abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 maart 2020 @ 01:46:24 #201
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192348128
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mondkapjes worden niet aangeraden omdat er anders een run op ontstaat.
Wil je het goed doen dan moet je iedere keer dat je naar buiten gaat een nieuw kapje dragen.

Die kapjes zijn er niet.

Dan is het makkelijker om te zeggen dat het geen nut heeft...

* disclaimer: mijn vermoeden
Het dagelijks nut is beperkt en alleen specifiek zinvol in combinatie met en imho zit er geen complot achter. Ik vraag mij af of je in een wereld wil leven die zorgt voor angst om buiten te komen en (dat) anderen elkaar aanraken.

Het virus heeft dan nog steeds toegang via bijv je bv ogen; dit nog los van handengedoe.
En je zult ieder keer weer een schone moeten opzetten en gepland eten/drinken.
Dit nog los van irritatie, bij langdurig gebruik en relatief (serieus) moeilijk/vermoeiend ademen in zo'n ding.

Ergens wel tragikomisch... nog geen half jaar geleden driftige discussie over gezichtsbedekking ("boerkaverbod") ..... tijden kunnen heel, erg snel veranderen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192348129
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is ook ongeveer het moment dat het minister Bruins allemaal teveel werd.
Fijn dat hij minister is geworden en geen arts.
pi_192348131
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een mondkapje op zich is al een besmettinggevaar wat je niet moet onderschatten.. doe eens een kapje en handschoentjes aan, doe er talkpoeder op en ga maar eens uittrekken zonder dat je poeder op je handen krijgt. Je gaat schrikken. Ik heb dat in een training gehad, valt niet mee.

Heeft voor de gemiddelde nederlander geen enkele zin.
Supermoeilijk zeg je handen was voor en na op/afdoen. Dat kun je de bevolking van Nederland kennisland inderdaad niet aanleren!
pi_192348148
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat in de praktijk de meeste besmettingen contactbesmettingen zijn stiekem.. niemand hoest of niest iemand in zijn gezicht.

Dat hangt af van de grootte van de besmettelijke druppels. Bij mazelen bvb kunnen die zo klein zijn dat ze in de lucht blijven zweven, dan moet niemand in je gezicht hoesten, iemand kan in de lift niezen, twee minuten later neem jij die lift en adem je de virussen in die hij verspreid heeft.
Bij de meeste virussen verspreidt het enkel via grotere druppeltjes, die zakken en na enkele minuten de grond bereiken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 30 maart 2020 @ 01:49:27 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348150
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Supermoeilijk zeg je handen was voor en na op/afdoen. Dat kun je de bevolking van Nederland kennisland inderdaad niet aanleren!
Niet ouwehoeren, handschoentjes, maskertje en talkpoeder pakken en proberen.

Je zit helemaal onder, slimbo. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 01:49:46 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192348154
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:46 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het dagelijks nut is beperkt en alleen specifiek zinvol in combinatie met en imho zit er geen complot achter. Ik vraag mij af of je in een wereld wil leven die zorgt voor angst om buiten te komen en (dat) anderen elkaar aanraken.

Het virus heeft dan nog steeds toegang via bijv je bv ogen; dit nog los van handengedoe.
En je zult ieder keer weer een schone moeten opzetten en gepland eten/drinken.
Dit nog los van irritatie, bij langdurig gebruik en relatief (serieus) moeilijk/vermoeiend ademen in zo'n ding.

Ergens wel tragikomisch... nog geen half jaar geleden driftige discussie over gezichtsbedekking ("boerkaverbod") ..... tijden kunnen heel, erg snel veranderen.
Leuk verhaal, maar het helpt nog steeds mee om verspreiding te vertragen en daar gaat het om.
pi_192348157
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Supermoeilijk zeg je handen was voor en na op/afdoen. Dat kun je de bevolking van Nederland kennisland inderdaad niet aanleren!
Zo werkt het natuurlijk niet. Heb je een wondje ergens, ben je al te laat.
  maandag 30 maart 2020 @ 01:50:19 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192348160
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als het virus doodgaat bij XX graden zou stomen ook voldoende moeten zijn lijkt me dan, maar dat soort dingen probeer ik bevestigd/ontkracht te krijgen :).
30 min in de oven op 80 graden in een papieren zak, staat in de clip die ik gepost hebt
pi_192348165
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Heb je een wondje ergens, ben je al te laat.
klopt
daarom hoest ik ook gewoon de open lucht in

als je een wondje hebt, ben je toch al te laat
  maandag 30 maart 2020 @ 01:51:41 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192348169
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

30 min in de oven op 80 graden in een papieren zak, staat in de clip die ik gepost hebt
Ik zal het eens checken :).

Ik heb nl geen bakken met mondkapjes liggen, maar wel een paar en als ik die zou kunnen hergebruiken zou het wel een pluspunt zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192348173
Hebben ziekenhuizen geen ethyleenoxide installaties om instrumenten etc te ontsmetten? Al is dat een gas waar je geen restjes van wil inademen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_192348174
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet ouwehoeren, handschoentjes, maskertje en talkpoeder pakken en proberen.

Je zit helemaal onder, slimbo. :')
Dat maakt niet uit als je, je handen ervoor en erna gewoon wast. O+ Desnoods gebruik je als je je handhuid wilt sparen 1 kapje om zoals jij nu stelt te oefenen en kijk je online even een video instructie.

Doen alsof kapjes ineffectief of zelfs onveilig zouden zijn is de grootst mogelijke onzin om te verbloemen dat er enorm geblunderd is door de autoriteiten en er zelfs voor zorgprofessionals als @kyan geen ffp2 kapjes of beter meer beschikbaar zijn. :')
pi_192348177
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Heb je een wondje ergens, ben je al te laat.
Daar heb je dan wel weer een punt. ;(
  maandag 30 maart 2020 @ 01:54:00 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348178
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat hangt af van de grootte van de besmettelijke druppels. Bij mazelen bvb kunnen die zo klein zijn dat ze in de lucht blijven zweven, dan moet niemand in je gezicht hoesten, iemand kan in de lift niezen, twee minuten later neem jij die lift en adem je de virussen in die hij verspreid heeft.
Bij de meeste virussen verspreidt het enkel via grotere druppeltjes, die zakken en na enkele minuten de grond bereiken.
Ja klopt, zeker bij niezen krijg je heel fijne druppeltjes :Y

Maar dan nog denk ik hetzelfde.. mensen zitten aan hun snaze (loopneus) en pakken vervolgens van alles en nogwat vast.. als je je handen in je zakken stopt, kun je wassen wat je wilt, maar elke keer dat je ze zakken aanraakt is het weer feest.. mission impossible..

Ik heb dat trainkje gehad omdat ik naar midden Afrika moest, toen net na een Ebolaatje daar.. en dat zat in onze expat training.. het is godsgruwelijk lastig om niets te besmetten of niet besmet te raken..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192348187
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja klopt, zeker bij niezen krijg je heel fijne druppeltjes :Y

Maar dan nog denk ik hetzelfde.. mensen zitten aan hun snaze (loopneus) en pakken vervolgens van alles en nogwat vast.. als je je handen in je zakken stopt, kun je wassen wat je wilt, maar elke keer dat je ze zakken aanraakt is het weer feest.. mission impossible..

Ik heb dat trainkje gehad omdat ik naar midden Afrika moest, toen net na een Ebolaatje daar.. en dat zat in onze expat training.. het is godsgruwelijk lastig om niets te besmetten of niet besmet te raken..
Wat de fuck is dit voor reden om het dan niet alsnog te proberen te beperken? _O-
  maandag 30 maart 2020 @ 01:55:26 #216
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192348190
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Goh, @:Sounddragon lult uit zijn nek :)
Ja, alsof iemand weet hoe of wat.
  maandag 30 maart 2020 @ 01:56:01 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192348193
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja klopt, zeker bij niezen krijg je heel fijne druppeltjes :Y

Maar dan nog denk ik hetzelfde.. mensen zitten aan hun snaze (loopneus) en pakken vervolgens van alles en nogwat vast.. als je je handen in je zakken stopt, kun je wassen wat je wilt, maar elke keer dat je ze zakken aanraakt is het weer feest.. mission impossible..

Ik heb dat trainkje gehad omdat ik naar midden Afrika moest, toen net na een Ebolaatje daar.. en dat zat in onze expat training.. het is godsgruwelijk lastig om niets te besmetten of niet besmet te raken..
Dan nog is imho een mondkapje beter dan niets, al hou je maar 20% virus tegen als je niest of hoest is het dus altijd beter dan geen kapje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 maart 2020 @ 01:56:18 #218
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192348196
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wij kregen nu ook te horen dat wij maar chirurgische mondkapjes moeten gebruiken.

Ik hang soms echt maar 20cm boven een patiënt tijdens het instellen/positioneren, die hoeft maar een beetje stevig uit te ademen en ik heb het te pakken ....

Als ik of één van mijn collega's het heeft kan je ook meteen 3 mensen afschrijven, want wij kunnen gewoon niet zoveel afstand van elkaar houden. Gewoon onmogelijk.
Respect voor het werk wat je doet
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 30 maart 2020 @ 01:56:21 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348197
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit voor reden om het dan niet alsnog te proberen te beperken? _O-
Het is gewoon nutteloos verspillen van middelen die schaars zijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192348198
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet ouwehoeren, handschoentjes, maskertje en talkpoeder pakken en proberen.

Je zit helemaal onder, slimbo. :')
Vanachter aan de elastiekjes vasthouden toch, nee?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_192348201
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is gewoon nutteloos verspillen van middelen die schaars zijn.
da's wat anders

vanuit de WHO wordt bijvoorbeeld afgeraden ze te dragen, niet omdat ze schaars zijn maar een of andere bullshit reden
  maandag 30 maart 2020 @ 01:57:36 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348206
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog is imho een mondkapje beter dan niets, al hou je maar 20% virus tegen als je niest of hoest is het dus altijd beter dan geen kapje.
Ik doe wel zonder, geef de mijne maar aan iemand die frontlinie werkt. O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192348212
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik doe wel zonder, geef de mijne maar aan iemand die frontlinie werkt. O+
dat mag dus vaak ook niet
  maandag 30 maart 2020 @ 01:58:06 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192348213
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik doe wel zonder, geef de mijne maar aan iemand die frontlinie werkt. O+
Niets mis mee, ik oordeel niet, ik probeer onderzoek te doen ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 maart 2020 @ 01:59:01 #225
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192348220
Ik ben overigens sinds een paar dagen af en toe wat kortademig (ben ik anders nooit)
Hoofdpijn en een schrale keel

Zal wel niks zijn, maar weet ik veel :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 30 maart 2020 @ 02:00:50 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348232
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vanachter aan de elastiekjes vasthouden toch, nee?
Nee, kapje lostrekken van je neus, over je hoofd naar achteren, elastiekjes gaan los, ene handschoentje binnestebuiten over het kapje, dat komt dus in het handschoentje, en dan met de andere hetzelfde zodat alles één propje wordt met de schone kant van een handschoentje als buitenkant.. Dat kunstje is niet moeilijk, maar je zit daarna helemaal onder de talkpoeder, zeker met latex handschoentjes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 02:02:01 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192348237
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:59 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben overigens sinds een paar dagen af en toe wat kortademig (ben ik anders nooit)
Hoofdpijn en een schrale keel

Zal wel niks zijn, maar weet ik veel :')
Het is echt raar hoe je nu zo anders denkt/doet. Heel begrijpelijk, want had dat zelf ook toen ik vorige week klachten had.

Ik ben vooral heel voorzichtig omdat ik echt geen patiënten wil besmetten. Zat toen echt meerder malen per dag temperatuur op te nemen en geen paracetamol in te nemen zodat ik koorts niet zou missen....

Beterschap in ieder geval en gewoon thuisblijven, verder kan je toch niks doen.
  maandag 30 maart 2020 @ 02:02:36 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348239
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat mag dus vaak ook niet
ik heb nergens gelezen dat ik een mondkapje op moet. If so en ze zijn beschikbaar.. prima, ik weet hoe ik ermee om moet gaan.. Maar ik ga nu niet met zo'n ding oplopen, terwijl iemand anders hem keihard nodig heeft.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 maart 2020 @ 02:03:51 #229
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192348249
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit als je, je handen ervoor en erna gewoon wast. O+ Desnoods gebruik je als je je handhuid wilt sparen 1 kapje om zoals jij nu stelt te oefenen en kijk je online even een video instructie.

Doen alsof kapjes ineffectief of zelfs onveilig zouden zijn is de grootst mogelijke onzin om te verbloemen dat er enorm geblunderd is door de autoriteiten en er zelfs voor zorgprofessionals als @:kyan geen ffp2 kapjes of beter meer beschikbaar zijn. :')
Precies!
Het is de grootste kolder om te beweren dat mondkapjes niet helpen en zelfs onveiliger zijn dat niets dragen.
Echt compleet belachelijk.


DINSDAG 3 MAART
Het RIVM heeft een nieuw advies uitgebracht over het gebruik van maskers bij COVID-19. Dit advies baseert zich op de huidige kennis van de verspreiding van het virus (via druppels en (in)direct contact): een FFP1-masker biedt voldoende bescherming voor zorgverleners die patiënten met COVID-19 moeten verzorgen. Uitzondering hierop zijn handelingen waar veel aerosolen kunnen ontstaan (zoals op de IC of bij bemonstering): hiervoor wordt een FFP2-masker geadviseerd. Voor huisartsen betekent dit dat FFP1-maskers voldoende bescherming bieden bij een eventueel huisbezoek aan patiënten. Meer informatie vindt u bij het RIVM

https://m.lhv.nl/actueel/(...)uisartsen-op-een-rij
  maandag 30 maart 2020 @ 02:04:38 #230
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192348251
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is echt raar hoe je nu zo anders denkt/doet. Heel begrijpelijk, want had dat zelf ook toen ik vorige week klachten had.

Ik ben vooral heel voorzichtig omdat ik echt geen patiënten wil besmetten. Zat toen echt meerder malen per dag temperatuur op te nemen en geen paracetamol in te nemen zodat ik koorts niet zou missen....
Misschien is het stress :) Dat kan ook een hoop doen met je lijf.

OT

Die piek in Amerika gaat natuurlijk nog veel langer duren dan de twee weken.

Het gaat van 'rechts naar links'

LA, SF en andere grote steden in het westen gaan nog aan de beurt komen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 30 maart 2020 @ 02:06:28 #231
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192348261
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 01:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar het helpt nog steeds mee om verspreiding te vertragen en daar gaat het om.
Moeilijke discussie met "het is beter dan niets te gebruiken".
Beetje in de categorie, je kraanwater altijd koken voordat je het afgekoeld drinkt, is veiliger.

Is er onderzoek dat aantoont dat mondkapjes met welk aandeel de virusverspreiding beperkt voor de bevolking ?

Nogmaals het zal vast helpen. Al was het maar je gevoel dat je zelf actie kunt nemen en dat kunt laten zien.... zoals ik mensen op straat, zie. Zelfs laatst een kind, dat ik zag rondhuppen met operatiemasker en dito (te grote) nitril-handschoenen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 02:06:42 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192348262
Ben ook benieuwd hoe het in VK gaat lopen. Die hebben ook heel lang een bord voor een kop gehad. Hoop echt van harte dat het meevalt daar, want al die concerten die doorgingen en overvolle metro's etc. kan niet goed zijn geweest.
  maandag 30 maart 2020 @ 02:08:34 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348274
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:06 schreef Kyran het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het in VK gaat lopen. Die hebben ook heel lang een bord voor een kop gehad. Hoop echt van harte dat het meevalt daar, want al die concerten die doorgingen en overvolle metro's etc. kan niet goed zijn geweest.
Dé grote social happening daar; de pubs, zijn volgens mij nog geen week dicht.. :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 30 maart 2020 @ 02:08:55 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192348276
Ik zie overigens helemaal niemand lopen met een mondkapje. Jullie wel (buiten het ziekenhuis)?
pi_192348283
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb nergens gelezen dat ik een mondkapje op moet. If so en ze zijn beschikbaar.. prima, ik weet hoe ik ermee om moet gaan.. Maar ik ga nu niet met zo'n ding oplopen, terwijl iemand anders hem keihard nodig heeft.
nee, je mag ze niet zomaar leveren aan mensen in de zorg :)
pi_192348288
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie overigens helemaal niemand lopen met een mondkapje. Jullie wel (buiten het ziekenhuis)?
ik kom niet meer buiten en de gordijnen zijn dicht, geen idee
  maandag 30 maart 2020 @ 02:10:57 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192348289
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is echt raar hoe je nu zo anders denkt/doet. Heel begrijpelijk, want had dat zelf ook toen ik vorige week klachten had.

Ik ben vooral heel voorzichtig omdat ik echt geen patiënten wil besmetten. Zat toen echt meerder malen per dag temperatuur op te nemen en geen paracetamol in te nemen zodat ik koorts niet zou missen....

Beterschap in ieder geval en gewoon thuisblijven, verder kan je toch niks doen.
Wat voor baan/functie heb jij eigenlijk?
  maandag 30 maart 2020 @ 02:11:00 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348290
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie overigens helemaal niemand lopen met een mondkapje. Jullie wel (buiten het ziekenhuis)?
Op TV van de week een vrouw die bij een supermarkt stond op TV. hier ook nog niks gezien..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 02:11:41 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192348295
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat voor baan/functie heb jij eigenlijk?
Radiotherapeutisch laborant
  maandag 30 maart 2020 @ 02:12:43 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192348299
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nee, je mag ze niet zomaar leveren aan mensen in de zorg :)
Iemand in de zorg, belde mij van de week of ik aan mondkapjes kon komen, want ze hadden NIETS daar, (verzorgingstehuis voor mafketels).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192348304
Ik hield m'n adem in als in de Colruyt iemand dicht in m'n buurt kwam. Nu ze slechts een beperkt aantal personen binnen laten is dat makkelijk te doen, in de Colruyt heb je veel ruimte (ik weet niet of die filialen in Nederland hebben?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 30 maart 2020 @ 02:15:29 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192348311
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:11 schreef Kyran het volgende:
Radiotherapeutisch laborant
nice
  maandag 30 maart 2020 @ 02:15:32 #243
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192348312
Ik vind dit ook best een bizar filmpje uit New York

GelatoGoose twitterde op zondag 29-03-2020 om 23:24:07 This is crazy wtf is going on in New York 🤔😕🗽🙏🏽 pray for our city #COVIDー19 #deadbodys #NewYork #viral #Trending https://t.co/P180Qun6lV reageer retweet
  maandag 30 maart 2020 @ 02:16:55 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192348316
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:14 schreef crystal_meth het volgende:
Ik hield m'n adem in als in de Colruyt iemand dicht in m'n buurt kwam. Nu ze slechts een beperkt aantal personen binnen laten is dat makkelijk te doen, in de Colruyt heb je veel ruimte (ik weet niet of die filialen in Nederland hebben?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet, wat een pauper supermarkt.
pi_192348317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:06 schreef Kyran het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het in VK gaat lopen. Die hebben ook heel lang een bord voor een kop gehad. Hoop echt van harte dat het meevalt daar, want al die concerten die doorgingen en overvolle metro's etc. kan niet goed zijn geweest.
https://www.bbc.co.uk/news/uk-52084517

Gaat lang duren...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 30 maart 2020 @ 02:18:10 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192348321
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:15 schreef Markesh het volgende:
Ik vind dit ook best een bizar filmpje uit New York

GelatoGoose twitterde op zondag 29-03-2020 om 23:24:07 This is crazy wtf is going on in New York 🤔😕🗽🙏🏽 pray for our city #COVIDー19 #deadbodys #NewYork #viral #Trending https://t.co/P180Qun6lV reageer retweet
Only in Murica
pi_192348334
NUnl twitterde op maandag 30-03-2020 om 02:16:53 'Nederland vroeg pas twee weken geleden om beademingsapparaten': https://t.co/IRgEq4w72D reageer retweet
You gotta fucking love it :)

@Kyran, ga je solliciteren nadat dit gedoe over is?
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 02:20:46 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192348339
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:17 schreef RipCity het volgende:

[..]

https://www.bbc.co.uk/news/uk-52084517

Gaat lang duren...
6 maanden vind ik nog meevallen om eerlijk te zijn, zou ik voor tekenen.
  maandag 30 maart 2020 @ 02:24:09 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192348352
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja kijk het filmpje zelf effe
Waarop dezelfde beelden te zien zijn die ook in Italie te zien waren, dus onlyinallcountries
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192348353
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:20 schreef aTypisch het volgende:
NUnl twitterde op maandag 30-03-2020 om 02:16:53 'Nederland vroeg pas twee weken geleden om beademingsapparaten': https://t.co/IRgEq4w72D reageer retweet
You gotta fucking love it :)

@:kyran, ga je solliciteren nadat dit gedoe over is?
Volgens mij lag het deze ene keer niet aan de RIVM maar aan Bruins.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')