symbool van apartheid, zwart en wit apartquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zebra's zijn zwart, de witte strepen zijn het gevolg van een gebrek aan pigmentatie.
Hoho, zo doen we dat niet he, het zijn dieren met een pigmentuitdaging.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
Dus, zebra's zijn pigmentgehandicapten.
ee druk met van allesquote:
15 April staat als datum maar ik houd rekening met half mei/eind meiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang duren de maatregelen bij jou eigenlijk @:crv ?
Gefrituurd ?quote:
Franticquote:
Wiskquote:
Jij vindt me niet liefquote:
Een stap met de keer, ene voetje voor het anderequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
oen en crv
[..]
Frantic![]()
Hoestie met jou en E?
Hoestie? Lang niet gesproken.. En met vrouwlief? En het huis in het buitenland?quote:
Prima! Also found lovequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een stap met de keer, ene voetje voor het andere
En met jou?
Hoi Buda! Hoestie? Bevalt het huis in Grefotown?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Buda! Hoestie? Bevalt het huis in Grefotown?
Nooit afquote:
Naar D weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar de stad![]()
Jij nog steeds in Den Haag?
Leuk dat je liefde hebt gevonden
Heb je pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nooit afresterende projecten anders dan wat meubelachtige praktijken vergen weer even wat spaarwerk
dus dat is iets voor de komende 3-5 jaar.
28 april is de nieuwe peildatumquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Rutte nog een melding of wat te melden?
Looking goodquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie m'n topic
K&W / Frantic's Thuishaven #2
ergens
Oh dat heb ik ook hel vaak jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik praat te veel en jullie te weinig
Nee. Persco was voor de lol.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Rutte nog een melding of wat te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
Goed, een beginnetje maken in Grijze Jager deel 3.. (Deel 2 in 2 dagen uitgelezen)
En dan slapenmorgen spann0nde dag.
Truste en enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is er gebeurd met Yo no soy marinero, soy capitan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Het gaat goedquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoestie? Lang niet gesproken.. En met vrouwlief? En het huis in het buitenland?
Welkom op het nieuwe Fokquote:
Enkeloperatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat goed
Morgen ben ik weer 100% na mijn enkeloperatie
Huis en vrouw zijn er nog
Danku jij ook straksquote:
Oh door corona perikelen wordt er niet afgelost en ik zit thuis.quote:En wat is er gebeurd met Yo no soy marinero, soy capitan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Danku jij ook straks
[..]
Oh door corona perikelen wordt er niet afgelost en ik zit thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
vooral vervelend voor de lui die aan boord zitten.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral vervelend voor de lui die aan boord zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
En tof! Weer koophuis?quote:
Ik heb de liefde gevonden in tijden van coronaquote:
Nee huren. Kopen vond ik even niet verstandig in deze markt. Maar een leuk appartement in hartje stadquote:
Z is géén DHquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liesje, Bitterbal, Haags. En het reservegetal is Koen.
Hopen dat je het langer uithoud dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de liefde gevonden in tijden van corona
Huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hopen dat je het langer uithoudt dan de vorige keer.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee huren. Kopen vond ik even niet verstandig in deze markt. Maar een leuk appartement in hartje stad
Nee. "Niet dood gevonden willen worden"-gemeente.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, een veredelde buitenwijk van DH toch?
Modernquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
In zo'n pakhuis? Of juist modern?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ModernKantoorpand dat omgeturnd is in appartementen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar gaat het met jou wel goed?
Denk je aan jezelf.
troost je, ik hoef voor geen goud in Den Haag te wonenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. "Niet dood gevonden willen worden"-gemeente.
Sorry Koen
Ik wil er niet wegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
troost je, ik hoef voor geen goud in Den Haag te wonen
Snel alquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week of zo. Heb de sleutels al, beetje bezig met inrichten nu.
kom 1x per jaar in het centrum op de kerstmarkt, verder hooguit af en toe Scheveningen.quote:
eerste keer dat ik er ooit eens ben wezen stappen was zelfs met een KSC meet jaren terugquote:
Dordrechtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom 1x per jaar in het centrum op de kerstmarkt, verder hooguit af en toe Scheveningen.
Verder heb ik echt niks met Den Haag, al heeft het best mooie plekjes.
Ben opgegroeid in Dordrecht dus heb historisch veel meer met Rotterdam, en heb lang in Amsterdam gewerkt dus dat ken ik ook veel beter
waar zijn jullie geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik er ooit eens ben wezen stappen was zelfs met een KSC meet jaren terug
1 X geweest volgens mij. Oa het binnenhof en Madurodam, was wel leuk hoor, maar NL heeft mooiere stedenquote:
Ik vind mijn Dordtse roots momenteel wel irritant, normaal weet ik het best te onderdrukken, maar met het uitspreken van het woord 'corona' komt die typische uitspraak er opeens bijquote:
Ik had vanmiddag een collega uit Breda aan de telefoon, die mijn Rotterdamse accent nadeed. Da’s ook wel irritant, aangezien ik notabene in Breda ben geboren en nooit in Rotterdam heb gewoondquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind mijn Dordtse roots momenteel wel irritant, normaal weet ik het best te onderdrukken, maar met het uitspreken van het woord 'corona' komt die typische uitspraak er opeens bij
wezen Grieken (helaas naam restaurant vergeten) en een terrasje gepakt.quote:
ik heb eigenlijk nooit echt een Dordts accent gehad (gelukkig, echt het lelijkste accent dat er bestaat vind ik). Verder is Dordtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een collega uit Breda aan de telefoon, die mijn Rotterdamse accent nadeed. Da’s ook wel irritant, aangezien ik notabene in Breda ben geboren en nooit in Rotterdam heb gewoond
Ja tog niet dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een collega uit Breda aan de telefoon, die mijn Rotterdamse accent nadeed. Da’s ook wel irritant, aangezien ik notabene in Breda ben geboren en nooit in Rotterdam heb gewoond
We hadden vroeger bij de krant een schoonmaakster uit Krispijn. Die had een fout accent, echt geweldig gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit echt een Dordts accent gehad (gelukkig, echt het lelijkste accent dat er bestaat vind ik). Verder is Dordt
Mijn vorige vorige auto had ik in onderhoud ban van Wijngaarden in Papendrecht, vond het altijd prachtig als ze de telefoon opnamen hoe lang ze die 'ij' kunnen makenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit echt een Dordts accent gehad (gelukkig, echt het lelijkste accent dat er bestaat vind ik). Verder is Dordt
ik woon nu 25 jaar in Zoetermeer, toch aardig dichtbij Den Haag. Binnenhof hooguit wel eens langsgereden, maar nooit echt van dichtbij bekekenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 X geweest volgens mij. Oa het binnenhof en Madurodam, was wel leuk hoor, maar NL heeft mooiere steden
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige vorige auto had ik in onderhoud ban van Wijngaarden in Papendrecht, vond het altijd prachtig als ze de telefoon opnamen hoe lang ze die 'ij' kunnen maken
ik heb een fors aantal indirecte collega's met dat accent, grote locatie in Papendrecht ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige vorige auto had ik in onderhoud ban van Wijngaarden in Papendrecht, vond het altijd prachtig als ze de telefoon opnamen hoe lang ze die 'ij' kunnen maken
No way in hellquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jij ook met je nieuwe liefdeWel netjes anderhalve meter afstand houden
Aan de Ketelweg, toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een fors aantal indirecte collega's met dat accent, grote locatie in Papendrecht ook
Ik woon in het centrum. Blij meequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom 1x per jaar in het centrum op de kerstmarkt, verder hooguit af en toe Scheveningen.
Ben opgegroeid in Dordrecht dus heb historisch veel meer met Rotterdam, en heb lang in Amsterdam gewerkt dus dat ken ik ook veel beter
yupquote:
Ik woon in het centrum. Blij meequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 X geweest volgens mij. Oa het binnenhof en Madurodam, was wel leuk hoor, maar NL heeft mooiere steden
Zie dat ze ermee zijn gestopt in 2018? Wel een beetje apart dit, in 2018 zijn zowel deze als mijn destijds 'nieuwe' garage allebei gestopt nadat ik mijn auto in de prak heb geredenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat bedrijf ken ik ook heel goed. Komt wel dichtbij zo
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Breda geboren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1x is genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum. Blij mee
[..]Bos
![]()
Vaak, heel vaak langs jullie vestiging geredenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupkom er af en toe, ook al is Papendrecht iets dichterbij is Almere mijn thuislocatie
Zit nu wel een wat twijfelachtiger bedrijfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat bedrijf ken ik ook heel goed. Komt wel dichtbij zo
is hoofdvestiging motoren tak, ik zit op hoofdvestiging grondverzet takquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak, heel vaak langs jullie vestiging gereden
O, dat is wel verrassend, wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ze ermee zijn gestopt in 2018? Wel een beetje apart dit, in 2018 zijn zowel deze als mijn destijds 'nieuwe' garage allebei gestopt nadat ik mijn auto in de prak heb gereden
Daar zit toch ook dat café de drie Heeren ofzoiets, ben daar nog uitgezet een tijdje terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak, heel vaak langs jullie vestiging gereden
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum. Blij mee
[..]Bos
![]()
[..]
Breda geboren?
Scheepvaartmotoren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is hoofdvestiging motoren tak, ik zit op hoofdvestiging grondverzet tak
Laurentius?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In de voorganger van het ziekenhuis dat net bij Nieuwsuur was.
Waarom weet iedereen bij welk bedrijf je werkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is hoofdvestiging motoren tak, ik zit op hoofdvestiging grondverzet tak
Hmmm, dat zegt me niks. Maar het is tien jaar geleden dat ik in Papendrecht woonde.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zit toch ook dat café de drie Heeren ofzoiets, ben daar nog uitgezet een tijdje terug.
Nu een schoolquote:
Het was wel gezellig met allemaal knappe topsport(st)ers uit Papendrecht. Maar kwam.van een ander feestje waar ik al 6 uur in de zon aan het tanken was en ben voor het eerst uit mijn leven ergens uitgezet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, dat zegt me niks. Maar het is tien jaar geleden dat ik in Papendrecht woonde.
Wel okee hoor. Mag gelukkig gewoon blijven werken. Blijkbaar heb ik een vitaal beroep. Dat houdt me mede nog wel op de been gelukkig.quote:
quote:
verschillende keren genoemd door de jaren heen I guessquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen bij welk bedrijf je werkt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh niks, ik vind je attitude niet passen bij een lange relatie.
Top!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee hoor. Mag gelukkig gewoon blijven werken. Blijkbaar heb ik een vitaal beroep. Dat houdt me mede nog wel op de been gelukkig.
En daar?
Ja, ze hebben het er nu nog over in Papendrecht. Al die korfbalsters die onder hun rokjes zijn gegrepen door jequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was wel gezellig met allemaal knappe topsport(st)ers uit Papendrecht. Maar kwam.van een ander feestje waar ik al 6 uur in de zon aan het tanken was en ben voor het eerst uit mijn leven ergens uitgezet.
Ja. Inmiddels gewoon mijn hond. Doet het nog goed, al is het wel te merken dat het een bejaarde is..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top!![]()
Heb je de hond van je vader (?) nog?
Mag je vinden uiteraard. Maar wel bijzonder, omdat het kennelijk over vorige relaties van me ging. Vertel!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh niks, ik vind je attitude niet passen bij een lange relatie.
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het er nu nog over in Papendrecht. Al die korfbalsters die onder hun rokjes zijn gegrepen door je
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Inmiddels gewoon mijn hond. Doet het nog goed, al is het wel te merken dat het een bejaarde is..![]()
Sjefkequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Inmiddels gewoon mijn hond. Doet het nog goed, al is het wel te merken dat het een bejaarde is..![]()
Heb haar al vaker getroffen in een nws topic en deze tante heeft hoektanden daar wordt een vampier nog bang van.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het grappig dat iemand dat zo via fok denkt te weten :p
Het slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het grappig dat iemand dat zo via fok denkt te weten :p
en in nieuws heeft ze het ook over haar relaties?:Pquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb haar al vaker getroffen in een nws topic en deze tante heeft hoektanden daar wordt een vampier nog bang van.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb haar al vaker getroffen in een nws topic en deze tante heeft hoektanden daar wordt een vampier nog bang van.
Geil, beter dan een aaibare muis die om de drie seconden piep sorry zegt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Maar in een relatie zal je best eens een (politieke) discussie krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en in nieuws heeft ze het ook over haar relaties?:P
quote:
zoek jij "rep en roer" maar eens opquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Hele kippenhok van Foqueville in rep en roer
=in grote opschuddingquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoek jij "rep en roer" maar eens op
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Maar in een relatie zal je best eens een (politieke) discussie krijgen.
En bij haar ga je sowieso aan het kortste eind trekken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Maar in een relatie zal je best eens een (politieke) discussie krijgen.
En bij haar ga je sowieso aan het kortste eind trekken.
Dank jequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik bedoel gewoon dat je een pittige dame bent. Niet negatief bedoeld.
Ja nu linksquote:
quote:
Ben er weerquote:Op woensdag 1 april 2020 07:34 schreef gianni61 het volgende:
hee, iemand heeft de haagsbot weer aangeslingert
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 07:34 schreef gianni61 het volgende:
hee, iemand heeft de haagsbot weer aangeslingert
wacht maar. als hij straks weer om half 12 in herhaling valt met zn lunchgenot is de lol er wel weer van afquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
Ik ben af en toe wel een beetje de dagen kwijt, door al dat thuis zijn. Vanochtend vroeg vrouwlief me waarom de groene bak nog in de tuin stond en niet aan de straat... dat is hoe ik erachter kwam dat het geen dinsdag meer is.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 april 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar. als hij straks weer om half 12 in herhaling valt met zn lunchgenot is de lol er wel weer van af
nee joh. routine moeten we nu behoudenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar. als hij straks weer om half 12 in herhaling valt met zn lunchgenot is de lol er wel weer van af
vanavond perso van Ruttequote:Op woensdag 1 april 2020 08:37 schreef gianni61 het volgende:
heb nog geen 1 april grappen zien langskomen. Zou niemand het aandurven in de huidige crisistijd?
zou doventolk mevrouw de persco laten doen en markiemark het tolken.quote:
gister wel mooi samenspel tussen de tolk en hugo he met het hamsteren ;pquote:Op woensdag 1 april 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou doventolk mevrouw de persco laten doen en markiemark het tolken.
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
' jongens het was allemaal 1 april grap'
' hahahahahaahahaahahahhahahhahaha'
Palindroomquote:Op woensdag 1 april 2020 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-03-2020 t/m 31-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
17 0424 Bos81
klik hier voor meer stats
zag het op insta langs komen ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gister wel mooi samenspel tussen de tolk en hugo he met het hamsteren ;p
Minimaal bekogelen met paaseitjes.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat die dan vermoord word door het volk
Ja hoorde het. Nergens voor nodig joh. Ben er ook nooit in het weekend he.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed je weer te zien! We waren een beetje ongerust
ja maar dat weten we :pquote:Op woensdag 1 april 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoorde het. Nergens voor nodig joh. Ben er ook nooit in het weekend he.
Het weekend is voortaan 4 dagenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren dachten we dat je geveld was door coronaquote:Op woensdag 1 april 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag een uurtje langer te rotten. Werd ik net door een collega gebeldquote:Op woensdag 1 april 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Maandag is vanaf heden tweede zondag en dinsdag lekkerrotteninjebeddag
ja ik ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, Hema dreigt om te vallen![]()
Die winkel zou ik wel missen
Waarom dat dan? ik vind de HEMA net zo gezellig als een abattoir uit de Sovjet tijd.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, Hema dreigt om te vallen![]()
Die winkel zou ik wel missen
Irritant, gewoon zeggen, het is lekkerrotteninjebeddag hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag een uurtje langer te rotten. Werd ik net door een collega gebeld
De Rookworsten moeten wel gered worden, dat is Nederlandse Cultuur...quote:Op woensdag 1 april 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan? ik vind de HEMA net zo gezellig als een abattoir uit de Sovjet tijd.
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja om te vertellen dat dit 1 grote 1 april grap is haags
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 1 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren dachten we dat je geveld was door corona
het is een handige winkel voor allerlei kleine, niet achtelijk dure, zaken die je NU nodig hebt en een degelijke, goedkope, lunchquote:Op woensdag 1 april 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan? ik vind de HEMA net zo gezellig als een abattoir uit de Sovjet tijd.
V&D mis ik welquote:Op woensdag 1 april 2020 08:48 schreef Karzai het volgende:
HEMA ga ik niet missenNet zo min als ik V&D mis
Ik hou van Sovjetabattoirsquote:Op woensdag 1 april 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mnja het broodbeleg kwam ik er vroeger nog wel eens voor en heel soms voor kantoorspullen.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een handige winkel voor allerlei kleine zaken en een degelijke, goedkope, lunch
HEMA ondergoedquote:Op woensdag 1 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou van Sovjetabattoirs
Ik kom er vrij regelmatig. Koop er dingen als t-shirts, ondergoed, keukenspullen, rookworsten. Ze hebben lekkere yoghurt.
vooral de erwtensoep en de lasagnequote:Op woensdag 1 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou van Sovjetabattoirs
Ik kom er vrij regelmatig. Koop er dingen als t-shirts, ondergoed, keukenspullen, rookworsten. Ze hebben lekkere yoghurt.
En de gebraden gehaktballetjes zijn ook lekkerquote:Op woensdag 1 april 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooral de erwtensoep en de lasagne
die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 1 april 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de gebraden gehaktballetjes zijn ook lekker
Was het maar waar.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
5 dagen weekend, 2 dagen werken
Ik heb jarenlang Tesco-ondergoed gedragen. Tot het echt van ellende uit elkaar viel, dus Hema was al een upgradequote:Op woensdag 1 april 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Moet wel een beetje merk en kwaliteit om mijn ballen heen hebben.
Kom je de liefde van je leven tegen, trek je je broek omlaag -------->quote:Op woensdag 1 april 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang Tesco-ondergoed gedragen. Tot het echt van ellende uit elkaar viel, dus Hema was al een upgrade
Gelijk een goeie test. Als ze zo oppervlakkig is, wordt het toch niksquote:Op woensdag 1 april 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je de liefde van je leven tegen, trek je je broek omlaag -------->
je gesprek gemist?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je je wekker vergeet te zetten en gruwelijk verslaapt.
Grmbl.
Moet je ergens heen?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je je wekker vergeet te zetten en gruwelijk verslaapt.
Grmbl.
Meestal gaan mannen dan ineens wel heel en schoon ondergoed kopenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk een goeie test. Als ze zo oppervlakkig is, wordt het toch niks
wat is inmeten?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gesprek is morgen, inmeten vanmiddag..
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal gaan mannen dan ineens wel heel en schoon ondergoed kopen
inmetenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
inmeten
heeft geen uitgebreide woordinformatie.
Op encyclo.nl vind je 2 resultaten voor `inmeten`:
1) Het inmeten van bestaande situaties is een dienst van Passe-Partout die tijdens een veelvoud van projecten wordt ingezet. Want of het nu gaat om het digitaal inmeten van ...
2) Het inmeten van de bestaande situatie van een bouwproject.
sjieke wijk zoquote:Op woensdag 1 april 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de buren gaan hun tennisbaan in gebruik nemen.
Dat zit lekker man.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze hebben ook een zwembad waar ik in mocht zwemmen
Gelijk weer een besmettingshaars.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Als de horeca straks weer open gaat dan danst het personeel waarschijnlijk van blijdschap over de zonnige en vrolijke terrasjes heen, dat is wel iets om me op te verheugen.
quote:
Ik las aars :’)quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijk weer een besmettingshaars.
En na 2 dagen zitten ze hier weer te vloeken op de collega's.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Als de horeca straks weer open gaat dan danst het personeel waarschijnlijk van blijdschap over de zonnige en vrolijke terrasjes heen, dat is wel iets om me op te verheugen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja of dat, dat ze je koffie en je broodje vanaf twee meter bang naar je tafeltje gooien.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijk weer een besmettingshaars.
Lolquote:Op woensdag 1 april 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat, dat ze je koffie en je broodje vanaf twee meter bang naar je tafeltje gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |