Ik maak geen ruzie. Ik ventileer mijn mening. Jij graaft jaren oude meuk op.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar eh Oma Nijn.... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd om ruzie te maken on line
met iemand die ik niet ken en die mij niet kent..
ik was het topic even kwijt..
kan gebeuren....
oké het is oké Moots...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Fann, je trekt weer allemaal wilde conclusies, nergens voor nodig.
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij meequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is goed nieuws! Ik snap wel dat je bang bent dat het opeens weer fout gaat, maar ik denk dat een slaappatroon een soort gewoonte is en je hebt nu de goede gewoonte gevonden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf...
mail van één van mijn zussen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik ga mijn zus mailen of waarschijnlijk zijn er al 20 whatsappen mijn geluid staat uitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie. Ik ventileer mijn mening. Jij graaft jaren oude meuk op.en zodra ik er op reageer heb je wat anders aan je hoofd...
![]()
quote:
Ik moet echt de structuur aanhouden anders gaat het niet goed inderdaad. Iets later naar bed als normaal en iets later op maar wel de wekker en niet te laat naar bed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de werkers lijkt het me best lastig om het patroon een beetje vast te houden. Discipline om wat werk te verzetten, toch op tijd naar bed. Hondekind zeker dolblij dat je er de hele dag bent.
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
Ik wacht op het Anti Fann Topic
maar ik ga eten... da's belangrijker
Leuk zulke meets
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij mee
Bruno lenen? Die wil altijd. Winnie is ook een luilakje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet echt de structuur aanhouden anders gaat het niet goed inderdaad. Iets later naar bed als normaal en iets later op maar wel de wekker en niet te laat naar bed.
Hondje inderdaad helemaal happy. Alleen dat ik haar als excuus gebruik om extra een ommetje te maken wat minder...bij de 7e keer dat ik met de riem aan kom lopen rent ze weg
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
Hondje inderdaad helemaal happy. Alleen dat ik haar als excuus gebruik om extra een ommetje te maken wat minder...bij de 7e keer dat ik met de riem aan kom lopen rent ze weg
je hebt een leuke meet georganiseerd. Laat ze lullen joh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.
Iedereen was welkom.
Wat een valse vrucht ben jij.
Wat een zegen conjo die slaapquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
denk dat het wat dieper ligt maar maakt niet uit....ben er blij mee
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.
Misschien als ze Pasen naar 31 mei verplaatsen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Heb je je broer nog gesproken over corona? In de VS gaat het ook niet geweldig en Trump wilde de zaak met Pasen weer opengooien.
En zure vrucht vooralquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben zo fucking klaar met het commentaar op de meet. Ik heb alleen maar geprobeerd een gezellige avond te regelen.
Iedereen was welkom.
Wat een valse vrucht ben jij.
Ook in de regen? Ik krijg haar met regen zo moeilijk de deur uit. 12 kilo lijkt niet veel maar ze zet zich met alle vier de poten schrap...best lastig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruno lenen? Die wil altijd. Winnie is ook een luilakje.
Misschien moet het iets minderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]Die had een lekker rustig leventje en moet nu de hele dag sjouwen.
Heeft maar 5 jaar geduurd of zo maar dan heb je watquote:
Lijkt me wel een raar gevoel dat je niet kunt reizen met familie zo ver weg. Hopelijk krijgen ze het virus hier en in de VS meer onder controle, want het gaat nog niet goed. Echt een maffe situatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.
We hebben een familie group op messenger en zo hoor je hoe het gaat in North Carolina, Massachusetts, Rhode Island en California. Niemand is blij.
Mijn broer zit in Californië. Daar was een soort van lock down. Ik maak me best zorgen, vooral omdat ze zover weg zitten. Als er iets gebeurt kan ik er niet heen. Maar proberen positief te blijven.
Ha! Met regen gaat Winnie nergens heen, dan schudt ze zich uit binnen, en draait zich om. Bruno maakt het allemaal niks uit, als hij maar dingetjes mag ruiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook in de regen? Ik krijg haar met regen zo moeilijk de deur uit. 12 kilo lijkt niet veel maar ze zet zich met alle vier de poten schrap...best lastig.
Tja, dan kun je de regels misschien iets versoepelen, maar dan is er nog geen oplossing. Misschien zijn er dan wel veel meer testen beschikbaar en kun je op die manier het virus proberen op te sporen terwijl je mensen wat meer vrijheden kunt geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien als ze Pasen naar 31 mei verplaatsen...
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Met regen gaat Winnie nergens heen, dan schudt ze zich uit binnen, en draait zich om. Bruno maakt het allemaal niks uit, als hij maar dingetjes mag ruiken.
Ahh.. jij verdient een 🌹quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een gedoe daar. Mijn nichtje is getest en gelukkig negatief. Ze was ziek en werkt in het ziekenhuis in een lab. Was even wat zorgen.
We hebben een familie group op messenger en zo hoor je hoe het gaat in North Carolina, Massachusetts, Rhode Island en California. Niemand is blij.
Mijn broer zit in Californië. Daar was een soort van lock down. Ik maak me best zorgen, vooral omdat ze zover weg zitten. Als er iets gebeurt kan ik er niet heen. Maar proberen positief te blijven.
Niks meer aan doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft maar 5 jaar geduurd of zo maar dan heb je wat
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
quote:
Dat vind ik echt briljant! Ga een poging wagen om het Winnie te leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
Jij vindt onze schatjes viesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
Hier lag ze lekker in het zonnetje gisteren. Ik wilde weer naar buiten en heb haar tig keer geroepen. Ze keek echt heel even op met die half gesloten oogjes van...nee he...tief op met je riem....en is weer gaan slapen![]()
Ik maar alleen gegaan
[ link | afbeelding ]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
Vieze lieverdsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds lief
Woooow! Die lucht ook. Lentequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
@:mootie, de forsythia hier in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat is echt een rotlucht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
ohhh mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
@:mootie, de forsythia hier in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
@:Recce incoming van mijn broer....het lijkt misschien mislukt, de Atlas foto![]()
I did, but may have botched it... I think it is a little out of focus and I don't know how that happened
I also got Messier 87 that went really well. You can see the jet from the core of the galaxy
quote:
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.
Hij heeft wel eens vaker een foto gemaakt, die was wel mooi. Was alleen een lellijke zonder mooie staart. En heel ver weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amusedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |