Heb een handdoek bij de deur liggen en probeer ze dan in de gang af te drogen. Vieze poten en buiken. Werkt niet altijd geweldigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amused
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hebe en keer de fohn gepakt maar dat was geen succes. She was Not Amused
Wat?🧐quote:
ja same. Alleen dan in de bijkeuken. Ze is nu inmiddels zover dat als het geregend heeft ze naar de inloopmat loopt en daar gaat staan tot ik de jas uit heb en een handdoek gepakt heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb een handdoek bij de deur liggen en probeer ze dan in de gang af te drogen. Vieze poten en buiken. Werkt niet altijd geweldig
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat zou minstens een dag achter het gordijn zitten als ik een föhn op haar zou richten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.
Heb jij een föhn???
Jij hebt ook een lage hond, zoooooo ontzettend veel zand blijft aan de buiken hangen. En dan is Bruuntje ook nog kortharig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same. Alleen dan in de bijkeuken. Ze is nu inmiddels zover dat als het geregend heeft ze naar de inloopmat loopt en daar gaat staan tot ik de jas uit heb en een handdoek gepakt heb.
En dan gaat ze vechten met de handdoek
Nee, ik heb geen föhn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Richtten zonder geluid? Of met het ding aan.
Heb jij een föhn???
ik schrok alquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen föhn.En ik denk dat het geluid alleen al reden zou zijn om achter het gordijn te gaan zitten. Voor mij ook trouwens.
Ik word hier spontaan vegetarisch van! Man3!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef sacha het volgende:
flikker toch lekker op met je meat gezeik, dit is een SC, voor iedereen, ongeacht mening of aanwezigheid op een meat, man3, get you're act together
Op wiequote:
Je hebt best zin in een lekkere steak, geef toe.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word hier spontaan vegetarisch van! Man3!
Ja klopt. Maar, ze zijn liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lage hond, zoooooo ontzettend veel zand blijft aan de buiken hangen. En dan is Bruuntje ook nog kortharig.
Dan ook gelijk melden op wie of wat...quote:
Nee, heb al gegeten! Geen honger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt best zin in een lekkere steak, geef toe.
En soms stomvervelend. Als ze met zijn tweetjes zijn. Stomme ruzietjes om eten of om mijn aandacht.quote:
Als je meer dan één hebt is het lastiger ja. toch vaak dat rangorde gedoetje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En soms stomvervelend. Als ze met zijn tweetjes zijn. Stomme ruzietjes om eten of om mijn aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |