India.. Vooral ook als het echt in ontlasting zit. Gezien de hygiëne daar qua drinkwater.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja Zweden is die klasgenoot die een 2 heeft terwijl jij een 3 hebt gehaald.
Ik maak me het qua buitenland echter het meest zorgen om de VS en Brazilië.
Dat is niet raar. Dat is een doodnormale psychologische reactie.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:08 schreef VacaLoca het volgende:
6 april terras op kan je wel vergeten.
Wel opvallend dat mensen die in hun normale leven ook voornamelijk thuis zijn naast hun werk ineens zo'n drang hebben naar buiten te gaan
Kijk gewoon op de website van het RIVM.quote:
Het jeukt wel, maar ik ben meer van de sociale aanpak.. als het aan de gang blijft, gaat ze wel een keer aan de beurt komen.. wie niet horen wil, moet maar voelen.quote:
Wat je iedere dag hebt. En vandaag dus ook. En morgen. Het geeft wel een goed beeld, met een dag vertraging.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, met name later doorgekomen sterfgevallen.
Zekee, maar wat trump roelt en veel mensen beginnen te roepen nu is een soort natuurlijke selectie. Voor de VS is dat survival of the richest maar ik heb liever een middenweg.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat middel boven kwaal stellen is niet gek. Kritiekloos alles op sentiment doen is niet verstandig.
Hebben die lui hun verstand in hun reet zitten? Asociaal zijn ze ook door totaal niet aan andere mensen te denken. Zou daar ook zo woest om worden. Hier in het speeltuintje nu ook weer zo'n 20 koters die over elkaar heen rollen en stoeien. Ouders in geen velden of wegen te bekennen. Begrijp er niks van.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het jeukt wel, maar ik ben meer van de sociale aanpak.. als het aan de gang blijft, gaat ze wel een keer aan de beurt komen.. wie niet horen wil, moet maar voelen.
Jep, don't tell me that I can't because I will.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet raar. Dat is een doodnormale psychologische reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pff ja, dat wordt helemaal chaos.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
India.. Vooral ook als het echt in ontlasting zit. Gezien de hygiëne daar qua drinkwater.
Op de IC's, niet per se qua besmettingen/doden.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Hoezo? De piek wordt eind Mei verwacht, dit is toch wel te verwachten?
Ja. En we schrokken ook van 400 doden per dag in Italië en als ze er nu "maar" 600 hebben zeggen we gelukkig, de daling is ingezet.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat je iedere dag hebt. En vandaag dus ook. En morgen. Het geeft wel een goed beeld, met een dag vertraging.
Triest. En dan te bedenken dat we ergens een paar weken geleden schrokken van 132 geinfecteerden erbij, nu al 132 doden.
Dat was mijn eerste interpretatie. Ik ontvang graag beetje duiding.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Hoezo? De piek wordt eind Mei verwacht, dit is toch wel te verwachten?
Cijfers van NICE laten toch wat anders zien. Even in een spoiler tag gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:05 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Op 26 maart zaten wij rond de 882 bezette IC-bedden. Kan meer zijn.
Gisteren (twee dagen later): 927 bezette IC-bedden. Daarbij ga ik ervan uit dat de cijfers, sinds de oproep van Gommers, actueler zijn dan voorheen. Mogelijk stijgt het aantal nog. Misschien tot 940-950.
Misschien zitten wij zelfs al op 4-5%, maar die conclusie vind ik dan weer te voorbarig. 5-10% lijkt mij een veilige schatting.
Maar het ging maar om een voorzichtige conclusie hè. Ik probeer de lichtpuntjes te zien.![]()
De Biblebelt biddag-gevallen baren mij wel zorgen. Het zijn ook vaak oude mensen die naar de kerk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Gewoon rustig blijven, je schiet er niks mee op. Ik zeg er ook gewoon niets meer van als ik het zie. En laten we hopen dat zij gewoon bij de ene 1% horen die er geen rekening mee houden. Voor mijn gevoel houdt het overgrote deel van Nederland zich gelukkig wel aan de regelsquote:Op zondag 29 maart 2020 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woont hiernaast ook zo'n domme bostrol; eergisteren aangesproken, ze snapte het een beetje; "ja het is nu wat drukker hier, want ik ben vrij"
Gistermiddag BBQ in de tuin; zij, 2 broers, papa, mama, koter van 3 en een vriendin, die er ook elke dag is ... En dan jezelf zien te beheersen om het hele zooitje niet de pestpokke te schelden..![]()
![]()
Wat is het testbeleid in België?quote:Op zondag 29 maart 2020 14:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Belgie heeft ondertussen Nederland ingehaald
quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, don't tell me that I can't because I will.
Zelfde als in een halfopen bajes zitten; prima leventje, maar het feit dat je niet effe een pizza kunt halen is psychisch heel vervelend.Bandiet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ze heeft plek genoeg in d'r reet, that's for sure... ik gooi het op gewoon poepdom.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben die lui hun verstand in hun reet zitten? Asociaal zijn ze ook door totaal niet aan andere mensen te denken. Zou daar ook zo woest om worden. Hier in het speeltuintje nu ook weer zo'n 20 koters die over elkaar heen rollen en stoeien. Ouders in geen velden of wegen te bekennen. Begrijp er niks van.
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat ze "kansloze" gevallen sowieso al niet op de IC plaatsten, waardoor het percentage mensen dat het wel redt vrij groot is.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:11 schreef funnywell het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)r-ademnood~bc4e6e9f/
Lees het alsjeblieft, het is geen normale longziekte waar je binnen paar dagen weer van de IC bent.
Mensen zitten hier in een overduidelijk negatieve emotionele spiraal, en dat is deels terecht maar ook deels overdreven / gebaseerd op onderbuikgevoelens. Er is niet echt een plek op het forum waar gewoon gebaseerd op feiten gediscussieerd wordt zonder dat er steeds weer huil-emoticons tussen zitten etc..quote:Op zondag 29 maart 2020 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou je hier niet je oprechte emotie over binnenkomende cijfers mogen bespreken? Afvlakking of stabilisatie wil niet direct zeggen dat we op korte termijn uit deze shit zijn..
1104.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:19 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel nieuwe geteste patiënten zijn er vandaag gemeld? Kan dat nergens vinden.
In totaal zijn er 10.866 besmettingsgevallen bekend. Gisteren werden er nog 9762 infectiegevallen gemeld.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:19 schreef Arkai het volgende:
Hoeveel nieuwe geteste patiënten zijn er vandaag gemeld? Kan dat nergens vinden.
Ik vind dat het heel gedisciplineerd gaat. Net in de supermarkt zei een vrouw zelfs sorry omdat ze, al dromend, een beetje in mijn buurt dreigde te komen. Iedereen hield zich aan de regels. Wel fijn om te zien.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:17 schreef timp0e het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon rustig blijven, je schiet er niks mee op. Ik zeg er ook gewoon niets meer van als ik het zie. En laten we hopen dat zij gewoon bij de ene 1% horen die er geen rekening mee houden. Voor mijn gevoel houdt het overgrote deel van Nederland zich gelukkig wel aan de regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |