symbool van apartheid, zwart en wit apartquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zebra's zijn zwart, de witte strepen zijn het gevolg van een gebrek aan pigmentatie.
Hoho, zo doen we dat niet he, het zijn dieren met een pigmentuitdaging.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
Dus, zebra's zijn pigmentgehandicapten.
ee druk met van allesquote:
15 April staat als datum maar ik houd rekening met half mei/eind meiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang duren de maatregelen bij jou eigenlijk @:crv ?
Gefrituurd ?quote:
Franticquote:
Wiskquote:
Jij vindt me niet liefquote:
Een stap met de keer, ene voetje voor het anderequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
oen en crv
[..]
Frantic![]()
Hoestie met jou en E?
Hoestie? Lang niet gesproken.. En met vrouwlief? En het huis in het buitenland?quote:
Prima! Also found lovequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een stap met de keer, ene voetje voor het andere
En met jou?
Hoi Buda! Hoestie? Bevalt het huis in Grefotown?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Buda! Hoestie? Bevalt het huis in Grefotown?
Nooit afquote:
Naar D weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar de stad![]()
Jij nog steeds in Den Haag?
Leuk dat je liefde hebt gevonden
Heb je pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nooit afresterende projecten anders dan wat meubelachtige praktijken vergen weer even wat spaarwerk
dus dat is iets voor de komende 3-5 jaar.
28 april is de nieuwe peildatumquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Rutte nog een melding of wat te melden?
Looking goodquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie m'n topic
K&W / Frantic's Thuishaven #2
ergens
Oh dat heb ik ook hel vaak jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik praat te veel en jullie te weinig
Nee. Persco was voor de lol.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had Rutte nog een melding of wat te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
Goed, een beginnetje maken in Grijze Jager deel 3.. (Deel 2 in 2 dagen uitgelezen)
En dan slapenmorgen spann0nde dag.
Truste en enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is er gebeurd met Yo no soy marinero, soy capitan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Het gaat goedquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoestie? Lang niet gesproken.. En met vrouwlief? En het huis in het buitenland?
Welkom op het nieuwe Fokquote:
Enkeloperatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat goed
Morgen ben ik weer 100% na mijn enkeloperatie
Huis en vrouw zijn er nog
Danku jij ook straksquote:
Oh door corona perikelen wordt er niet afgelost en ik zit thuis.quote:En wat is er gebeurd met Yo no soy marinero, soy capitan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |