3 keer raden bij welke bedrijf je dat krijgtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
We moeten oma vermoorden en permanente longschade krijgen want we willen een lease audi blijven rijden
Ik niet hoor Tinder meisjes staan nu in de rijquote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
als dit 10 jaar duurt dan overwegen Mortaxx en ik het touw
hoeveel aziatenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik niet hoor Tinder meisjes staan nu in de rij
Ik denk dat er straks laserstralen uit haar ogen schieten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Die viroloog kan elke moment over de tafel springen
Ab krijgt een drankprobleem door coronaquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ab is toch een stuk relaxter met z’n wijntje
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een kerel, die weet het beter dan de mensen uit een ziekenhuis zelf?
Hij krijgt e-mailtjesquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een kerel, die weet het beter dan de mensen uit een ziekenhuis zelf?
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.
Op zich is het geen hogere wiskunde dat dit indirect levens kost door economische factoren, maar hij gaat wel kort door de bochtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn ze na dit seizoen ook wel aan toequote:Op zondag 29 maart 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Als PSV Philips nog had konden ze wat goedkoper aan de beademing wellicht
Beetje nuchterheid kan geen kwaad!quote:
heeft hij wel maar hij brengt het niet handigquote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Die man heeft best een punt maar niemand wil dit nu horen
960 euro boodschappen in 1 weekend erdoor, gekke taferelenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel een aardig gek weekend ja
Nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |