In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan moet men maar specfieker zijn hoor. Wil je voor vrijdag antwoord? Dan vraag je 'graag voor vrijdag antwoord'. 'Op korte termijn' is zo multi-interpretabel
Ja, dat klopt wel. Maar die collega komt altijd met dingen die hij snel moet hebben in de drukste periode van het jaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als iemand een mail stuurt om te vragen om op een vorige mail te reageren wil hij/zij eigenlijk zeggen: dat antwoord had ik al moeten hebben
zonder inhoudelijk vraag te kennen, noem ik dit gewoon een slap excuus van jouw kant..quote:Op maandag 30 maart 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar die collega komt altijd met dingen die hij snel moet hebben in de drukste periode van het jaar.
Dan wordt het wel andersquote:Op maandag 30 maart 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.
Andere collega's klagen hier ook altijd over, dus ik ben niet de enige.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder inhoudelijk vraag te kennen, noem ik dit gewoon een slap excuus van jouw kant..
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je vanmorgen voorgesteld tijdens een video-call? Dan zou je het zomaar kunnen zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere collega's klagen hier ook altijd over, dus ik ben niet de enige.
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.
Praktische oplossingen als iemand gewoon ff wil zeiken. Je gedraagt je als een man tov een vrouw.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halen.
Omgekeerde mansplaining zitten we hier inderdaad niet op de te wachten.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische oplossingen als iemand gewoon ff wil zeiken. Je gedraagt je als een man tov een vrouw.
Weten jullie ook eens hoe het voelt!quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omgekeerde mansplaining zitten we hier inderdaad niet op de te wachten.
Wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik klaag graag over mensen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:33 schreef Debsterr het volgende:
Je bent wel een beetje een mopperkontje hoor Luctor
Heet dat dan womansplaining?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gekund, maar niet gedaan. Zal later vanmiddag wel even kijken of ik al een antwoord kan maken of dat ik er later op terug kom.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halen.
Ik zal jou es voelenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weten jullie ook eens hoe het voelt!
Dat jij dit durft te zeggen. Respect.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat womansplaining de standaard is al
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat womansplaining de standaard is al, en er daarom geen apart woord voor is![]()
Dit voel ik. Diep in mijn hart.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit voel ik. Diep in mijn hart.Zonder jouw consent.
Nu al minder leuk dan 5 minuten geleden.quote:
Wel he? Sorryquote:Op maandag 30 maart 2020 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al minder leuk dan 5 minuten geleden.
Hier erover posten heeft je meer tijd gekost dus waar ben je nou eigenlijk mee bezig?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund, maar niet gedaan. Zal later vanmiddag wel even kijken of ik al een antwoord kan maken of dat ik er later op terug kom.
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Hier erover posten heeft je meer tijd gekost dus waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Hier erover posten heeft je meer tijd gekost dus waar ben je nou eigenlijk mee bezig?
Met belangrijkere zaken.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon hier even uitloggen en vanmiddag weer terugkomen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
haha.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon hier even uitloggen en vanmiddag weer terugkomen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Thuiswerken in tenslotte ook werken. Ik denk ik maak de inkopper maar even.
Dan vul ik altijd minimaal 10 uur per dag in en vraag wanneer de overuren uitbetaald gaan worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha.
Onze werkgever vertrouwde ons zo goed dat wij 2 dagen onze uren en werkzaamheden moesten bijhouden.
Waarschijnlijk kwamen ze erachter dat iedereen gewoon netjes 8 uur per dag werkt en het niet nodig was
Als zoiets vanuit wantrouwen wordt gevraagd gaan mensen juist strikt die 8 u werken en zullen ze geen pas harder meer lopen.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha.
Onze werkgever vertrouwde ons zo goed dat wij 2 dagen onze uren en werkzaamheden moesten bijhouden.
Waarschijnlijk kwamen ze erachter dat iedereen gewoon netjes 8 uur per dag werkt en het niet nodig was
Slim, had ik moeten doen!quote:Op maandag 30 maart 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan vul ik altijd minimaal 10 uur per dag in en vraag wanneer de overuren uitbetaald gaan worden.
Geen idee wat de reden is, maar je krijgt op deze manier natuurlijk niet inzichtelijk hoeveel men daadwerkelijk doet.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Als zoiets vanuit wantrouwen wordt gevraagd gaan mensen juist strikt die 8 u werken en zullen ze geen pas harder meer lopen.
Wij hebben altijd al uren boeken in verband met projectadministratie. Sinds Corona is er een speciale urencode voor tijd die je niet kan werken vanwege zorg voor de kinderen of een groot project dat is komen stil te leggen (bijv. detacheringsopdracht) waardoor je plotseling niet voldoende werk hebt om je uren te maken.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is, maar je krijgt op deze manier natuurlijk niet inzichtelijk hoeveel men daadwerkelijk doet.
Ja met openheid van zaken heb je nog kans dat men wel eerlijk is.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Wij hebben altijd al uren boeken in verband met projectadministratie. Sinds Corona is er een speciale urencode voor tijd die je niet kan werken vanwege zorg voor de kinderen of een groot project dat is komen stil te leggen (bijv. detacheringsopdracht) waardoor je plotseling niet voldoende werk hebt om je uren te maken.
Het doel is om inzichtelijk te krijgen welke gevolgen de organisatie ondervindt en of er bijvoorbeeld werktijdverkorting aangevraagd moet gaan worden. Dus als mensen uren boeken alsof ze nog volop aan een project werken werkt dat tegen en er is ook opgeroepen realistisch te boeken.
Hebben jullie nog veel kantoorverkoop dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja met openheid van zaken heb je nog kans dat men wel eerlijk is.
Dit kwam gewoon uit het niks.
en ik werk in de verzekeringen dus in principe loopt de omzet gewoon door dus kunnen ze bijna niet in aanmerking komen voor de werktijdverkorting want geen terugloop in omzet.
Alleen er is geen nieuwe verkoop die ze wel hadden ingecalculeerd.
Ik zit in een onderdeel met alleen zakelijke verzekeringen.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben jullie nog veel kantoorverkoop dan?
Is dat niet gewoon internet geworden en afsluiten n.a.v. kopen woning of auto of overlijden wat allemaal toch nog steeds gebeurd?
Ah, helder.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zit in een onderdeel met alleen zakelijke verzekeringen.
Veel bedrijven zitten nu dicht of draaien op een laag pitje. Er is nu dus vooral geen geld en aandacht voor een verzekering.
Ja snap ik, juist nu zullen particulieren wel willen overstappen om geld te besparen enzo.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, helder.
Ik kan mij nog voorstellen dat juist particulieren nu vaker thuis zitten en klusjes als administratie wel doen. Vandaar mijn verwarring.
Maar voor bedrijven is dat inderdaad heel anders natuurlijk.
ben je zelf dan niet een babyboomer?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:33 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat iedereen in de supermarkt afstand houdt van elkaar BEHALVE DIE FUCKING BABYBOOMERS.
Ik ook schijnbaarquote:
die maken altijd zo'n bende.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen. Zo aan de grote schoonmaak in de woonkamer beginnen waar ik geen zin in heb. De stukadoors zijn net klaar.
Het avondeten is straks toch wel op tijd klaar he?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen. Zo aan de grote schoonmaak in de woonkamer beginnen waar ik geen zin in heb. De stukadoors zijn net klaar.
Ja.Nja kunnen ze ook niets aandoen natuurlijk.quote:
Jij hoop alleen maar dat ik zeg van niet zodat je dan de lokale ondernemers weer wilt steunen. I see what you are doing.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het avondeten is straks toch wel op tijd klaar he?
Stroom uitgezet voor de stuccer?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja.Nja kunnen ze ook niets aandoen natuurlijk.
Ik wilde eerst moed indrinken door een smoothie met aardbeien te maken maar krijg de blender niet aan de praat
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb wel het beste met ze voorquote:Op maandag 30 maart 2020 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hoop alleen maar dat ik zeg van niet zodat je dan de lokale ondernemers weer wilt steunen. I see what you are doing.
86quote:Op maandag 30 maart 2020 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook schijnbaarwat is je bouwjaar?
quote:De millennials (Generatie Y) zijn een demografische generatie, volgend op de generatie X. Hoewel er geen eenduidige definitie van millennials is, wordt deze meestal gehanteerd als geboren tussen 1981 en 2000. Hun ouders zijn veelal van de babyboomgeneratie (1945-1960) of van de generatie X (1961-1981).
Waarom zit er enige overlap tussen deze twee generaties?quote:Generatie Z is de eerste generatie die zich geen leven meer zonder internet kan voorstellen. Dit zijn de jongeren geboren tussen 1995 en 2010.
88quote:
Omdat niet iedereen per 1 exact aanwijsbaar moment diezelfde toegang had tot internet en/of bepaalde technologie.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit er enige overlap tussen deze twee generaties?
Te lang geleden om nu nog trots op te kunnen zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te lang geleden om nu nog trots op te kunnen zijn.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te lang geledenüberhaupt geen reden om nu nog trots op te kunnen zijn.
Verwarrend. Als tiener was ik nog generatie X, nu ben ik millenial.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit er enige overlap tussen deze twee generaties?
Nee, andere generatie.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in 96/97 tel je niet mee?
Het hoogtepunt was 9 maanden eerder, vermoed ik.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Hoogtepunt uit mijn geboortejaar:
Mijn geboorte.
Oudjequote:Op maandag 30 maart 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze stond op nummer 1 tijdens mijn geboorte
jeetje, zijn wij even oud? wat heftig.quote:
zo zie je maar, er worden altijd fouten gemaaktquote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Oeh 1983 was ook de geboorte van de McNugget.
niet zo streng voor jezelf zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zie je maar, er worden altijd fouten gemaakt
ik begon pas veel later met kapitale fouten te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |