Dinsdag 200 doden per dag en IC's vol dus minstens verlenging maatregelen tot 6 mei. Maar ik denk dat volgende week wel de piek is ongeveer. Dat is dan zo'n 15-21 dagen sinds de thuisblijf maatregelen wat ook ongeveer de range is van aantal dagen na besmetting dat een patiënt overlijd.quote:
Ja Zweden is die klasgenoot die een 2 heeft terwijl jij een 3 hebt gehaald.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://theconversation.c(...)nce-behind-it-134926
Zweden onder druk door te ''relaxt'' zijn tijdens deze coronacrisis
voor mensen die dachten dat onze regering het slecht doet, het kan altijd nog erger zoals in Zweden
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:11 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Mensen die denken dat onze regering het slecht doet
Dat middel boven kwaal stellen is niet gek. Kritiekloos alles op sentiment doen is niet verstandig.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat en de trump copycats met hun middel < kwaal. Ik ben alleen bang dat over 2 maanden er wel echt schot in moet gaan zitten anders wordt de roep om muh economy steeds groter.
Waarom niet gewoon tot 1 juni dan.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dinsdag 200 doden per dag en IC's vol dus minstens verlenging maatregelen tot 6 mei. Maar ik denk dat volgende week wel de piek is ongeveer. Dat is dan zo'n 15-21 dagen sinds de thuisblijf maatregelen wat ook ongeveer de range is van aantal dagen na besmetting dat een patiënt overlijd.
India.. Vooral ook als het echt in ontlasting zit. Gezien de hygiëne daar qua drinkwater.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja Zweden is die klasgenoot die een 2 heeft terwijl jij een 3 hebt gehaald.
Ik maak me het qua buitenland echter het meest zorgen om de VS en Brazilië.
Dat is niet raar. Dat is een doodnormale psychologische reactie.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:08 schreef VacaLoca het volgende:
6 april terras op kan je wel vergeten.
Wel opvallend dat mensen die in hun normale leven ook voornamelijk thuis zijn naast hun werk ineens zo'n drang hebben naar buiten te gaan
Kijk gewoon op de website van het RIVM.quote:
Het jeukt wel, maar ik ben meer van de sociale aanpak.. als het aan de gang blijft, gaat ze wel een keer aan de beurt komen.. wie niet horen wil, moet maar voelen.quote:
Wat je iedere dag hebt. En vandaag dus ook. En morgen. Het geeft wel een goed beeld, met een dag vertraging.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, met name later doorgekomen sterfgevallen.
Zekee, maar wat trump roelt en veel mensen beginnen te roepen nu is een soort natuurlijke selectie. Voor de VS is dat survival of the richest maar ik heb liever een middenweg.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat middel boven kwaal stellen is niet gek. Kritiekloos alles op sentiment doen is niet verstandig.
Hebben die lui hun verstand in hun reet zitten? Asociaal zijn ze ook door totaal niet aan andere mensen te denken. Zou daar ook zo woest om worden. Hier in het speeltuintje nu ook weer zo'n 20 koters die over elkaar heen rollen en stoeien. Ouders in geen velden of wegen te bekennen. Begrijp er niks van.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het jeukt wel, maar ik ben meer van de sociale aanpak.. als het aan de gang blijft, gaat ze wel een keer aan de beurt komen.. wie niet horen wil, moet maar voelen.
Jep, don't tell me that I can't because I will.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet raar. Dat is een doodnormale psychologische reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pff ja, dat wordt helemaal chaos.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
India.. Vooral ook als het echt in ontlasting zit. Gezien de hygiëne daar qua drinkwater.
Op de IC's, niet per se qua besmettingen/doden.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Hoezo? De piek wordt eind Mei verwacht, dit is toch wel te verwachten?
Ja. En we schrokken ook van 400 doden per dag in Italië en als ze er nu "maar" 600 hebben zeggen we gelukkig, de daling is ingezet.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat je iedere dag hebt. En vandaag dus ook. En morgen. Het geeft wel een goed beeld, met een dag vertraging.
Triest. En dan te bedenken dat we ergens een paar weken geleden schrokken van 132 geinfecteerden erbij, nu al 132 doden.
Dat was mijn eerste interpretatie. Ik ontvang graag beetje duiding.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:16 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Hoezo? De piek wordt eind Mei verwacht, dit is toch wel te verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |