Vooral zelf gaan invullen van wat een ander denkt en vindt...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:49 schreef Poem_ het volgende:
Dat mag, maar dat kneuterige en zielige gejank over dat het 'een hut' zou zijn e.d. is ook weer van een dusdanig bedenkelijk niveau dat het wel iets meer lijkt te zijn dan alleen maar gezeik vinden.
Ja, want je zou zelf wel even gaan toegeven hier dat je stiekem wel jaloers bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral zelf gaan invullen van wat een ander denkt en vindt...
TS heeft gewoon een Doerak 850. Kan ik me weken mee vermaken tijdens de vakanties en weekenden op de Friese meren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:58 schreef Marsenal het volgende:
TS heeft 100% geen vakantiehuis, dat is wel duidelijk
Wat probeer je nou? Mij woorden in de mond te leggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:56 schreef Poem_ het volgende:
Ja, want je zou zelf wel even gaan toegeven hier dat je stiekem wel jaloers bent natuurlijk.
Wat klets je nou?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:38 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, ik vind meneer ook een zeikerd. Maar alle opmerkingen over het huis van o.a. jou en ootje, daar druipt de jaloezie wel behoorlijk vanaf.
Hij mag zijn huis wel in.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:23 schreef Bottendaal het volgende:
Beetje typisch dat dit gezin wel heen en weer mag reizen wat me meer risico's lijkt te te kosten dan het permanent blijven.
Ik vind het absurd dat iemand niet zijn huis in mag!
Ja, en? Ik heb ook geen 2de huis. Maar so what, ik ben niet jaloers op diegene.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:05 schreef torentje het volgende:
[..]
De werknemers die niet werkzaam zijn in vitale beroepen en nu gedwongen thuiszitten, konden nooit zoveel bij elkaar sparen dat zij tegenwoordig over twee of meerdere woningen zouden beschikken,
Weer, diegene heeft het iets beter dan een ander. Nou en? Nu diegene er de voordelen van kan plukken is het opeens niet eerlijk meer?quote:waardoor die werknemers ook de drukte met een grotere kans op besmetting met het Coronavirus, zouden kunnen ontvluchten en dan dus ook een echte vakantie zouden hebben, zoals degene die wel twee of meerdere woningen bezitten in verschillende delen van het land.
Nee, dat is het gewoon. Jaloezie op iemand die het iets beter heeft dan jezelf. En nu lekker uitlachen.quote:De kritiek op die meerdere woningbezitters afdoen als jaloezie en haat is wel heel erg laag bij de grond en zwak.
Iemand met een aftandse caravan die een jaarplaats heeft in Domburg is net zo min welkom. Wat mensen die op de fiets komen en in een tentje slapen ook, beetje triest om die kwal zo te meten verdedigen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta er verder niet zo strak in, maar de jaloezie op mensen met een beetje centjes is wel iets wat ontzettend zichtbaar is hier, dat kan wel een tandje lager.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand met een aftandse caravan die een jaarplaats heeft in Domburg is net zo min welkom. Wat mensen die op de fiets komen en in een tentje slapen ook, beetje triest om die kwal zo te meten verdedigen.
ne hoor ,als ie op 1 januari maar weer op het eerst adres woontquote:Op maandag 30 maart 2020 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal er wel eoa financiele constructie van meneer in gevaar komen.
Beetje klagen? Hij belde de krant met zijn luxe probleempje.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou nou nou.![]()
Hij mag toch ook een beetje klagen, dit topic duurt langer dan dat artikel relevant blijft![]()
Verder is hij gewoon naar huis gegaan, is niet alsof hij de verordening negeert.
En de krant wilde het nog drukken ook, dus zo gek was dat allemaal blijkbaar niet. Het is gewoon een beetje een troll wat dat betreft, en er wordt flink gehapt.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje klagen? Hij belde de krant met zijn luxe probleempje.
Ach, dus mensen die vinden dat ieder mens recht heeft op gelijke behandeling en gelijk bezit, zijn ineens communisten? Waarom zouden we mensen die teveel bezitten een voorkeursbehandeling moeten geven? Zijn zij dan behalve krachtiger dan ook nog eens intelligenter? Terwijl zij hun kracht misbruikten om bezittingen, voeding en warmte te krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2de huis bezitten dan maar verbieden en iedereen gelijk maken? Communisme here we come.
Il denk dat de manier waarop hij het naar buitenbrengt mensen tegenstaat. Dat hij een tweede huis heeft en op dit momeng liever daar heb ik nog begrip voor. De rest wat minder.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta er verder niet zo strak in, maar de jaloezie op mensen met een beetje centjes is wel iets wat ontzettend zichtbaar is hier, dat kan wel een tandje lager.
Met alle respect, maar vinden dat je recht hebt op gelijk bezit, dat is wel wat ongebruikelijk ja, dat ligt dichter bij het communisme dan wat we momenteel doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Ach, dus mensen die vinden dat ieder mens recht heeft op gelijke behandeling en gelijk bezit, zijn ineens communisten?
Dit ja. Sommige mensen denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn, en dat regels zich aan hun aanpassen of simpelweg niet gelden.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Il denk dat de manier waarop hij het naar buitenbrengt mensen tegenstaat. Dat hij een tweede huis heeft en op dit momeng liever daar heb ik nog begrip voor. De rest wat minder.
Communisme en jaloezie. Alles in 1 post.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Ach, dus mensen die vinden dat ieder mens recht heeft op gelijke behandeling en gelijk bezit, zijn ineens communisten? Waarom zouden we mensen die teveel bezitten een voorkeursbehandeling moeten geven? Zijn zij dan behalve krachtiger dan ook nog eens intelligenter?
Wederom jaloezie. Iemand die een 2de huis bezit, bezit dit gewoon en mag daar gewoon gebruik van maken. Waarom zie jij dat als 'misbruik'?quote:Terwijl zij hun kracht misbruikten om bezittingen, voeding en warmte te krijgen.
Moet jij eens opletten als het leger een vrij schootsveld nodig heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een noodverordening om iemand z'n eigendom af te trappen?
Onder geen voorwaarde is dat te snappen.
Is dat nu aan de hand in NL?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als het leger een vrij schootsveld nodig heeft.
Dan is dat snel geregeld
Maakt ook uit voor de gemeenteraadsverkiezingen en veel meer zaken zoals provinciale belastingen, schoolkeuze en dergelijke.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Primaire verblijf is een bureaucratisch dingetje. Praktisch maakt het geen flikker uit waar je slaapt als je 80 huizen zou hebben.
Waarom moet iemand persé over meerdere huizen beschikken in verschillende delen van het land of op de wereld? Dan is het toch voor zo iemand heel gemakkelijk om inwoners van dorpen te bedriegen? Of iedereen paus of anders niemand.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met alle respect, maar vinden dat je recht hebt op gelijk bezit, dat is wel wat ongebruikelijk ja, dat ligt dichter bij het communisme dan wat we momenteel doen.
Que?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom moet iemand persé over meerdere huizen beschikken in verschillende delen van het land of op de wereld? Dan is het toch voor zo iemand heel gemakkelijk om inwoners van dorpen te bedriegen? Of iedereen paus of anders niemand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |