals bij ons ook het geval is).quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe komt dat dat in Italië en Spanje na resp. 3 en 2 weken in lockdown het aantal positieve Corona gevallen nog steeds zeer hoog zijn?
Amerika is hier sowieso bijzonder 'goed' om de nieuwscycle continu te laten draaien. Iedere vijf minuten is wel ander BREAKING NEWS te melden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De grens tussen berichtgeving en entertainment/sensatie is flinterdun ja.
Dat maakt het overigens ook wel weer leuke televisie om te kijken, maar of dit nou de beste manier is om je bevolking te informeren... ik heb er ook mijn twijfels over.
Die live tickers ook met aantallen doden en besmettingen die constant meelopen... hoe maak je mensen gek.![]()
[ afbeelding ]
^Dit jaagt mensen trouwens ook de stuipen op het lijf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar het lijkt verdomme uit een dystopische Blade Runner achtige wereld afkomstig.
Voor die methode valt wel wat te zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Interessant, heb jij daar een bron van?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien testten ze eerst minder, en nu meer?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef daniela_007 het volgende:
Als het klopt dat Duitsland zo telt, dan geeft het wel een enigszins 'eerlijker' beeld van hoeveel mensen aan dit virus overlijden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Voor die methode valt wel wat te zeggen.
In veel gevallen geeft Corona slechts het laatste tikje, een catalysator in de laatste levensfase.
Maar die landen kunnen zich wel makkelijker afsluiten.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Qua aantallen testen wel, daar ging het specifiek over.
Dan valt Duitsland dus af.
Houden we het op IJsland en Israel, dat lijken landen die de situatie wel volledig onder controle hebben.
Ze hielden zich er gewoon niet aan. Italie was al anderhalve week in lockdown en toen kwamen die beelden van volle metro’s uit Milaan voorbij.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mogelijk omdat hun lockdown niet 'lockdown' genoeg was. Er is al vaker aangekaart dat bv. de lockdown in Italië aan het begin nog veel vrijheid lieten voor burgers. Zo mochten ze nog steeds buiten wandelen/wielrennen (zoals bij ons ook het geval is).
Bovendien duurt het een tijdje voordat de piek bereikt is vanwege de vertraging tussen besmetting en ziekenhuisopname (en mogelijk erger).
Eerder was de gemiddelde leeftijd van de besmette personen in Duitsland opvallend laag, omdat vooral wintersportgangers besmet waren. Ik neem aan dat inmiddels ook meer ouderen besmet raken.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat van Duitsland wist ik niet. CFR ligt daar inmiddels ook boven de 1%, toch opvallend als ze en heel veel testen en veel mensen niet meerekenen bij de overledenen.
Hmmm.. lijkt wel alsof ze het geweld aan het tellen zijn. Alleen dan het tegenover gestelde.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoorde ik nu vanochtend dat het RIVM uitging dat 5% dood gaat aan corona?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het klopt dat Duitsland zo telt, dan geeft het wel een enigszins 'eerlijker' beeld van hoeveel mensen aan dit virus overlijden.
Nou, entertainment, het is vooral een dikke politieke saus die CNN eroverheen drapeert. Ze gaan wel lekker op anti-Trump segment.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De grens tussen berichtgeving en entertainment/sensatie is flinterdun ja.
Dat maakt het overigens ook wel weer leuke televisie om te kijken, maar of dit nou de beste manier is om je bevolking te informeren... ik heb er ook mijn twijfels over.
Die live tickers ook met aantallen doden en besmettingen die constant meelopen... hoe maak je mensen gek.![]()
[ afbeelding ]
^Dit jaagt mensen trouwens ook de stuipen op het lijf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar het lijkt verdomme uit een dystopische Blade Runner achtige wereld afkomstig.
Op schiphol komen nog steeds reizigers aan.... Zonder te controleren???quote:Op woensdag 1 april 2020 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hielden zich er gewoon niet aan. Italie was al anderhalve week in lockdown en toen kwamen die beelden van volle metro’s uit Milaan voorbij.
In Nederland is dat helemaal niet het geval, treinen en bussen zijn leeg. Hier buitelt iedereen over elkaar omdat het wat drukker is op een strand of in een bos. Maar het grootste issue is als mensen binnen bij elkaar in de buurt zijn, niet buiten
Oostenrijk had tot 24 maart 28.400 testen uitgevoerd, wat extreem laag is, zeker gezien het feit dat Oostenrijk eerder en harder getroffen werd dan Nederland. Oostenrijk is wel nu de testcapaciteit aan het uitbreiden naar 15.000 per dag de komende weken, net zoals Nederland doet.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Qua aantallen testen wel, daar ging het specifiek over.
Dan valt Duitsland dus af.
Houden we het op IJsland en Israel, dat lijken landen die de situatie wel volledig onder controle hebben.
Op Utrecht Centraal ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:36 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Op schiphol komen nog steeds reizigers aan.... Zonder te controleren???
850.000 doden in NL en we doen alleen dit wat we nu doen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoorde ik nu vanochtend dat het RIVM uitging dat 5% dood gaat aan corona?
Zijn ook zo veel verschillen. Om een voorbeeld te geven: in Nederland gaat contactloos betalen zeer soepel, dat is er al helemaal ingeslepen. In Italië bleef men nog tijden na de lock-down je pinpas uit je handen grissen in de supermarkt. Een besmette pinpas en tel uit je verlies.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hielden zich er gewoon niet aan. Italie was al anderhalve week in lockdown en toen kwamen die beelden van volle metro’s uit Milaan voorbij.
In Nederland is dat helemaal niet het geval, treinen en bussen zijn leeg. Hier buitelt iedereen over elkaar omdat het wat drukker is op een strand of in een bos. Maar het grootste issue is als mensen binnen bij elkaar in de buurt zijn, niet buiten
Nee, van de besmettingen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
850.000 doden in NL en we doen alleen dit wat we nu doen?
Meh, lijkt me sterk.
Wat jij hoort weet ik niet, maar dat is in ieder geval niet wat het RIVM vertelde. Sterker nog, ze vertelde expliciet dat uit Nederlandse cijfers NIET zo'n sterftepercentage blijkt.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Okay.. dan stem je in de VS toch af op FOX News? Voor ieder wat wils op tv.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, entertainment, het is vooral een dikke politieke saus die CNN eroverheen drapeert. Ze gaan wel lekker op anti-Trump segment.
Als ik thuis ben ga ik even zoeken, ik meende dat een paar dagen geleden in het AD gelezen te hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Interessant, heb jij daar een bron van?
Daarom vroeg ik het, hoorde 5% voorbij komen maar kon niet horen in welke context..quote:Op woensdag 1 april 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat jij hoort weet ik niet, maar dat is in ieder geval niet wat het RIVM vertelde. Sterker nog, ze vertelde expliciet dat uit Nederlandse cijfers NIET zo'n sterftepercentage blijkt.
Dus?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:36 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Op schiphol komen nog steeds reizigers aan.... Zonder te controleren???
Ik heb liever CNN, ik ga ook wel lekker op het anti-Trump sentiment.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Okay.. dan stem je in de VS toch af op FOX News? Voor ieder wat wils op tv.
Zelfs het WHO is het daarmee eensquote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef Za het volgende:
Jaap van Dissel houdt nog steeds vol dat mondkapjes niets uithalen.
https://www.telegraaf.nl/(...)den-schijnveiligheid
Je mag kijken wat jij wilt en geloven of ze de waarheid vertellen.....wat jij gelooft ….. Dat teltquote:Op woensdag 1 april 2020 14:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Okay.. dan stem je in de VS toch af op FOX News? Voor ieder wat wils op tv.
In Italië is het aantal juist met een derde afgenomen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef daniela_007 het volgende:
Ben je dat niet moe na 3 jaar?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb liever CNN, ik ga ook wel lekker op het anti-Trump sentiment.
Ook België kreeg onbruikbare kapjesquote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef Za het volgende:
Jaap van Dissel houdt nog steeds vol dat mondkapjes niets uithalen.
https://www.telegraaf.nl/(...)den-schijnveiligheid
Die cijfers kwamen uit de beginperiode en uit China waarin een piramide van 5% (fataal) - 14% (ernstig ziek) - 81% (milde of geen klachten) werd getoond.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het, hoorde 5% voorbij komen maar kon niet horen in welke context..
Lijkt mij ook dat het eerder tussen de 1 en 3 procent ligt, afhankelijk van het land etc.
Zou het liever het gezonde verstand sentiment of pro democratische waarden sentiment noemen oid. Hoewel je nieuws van tv halen, willekeurig welk 24/7 nieuwskanaal, niet bepaald kwalitatief hoogstaand is.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb liever CNN, ik ga ook wel lekker op het anti-Trump sentiment.
Ik heb nog steeds geen betrouwbare Duitse bron gezien die dat bevestigd, enkel wat virologen in het buitenland die dat beweren.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Nee, vind het altijd wel grappig. Maar ik kijk het niet zo veel uiteraard, zou uiteindelijk wel irritant worden vermoedelijk.quote:
Thx. We gaan het zien......quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Israel, IJsland, Duitsland, Oostenrijk, Canada, Noorwegen o.a.
In die piramide op pagina 4 staat dat wel, maar ik heb de uitleg niet kunnen luisteren. Als ik die pagina goed begrijp is dat de informatie die ze vooraf hadden, en liggen de Nederlandse cijfers anders:quote:Op woensdag 1 april 2020 14:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Met maximaal 2 over straat vind ik geen slecht idee van Klaver. En dan ook graag voor ouders met kind.
CNN die stelsematig de adviezen van de WHO negeert... jammer dat ze een soort RT zijn geworden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef Za het volgende:
Hong Kong (CNN)In the coming weeks, if they have not already, your government is likely to begin advising you to wear a face mask to protect against coronavirus.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Ik keek ook altijd veel CNN, maar merk dat ze sinds Trump echt een obsessie met hem hebben en dat gaat ten koste van de berichtgeving helaas..quote:Op woensdag 1 april 2020 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, vind het altijd wel grappig. Maar ik kijk het niet zo veel uiteraard, zou uiteindelijk wel irritant worden vermoedelijk.
Dan nog, 5% is veel te veel.quote:
Gaan we hier ook krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:29 schreef daniela_007 het volgende:
Dat is al jaren zo, in die mate dat ik na 3 weken alleen beschikking over CNN sympathie voor Trump kreeg en heb behouden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:44 schreef Smack10 het volgende:
Ik keek ook altijd veel CNN, maar merk dat ze sinds Trump echt een obsessie met hem hebben en dat gaat ten koste van de berichtgeving helaas..
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef Za het volgende:
Hong Kong (CNN)In the coming weeks, if they have not already, your government is likely to begin advising you to wear a face mask to protect against coronavirus.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Hoe dom zijn de lezers van CNN dat ze serieus niet kunnen bedenken waarom dit geen conflicterende stellingen zijn?quote:And this is what has been so frustrating and confusing for many people, particularly those who advocate for wearing face masks as a precaution. The CDC, along with the WHO and several other public health bodies and experts, has been simultaneously claiming that masks do not offer protection in ordinary circumstances, while stating they are necessary for health workers and caregivers.
Ja vóór Trump was me nooit zo opgevallen dat ze Democratisch gezind waren. Maar ik zat toen die verkiezingsavond te kijken, en toen werd wel duidelijk dat ze niet helder konden analyseren als het Trump betrof. Onderhand staan ze er volgens mij nog veel emotioneler in, omdat ze door Trump zo hard zijn aangepakt en omdat ze ook oprecht woedend zijn over zijn Corona-aanpak.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd veel CNN, maar merk dat ze sinds Trump echt een obsessie met hem hebben en dat gaat ten koste van de berichtgeving helaas..
Met mijn felroze bril zie ik zelfs een daling.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef kilon het volgende:
En toch, misschien kijk ik met een roze bril, lijkt de groei er wel uit te zijn
[ afbeelding ]
De doden zullen vermoedelijk nog wel een nieuwe piek krijgen, simpelweg door de vertraging en de krimpende IC capaciteit en vooral minder beschikbaar ziekenhuispersoneel per patiënt.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat we het niet vol gaan houden als we geen daling gaan zien.
Heb mijn roze brilletje er ook even voor opgezet; ik ben voorzichtig positiefquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef kilon het volgende:
En toch, misschien kijk ik met een roze bril, lijkt de groei er wel uit te zijn
[ afbeelding ]
De doden zullen vermoedelijk nog wel een nieuwe piek krijgen, simpelweg door de vertraging en de krimpende IC capaciteit en vooral minder beschikbaar ziekenhuispersoneel per patiënt.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat we het niet vol gaan houden als we geen daling gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |