op coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
O had ik al gezegd dat ik trouwens positief getest was?
Binnen blijven tot 24u zonder klachten
naja, dat is nogal een grijs gebied met astma en hooikoorts
wat is type 2?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en negatief definitief op Type 2
En eergister nog naar de markt geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en negatief definitief op Type 2
Ik zou bijna zeggen, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
O had ik al gezegd dat ik trouwens positief getest was?
Binnen blijven tot 24u zonder klachten
naja, dat is nogal een grijs gebied met astma en hooikoorts
bloedtest is donderdag, ik was woensdag op de marktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En eergister nog naar de markt geweest
ik heb de instructie gekregen tot ik 24u geen klachten meer heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:32 schreef Karzai het volgende:
oh dan moet je twee weken in quarantaine
dat was de coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien bang ofzo.had je het daarom ook ineens zo benauwd?
gaat met de dag beterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar de verwachting is dat dat nu voorbij is?
Oh toen had je het nog niet bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bloedtest is donderdag, ik was woensdag op de markt
ja hij kon het toch helemaal nie weten johquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toen had je het nog niet bedoel je
Nou de klachten die hij laatste tijd beschreef, ik was er al een beetje bang voor, jij niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij kon het toch helemaal nie weten joh
hij heeft ook hooikorts, astma en copd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de klachten die hij laatste tijd beschreef, ik was er al een beetje bang voor, jij niet?
Ja dat las ik, dan is naar de markt gaan sowieso al niet zo;n goed idee even.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft ook hooikorts, astma en copd.
Nee okee, dat nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij kon het toch helemaal nie weten joh
Ik sluit dat zeker niet uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
wie weet hebben wij het ook al gehad en mensen besmet
uiteindelijk wel getest?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook een collega die ziek was, maar ze dacht geen corona want niet benauwd. Kwam toen ze zich beter voelde weer werken, 1 dagje daarna was ze weer ziek, haar kind kwam ook steeds naar de opvang.
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Welke bloedtest?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd naar die bloedtest die ze gaan doen.
die sanquin gaat doen onder hun donoren.quote:
Oh, bel Sanquin dan even dat ze het niet goed zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kunnen ze geen corona ontdekken met een bloedtest
Oh dat is wel een goede, denk dat het aantal veel hoger ligt dan we denken. Het lastige is dat je ook zeer milde symptomen kan hebben. Zoals gezegd sluit ik echt niet uit dat ik het al gehad heb, heb de laatste weken paar keer kort wat rare dingetjes gehad. Aan de andere kant kijk je nu ook heel anders naar je lichaam,quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die sanquin gaat doen onder hun donoren.
kijken op antistoffen hoeveel mensen al besmet zijn geweest
Wel of er anti lichamen in zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
ze kunnen blijkbaar wel gaan testen op antistoffen die aantonen dat je het hebt gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
Dat is niet uit te sluiten, nee. Voor hetzelfde geld was mijn verkoudheid ook geen gewone verkoudheid (al denk ik van wel).quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is op het werk he? Mijn brandnetelveldje.
daar houdt bitterbal wel van tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.
hoeveel jaar is daar niks gebeurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is op het werk he? Mijn brandnetelveldje.
Lol nee joh! Wel enorme hommels.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.
Geen idee, ik werk daar in oktober 15 jaar en ik herinner me het alleen zo. Kwam er wel achter dat er ooit een soort pleintje is geweest, kwam oranje stenen tegen en een ingegraven parasol voet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel jaar is daar niks gebeurd?
Oooooh ik heb kwakveel mini hommels allemaal hier, het stikt ervan, heb er al iets van tien gered uit de klauwen van de kat,quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Wel enorme hommels.
wauwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk daar in oktober 15 jaar en ik herinner me het alleen zo. Kwam er wel achter dat er ooit een soort pleintje is geweest, kwam oranje stenen tegen en een ingegraven parasol voet.
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ik heb kwakveel mini hommels allemaal hier, het stikt ervan, heb er al iets van tien gered uit de klauwen van de kat,
Vind duiven dom maar ik spring op mijn fietsje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?
Hommels zijn goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Wel enorme hommels.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind duiven dom maar ik spring op mijn fietsje.
Ik roei alleen wel hun complete leefomgeving uit nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hommels zijn goedAlle bijen wel. Hebben we nodig voor de plantjes
Je kat mag wel een weekje bij ons komen logeren, hier logeren sinds een maand ook twee setjes duiven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?
Oh, misschien moet je dat dan maar even niet doen of zo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik roei alleen wel hun complete leefomgeving uit nu.
Top, kan ie met pakketpost denk je?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kat mag wel een weekje bij ons komen logeren, hier logeren sinds een maand ook twee setjes duiven.
Lekker zo'n uitelkaargetrokken duif jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind duiven ook dom en heb er een gruwelijke hekel aan als ik ze op moet ruimen.
Komen wel weer bloemen en planten voor terug uiteraard. En voor de crisis waren een collega en ik bezig met project groen, we willen minder steen op het schoolplein. Wij hebben echt enorm veel buitenruimte, dit stukje tuin is echt maar een heel klein deel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, misschien moet je dat dan maar even niet doen of zo?
Van die balletjes die overal aan blijven zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
piepschuim is toch verschrikkelijk spul he
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die balletjes die overal aan blijven zitten
Midden in de grote stad ja?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komen wel weer bloemen en planten voor terug uiteraard. En voor de crisis waren een collega en ik bezig met project groen, we willen minder steen op het schoolplein. Wij hebben echt enorm veel buitenruimte, dit stukje tuin is echt maar een heel klein deel.
Wat ben je aan het schuimpiepen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Yep hebben we echt geluk mee. We hadden ook een boomgaard maar daarvan zijn de bomen door school vorig jaar gerooid.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Midden in de grote stad ja?Is dat niet kei dure bouwgrond? Kun je niet de helft verkopen aan een projectontwikkelaar of zo?
de doos van mijn pc scherm probeer ik weg te gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je aan het schuimpiepen dan?
Ik zou er bijna een moord voor plegen om nu een vlieg te zijn op jouw muur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de doos van mijn pc scherm probeer ik weg te gooien.
waarom datquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een moord voor plegen om nu een vlieg te zijn op jouw muur.
zit straks overalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat dit waarschijnlijk een heel avontuur gaat worden, piepschuim in je oor enzo.
past niet in de vuilcontainerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt beter die piepschuimens heelhouden denk ik
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt beter die piepschuimens heelhouden denk ik
Zo dan, Trump heeft ze laten gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Honderd beademingsapparaten geleverd aan Nederland
Philips heeft het eerste deel van een bestelling van duizend beademingsapparaten geleverd aan Nederland. Het gaat om honderd beademingsapparaten. De komende weken komt de rest, schrijft minister Martin van Rijn op Twitter. Wanneer precies, is niet duidelijk.
De machine's komen uit de Verenigde Staten. De medische apparatuur wordt in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) over de verschillende ziekenhuizen in Nederland verdeeld. Mede dankzij deze apparaten kan het aantal bedden voor coronapatiënten op de intensive care verder worden uitgebreid.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wees niet bangMoet ze breken om in de vuilcontainer te gooien :p
Nou ja tot vlakbij de vuilcontainer danquote:
nee ligt alles op straatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja tot vlakbij de vuilcontainer dan
Zou goed zijn voor de betrekkingen als ie dat soort streken uit gaat halenquote:
Wanneer is straks, persconferentie?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd hoeveel extra ellende er straks wordt aangekondigd
Ik kom net terug van de Haagse Markt wat een teringzooitje daar zegquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd hoeveel extra ellende er straks wordt aangekondigd
hoe weet je dat het een berber was?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de Haagse Markt wat een teringzooitje daar zeg![]()
Bij binnenkomst aangevallen door een Berber omdat ik hem vroeg aub afstand te houden. Ik werd meteen uitgemaakt voor rasiestHij gaat ook nog mijn familie n**ken and kopoet maken
![]()
Uiteindelijk toch verse kibbeling en gebakken kuit kunnen scoren![]()
Voor mij geen Haagse Markt meer de komende tijd
Nja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor de betrekkingen als ie dat soort streken uit gaat halen
Wow... Maar verder wel netjes afstand houden daar? Anders is ie snel ook dichtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de Haagse Markt wat een teringzooitje daar zeg![]()
Bij binnenkomst aangevallen door een Berber omdat ik hem vroeg aub afstand te houden. Ik werd meteen uitgemaakt voor rasiestHij gaat ook nog mijn familie n**ken and kopoet maken
![]()
Uiteindelijk toch verse kibbeling en gebakken kuit kunnen scoren![]()
Voor mij geen Haagse Markt meer de komende tijd
Omdat het een Marronkaan was hoe andersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe weet je dat het een berber was?
zijn ook arabische marokkanen ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:51 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Omdat het een Marronkaan was hoe anders
Zou de Russen wel heel erg in de kaart spelen zulke acties, die lopen popi jopie te doen in Italie, en dan zou Trump beslag gaan leggen op Nederlandse leveringen. Zou niet slim zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja dat denk ik ookMaar dat lijkt hij zelf ook wel in te zien. Hij is nou andere bedrijven aan het opdragen die dingen te gaan bouwen..
Gemeente Den Haag doet er goed om de markt gewoon voor onbepaalde tijd te sluiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow... Maar verder wel netjes afstand houden daar? Anders is ie snel ook dicht
denk dat de gemiddelde Europeaan geen verschil hoort tussen die talenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
apart volk
De Berbers of Imazighen zijn de bewoners die al voor de komst van de Arabieren in de 7e eeuw in Noord-Afrika leefden, met name in hedendaags Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, in de Egyptische oases van Siwa en Gara, in Mauritanië en in Mali.[2] Ook de oorspronkelijke bewoners van de Canarische Eilanden, de Guanchen, worden door sommigen als Berbers beschouwd.[8]
De Berbertalen worden sinds 2011 officieel in de Marokkaanse grondwet erkend, en enkele van hun talen zijn nu officiële Marokkaanse talen. Veel Berbers kunnen geen Arabisch spreken of lezen en worden niet gerespecteerd door de overheid. Zij krijgen bijvoorbeeld geen tolk bij juridische processen. Berbers eisen gebruik van de Berbertalen in het onderwijs; hetzelfde gebeurde een paar jaar eerder in Algerije.
Popi jopie of niet ik vind het prachtig wat de russen en chinezen doen voor Italiëquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou de Russen wel heel erg in de kaart spelen zulke acties, die lopen popi jopie te doen in Italie, en dan zou Trump beslag gaan leggen op Nederlandse leveringen. Zou niet slim zijn
nee klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde Europeaan geen verschil hoort tussen die talen
absoluut, veel respect voorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Popi jopie of niet ik vind het prachtig wat de russen en chinezen doen voor Italië
Beetje sissen en de keel schrapen alsof er nog wat schaamhaar zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde Europeaan geen verschil hoort tussen die talen
90% van alle Marocs in Nederland zijn Berber en Arabische Marokkanen zijn over het algemeen beschaafder en beter gemanierdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook arabische marokkanen ...
Chinezenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Popi jopie of niet ik vind het prachtig wat de russen en chinezen doen voor Italië
het had alsnog een arab kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
90% van alle Marocs in Nederland zijn Berber en Arabische Marokkanen zijn over het algemeen beschaafder en beter gemanierd
Prima spul om bergen mee te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Welk bloed heb jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het had alsnog een arab kunnen zijn
Ja de Russen hebben veel meegemaakt, gigantisch landquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
absoluut, veel respect voor
Terecht of niet, vijandbeeld jegens de Russen is in het westen teveel met de paplepel ingegoten
yes ;pquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja dat wist ik uiteraard al lang, ja en Germaans.
ik wil gewoon weer normaal werken, leuke dingen inplannen en uitkijken naar vakantiesquote:
De krokodilletjesmarkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zelf niet. mijn opa kwam uit aswan
Meeste Egyptenaren in Nederland zijn christen en verkopen shoarmaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zelf niet. mijn opa kwam uit aswan
Zou voorlopig even niet op een cruiseschip gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil gewoon weer normaal werken, leuke dingen inplannen en uitkijken naar vakanties
Maar 2020 zal een verrot jaar blijven
Gisterenavond wel. Ze hadden zelfs een vol toiletpapierschapquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
supermarkten aan die kant ook weer goed gevuld?
mijn opa was moslim en verkocht geen shoarma ;pquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Meeste Egyptenaren in Nederland zijn christen en verkopen shoarma
Mijn favoriete shoarmatent was vroegah Luxor in de binnenstad
Ik vertrek volgende week naar Bangladeshquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voorlopig even niet op een cruiseschip gaan zitten.
kopen en vrij latenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krokodilletjes waren omgerekend iets van 3 euro per stuk.
Dan was hij geen echte Nubian maar een Arabier.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn opa was moslim en verkocht geen shoarma ;p
hoezo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:03 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dan was hij geen echte Nubian maar een Arabier.
ik zou al blij zijn als het onderdeel Weekje Oostenrijk door kan gaan. Week Italie en cruise zijn wel erg optimistisch, ook al is het pas in Augustusquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voorlopig even niet op een cruiseschip gaan zitten.
Gedaan en tot grote afgrijzen van mijn maatje Ashraf losgelaten benedenloops van de Aswan dam.quote:
Veel groepsverkrachtingen en aanrandingen daarzo beter blijf je hier in Hollandquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik ben daar niet veel op straat geweest. mijn tante was doodsbang daar
Islamquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Veel groepsverkrachtingen en aanrandingen daarzo beter blijf je hier in Holland
dus ze hebben het nog niet overleefd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedaan en tot grote afgrijzen van mijn maatje Ashraf losgelaten benedenloops van de Aswan dam.
Wel een tijdje het nieuws nog gevolgd of er wellicht een Egyptenaar was gegrepen door een nijlkrokodilquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ze hebben het nog niet overleefd?
Ik ben midden jaren 70 de Sinai ingetrokken lag toen bezaaid met landmijnen en uitgebrande legervoertuigenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ben twee keer in Dahab geweest, mijn voormalige buurman woont daar nu al een aantal jaar
Buurvrouw heeft daar een huis gehad en gaf excursies, nu alles verkocht
Prachtig mooi duiken in die omgeving![]()
[ afbeelding ]
midden jaren 70 dat is wel lang geleden he?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ben midden jaren 70 de Sinai ingetrokken lag toen bezaaid met landmijnen en uitgebrande legervoertuigen![]()
Het schijnt nog steeds totale anarchie te zijn daar in de Sinai
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:06 schreef Koen66 het volgende:
Vliegtuig met 5 passagiers aan boord: Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een tienjarige schooljongen. Het vliegtuig staat op het punt te crashen en er zijn slechts 4 parachutes.
Trump zegt "Ik heb er een nodig. Ik ben de slimste man in de VS en ben nodig om de problemen van de wereld op te lossen!"
Hij neemt er een en springt.
Boris zegt "Ik moet Groot-Brittannië zonder de EU weer opbouwen". Hij pakt er een en springt.
De paus zegt: "Ik heb er een nodig omdat de wereld de katholieke kerk nodig heeft". Hij pakt er een en springt.
Angela zei tegen de tienjarige: "Jij mag de laatste parachute hebben. Ik heb mijn leven geleefd, dat van jou begint pas.
Waarop de 10-jarige antwoordt: "Maak je geen zorgen, er zijn nog 2 parachutes over, de slimste man in de VS heeft mijn schooltas meegenomen."
hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ben midden jaren 70 de Sinai ingetrokken lag toen bezaaid met landmijnen en uitgebrande legervoertuigen![]()
Ben je 100 of zo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Voel jij meer blank dan Arabisch of is het eerder anders om?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Islam
Tegen de 7e eeuw was Makurië de dominante macht in het gebied geworden. Het was dan ook sterk genoeg om de zuidelijke uitbreiding van de islam tegen te houden nadat de Arabieren Egypte hadden overgenomen. Na enkele mislukte invasies van Egypte sloegen de nieuwe leiders een verdrag met Dogomba zodat handel mogelijk werd. Het verdrag hield voor 600 jaar stand. De instroom van Arabische handelaars zorgde er echter voor dat de regio traag maar zeker zich bekeerde tot de islam. Rond 1350 werd de centrale kerk van Dongola omgebouwd tot moskee.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nubi%C3%AB
Een links grapje van Koenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:06 schreef Koen66 het volgende:
Vliegtuig met 5 passagiers aan boord: Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een tienjarige schooljongen. Het vliegtuig staat op het punt te crashen en er zijn slechts 4 parachutes.
Trump zegt "Ik heb er een nodig. Ik ben de slimste man in de VS en ben nodig om de problemen van de wereld op te lossen!"
Hij neemt er een en springt.
Boris zegt "Ik moet Groot-Brittannië zonder de EU weer opbouwen". Hij pakt er een en springt.
De paus zegt: "Ik heb er een nodig omdat de wereld de katholieke kerk nodig heeft". Hij pakt er een en springt.
Angela zei tegen de tienjarige: "Jij mag de laatste parachute hebben. Ik heb mijn leven geleefd, dat van jou begint pas.
Waarop de 10-jarige antwoordt: "Maak je geen zorgen, er zijn nog 2 parachutes over, de slimste man in de VS heeft mijn schooltas meegenomen."
Gewoon nederlands.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Voel jij meer blank dan Arabisch of is het eerder anders om?
mag dan wel rechtse sympathieen hebben, Trump vind ik een nitwit en een van de grootste gevaren voor de wereldquote:
stamppot met andijvie en speklapjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat is gewoon Nederlands volgens jou?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heet je eigenlijk bijnadood in plaats van vuurbrood.
Iemand moet de oudste zijn vanaf nu spreken jullie mij aan met U begrepen!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dan ben je met stip de oudste hier denk ik.
ik voel me gelijk weer jong meneerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Iemand moet de oudste zijn vanaf nu spreken jullie mij aan met U begrepen!
Okquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stamppot met andijvie en speklapjes
die is dood dus geen last van.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ok
Hoe denkt je islamitische kant van de familie daarover?
ik denk dat Bitterbal iets te Nederlands is om zich daar druk over te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ok
Hoe denkt je islamitische kant van de familie daarover?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat Bitterbal iets te Nederlands is om zich daar druk over te maken
Ben je GF vergeten? De enige overlevende van de meteorietinslag waardoor de dino's zijn uitgestorven...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dan ben je met stip de oudste hier denk ik.
ik denk dat het Dino criterium laatste jaren hier enigsinds is aangepastquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je GF vergeten? De enige overlevende van de meteorietinslag waardoor de dino's zijn uitgestorven...
ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan etenquote:
Nee alleen mijn opa was hier, die leeft niet meer. Er is nog familie in egypte maar die ken ik niet. Mijn opa had nog een 2e gezin daar tegelijker tijdquote:
Provocateurquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan tenFlauw, ik weet
Ik denkt jij trekt dan een wit laken met een puntmuts en twee kijkgaten over je hoofd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan tenFlauw, ik weet
Zeg je nou dat mijn heroīsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat het Dino criterium laatste jaren hier enigsinds is aangepast
dat nog welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn heroīsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?
Een tweede gezin daar in Egypte en je moeder vond dat goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen mijn opa was hier, die leeft niet meer. Er is nog familie in egypte maar die ken ik niet. Mijn vader had nog een 2e gezin daar tegelijker tijd![]()
mijn moeder en tantes zijn niet islamitisch opgevoed.
GF knuppelt toch seksueel ingeslapen huisvrouwen neer?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn heroīsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denkt jij trekt dan een wit laken met een puntmuts en twee kijkgaten over je hoofd?
opa. heb geeditquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een tweede gezin daar in Egypte en je moeder vond dat goed?
Je pa was een echte player
wel een baasquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opa. heb geedit
Nee mijn oma wist dit niet, ze ging op vakantie naar egypte met hem en de kinderen. Heeft daar in huis geslapen bij die vrouw en die kinderen en kwam er daar achter dat dat ook zijn vrouw en kinderen waren
Toen zijn ze gescheiden en jaren later toch weer even bij elkaar gekomen.
of een arkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:21 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waar ben je in godsnaam mee bezig een doomsday bunker aan het bouwen of zo
nou hij heeft dat gezin daar jarenlang alleen gelaten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel een baas
Lijkt me qua planning lastig, zo'n dubbelleven
Die ontstond toch toen GF in de verkeerde gaswolk met vuurstenen speelde?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat nog wel
Er zijn er alleen ook die de oerknal nog kunnen herinneren
ja, was ook cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij heeft dat gezin daar jarenlang alleen gelaten.
Hij heeft straks wel een flinke bos hout voor de deur...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar vrouwelijk geslachtsdeel aan?
Ja of voor de mensen met een buitenechtelijke relatie voor coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
in deze tijd van social distancing is vreemdgaan helemaal lastig lijkt me
ja ik denk dat die vrouw daar al blij was dat er geld werd opgestuurd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, was ook cynisch bedoeld
Zou het in hetzelfde land niet eens goed kunnen plannen, 2 partners
Ik zou best wel 5 vrouwen willen hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, was ook cynisch bedoeld
Zou het in hetzelfde land niet eens goed kunnen plannen, 2 partners
Stel je de mogelijkheden eens voor?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent op zoek naar een grote doos?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
huilen dit hoor zon doos en al dat schuim
Je had ook gewoon dat piepschuim eerst in een plastic zak moeten stoppen en dan pas kapot slaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
alsof ik zulke grote zakken heb :pquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon dat piepschuim eerst in een plastic zak moeten stoppen en dan pas kapot slaan.
Nee die heeft Uits...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof ik zulke grote zakken heb :p
Om een wijze dame te citeren:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
wow jij bent echt oud, die bestaan al sinds 1900 niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:40 schreef vuurbrood het volgende:
Weet er iemand hier of er in de regio Den Haag nog ergens een paardenslager zit?
#durftevragen
Zo ff op familiebezoek in 020 heb wat hazelnootgebakjes van Maison Kelder voor ze gekocht![]()
Lockdown maakt hongerig
van je balkon af gooienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Nog niet zo lang geleden zaten ze nog bijna op elke hoek van de straat swaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
wow jij bent echt oud, die bestaan al sinds 1900 niet meer
Vrijenhoek in Rijswijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:40 schreef vuurbrood het volgende:
Weet er iemand hier of er in de regio Den Haag nog ergens een paardenslager zit?
#durftevragen
Zo ff op familiebezoek in 020 heb wat hazelnootgebakjes van Maison Kelder voor ze gekocht![]()
Lockdown maakt hongerig
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrijenhoek in Rijswijk
Wel duur maar hebben echt topvlees
Kut maar nu weekend dus minder kutquote:
Ja die ken ik die zitten in Oud Rijswijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrijenhoek in Rijswijk
Wel duur maar hebben echt topvlees
Ook ziekquote:
quote:En proeftijd door![]()
Ze zijn ondanks gekke eerste maand blij met me
Limoen aan t verzamelen, appelbollen in de oven, hout wordt zo geleverd.quote:Daar?
Dat kun je van hun toch echt meer dan prima etenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja die ken ik die zitten in Oud Rijswijk.
Die verkopen ook altijd buiten voor de deur worsten van allerlei soorten wilde dieren maar met het huidige coronavirus ben ik daar toch wat voorzichtig mee
Dat ik pas op volgende week gerekend had en dus nog geen plek gemaakt hebquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar vrouwelijk geslachtsdeel aan?
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook ziek?
[..]
[..]
Limoen aan t verzamelen, appelbollen in de oven, hout wordt zo geleverd.
Overleef 't wel
Tijd zat nu je corona hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ik pas op volgende week gerekend had en dus nog geen plek gemaakt heb
Nicequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Kut maar nu weekend dus minder kut
En proeftijd door![]()
Ze zijn ondanks gekke eerste maand blij met me
Daar?
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kun je van hun toch echt meer dan prima eten
Mijn opa was paardenslager vroegah, zij gebruiken zijn recept als basis voor hun paardenworst
monsterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.
Ik heb zelf vroeger nog pony's uitgebeend bij het gemeentelijk slachthuis wat toen nog in Laak zat.
Ik kreeg er toen 2 gulden 75 per uur voor
Kan best als je hem beetje goed verpakt denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top, kan ie met pakketpost denk je?
De wilde avonturen van bitterbal, deel 2: piepschuimpartyquote:
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak. Oud bodyguard van Hans Janmaatquote:
ja die ken ik ook. zijn dochter is ook wat monsterachtig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
appelbollen uit de oven halen en in de garage zetten. dan weer terug in huiskunnen de heren koffie met een appelbol doen als ze het hout in mn garage proberen te krijgen
Dat is Transvaal dat wordt binnenkort weer lekker plunderen en rellen in Den Haagquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
de drone in actie in de schilderswijk![]()
https://www.regio15.nl/ni(...)TlifOQLUWsiXvs-_6yA4
ja nou ja hetis voor iedereen een rare situatie allemaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is Transvaal dat wordt binnenkort weer lekker plunderen en rellen in Den Haag![]()
Zelfde zooitje stond er ook vanochtend toen ik naar de Haagse Markt ging ze moeten gewoon het waterkanon er op zetten
en dan wordt het vannacht nog zomertijd ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja hetis voor iedereen een rare situatie allemaal.
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan wordt het vannacht nog zomertijd ook
ja, dat bevalt me ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk af
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk af
Daar had mijn opa het ook weleens overquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.
Ik heb zelf vroeger nog pony's uitgebeend bij het gemeentelijk slachthuis wat toen nog in Laak zat.
Ik kreeg er toen 2 gulden 75 per uur voor
Kwam je ook weleens in De Schele Indiaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak. Oud bodyguard van Hans Janmaat![]()
[ afbeelding ]
Gemiddelde IQ daar is 74 denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
de drone in actie in de schilderswijk![]()
https://www.regio15.nl/ni(...)TlifOQLUWsiXvs-_6yA4
Je seksswing?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]stiekem blij dat ik gister avond project x heb ingepakt en op dollies heb gezet
Miljoenen doden lees ik, dan hebben we er nog een hoop te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
sprak net een man uit de straat die zei dat het allemaal heel erg ging worden. hij verwees naar zijn oma die door de spaanse griep is omgekomen
Ja enorme opluchting, was er mega gespannen voorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
@:Molo gaaf dat je je proeftijd door bent
Gaafquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja enorme opluchting, was er mega gespannen voor
Had met mijn domme hoofd nog iets in de productieomgeving zitten wijzigen ipv ontwikkelomgeving![]()
Dat past niet bij mij, maar goed, alles beetje van de leg zeg maar
Maar goed, op naar een mooi jaar en hopelijk mooie jaren en ontwikkeling want toffe organisatie
Vroeger werden paarden die 'op' of oud waren geslacht. Optimaal gebruiken van het dier.quote:
Dat was met hele andere informatiedeling, andere gezondheidszorg, andere ontwikkeling van medicatie/vaccins.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miljoenen doden lees ik, dan hebben we er nog een hoop te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |