quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Daar is de death rate 33,3%.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond, we doen 't nou
Ademnood, geef je nu maar bloot
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou, ohoh
Zij moest pauw opvolgen lolquote:Op zondag 29 maart 2020 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is die Fidan ooit door de screening heen gekomen.
Echt hequote:Op zondag 29 maart 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Moet die Philips topman hierbij zitten, kan die niet beter weer aan het werk gaan?
Het is weekend, morgen weer aan de bakquote:Op zondag 29 maart 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Moet die Philips topman hierbij zitten, kan die niet beter weer aan het werk gaan?
quote:
Of helemaal niet.quote:
Inderdaad, of even bijslapen.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
koekoekquote:Op zondag 29 maart 2020 23:20 schreef Doublepain het volgende:
lol
Paul kan eindelijk van zijn investering genieten
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 23:21 schreef Vallon het volgende:
Slaap lekker ik kan dit niet aanzien. Pauw die serieus aandachstrukker Paul vragen gaat stellen.
@RensAjaciedquote:Op zondag 29 maart 2020 23:21 schreef dvdfreak het volgende:
marketing en communicatie wat een moeilijke opleiding![]()
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 29 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen als je over de afrikaantjes spuit
Was weggezapt omdat Paul. Wat gebeurde er?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Pauwgod ziet meteen de drank
Wat een baas
Paul maakt filmpje, Pauw ziet op de achtergrond een flinke hoeveelheid drankflessenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was weggezapt omdat Paul. Wat gebeurde er?
Paul had op de achtergrond een tafel vol drankquote:Op zondag 29 maart 2020 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was weggezapt omdat Paul. Wat gebeurde er?
Antiek liedje, antieke maatstaven.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dit enorm slecht. Dit is toch geen zingen
Altijd weer de die media!quote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Tekenend dat de enige gast met een steekhoudend argument het minste tijd en aandacht krijgt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Tekenend dat de enige gast met een steekhoudend argument het minste tijd en aandacht krijgt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij ging net wat te ver met zijn opvattingen, verder had hij wel een punt jaquote:Op zondag 29 maart 2020 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch debiel voor een praatprogramma wat zogenaamd de top zou moeten zijn.
Hoezo te ver?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij ging net wat te ver met zijn opvattingen, verder had hij wel een punt ja
Mensen zijn hier nog niet aan toe, zo hard als hij het vertelt.quote:
En dan Marcel van Roosmalen afserveren.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Je kunt ook wat anders gaan kijken.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:41 schreef TLC het volgende:
Ik zou t mooi vinden als bv een talkshow eens een keer niet het woord 'corona' zou laten vallen, al was het maar voor een keer, dat ze over iets anders lullen dan dat.
Dat kunnen mensen zelf toch wel bepalen?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mensen zijn hier nog niet aan toe, zo hard als hij het vertelt.
Doe ik ook, maar de tv is toch zelf niet besmet met corona ?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook wat anders gaan kijken.
Het is maar een idee hoor
Ja klopt, wij kunnen dat ook wel, maar die oa de mensen die daar aan tafel zaten dus nietquote:Op zondag 29 maart 2020 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen zelf toch wel bepalen?
Geen idee, dat kun je beter zelf bepalen denk ikquote:Op zondag 29 maart 2020 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar de tv is toch zelf niet besmet met corona ?
Fidan kon dat niet aan, maar dat vind ik een lachwekkende maatgever voor een talkshowhost.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, wij kunnen dat ook wel, maar die oa de mensen die daar aan tafel zaten dus niet
Denk dat veel mensen het met haar eens zijn, door de grote paniek die er is ontstaanquote:Op zondag 29 maart 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fidan kon dat niet aan, maar dat vind ik een lachwekkende maatgever voor een talkshowhost.
Het was een verademing.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, wij kunnen dat ook wel, maar die oa de mensen die daar aan tafel zaten dus niet
Wanneer komen we uit deze ellende denk je? Gaan er over een paar weken al protesten komen?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen het met haar eens zijn, door de grote paniek die er is ontstaan
Ik denk dat we in mei aan de beterende hand zijn maar goed dat is ook alleen maar mijn glazen bolquote:Op zondag 29 maart 2020 23:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wanneer komen we uit deze ellende denk je? Gaan er over een paar weken al protesten komen?
Lekker man. En dan nog maandenlang ongeveer alle horeca etc. dichthouden.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we in mei aan de beterende hand zijn maar goed dat is ook alleen maar mijn glazen bol
Naar mijn idee moeten we die maatregel verlengen naar de maatstaven van Duitsland, en dan alles langzaam weer opengooien zodat we halverwege mei weer normaal kunnen doenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lekker man. En dan nog maandenlang ongeveer alle horeca etc. dichthouden.
Eens. Maar ik vrees ook dat het langer gaat duren.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naar mijn idee moeten we die maatregel verlengen naar de maatstaven van Duitsland, en dan alles langzaam weer opengooien zodat we halverwege mei weer normaal kunnen doen
Ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 30 maart 2020 00:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vrees ook dat het langer gaat duren.
Ik wel, velen anderen nietquote:Op maandag 30 maart 2020 00:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb je dit artikel van die Helsloot al gelezen?
https://www.volkskrant.nl/cs-bd183a83
Bedankt voor je mention maatquote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:rensajacied
@:doublepain
@:jancees
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:picommp
@:maxi-mus
@:madame_paon
@:yvonne
quote:
.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind daklozen echt extra vervelend tegenwoordig
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
oh zit ze nu daar ook alnou ik kijk wat anders hoor. tx voor de waarschuwing!
Mooie vrouw, smerige pinkquote:Op maandag 30 maart 2020 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kijk je maar Jinek met Ellie Lust.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook nooit meer...quote:Op maandag 30 maart 2020 22:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
.
Ben wel blij dat die dakloze met z'n straatkrant bij de AH opgetieft is.
TEL EENS TOT 10quote:
Boysquote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kan met niet schelen of ze mooi is, ze is irritant.quote:
Nope ik werd al gewaarschuwd bij VI dat ze daar zit, dus dat kijk ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2020 22:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan kijk je maar Jinek met Ellie Lust.
Mooi irritantquote:Op maandag 30 maart 2020 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan met niet schelen of ze mooi is, ze is irritant.
[..]
Nope ik werd al gewaarschuwd bij VI dat ze daar zit, dus dat kijk ik ook niet
Ik kijk Americas got Talent
Jajajajajajaquote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Komt helemaal goed daar.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
2,600 bedden, en in New York gaan ze 40,000 bouwen
Dan past de scootmobiel er ook bij.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Ze verwachten daar echt een apocalypse. Ze bereiden zich daar in ieder geval op voor.quote:
Moeten hullie wetenquote:Op maandag 30 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
China Town en Little Italyquote:Op maandag 30 maart 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze verwachten daar echt een apocalypse. Ze bereiden zich daar in ieder geval op voor.
Dat zou eigenlijk altijd een goede oplossing zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
In Florida krijgen ze een specifieke Alert, met de melding van mensen die 65+ zijn -> thuisblijven!
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk altijd een goede oplossing zijn
Obesitas land, al valt dat in New York zelf waarschijnlijk wel mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze verwachten daar echt een apocalypse. Ze bereiden zich daar in ieder geval op voor.
Godverdomme goede gifquote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Eva Jinek: "Hold my Beer!"quote:Op maandag 30 maart 2020 22:33 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Tijd voor nieuwe onderwerpen ,elke dag weer dat corona gedoe ben je uiteindelijk ook wel over uitgesproken
twitter:op1npo twitterde op donderdag 01-09-2016 om 23:41:42"Cremeren moet weer leuk worden", aldus Harry Mens, die zijn eigen crematorium in Lisse opent. #PAUW https://t.co/G4nOoHsCKl reageer retweet
Nieuwe gif?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Was 50/50 tochquote:Op maandag 30 maart 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Als je op de IC terecht komt, zijn je kansen niet heel hoog meer.
[ afbeelding ]
Genotquote:Op maandag 30 maart 2020 22:36 schreef Doublepain het volgende:
twitter:op1npo twitterde op donderdag 01-09-2016 om 23:41:42"Cremeren moet weer leuk worden", aldus Harry Mens, die zijn eigen crematorium in Lisse opent. #PAUW https://t.co/G4nOoHsCKl reageer retweet
Daar heeft @Lenny_Leonard toch een andere mening over en die zit dicht op het vuurquote:Op maandag 30 maart 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bidden voor meer wetenschap over het virus.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
Komt allemaal door jou God meneer Segers.
Daar zitten de patiënten die nu nog op de IC liggen niet bijquote:Op maandag 30 maart 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je niks vanquote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.justliveblog.(...)t-esli-stephanie-25/
Getrouwd zelfs!
Buutenlander.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Getrouwd zelfs!
Deze heeft al vier koters rondlopen.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Getrouwd zelfs!
Haar man heeft zeker full time nachtdienstquote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Getrouwd zelfs!
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
Beter helpen ze haar in plaats van een bejaarde met obesitas
Ik vind dit anders een lieve post van Calliequote:
quote:
Mwah. Sommige hebben we niet meer echt nodig.quote:
Ik ook @Calandquote:Op maandag 30 maart 2020 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit anders een lieve post van Callie
aandachtquote:Op maandag 30 maart 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
''Ik snap de keuze wel, absoluut.''
Wat zit je hier dan met een jankverhaal te doen?
Daar ook gewoon S5 gekeurd maatquote:Op maandag 30 maart 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Leger des Heils. Enige leger waar @:doublepain niet voor afgekeurd is
Daklozenopvangkartel.quote:
Leger des Heils is ook een soort legerquote:
Prima OPquote:Op maandag 30 maart 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
COR / Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen
Ik bevestig dit.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft @:lenny_leonard toch een andere mening over en die zit dicht op het vuur
Health.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:43 schreef Coco. het volgende:
Stéphanie Juliana-Harmsen
Always on fleek, vrouw van Esli, mama van Zayne én oprichtster van Justliveblog.nl. Een echte powervrouw waar we trots op zijn! Stephanie heeft JLB in 2015 opgericht en uitgebouwd tot een prachtig platform. In haar blogs kun je lezen over make-up, mindset, fashion, health en last but not least: haar leven als moeder.
Ik zie mezelf meer als cowboy.quote:
Als je Corona hebt, kom dan niet naar het ziekenhuis. (met een kutfilmpje erbij)quote:Op maandag 30 maart 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima OP
Prima TT
Prima TS
Waarom deze mention?
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik leg niet graag de nadruk op wat ik niet heb.
Op je muil, gauwquote:
Eef Hoos was ook een baas in die tijd.quote:
In een graftombe ermee.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef JanCees het volgende:
SEGERS heeft 7 jaar in Egypte gewoond! ‼️
Dat soort paradijsvogels bestaan nu niet meerquote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eef Hoos was ook een baas in die tijd.
Niet betalen? Dan kanker tyfstraal ik je zo het water in.
Huisbaas bob, probleemwijken, eef hoos en vishengel kijk ik zo nu en dan even terug. Geweldige tvquote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eef Hoos was ook een baas in die tijd.
Niet betalen? Dan kanker tyfstraal ik je zo het water in.
Natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2020 22:53 schreef BlackNero het volgende:
Die hotels dienen toch gewoon een rekening in?
Ah, was niet aan het kijken. Lig al in bed.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je Corona hebt, kom dan niet naar het ziekenhuis. (met een kutfilmpje erbij)
Komt wel dichtbij zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |