Tja, op die vragen weten we het antwoord niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Red_85 het volgende:
Dat gelul over besmettingen, ziekenhuis opnames, bezetting van IC's. Allemaal niet interessant.
Wat wel interessant is zijn 2 vragen:
- Wanneer is er een geneesmiddel?
- Wanneer kunnen we weer ons normale leven oppakken?
Rest is onzin.
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Red_85 het volgende:
Dat gelul over besmettingen, ziekenhuis opnames, bezetting van IC's. Allemaal niet interessant.
Rest is onzin.
Blijkbaar wel, want Nederland wordt geacht dat we het veel beter doen dan andere landen ondanks dat we minder maatregelen nemen.quote:
Wel fijn dat we het topic nu na bijna 500 delen kunnen sluiten. We weten niet wanneer er een vaccin is en we hebben geen flauw idee wanneer het normale leven weer terugkeert.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, op die vragen weten we het antwoord niet.
Dus doden we de tijd gewoon met de rest.
Ik denk dat families van zieke patiënten die wellicht opgenomen moeten worden het trouwens niet eens zijn met je stelling.
haha slotje en bedankt voor het lachenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel fijn dat we het topic nu na bijna 500 delen kunnen sluiten. We weten niet wanneer er een vaccin is en we hebben geen flauw idee wanneer het normale leven weer terugkeert.
Nou, was gezellig, doeeeeeg
Ik vind het vreemd dat de bovenste groep niet voort lijkt te komen uit de paarse stipjes (China).quote:Op maandag 30 maart 2020 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben geen zwarte stipjes of lijntjes gebruikt.
Dus iedereen die zonder masker (wat is dat?) en handschoenen de deur uit gaat is een zotje?quote:Op maandag 30 maart 2020 03:02 schreef SOG het volgende: [..] Kerkrade heerlen vaals aken wel volop. Handschoenen ook. Wel in de winkels, niet op straat ofzo. Draag zelf ook masker en handschoenen. Ben geen zotje
In aken zelfs personeel met maskers.
Er is wel een combinatie van medicijnen die goed lijkt te werken.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Red_85 het volgende:
Rest is onzin.
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Hopen dat maskers dan wat meer ingeburgerd raken. Ik zit er ook meer en meer aan te denken er eentje te dragen. Ze schijnen al soms te zien te zijn in de supermarkten hier.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat dus. Lekker interessant lopen doen hierquote:Op maandag 30 maart 2020 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je denkt ipv zo'n kut vraag
Niet op individuele schaal idd, maar in 'the bigger picture' wel. Dat is het enige wat telt, en voor de wereld.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, op die vragen weten we het antwoord niet.
Dus doden we de tijd gewoon met de rest.
Ik denk dat families van zieke patiënten die wellicht opgenomen moeten worden het trouwens niet eens zijn met je stelling.
Geloof dat ze er al vanuit gingen dat het in november ergens al gestart was. Dus dat sowieso.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat het virus hier blijkbaar al in december was?
Lol, hij is een tv dokter die je absoluut niet serieus mag nemen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er is wel een combinatie van medicijnen die goed lijkt te werken.
Zie deze video van Dr Oz. Video is in het Turks maar zet de ondertiteling aan in het Engels.
Gydroxychloroquine in combinatie met azithromycin lijkt goed te werken. Bij een onderzoek bij 20 patienten werd de ziektetijd teruggebracht van 23 naar 6 dagen.
De medicijnen zullen in de VS binnen 2 weken grootschalig gebruikt gaan worden. Dat zal hier ook gebeuren. De medicijnen moeten nog wel op grote schaal geproduceerd gaan worden. Eerst zullen de medicijnen op de IC's gebruikt worden. Later zullen ze ook aan de patiënten met lichtere klachten gegeven worden.
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bouwd-tot-mondmasker
Dr Oz niet heel betrouwbaar? Hij is een wereldberoemde cardioloog.quote:
Ah, ga je duiken?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had zo'n masker besteld voor op vakantie, maar die ligt al sinds november/december in China bij de douane te wachten!
Hadden ze dit in Italië al niet uitgevonden?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bouwd-tot-mondmasker
Check. Langs me heen gegaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er is wel een combinatie van medicijnen die goed lijkt te werken.
Zie deze video van Dr Oz. Video is in het Turks maar zet de ondertiteling aan in het Engels.
Gydroxychloroquine in combinatie met azithromycin lijkt goed te werken. Bij een onderzoek bij 20 patienten werd de ziektetijd teruggebracht van 23 naar 6 dagen.
De medicijnen zullen in de VS binnen 2 weken grootschalig gebruikt gaan worden. Dat zal hier ook gebeuren. De medicijnen moeten nog wel op grote schaal geproduceerd gaan worden. Eerst zullen de medicijnen op de IC's gebruikt worden. Later zullen ze ook aan de patiënten met lichtere klachten gegeven worden.
Het antwoord op je tweede vraag hangt wel samen met wat jij gelul vindt.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Red_85 het volgende:
Rest is onzin.
Wat staat hier?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet op individuele schaal idd, maar in 'the bigger picture' wel. Dat is het enige wat telt, en voor de wereld.
Wanneer is deze shit over? Daarvoor heb je de pharma wetenschappers voor nodig die echt geen a 1,5 jaar hebben om een geneesmiddel te vinden. Dat. Moet. Sneller.
Op zijn vroegst ergens in 2021quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Red_85 het volgende:
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.quote:- Wanneer kunnen we weer ons normale leven oppakken?
Rest is onzin.
Dat. Moet. Sneller.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het antwoord op je tweede vraag hangt wel samen met wat jij gelul vindt.
Compleet van het padjequote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat. Moet. Sneller.
Is het antwoord
Omdat?quote:
Ja, wat betekenen die kleuren en die lijnen allemaal? Leg dat eerst maar eens uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je denkt ipv zo'n kut vraag
Klopt, maar hier zijn nou eenmaal individuen die m flink knijpen voor zichzelf, of voor ouders o.i.d. Dus ja, de "onzin" blijft nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet op individuele schaal idd, maar in 'the bigger picture' wel. Dat is het enige wat telt, en voor de wereld.
Wanneer is deze shit over? Daarvoor heb je de pharma wetenschappers voor nodig die echt geen a 1,5 jaar hebben om een geneesmiddel te vinden. Dat. Moet. Sneller.
Ligt er aan hoe snel een goede cure wordt gevonden tegenover waar je naar toe wilt denk ik. Ene land zal strenger zijn dan de ander.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zijn vroegst ergens in 2021
[..]
Over 2 tot 2,5 jaar, tot die tijd kan je (verre) reizen naar het buitenland wel vergeten.
Snap die zin ook niet!quote:Op maandag 30 maart 2020 08:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens Trump deed het cijfer van 2,2 miljoen doden hem “heel goed voelen” over “wat we vorige week deden”, waaronder het pakket van 2,2 biljoen dollar aan steunmaatregelen. “Dan klinkt dat niet als zoveel meer.”
1030 op de IC inmiddels.quote:Totaal aantal (bewezen/verdachte) COVID-19 opnamen in de Nederlandse ICs op dit moment (d.w.z geen ontslagdatum bekend): 970/60=1030
Totaal aantal Nederlandse IC's met tenminste één bewezen COVID-19 opname op dit moment: 73
Totaal (cumulatief) aantal bewezen COVID-19 patiënten waarvoor IC-opname nodig was in Nederlandse IC's: 1227
Totaal (cumulatief) aantal bewezen COVID-19 patiënten in de Nederlandse IC's met fatale afloop: 133
[quote]Sterfgevallen per datumquote:
Dat gaat veelvuldig beginnen nu. Meen dat een Bulgaarse startup van een jaar of vier geleden toentertijd al begonnen is met een vaccin tegen bepaalde coronavirussen dat ze sinds het begin van de crisis specifiek naar deze variant proberen om te vormen. Gaan over twee maanden met de eerste testen beginnen. Ook in Engeland en de VS staat het te gebeuren.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar hier zijn nou eenmaal individuen die m flink knijpen voor zichzelf, of voor ouders o.i.d. Dus ja, de "onzin" blijft nog wel even doorgaan.
Verder heb je helemaal gelijk. Zag op ad.nl een kop dat China bezig is met het testen van een vaccin op mensen. Dat is op zich hoopvol. Ik heb vertrouwen in de vergevorderde wetenschap. Ik kan niet wachten tot het voorbij is. Wat een ongekende feestexplosie zal dat gaan geven.
dat is wel heel weinigquote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
1030 op de IC inmiddels.
Tel ik goed dat er 124 mensen levend van de IC af zijn?
Geen rare vraag nee. hier had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
Oprechte vraag.
Waarom kun je je mondmasker niet weer gebruiken na bijvoorbeeld twee dagen? Het virus blijft toch maar een vrij beperkte tijd besmettelijk op materialen zitten.
Waar is hier?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
Hier gaat vandaag de eerste test op de bevolking beginnen. 1000 willekeurige mensen in de hoofdstad (epicentrum crisis) een oproep gekregen zich
A. Te laten testen op het virus
B. Te laten testen op antilichamen.
Willen dat bij in totaal 25.000 mensen gedaan hebben tegen eind volgende week.
Je zou hem na elk gebruik moeten weggooien of ontsmetten.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
Oprechte vraag.
Waarom kun je mondmasker niet weer gebruiken na bijvoorbeeld twee dagen? Het virus blijft toch maar een vrij beperkte tijd besmettelijk op materialen zitten.
manmanmanquote:Op maandag 30 maart 2020 09:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[..]
Precies.
De maatregelen werken gewoon. Zsm weer wat bedrijven open gooien, zou ik zeggen.
Ik ook wel, alleen je hoort er zo weinig over in de media. Daar is juist behoeft aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar hier zijn nou eenmaal individuen die m flink knijpen voor zichzelf, of voor ouders o.i.d. Dus ja, de "onzin" blijft nog wel even doorgaan.
Verder heb je helemaal gelijk. Zag op ad.nl een kop dat China bezig is met het testen van een vaccin op mensen. Dat is op zich hoopvol. Ik heb vertrouwen in de vergevorderde wetenschap.
Ik heb ook zo'n vermoedenquote:Ik kan niet wachten tot het voorbij is. Wat een ongekende feestexplosie zal dat gaan geven.
Ik snap niet echt hoe dit nieuwsbericht leidt tot jouw conclusie.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[..]
Precies.
De maatregelen werken gewoon. Zsm weer wat bedrijven open gooien, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |