Je kan ze gewoon bij decathlon bestellen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem op eBay besteld vanuit China, en daar ligt-ie nu, 4 - 5 maand later, dus nog steeds!
Ik heb ze ook in Duitsland bij de Aldi zien liggen en volgens mij zijn ze sowieso wel op meer plekken te krijgen. Amazon misschien? Bol.com?
Dan moet je dus een heel goede reden hebben om te (willen) reizen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Predator40 het volgende:
iedereen die vanaf aanstaande vrijdag de NT staat in Australië binnenkomt verplicht 14 dagen in quarantine in een hotel en zelf betalen....zelfs als je er woont !!!
koekkoek !
Onze regering durft nooit maatregelen tegen de VS te nemen, zelfs nu niet in deze crisis. Inderdaad absurd.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Vast al gemeld, maar wtf!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-passagiers-new-york
Hoezo dan? Is er nu al ergens een tekort waardoor we niet konden beademen?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Las dat Nederland “pas twee weken geleden” om beademingsapparatuur vroeg.
Op wnl.
Lekker dan. Had wat doden kunnen schelen.
was te verwachten ...stelletje fucking faalhazenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Op wnl.
Leg dat eens uit? Op dit moment is er nog geen tekort aan; en er gaan waarschijnlijk ook geen (acuut) tekort komen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Op wnl.
waarom niet verplicht in quarantine ?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Zeven keer per week.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom worden die nog überhaupt binnen gelaten?
Optimist als we geluk hebben kunnen we in 2025 weer eens naar Amerika. Tenzij de onvermijdelijke mutatie van het virus zich inzet, en de nieuwe medicatie en vaccins niet werken, dan misschien in 2030quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.
Dat eerste is helemaal niet zeker. Je onderschat de vindingrijkheid van mensen. Tweede is ook uit de lucht gegrepen. Je onderschat de hebzucht van mensen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zijn vroegst ergens in 2021
[..]
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.
maar goede oude Jaapio zag een afvlakking een paar dagen geleden !!!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:58 schreef junkiesietze het volgende:
Als china deze maatregelen neemt, en hier worden mensen vanuit New York niet eens getest...
We lopen weer hopeloos achter
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon bij decathlon bestellen.
Deze is afgeprijsd naar 19,99 euro.
Ik weet niet of een doekje als filter werkt.
https://www.decathlon.nl/(...)111&c=BLAUW_TURKOOIS
Hey dat zijn duikmaskers waar door mensen dood zijn gegaan met snorkelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is gewoon te link. Exacte tijdsduren zijn niet bekend, het kan bij het ene deeltje toevallig net weer iets langer of korter zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
Oprechte vraag.
Waarom kun je je mondmasker niet weer gebruiken na bijvoorbeeld twee dagen? Het virus blijft toch maar een vrij beperkte tijd besmettelijk op materialen zitten.
twitter:parool twitterde op maandag 30-03-2020 om 09:57:27Met name in het arme zuiden van Italië lijken steeds meer mensen moeite te hebben om hun boodschappen te betalen, met dreigende protesten tot gevolg https://t.co/Ev1CjGppBU reageer retweet
Het was een oprechte vraag. Geen bijdehand gedrag.quote:
Voor wat ik ervan begrijp zijn mutaties op het S gen van invloed op het virus zelf, een actieve mutatie.quote:Results
By investigating the adaptive evolution of S protein, we identified twelve amino acid sites (75, 239, 244, 311, 479, 609, 613, 743, 765, 778, 1148, and 1163) in the S protein under positive selective pressure. Based on phylogenetic tree and epidemiological investigation, SARS outbreak was divided into three epidemic groups: 02–04 interspecies, 03-early-mid, and 03-late epidemic groups in the present study. Positive selection was detected in the first two groups, which represent the course of SARS-CoV interspecies transmission and of viral adaptation to human host, respectively.
bron
En nu verwachten ze zeker dat wij het allemaal gaan betalen..quote:Op maandag 30 maart 2020 10:00 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:parool twitterde op maandag 30-03-2020 om 09:57:27Met name in het arme zuiden van Italië lijken steeds meer mensen moeite te hebben om hun boodschappen te betalen, met dreigende protesten tot gevolg https://t.co/Ev1CjGppBU reageer retweet
Wij mogen niet de USA in, maar zij hier wel?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Aurelius het volgende:
"WAARSCHUWINGquote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Indien je inferieur materiaal verkeerd gebruikt wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Hey dat zijn duikmaskers waar door mensen dood zijn gegaan met snorkelen.
US laat ook staatsburgers gewoon het land in.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij mogen niet de USA in, maar zij hier wel?
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
"WAARSCHUWING
Graag uw aandacht voor het volgende: Dit product is enkel voor uitoefening van sport ontwikkeld. Wij kunnen daarom geen garanties of beloftes maken over de werking van deze maskers bij een ander gebruik en/of na wijzigingen aan het product. Het is absoluut niet ontworpen en/of bedoeld om gebruikt te worden voor medische doeleinden en adviseren dan ook om het niet als zodanig te gebruiken."!
onze grenzen zijn niet eens dicht ?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
US laat ook staatsburgers gewoon het land in.
grote kans natuurlijk dat iemand met het virus vanuit Wuhan in december naar de Verenigde Staten is gegaan en het daar vervolgens gemuteerd is.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:00 schreef _I het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Geen bijdehand gedrag.
Maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je selecteert op de mutatie op -S- gen.
[..]
Voor wat ik ervan begrijp zijn mutaties op het S gen van invloed op het virus zelf, een actieve mutatie.
Als je hem op land selecteert;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het alsof ze van de bovenste streng geen samples hebben gevonden in China en alsof de mutatie al begin december heeft plaatsgevonden.
Kan er niets mee verder, vond het raar. En vroeg me af of het anderen ook op viel.
Jawel.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
onze grenzen zijn niet eens dicht ?
De VS is rood. Die lijken het dus pas eind januari te hebben gekregen.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
grote kans natuurlijk dat iemand met het virus vanuit Wuhan in december naar de Verenigde Staten is gegaan en het daar vervolgens gemuteerd is.
Ik tel hetzelfde.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef vosss het volgende:
1030 op de IC inmiddels.
Tel ik goed dat er 124 mensen levend van de IC af zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |