Nou het eerste weekend dat de horeca opengaat beleven de sosdealers gouden tijden in ieder gevalquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
960 euro boodschappen in 1 weekend erdoor, gekke taferelen
Dat denk ik ook.... mensen zijn vol - ik ook eigenlijk - in de waan van we moeten alles doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Die man heeft best een punt maar niemand wil dit nu horen
griepprik helpt niet tegen alle soorten griep hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Voor de griep is een vaccin. Waarom zou je daar dood aan gaan.
Er is geen garantie op dat vaccin.... jaarlijks gaan er nog steeds 9000+ mensen dood via/griep.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Zijn punt is net zoveel dat in de bijstand zitten een X-aantal levensjaren kost.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Ik val FF binnen...
Tja die hoogleraar heeft een punt... alle ballen zijn nu op Corona en wanneer kunnen we weer naar de tandarts ? Of weer aan het werk ? Of wanneer kan mijn tante (80+) haar - vanwege Corona overload - uitgestelde ooginjectie halen ? of Wanneer mijn neefje ś laten kijken naar zijn kniebanden ?
Moeilijke discussie en ik snap ook dat Anne Wensing hier niets van wil horen en vol overtuigd is dat alle gewone zorg in haar beleving gewoon doorgaat . Wat dus in de praktijk totaal niet meer het geval is.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
Hij had wat met feiten onderbouwde argumenten moeten voorbereiden.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft hij wel maar hij brengt het niet handig
Enkele duizenden gok ikquote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
quote:
Ondanks de vaccins sterven duizenden zwakken die al (bijna) op het randje zaten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Enkele duizenden gok ikLaten we het op 3K houden.
Dit.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Ik verwacht ook dat er soepelere beleid komt na 6 april!
van de coronagriep ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Van de griep liggen je IC's niet vol met 40/50 jarigen he
Dat ligt het nu ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Van de griep liggen je IC's niet vol met 40/50 jarigen he
Maar ook dat andere zorg wordt uitgesteld, wat ook overlevingskansen kost.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn punt is net zoveel dat in de bijstand zitten een X-aantal levensjaren kost.
Die hebben ze nou juist speciaal voor jou uitgenodigdquote:
diversiteit aan tafel, net als die donkere mevrouw die het nieuws doet, die is ook mokerslechtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Fidan doet dit heel slecht. Liever alleen Pauw.
Er liggen substantieel meer mensen op een IC-bed nu die tussen de 40 en 55 zijn dan dat er bij een griep liggen...quote:
Als laatste hopelijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die hebben ze nou juist speciaal voor jou uitgenodigd
Zekerquote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Exact mijn punt wat ik al weken duidelijk maak in Corona topic en sommige meerdere users. Waar was de body count 2 jaar terug?!quote:
Een griep ziek je thuis uit,daarom.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er liggen substantieel meer mensen op een IC-bed nu die tussen de 40 en 50 zijn dan dat er bij een griep liggen...
De Europese geldprinterquote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef Vallon het volgende:
Jesus wat een afsluiting... het nu dus onbespreekbaar .... eerst moet 90miljard oor het putje waarmee je voor zeg 100.000 doden dus ¤900.000 per persoon neerlegt...... who is gonna pay the ferry-man.
#coronaliedtwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Een geluid wat pas voor het eerst nu op tv te horen is. Hulde!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef bombmannl het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Het is makkelijk om hem te blamen maar hij brengt wel degelijk een goede nuancering aan tafel
Ja en bij dit virus heb je op een bepaald moment beademing nodig om je er doorheen te trekken... voor oudjes van 75+ plus is het resultaat hetzelfde als een griep, maar die jongere groep zorgt er nu voor dat je IC's overspoelt raken...quote:
Het gaat niet om de griep als ziekte maar wat dat tot ontwrichtende gevolgen heeft.quote:
Bij de buurman van mijn vader hebben ze 3 keer moeten bellen voordat iemand voor een tia in actie schoot.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Maar ook dat andere zorg wordt uitgesteld, wat ook overlevingskansen kost.
Laatst ook al een bericht dat artsen zich zorgen maken dat er geen mensen meer naar de Spoedeisende hulp komen. Terwijl het toch statistisch gezien niet kan dat niemand meer last van hartfalen, beroertes, tia's of ander leed heeft. Dat die mensen hun zorgvraag uitstellen heeft ook allerlei gevolgen.
De Arena ook in de 80e minuut.quote:
Meeste op IC zijn 70+quote:Op zondag 29 maart 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en bij dit virus heb je op een bepaald moment beademing nodig om je er doorheen te trekken... voor oudjes van 75+ plus is het resultaat hetzelfde als een griep, maar die jongere groep zorgt er nu voor dat je IC's overspoelt raken...
Links of rechts zul je op enig moment de discussie moeten voeren wat een leven(sjaar) mag kosten.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Een geluid wat pas voor het eerst nu op tv te horen is. Hulde!
je moeder is ook terug naar Roemeniequote:Op zondag 29 maart 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
Amsterdam helemaal leeg want iedereen gaat door corona terug naar waar ze vandaan komen.
Idem met New Yorkquote:Op zondag 29 maart 2020 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
Amsterdam helemaal leeg want iedereen gaat door corona terug naar waar ze vandaan komen.
En zijn man.quote:
Is half nederland niet te zwaar?quote:
Dat zou kunnen, maar op de ic's is 2/3 van het aantal coronapatienten man.quote:
voor 100 euro per maandquote:Op zondag 29 maart 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
Laat die kutkoters op de Filipijnen gewoon doorwerken dan
Hebben geen last van Corona.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
Genoeg die geen leuter meer kunnen proeven van een dikke Europeaan, ze moeten toch iets te doen hebben daarquote:Op zondag 29 maart 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
Vrouwen blijven thuis koken. Mannen gaan naar buiten jagen, dan loop jij wel eens iets op.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar op de ic's is 2/3 van het aantal coronapatienten man.
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vrouwen blijven thuis koken. Mannen gaan naar buiten jagen, dan loop jij wel eens iets op.
Lang niet allemaal hoorquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genoeg die geen leuter meer kunnen proeven van een dikke Europeaan, ze moeten toch iets te doen hebben daar
Kuzu ging ook buiten de deur jagenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vrouwen blijven thuis koken. Mannen gaan naar buiten jagen, dan loop jij wel eens iets op.
J maar die had en goed geweer meequote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lang niet allemaal hoor
https://www.rivm.nl/sites(...)rapport_20200329.pdf
Er is een substantieel grote groep patienten die jonger is, en dat zorgt er nu juist voor dat de IC's overspoelen... de echte oudjes overlijden al voordat ze de IC zien.
Zijn punt is dat het we duidelijk moet zijn dat je door het er niet over te hebben dus ook een keuze maakt. En dat is een prima standpunt.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Links of rechts zul je op enig moment de discussie moeten voeren wat een leven(sjaar) mag kosten.
Maar goed, ik snap de emotie dat niemand daar nu aan wil denken en dat anderen het geld moeten inschenken.
O ja, die moeten van ome Donald ook van die apparaten gaan makenquote:
Dit bewijst dus dat de groep jonger dan 70 veel meer druk zet op de IC dan de 70+-categorie: 60 tov 40quote:
OK prima.....wat je kunt nuanceren... waarom moet mijn tante wachten op haar ooginjectie ?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn punt is dat het we duidelijk moet zijn dat je door het er niet over te hebben dus ook een keuze maakt. En dat is een prima standpunt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
Hey Fidan, kijk eens een beetje dom
JA HO MAAR
Fidan is dat ene wijf wat er niks van begrijpt maar toch gelijk krijgt door haar groepje net zo domme vriendinnen, omdat ze het met genoeg emotie brengt.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
Hey Fidan, kijk eens een beetje dom
JA HO MAAR
Voor Appie. @Calandquote:Op zondag 29 maart 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond, we doen 't nou
Ademnood, geef je nu maar bloot
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou, ohoh
Ja bent het toch met je eens vriend?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
OK prima.....wat je kunt nuanceren... waarom moet mijn tante wachten op haar ooginjectie ?
Mist ze die dan zal haar zicht met 15% achteruit gaan ? Dat is kennelijk dan ook de keuze.
Dit is niet leukquote:Op zondag 29 maart 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond, we doen 't nou
Ademnood, geef je nu maar bloot
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou, ohoh
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fidan is dat ene wijf wat er niks van begrijpt maar toch gelijk krijgt door haar groepje net zo domme vriendinnen, omdat ze het met genoeg emotie brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |