Nou het eerste weekend dat de horeca opengaat beleven de sosdealers gouden tijden in ieder gevalquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
960 euro boodschappen in 1 weekend erdoor, gekke taferelen
Dat denk ik ook.... mensen zijn vol - ik ook eigenlijk - in de waan van we moeten alles doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Die man heeft best een punt maar niemand wil dit nu horen
griepprik helpt niet tegen alle soorten griep hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Voor de griep is een vaccin. Waarom zou je daar dood aan gaan.
Er is geen garantie op dat vaccin.... jaarlijks gaan er nog steeds 9000+ mensen dood via/griep.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Voor de griep is een vaccin. Waarom zou je daar dood aan gaan.
Zijn punt is net zoveel dat in de bijstand zitten een X-aantal levensjaren kost.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Ik val FF binnen...
Tja die hoogleraar heeft een punt... alle ballen zijn nu op Corona en wanneer kunnen we weer naar de tandarts ? Of weer aan het werk ? Of wanneer kan mijn tante (80+) haar - vanwege Corona overload - uitgestelde ooginjectie halen ? of Wanneer mijn neefje ś laten kijken naar zijn kniebanden ?
Moeilijke discussie en ik snap ook dat Anne Wensing hier niets van wil horen en vol overtuigd is dat alle gewone zorg in haar beleving gewoon doorgaat . Wat dus in de praktijk totaal niet meer het geval is.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
Hij had wat met feiten onderbouwde argumenten moeten voorbereiden.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft hij wel maar hij brengt het niet handig
Enkele duizenden gok ikquote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |