quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
quote:
Dat vind ik echt briljant! Ga een poging wagen om het Winnie te leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan lijkt Imani meer op Winnie. Serieus Moots, een keer wilde ze niet, toen regende het best hard. Stak ze d'r kont over de drempel van de buitendeur, deed een plas en kwam weer naar binnen. D'r koppie was droog gebleven.
Jij vindt onze schatjes viesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
Misschien vinden Imani en Winnie ook dat natte honden niet zo lekker ruiken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
Hier lag ze lekker in het zonnetje gisteren. Ik wilde weer naar buiten en heb haar tig keer geroepen. Ze keek echt heel even op met die half gesloten oogjes van...nee he...tief op met je riem....en is weer gaan slapen![]()
Ik maar alleen gegaan
[ link | afbeelding ]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
Vieze lieverdsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar ze zijn nog steeds lief
Woooow! Die lucht ook. Lentequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
@:mootie, de forsythia hier in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat is echt een rotlucht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Natte honden ruiken vies, daar heeft ie gewoon gelijk in
ohhh mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Recce het volgende:
@:mootie, de forsythia hier in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
@:Recce incoming van mijn broer....het lijkt misschien mislukt, de Atlas foto![]()
I did, but may have botched it... I think it is a little out of focus and I don't know how that happened
I also got Messier 87 that went really well. You can see the jet from the core of the galaxy
quote:
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van eigenlijk. Het valt bij haar gelukkig mee, ze heeft zulke korte haren. Maar dan nog.
Hij heeft wel eens vaker een foto gemaakt, die was wel mooi. Was alleen een lellijke zonder mooie staart. En heel ver weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk nog genoeg tijd om wel een mooie foto te maken. Een komeet kan natuurlijk ook best een wazig ding zijn eigenlijk omdat je alleen de stof- en ijswolk ziet, misschien dat de foto daarom out of focus lijkt?
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amusedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die is wel een keer schoon te krijgen, zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |