nah... tis wel een leuk topic hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij ben de kampioen oude meuk opgraven...dat moet wel een bijzonder topic zijn🧐
Ja prachtig! Ik heb geprobeerd te fotograferen gisteren maar het was niet zo mooi als de werkelijkheid. Ik moet echt meer met de settings oefenen. Dat zeg ik steeds maar het komt er niet vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond de maan de afgelopen dagen mooi met dat hele kleine verlichte randje en de rest net zichtbaar door earthshine. Venus is echt heel helder nu.
Daar heb ik ook wel iets in gepost. Zo ver weg is het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... tis wel een leuk topic hoorallemaal dingen die je soms was vergeten...
21 delen...
Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Héél leuk topic jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... tis wel een leuk topic hoorallemaal dingen die je soms was vergeten...
21 delen...
Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Ik vind ook dat het in werkelijkheid iets bijzonders heeft. Ik vraag me af of je dat wel kan fotograferen zodat je dat gevoel ook krijgt als je naar de foto kijkt. En je moet meer oefenen!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja prachtig! Ik heb geprobeerd te fotograferen gisteren maar het was niet zo mooi als de werkelijkheid. Ik moet echt meer met de settings oefenen. Dat zeg ik steeds maar het komt er niet van
dat topic....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel iets in gepost. Zo ver weg is het niet.
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat topic....
waarschijnlijk had ik het per ongeluk uit mijn AT gegooid....
soms moet je die AT even opschonen...
Weet je, ik denk het niet. Als je kijkt dan zijn er andere dingen die meespelen dat ook dat gevoel geeft. En op de foto is dat niet. Of lastig in elk geval. Er naar kijken is anders dan het beleven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het in werkelijkheid iets bijzonders heeft. Ik vraag me af of je dat wel kan fotograferen zodat je dat gevoel ook krijgt als je naar de foto kijkt. En je moet meer oefenen!Is het gelukt met de bomen?
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klik
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef Recce het volgende:
Je had ook zelf op de vensterbank kunnen gaan zitten.
Nee nog niet, het was al te donker. Morgen doe ik dat. Ik heb een beertje met een kerstmuts opquote:
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.quote:
Ja, die maan tussen de gebouwen, Venus erbij en dan nog een ruimtestation dat daar langs vliegt, even klikt het dan bij mij, dan is het opeens echt een geen animatie of plaatje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Weet je, ik denk het niet. Als je kijkt dan zijn er andere dingen die meespelen dat ook dat gevoel geeft. En op de foto is dat niet. Of lastig in elk geval. Er naar kijken is anders dan het beleven.
Die bomenik ging eerst even zitten en ben in het zonnetje in slaap gevallen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.
dat zeg je mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die maan tussen de gebouwen, Venus erbij en dan nog een ruimtestation dat daar langs vliegt, even klikt het dan bij mij, dan is het opeens echt een geen animatie of plaatje.
Haha, wel lekker geslapen? Hoe is het met het slapen trouwens nu je niet zo idioot vroeg ophoeft?
Chuf...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt het spontaan door een verkeerde klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen kut van. Jij rammelt 3 jaar topics in 1 reactie...Daar is over nagedacht.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zeg je mooi![]()
Ik slaap heel goed sinds ik terug ben van ver weg. En nu ik niet om 5 uur op moet helemaal!
Wordt nog wel wakker snachts maar dat is vanwege het vele thee drinken zeg maar. Echt heel bizar. En heerlijk! Ben wel steeds bang dat het ineens weer overgaat
Maar eh Oma Nijn.... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd om ruzie te maken on linequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de werkers lijkt het me best lastig om het patroon een beetje vast te houden. Discipline om wat werk te verzetten, toch op tijd naar bed. Hondekind zeker dolblij dat je er de hele dag bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zeg je mooi![]()
Ik slaap heel goed sinds ik terug ben van ver weg. En nu ik niet om 5 uur op moet helemaal!
Wordt nog wel wakker snachts maar dat is vanwege het vele thee drinken zeg maar. Echt heel bizar. En heerlijk! Ben wel steeds bang dat het ineens weer overgaat
Fann, je trekt weer allemaal wilde conclusies, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
Ik wacht op het Anti Fann Topic
maar ik ga eten... da's belangrijker
Leuk zulke meets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |