The greatest country in the worldquote:Op maandag 30 maart 2020 02:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarop dezelfde beelden te zien zijn die ook in Italie te zien waren, dus onlyinallcountries
Waarom Brazilië, die zitten al even in quarantaine.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
En dan straks Brazillië die over, ik schat, twee weken het steigerende paard zullen gaan uitrijden.
Cijfers kun je natuurlijk geclassificeerd bijsturen...
Het is sws een slagveld. het trieste dat leiders het niet willen of kunnen aannemen.
Want letterlijk elk ander land heeft "we are a pretty crap country" als slogan.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
The greatest country in the world
Ik geloof niet dat er veel landen zó zelfingenomen zijn als Amerika.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want letterlijk elk ander land heeft "we are a pretty crap country" als slogan.
Tering wat een incompetentiequote:Op maandag 30 maart 2020 02:20 schreef aTypisch het volgende:
You gotta fucking love ittwitter:NUnl twitterde op maandag 30-03-2020 om 02:16:53'Nederland vroeg pas twee weken geleden om beademingsapparaten': https://t.co/IRgEq4w72D reageer retweet
@:kyran, ga je solliciteren nadat dit gedoe over is?
Ben al begonnen met omscholing!quote:Op maandag 30 maart 2020 02:20 schreef aTypisch het volgende:
You gotta fucking love ittwitter:NUnl twitterde op maandag 30-03-2020 om 02:16:53'Nederland vroeg pas twee weken geleden om beademingsapparaten': https://t.co/IRgEq4w72D reageer retweet
@:kyran, ga je solliciteren nadat dit gedoe over is?
Het is wat dat betreft net het WK voetbal hè. 17 miljoen coachesquote:Op maandag 30 maart 2020 02:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben al begonnen met omscholing!![]()
![]()
Fighting COVID-19 with Epidemiology: A Johns Hopkins Teach-Out
Epidemiology in Public Health Practice Specialization
Zonder gekheid, lijkt mij wel echt heel interessant, maar je hebt eens in de 20 jaar wat te doen en iemand op FOK! weet het dan nog steeds altijd beter
Nee? Turkije is een heel bescheiden land, met een prima leider en geen landgenoten die over de hele wereld Erdogan verheerlijken?quote:Op maandag 30 maart 2020 02:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel landen zó zelfingenomen zijn als Amerika.
Turkije is inderdaad vergelijkbaar. De rest is onzin.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee? Turkije is een heel bescheiden land, met een prima leider en geen landgenoten die over de hele wereld Erdogan verheerlijken?
Deutschland uber alles, gaat geen belletje rinkelen?
Hier in NL doen we niet aan patriotisme, maar er zijn zat landen waar mensen wel waarde hechten aan de normen en waarden van hun land. De VS is daar niet uniek in en een van de weinige landen waar het daadwerkelijk een kern van waarheid bevat. Of wil jij beweren dat de pc en het os waarop jij dit tikt niet ontworpen zijn en je bericht niet verzonden is over het door de VS ontwikkelde internet, terwijl je Coca Cola drinkt in je Nike joggingbroek?
Prima, als anderen ergens anders een mes in de rug van het land steken dat 10000 keer meer positieve dingen voor ons gedaan heeft dan negatieve.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De lul van Amerika mag je wel ergens anders digitaal aftrekken dan hier hoor.
Alvast bedankt
Ik begin ook een schrale keel te krijgen en hoest heel af en toequote:Op maandag 30 maart 2020 01:59 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben overigens sinds een paar dagen af en toe wat kortademig (ben ik anders nooit)
Hoofdpijn en een schrale keel
Zal wel niks zijn, maar weet ik veel
je hoeft alleen een beetje te kunnen rekenen, kijk dit dan weer voor een faal:quote:Op maandag 30 maart 2020 02:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben al begonnen met omscholing!![]()
![]()
Fighting COVID-19 with Epidemiology: A Johns Hopkins Teach-Out
Epidemiology in Public Health Practice Specialization
Zonder gekheid, lijkt mij wel echt heel interessant, maar je hebt eens in de 20 jaar wat te doen en iemand op FOK! weet het dan nog steeds altijd beter
en de echte coach wisselt de keeper voor een aanvaller.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft net het WK voetbal hè. 17 miljoen coaches
Waardeloos!inderdaad hopen dat het hierbij blijftquote:Op maandag 30 maart 2020 02:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik begin ook een schrale keel te krijgen en hoest heel af en toeEn ik had net dat in bed lag en dat je af en toe hoort dat je wat moeilijk ademt. Wat je eigenlijk vaak hoort bij mensen met overgewicht die verkouden zijn, dit heb ik volgens mij nog nooit eerder gehad (heb ook geen overgewicht of iets anders).
We zullen zien of het hierbij blijft.
Kerkrade heerlen vaals aken wel volop. Handschoenen ook. Wel in de winkels, niet op straat ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie overigens helemaal niemand lopen met een mondkapje. Jullie wel (buiten het ziekenhuis)?
In Zweden gaan ze gewoon door,quote:Op maandag 30 maart 2020 02:06 schreef Kyran het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het in VK gaat lopen. Die hebben ook heel lang een bord voor een kop gehad. Hoop echt van harte dat het meevalt daar, want al die concerten die doorgingen en overvolle metro's etc. kan niet goed zijn geweest.
Tja, voor de gezelligheid of de presentatie moet je er niet gaan. Hun motto is "De laagste prijs, voor elk product, op elk moment." Ze checken dagelijks de prijzen van zo'n 60000 produkten bij de concurrentie. Gemiddeld zijn ze 5% tot 10% goedkoper.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wat een pauper supermarkt.
Vraag jij je nooit af waar de cijfers uit China blijven, met de achteraf keurig in kaart gebrachte werkelijke aantallen a-symptomatische besmettingen uit Wuhan, dmv steekproeven met de serologische antibody tests made in China?quote:
Ronduit belachelijk dit!quote:Op maandag 30 maart 2020 03:02 schreef SOG het volgende:
[..]
Kerkrade heerlen vaals aken wel volop. Handschoenen ook. Wel in de winkels, niet op straat ofzo.
Draag zelf ook masker en handschoenen. Ben geen zotje
In aken zelfs personeel met maskers.
Communistisch land, wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 maart 2020 03:30 schreef Za het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af waar de cijfers uit China blijven, met de achteraf keurig in kaart gebrachte werkelijke aantallen a-symptomatische besmettingen uit Wuhan, dmv de serologische antibody tests made in China?
Dus je doet het ding de hele dag door op en af?quote:Op maandag 30 maart 2020 03:02 schreef SOG het volgende:
[..]
Kerkrade heerlen vaals aken wel volop. Handschoenen ook. Wel in de winkels, niet op straat ofzo.
Draag zelf ook masker en handschoenen. Ben geen zotje
In aken zelfs personeel met maskers.
https://www.nytimes.com/2(...)s-nursing-homes.htmlquote:In Italy, authorities have conceded that their coronavirus death toll did not include those who had died at home or in nursing homes. Similarly in France, officials have said that only those who died in hospitals had been recorded as pandemic-related — a practice they said would change in the coming days.
Last week, a French organization representing nursing homes warned the health minister that the coronavirus could kill as many as 100,000 people in France, given the current state of the homes.
Ms. Subirats, the sociologist, said, “I knew, like most people in Spain, that life was not always easy in a home, but we all had the idea that our elderly were well looked after, and I just did not imagine that some homes simply didn’t have any capacity to react to a situation like this.”
erg knap ja als de cijfers kloppenquote:Op maandag 30 maart 2020 04:20 schreef Gehrman het volgende:
Taiwan staat nog maar op 298 besmettingen en 2 doden terwijl de eerste besmetting daar al op 21 januari was gemeld. Echt knap hoe ze de uitbraak daar in bedwang hebben weten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |