De decathlon is toch gesloten?quote:
Dat ook! Dat zijn de samples van de US.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Afsplitsingen met beide rood?
Ik had hem op eBay besteld vanuit China, en daar ligt-ie nu, 4 - 5 maand later, dus nog steeds!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
De decathlon is toch gesloten?
Anders ga ik wel een paar van die dingen halen. Of kan je nog bestellen op internet?
Nou...quote:
geneesmiddelen binnen een paar maanden ( dus om de ziekte binnen een paar dagen te genezen ) een vaccin binnen een jaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zijn vroegst ergens in 2021
[..]
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.
Waar zit jij?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
Hier gaat vandaag de eerste test op de bevolking beginnen. 1000 willekeurige mensen in de hoofdstad (epicentrum crisis) een oproep gekregen zich
A. Te laten testen op het virus
B. Te laten testen op antilichamen.
Willen dat bij in totaal 25.000 mensen gedaan hebben tegen eind volgende week.
En wat is belangrijk? Is dat hetzelfde als vitaal?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:52 schreef Pumpalov het volgende:
Wow, Slovenië gaan alle gemeentes in lockdown. Enkel mensen met belangrijke functies mogen de gemeentegrenzen na 23:59 vanavond nog verlaten.
Je kan ze gewoon bij decathlon bestellen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem op eBay besteld vanuit China, en daar ligt-ie nu, 4 - 5 maand later, dus nog steeds!
Ik heb ze ook in Duitsland bij de Aldi zien liggen en volgens mij zijn ze sowieso wel op meer plekken te krijgen. Amazon misschien? Bol.com?
Dan moet je dus een heel goede reden hebben om te (willen) reizen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Predator40 het volgende:
iedereen die vanaf aanstaande vrijdag de NT staat in Australië binnenkomt verplicht 14 dagen in quarantine in een hotel en zelf betalen....zelfs als je er woont !!!
koekkoek !
Onze regering durft nooit maatregelen tegen de VS te nemen, zelfs nu niet in deze crisis. Inderdaad absurd.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Vast al gemeld, maar wtf!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-passagiers-new-york
Hoezo dan? Is er nu al ergens een tekort waardoor we niet konden beademen?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Las dat Nederland “pas twee weken geleden” om beademingsapparatuur vroeg.
Op wnl.
Lekker dan. Had wat doden kunnen schelen.
was te verwachten ...stelletje fucking faalhazenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Op wnl.
Leg dat eens uit? Op dit moment is er nog geen tekort aan; en er gaan waarschijnlijk ook geen (acuut) tekort komen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef quirina het volgende:
Op wnl.
waarom niet verplicht in quarantine ?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Aurelius het volgende:
Vast al gemeld, maar wtf!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-passagiers-new-york
Zeven keer per week.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom worden die nog überhaupt binnen gelaten?
Optimist als we geluk hebben kunnen we in 2025 weer eens naar Amerika. Tenzij de onvermijdelijke mutatie van het virus zich inzet, en de nieuwe medicatie en vaccins niet werken, dan misschien in 2030quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.
Dat eerste is helemaal niet zeker. Je onderschat de vindingrijkheid van mensen. Tweede is ook uit de lucht gegrepen. Je onderschat de hebzucht van mensen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zijn vroegst ergens in 2021
[..]
maar goede oude Jaapio zag een afvlakking een paar dagen geleden !!!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:58 schreef junkiesietze het volgende:
Als china deze maatregelen neemt, en hier worden mensen vanuit New York niet eens getest...
We lopen weer hopeloos achter
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon bij decathlon bestellen.
Deze is afgeprijsd naar 19,99 euro.
Ik weet niet of een doekje als filter werkt.
https://www.decathlon.nl/(...)111&c=BLAUW_TURKOOIS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |