Ah. Irritant. Misschien hebben de oplichters je nu als factuuradres gebruikt voor een ander pakketje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is alweer een paar weken geleden dat het pakje retour ging
Ik heb het uiteraard even opengemaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef drakin het volgende:
Of openmaken en zien of er wat leuks voor je bij zit
Oja, dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah. Irritant. Misschien hebben de oplichters je nu als factuuradres gebruikt voor een ander pakketje.
Wat zat erin wat Piet of Achmed zo graag wilde hebben?quote:
Een zwarte hoodiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zat erin wat Piet of Achmed zo graag wilde hebben?
Ook even gepast?quote:
Moet wat leuks op staanquote:
Hij kwam ineens weer opduikenquote:
Ah nice dan ga ik vanavond even kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Prisha het volgende:
@:tonja dat is niet het comeet wat je nu ziet, dat is Venus. Vanavond, de 28e is ze op haar felst zelfs. Daarna gaat het weer afnemen.
Die comeet, als die niet uit elkaar valt, zal misschien in mei met blote oog te zien zijn. Nu enkel met telescoop.
Wil jij een sterretje zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah nice dan ga ik vanavond even kijken
quote:
Wie let daar nou opquote:
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen hun lichaam verminken om er beter uit te zien. Oorbellen of een kleine tatoo ken leuk zijn.quote:
Blanke poeperd is nog steeds een uitgangquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen hun lichaam verminken om er beter uit te zien. Oorbellen of een kleine tatoo ken leuk zijn.
Alleen wc papier mag aan mijn poepert komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Blanke poeperd is nog steeds een uitgang
Hear hearquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen wc papier mag aan mijn poepert komen.
In je poep ?quote:
Dat zijn dingen die niemand aangaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
Alleen wc-papier... Ik gebruik toch echt wel ook water en zeep
Idd, hou die dingen lekker voor je.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hou die dingen lekker voor je.
Wat nou weer.quote:
Was zeker op Facebook?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal wel nep zijn maar wel grappig
Wat is er grappig ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee op internet.quote:
Het is een hele klim maar dan ben je er ookquote:
De foto lijkt ech maar of het recent is is een andere vraag.quote:
Heb jij geen gebleekte anus dan?quote:
De grap is dus dat je er zo omheen kunt lopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De foto lijkt ech maar of het recent is is een andere vraag.
Je kan er met je fiets ook nog doorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De grap is dus dat je er zo omheen kunt lopen.
Wat lul je dan poerstamperquote:
Met een rollator moet het ook nog wel lukken.quote:
Ik ben er ook eens ingetraptquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
terugblik: ik kreeg een pakje voor ene Piet, van Zalando
Ik was het ontvangsadres, een adres in Rotterdam factuuradres.
Een dag eerder had een jongeman (ik laat zijn afkomst nu achterwege) al
een poging gedaan dit pakketje bij mij op te halen, maar dat was toen nog niet binnen
Zalando gebeld en zij hebben het door PostNL op laten halen
Nu kreeg ik via PostNL app bericht dat er post (voor Piet) onderweg is van Zalando Payments
Bij mij was het ook een Mohammed ofzo... maar hij kwam 's morgens vroeg en dan ben ik niet op mijn scherps (eigenlijk nooit (meer)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeef
Het was de postbodequote:
Niks de sorry, ga maar even lekker uitrusten.quote:
quote:
Nou... zo erg is het niet... maar ik lees wel even mee en terug..... maar dat is gelukkig niet zo veel...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niks de sorry, ga maar even lekker uitrusten.
Nou serieus... ik denk wel dat ie aan het complot zat... is toch raar??quote:
Ik denk trouwens dat deze foto is van de afzetting van Soesterberg (vliegveld). De Amerikaanse wijken daar werden ook zo afgezet. De aanleiding was het begin vd golf oorlog.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet hoe mijn postbezorgers eruit zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus... ik denk wel dat ie aan het complot zat... is toch raar??
Ik heb de man nooit meer gezien...
Ja het is voor verkeer bedoeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat deze foto is van de afzetting van Soesterberg (vliegveld). De Amerikaanse wijken daar werden ook zo afgezet. De aanleiding was het begin vd golf oorlog.
Dat er geen aanslag wordt gepleegd op de boswandelaarsquote:
Op de Belgische grens staan nu ook containers, vooral om te voorkomen dat Nederlanders in België tanken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ah kijk dat verklaard hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op de Belgische grens staan nu ook containers, vooral om te voorkomen dat Nederlanders in België tanken.
Hoe danquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik mijn post.nl bezorger nooit meer heb gezien daar had ik gelijk ruzie mee
álle... ik niet meer.. je hebt DHL Post.nl en nog meer...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet hoe mijn postbezorgers eruit zijn
Omdat ik niet voor andere mensen pakketjes aanneem. En toen was het raak.quote:
Ik kan het fout hebben maar het lijkt op de weg van Amersfoort naar Den Dolder langs vliegveld Soesterberg. En ik kan het weten.quote:
www.geoguessr.comquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar het lijkt op de weg van Amersfoort naar Den Dolder langs vliegveld Soesterberg. En ik kan het weten.
Spam.quote:
Ik haat het dat je een account moet maken. Geen zin inquote:
Ojaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor andere mensen pakketjes aanneem. En toen was het raak.
Ja die ging dreigenquote:
Dat is tegenwoordig bij bijna alles, hier wilden ze alleen een naam en e-mailadres, dat vond ik acceptabel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het dat je een account moet maken. Geen zin in
Is het wel leuk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bij bijna alles, hier wilden ze alleen een naam en e-mailadres, dat vond ik acceptabel.
Douchemuntjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:44 schreef FANN het volgende:
We moeten ontspullen hebben jullie dat gehoord? ik wat bij de radio een uurtje ofzo....
me krijgen douce uren water uren
vrioeger hadden we in de gangkast dan had je geloof ik muntjes... ik weet niet
meer niet dat heette
Ughh wat ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:44 schreef FANN het volgende:
We moeten ontspullen hebben jullie dat gehoord? ik wat bij de radio een uurtje ofzo....
me krijgen douce uren water uren
vrioeger hadden we in de gangkast dan had je geloof ik muntjes... ik weet niet
meer niet dat heette
En de radio op een 3 kwartierquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:46 schreef FANN het volgende:
Ik vind het ook best raar dan je op Fok kan lezen zonder ingelogd te zijn...
Dat is scaryquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:46 schreef FANN het volgende:
FB niet he?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:46 schreef FANN het volgende:
Je kan zelfs de foto's zien...quote:
Dan post je geen fotosquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan zelfs de foto's zien...
dan maar iedereen een abo voor iedereen, registreren... is ook weer inkomsten voor Fok
of misschien is dat raar...
of misschien ben ik raar... kan ook....
Mo had een leukequote:
Spoilers zijn niet te lezen, dus als je foto's in een spoiler zet ziet niemand ze.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan zelfs de foto's zien...
dan maar iedereen een abo voor iedereen, registreren... is ook weer inkomsten voor Fok
of misschien is dat raar...
of misschien ben ik raar... kan ook....
Sorryquote:
Ik heb thuis nooit gedoucht met douchemuntjes, wel op de camping.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je me nou te dollen of niet?
was het een meterwater of niet?
Laat maar.. er zijn ook trollers... enzo... maar als je niet begrijpt wat ik bedoel laat maar...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spoilers zijn niet te lezen, dus als je foto's in een spoiler zet ziet niemand ze.
Wat lul je nou, je post een foto en dat wil je laten zien. Wat is je probleemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat maar.. er zijn ook trollers... enzo... maar als je niet begrijpt wat ik bedoel laat maar...
kan niet uitleggen...
Oh my godquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:57 schreef FANN het volgende:
Hmmm Dees en Soury... een Team....
dan kan ik wel inpakken
Niks....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou, je post een foto en dat wil je laten zien. Wat is je probleem
Je post graag foto's van jezelf dat is prima tochquote:
thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:52 schreef tonja het volgende:
@:Prisha De stormchasers zijn weer bezig. https://www.twitch.tv/stephenirl
Man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:57 schreef FANN het volgende:
Hmmm Dees en Soury... een Team....
dan kan ik wel inpakken
Deisyy ik wil per direct uit je teamquote:
Is het weer zo ver...quote:
Had ik eindelijk een kliekje (al was het maar een tweepersoons), wil soury er alweer uitquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik eindelijk een kliekje (al was het maar een tweepersoons0, wil soury er alweer uit
quote:
Mooie regeling. Mijn nichtje in Frankrijk is naar huis gestuurd met halvering van het salaris.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
In Spanje moeten alle niet essentiële beroepen vanaf maandag 2 weken binnen blijven en krijgen gewoon doorbetaald zegt de president nu ...
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie regeling. Mijn nichtje in Frankrijk is naar huis gestuurd met halvering van het salaris.
Nu worden de werkgevers verplicht door te betalen ..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie regeling. Mijn nichtje in Frankrijk is naar huis gestuurd met halvering van het salaris.
Is dat zo? Dat hangt van de werkgever afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu worden de werkgevers verplicht door te betalen ..
Ja beste wat wat ik ooit heb gedaan. Ook jaren voor gewerktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(einde)Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ook een leuke anecdote over een pakketje:
Ik neem een pakketje aan voor mijn buurman. Hij haalt het op en geeft me een fles wijn cadeau
Nu zit je voor altijd aan die pakketjes vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(einde)Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik neem een pakketje aan voor mijn buurman. Hij haalt het op en geeft me een fles wijn cadeau
Dat is heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(einde)Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu zit je voor altijd aan die pakketjes vast
Is uit 2015, hij had 'm vast al 5 jaar staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(einde)![]()
waarom?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:15 schreef D. het volgende:
Ik ben wel blij met salaris
en als het hoger was zou ik er nog blijer mee zijn
Jaquote:
Elke keer een fles. Ok ik doe het ookquote:
Apart dat hij dan wel een fles heeft liggenquote:
Uit zijn Kerstpakket misschien...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Apart dat hij dan wel een fles heeft liggen
Ik heb er ook een paar staan, uit een kerstpakket ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een andere buurman gehad omdat hij een pakketje had aangenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal hij wel van een klant gekregen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima, het bederft nietquote:
Kan ook nog ja.quote:
Ik gooi mijn ochtendjas openquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
En dan de buren wegjagen als ze zonder wijn aan komen zetten?
Dan kunnen we wel bezig blijven. Er wordt hier heel veel bezorgd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van een andere buurman gehad omdat hij een pakketje had aangenomen.
Ja dat is best een gesleepquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even je wijnvooraad aanvullen [ afbeelding ]
Ja nou niet echt. Trui enzoquote:
Top dat jullie het zo onder elkaar kunnen doen en dat het altijd goed gaat. Ik laat pakketjes meestal op mijn werk bezorgen, daar is altijd iemand aanwezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel bezig blijven. Er wordt hier heel veel bezorgd.
Wij hebben er ook een gewoonte van gemaakt om elkaar te appen als we iets aannemen. Het gaat nogal eens mis met die niet-thuis-briefjes.
Ik heb een buren app en als ik wat boodschappen kan meenemen is dat primaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top dat jullie het zo onder elkaar kunnen doen en dat het altijd goed gaat. Ik laat pakketjes meestal op mijn werk bezorgen, daar is altijd iemand aanwezig.
Ik heb 'm gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:53 schreef Recce het volgende:
Over een paar minuten is het ruimtestation weer heel goed te zien. Om 19.58 uur is het ongeveer rechtboven je te zien als een hele felle bewegende ster. Rond dit moment komt het ding in het westen op. Even kijken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de maan en Venus ook gezien? Het ruimtestation ging vlak langs Venus.
STraks nog een keer ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:53 schreef Recce het volgende:
Over een paar minuten is het ruimtestation weer heel goed te zien. Om 19.58 uur is het ongeveer rechtboven je te zien als een hele felle bewegende ster. Rond dit moment komt het ding in het westen op. Even kijken.
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #21 Smurfsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
weet jij waar dat topic is gebleven met al die oude spullen enzo?
Ik vond de maan de afgelopen dagen mooi met dat hele kleine verlichte randje en de rest net zichtbaar door earthshine. Venus is echt heel helder nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]het is gelukkig nog redelijk helder hier. Venus is ongeveer op haar felst nu. De 28e. Dat gaat vanaf nu minder worden.
Thank you!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #21 Smurfs
Nee ik stond op mijn balkon aan de verkeerde kant van het huis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de maan en Venus ook gezien? Het ruimtestation ging vlak langs Venus.
Wat lul jij nou. Mo wil helemaal niet terug. En waar bemoei jij je mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
Oh @:Deisyy Mag Mo weer erin ik bedoel het is ok nu.
Jij ben de kampioen oude meuk opgraven...dat moet wel een bijzonder topic zijn🧐quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
weet jij waar dat topic is gebleven met al die oude spullen enzo?
nah... tis wel een leuk topic hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij ben de kampioen oude meuk opgraven...dat moet wel een bijzonder topic zijn🧐
Ja prachtig! Ik heb geprobeerd te fotograferen gisteren maar het was niet zo mooi als de werkelijkheid. Ik moet echt meer met de settings oefenen. Dat zeg ik steeds maar het komt er niet vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond de maan de afgelopen dagen mooi met dat hele kleine verlichte randje en de rest net zichtbaar door earthshine. Venus is echt heel helder nu.
Daar heb ik ook wel iets in gepost. Zo ver weg is het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... tis wel een leuk topic hoorallemaal dingen die je soms was vergeten...
21 delen...
Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Héél leuk topic jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... tis wel een leuk topic hoorallemaal dingen die je soms was vergeten...
21 delen...
Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Ik vind ook dat het in werkelijkheid iets bijzonders heeft. Ik vraag me af of je dat wel kan fotograferen zodat je dat gevoel ook krijgt als je naar de foto kijkt. En je moet meer oefenen!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja prachtig! Ik heb geprobeerd te fotograferen gisteren maar het was niet zo mooi als de werkelijkheid. Ik moet echt meer met de settings oefenen. Dat zeg ik steeds maar het komt er niet van
dat topic....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel iets in gepost. Zo ver weg is het niet.
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat topic....
waarschijnlijk had ik het per ongeluk uit mijn AT gegooid....
soms moet je die AT even opschonen...
Weet je, ik denk het niet. Als je kijkt dan zijn er andere dingen die meespelen dat ook dat gevoel geeft. En op de foto is dat niet. Of lastig in elk geval. Er naar kijken is anders dan het beleven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het in werkelijkheid iets bijzonders heeft. Ik vraag me af of je dat wel kan fotograferen zodat je dat gevoel ook krijgt als je naar de foto kijkt. En je moet meer oefenen!Is het gelukt met de bomen?
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klik
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
Je had ook zelf op de vensterbank kunnen gaan zitten.
Nee nog niet, het was al te donker. Morgen doe ik dat. Ik heb een beertje met een kerstmuts opquote:
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.quote:
Ja, die maan tussen de gebouwen, Venus erbij en dan nog een ruimtestation dat daar langs vliegt, even klikt het dan bij mij, dan is het opeens echt een geen animatie of plaatje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Weet je, ik denk het niet. Als je kijkt dan zijn er andere dingen die meespelen dat ook dat gevoel geeft. En op de foto is dat niet. Of lastig in elk geval. Er naar kijken is anders dan het beleven.
Die bomenik ging eerst even zitten en ben in het zonnetje in slaap gevallen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.
dat zeg je mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die maan tussen de gebouwen, Venus erbij en dan nog een ruimtestation dat daar langs vliegt, even klikt het dan bij mij, dan is het opeens echt een geen animatie of plaatje.
Haha, wel lekker geslapen? Hoe is het met het slapen trouwens nu je niet zo idioot vroeg ophoeft?
Chuf...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zeg je mooi![]()
Ik slaap heel goed sinds ik terug ben van ver weg. En nu ik niet om 5 uur op moet helemaal!
Wordt nog wel wakker snachts maar dat is vanwege het vele thee drinken zeg maar. Echt heel bizar. En heerlijk! Ben wel steeds bang dat het ineens weer overgaat
Maar eh Oma Nijn.... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd om ruzie te maken on linequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de werkers lijkt het me best lastig om het patroon een beetje vast te houden. Discipline om wat werk te verzetten, toch op tijd naar bed. Hondekind zeker dolblij dat je er de hele dag bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zeg je mooi![]()
Ik slaap heel goed sinds ik terug ben van ver weg. En nu ik niet om 5 uur op moet helemaal!
Wordt nog wel wakker snachts maar dat is vanwege het vele thee drinken zeg maar. Echt heel bizar. En heerlijk! Ben wel steeds bang dat het ineens weer overgaat
Fann, je trekt weer allemaal wilde conclusies, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
Ik wacht op het Anti Fann Topic
maar ik ga eten... da's belangrijker
Leuk zulke meets
Ik maak geen ruzie. Ik ventileer mijn mening. Jij graaft jaren oude meuk op.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar eh Oma Nijn.... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd om ruzie te maken on line
met iemand die ik niet ken en die mij niet kent..
ik was het topic even kwijt..
kan gebeuren....
oké het is oké Moots...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Fann, je trekt weer allemaal wilde conclusies, nergens voor nodig.
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij meequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is goed nieuws! Ik snap wel dat je bang bent dat het opeens weer fout gaat, maar ik denk dat een slaappatroon een soort gewoonte is en je hebt nu de goede gewoonte gevonden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf...
mail van één van mijn zussen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik ga mijn zus mailen of waarschijnlijk zijn er al 20 whatsappen mijn geluid staat uitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie. Ik ventileer mijn mening. Jij graaft jaren oude meuk op.en zodra ik er op reageer heb je wat anders aan je hoofd...
![]()
quote:
Ik moet echt de structuur aanhouden anders gaat het niet goed inderdaad. Iets later naar bed als normaal en iets later op maar wel de wekker en niet te laat naar bed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de werkers lijkt het me best lastig om het patroon een beetje vast te houden. Discipline om wat werk te verzetten, toch op tijd naar bed. Hondekind zeker dolblij dat je er de hele dag bent.
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
Ik wacht op het Anti Fann Topic
maar ik ga eten... da's belangrijker
Leuk zulke meets
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij mee
Bruno lenen? Die wil altijd. Winnie is ook een luilakje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet echt de structuur aanhouden anders gaat het niet goed inderdaad. Iets later naar bed als normaal en iets later op maar wel de wekker en niet te laat naar bed.
Hondje inderdaad helemaal happy. Alleen dat ik haar als excuus gebruik om extra een ommetje te maken wat minder...bij de 7e keer dat ik met de riem aan kom lopen rent ze weg
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
Hondje inderdaad helemaal happy. Alleen dat ik haar als excuus gebruik om extra een ommetje te maken wat minder...bij de 7e keer dat ik met de riem aan kom lopen rent ze weg
je hebt een leuke meet georganiseerd. Laat ze lullen joh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.
Iedereen was welkom.
Wat een valse vrucht ben jij.
Wat een zegen conjo die slaapquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij mee
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.
Misschien als ze Pasen naar 31 mei verplaatsen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.
En zure vrucht vooralquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.
Iedereen was welkom.
Wat een valse vrucht ben jij.
Ook in de regen? Ik krijg haar met regen zo moeilijk de deur uit. 12 kilo lijkt niet veel maar ze zet zich met alle vier de poten schrap...best lastig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruno lenen? Die wil altijd. Winnie is ook een luilakje.
Misschien moet het iets minderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]Die had een lekker rustig leventje en moet nu de hele dag sjouwen.
Heeft maar 5 jaar geduurd of zo maar dan heb je watquote:
Lijkt me wel een raar gevoel dat je niet kunt reizen met familie zo ver weg. Hopelijk krijgen ze het virus hier en in de VS meer onder controle, want het gaat nog niet goed. Echt een maffe situatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.
We hebben een familie group op messenger en zo hoor je hoe het gaat in North Carolina, Massachusetts, Rhode Island en California. Niemand is blij.
Mijn broer zit in Californië. Daar was een soort van lock down. Ik maak me best zorgen, vooral omdat ze zover weg zitten. Als er iets gebeurt kan ik er niet heen. Maar proberen positief te blijven.
Ha! Met regen gaat Winnie nergens heen, dan schudt ze zich uit binnen, en draait zich om. Bruno maakt het allemaal niks uit, als hij maar dingetjes mag ruiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook in de regen? Ik krijg haar met regen zo moeilijk de deur uit. 12 kilo lijkt niet veel maar ze zet zich met alle vier de poten schrap...best lastig.
Tja, dan kun je de regels misschien iets versoepelen, maar dan is er nog geen oplossing. Misschien zijn er dan wel veel meer testen beschikbaar en kun je op die manier het virus proberen op te sporen terwijl je mensen wat meer vrijheden kunt geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien als ze Pasen naar 31 mei verplaatsen...
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Met regen gaat Winnie nergens heen, dan schudt ze zich uit binnen, en draait zich om. Bruno maakt het allemaal niks uit, als hij maar dingetjes mag ruiken.
Ahh.. jij verdient een 🌹quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.
We hebben een familie group op messenger en zo hoor je hoe het gaat in North Carolina, Massachusetts, Rhode Island en California. Niemand is blij.
Mijn broer zit in Californië. Daar was een soort van lock down. Ik maak me best zorgen, vooral omdat ze zover weg zitten. Als er iets gebeurt kan ik er niet heen. Maar proberen positief te blijven.
Niks meer aan doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft maar 5 jaar geduurd of zo maar dan heb je wat
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
quote:
Dat vind ik echt briljant! Ga een poging wagen om het Winnie te leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
Jij vindt onze schatjes viesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
Hier lag ze lekker in het zonnetje gisteren. Ik wilde weer naar buiten en heb haar tig keer geroepen. Ze keek echt heel even op met die half gesloten oogjes van...nee he...tief op met je riem....en is weer gaan slapen![]()
Ik maar alleen gegaan
[ link | afbeelding ]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
Vieze lieverdsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds lief
Woooow! Die lucht ook. Lentequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
@:mootie, de forsythia hier in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat is echt een rotlucht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
ohhh mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
@:Recce incoming van mijn broer....het lijkt misschien mislukt, de Atlas foto![]()
I did, but may have botched it... I think it is a little out of focus and I don't know how that happened
I also got Messier 87 that went really well. You can see the jet from the core of the galaxy
quote:
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.
Hij heeft wel eens vaker een foto gemaakt, die was wel mooi. Was alleen een lellijke zonder mooie staart. En heel ver weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amusedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.
Heb een handdoek bij de deur liggen en probeer ze dan in de gang af te drogen. Vieze poten en buiken. Werkt niet altijd geweldigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amused
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amused
Wat?🧐quote:
ja same. Alleen dan in de bijkeuken. Ze is nu inmiddels zover dat als het geregend heeft ze naar de inloopmat loopt en daar gaat staan tot ik de jas uit heb en een handdoek gepakt heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb een handdoek bij de deur liggen en probeer ze dan in de gang af te drogen. Vieze poten en buiken. Werkt niet altijd geweldig
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat zou minstens een dag achter het gordijn zitten als ik een föhn op haar zou richten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.
Heb jij een föhn???
Jij hebt ook een lage hond, zoooooo ontzettend veel zand blijft aan de buiken hangen. En dan is Bruuntje ook nog kortharig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same. Alleen dan in de bijkeuken. Ze is nu inmiddels zover dat als het geregend heeft ze naar de inloopmat loopt en daar gaat staan tot ik de jas uit heb en een handdoek gepakt heb.
En dan gaat ze vechten met de handdoek
Nee, ik heb geen föhn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.
Heb jij een föhn???
ik schrok alquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen föhn.En ik denk dat het geluid alleen al reden zou zijn om achter het gordijn te gaan zitten. Voor mij ook trouwens.
Ik word hier spontaan vegetarisch van! Man3!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef sacha het volgende:
flikker toch lekker op met je meat gezeik, dit is een SC, voor iedereen, ongeacht mening of aanwezigheid op een meat, man3, get you're act together
Op wiequote:
Je hebt best zin in een lekkere steak, geef toe.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word hier spontaan vegetarisch van! Man3!
Ja klopt. Maar, ze zijn liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lage hond, zoooooo ontzettend veel zand blijft aan de buiken hangen. En dan is Bruuntje ook nog kortharig.
Dan ook gelijk melden op wie of wat...quote:
Nee, heb al gegeten! Geen honger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt best zin in een lekkere steak, geef toe.
En soms stomvervelend. Als ze met zijn tweetjes zijn. Stomme ruzietjes om eten of om mijn aandacht.quote:
Als je meer dan één hebt is het lastiger ja. toch vaak dat rangorde gedoetje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En soms stomvervelend. Als ze met zijn tweetjes zijn. Stomme ruzietjes om eten of om mijn aandacht.
Vind je die zo goed?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen uitlaten is dus geen enkel probleem. Rare beestjes. Ze kunnen ook prima samen op een dekentje liggen slapen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je meer dan één hebt is het lastiger ja. toch vaak dat rangorde gedoetje.
Kun je ze wel tegelijk uitlaten of eerst de een en dan de ander?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
Hier lag ze lekker in het zonnetje gisteren. Ik wilde weer naar buiten en heb haar tig keer geroepen. Ze keek echt heel even op met die half gesloten oogjes van...nee he...tief op met je riem....en is weer gaan slapen![]()
Ik maar alleen gegaan
[ link | afbeelding ]
wat moet ik anders nu prishquote:
Ah dat scheelt. Dan is het echt af en toe dat rangorde dingetje. Blijft Bruno nog dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Samen uitlaten is dus geen enkel probleem. Rare beestjes. Ze kunnen ook prima samen op een dekentje liggen slapen.
hou opquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan ook gelijk melden op wie of wat...
Wie zeiktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Blijf gezond allemaal. Ieder probleem met mij pleur je maar in mijn dm...maar kap met dit treurige gezeik.
Kliekjes🤮
Toevallig hoorde ik gisteren dat er weer een belangstellende was. Maar no way dat er nu iemand op bezoek mag komen hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Dan is het echt af en toe dat rangorde dingetje. Blijft Bruno nog dan?
Goeie. Ik was van de week erg gefascineerd door Henk Poortquote:
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Toevallig hoorde ik gisteren dat er weer een belangstellende was. Maar no way dat er nu iemand op bezoek mag komen hier
door wat lurkers, bedankt Prish!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wie zeikter wordt door wat lurkers af en toe wat geroepen. Trek het je niet aan oma.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goeie. Ik was van de week erg gefascineerd door Henk Poort![]()
Heb het filmpje van hem met Floor Jansen (Phantom of the Opera) en van Sound of Silence.....nou....zeker 60 keer gezien. Alle reaction video's bekeken![]()
Ik wil bij die man aan zijn voeten zitten en naar hem luisteren als ie zingt.
Helemaal prachtigquote:
60???? Prishquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goeie. Ik was van de week erg gefascineerd door Henk Poort![]()
Heb het filmpje van hem met Floor Jansen (Phantom of the Opera) en van Sound of Silence.....nou....zeker 60 keer gezien. Alle reaction video's bekeken![]()
Ik wil bij die man aan zijn voeten zitten en naar hem luisteren als ie zingt.
Er zijn heel veel reaction videosquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
60???? Prishik had me verheugd op een nieuwe aflevering van Charmed op Videoland, gaan die fuckers pas de 17e een nieuwe plaatsen
quote:Cabin fever refers to the distressing claustrophobic irritability or restlessness experienced when a person, or group, is stuck at an isolated location or in confined quarters for an extended period of time.[1] A person may be referred to as stir-crazy, derived from the use of stir to mean 'prison'.[2]
Is ook pure psychologie. Zeg tegen mensen dat ze iets niet mogen en ze willen het doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al wat, vrees ik. Zo hier en daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |