ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan etenquote:
Nee alleen mijn opa was hier, die leeft niet meer. Er is nog familie in egypte maar die ken ik niet. Mijn opa had nog een 2e gezin daar tegelijker tijdquote:
Provocateurquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan tenFlauw, ik weet
Ik denkt jij trekt dan een wit laken met een puntmuts en twee kijkgaten over je hoofd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg met etentjes met m'n schoonpa altijd de neiging om veel varkensvlees te gaan tenFlauw, ik weet
Zeg je nou dat mijn heroïsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat het Dino criterium laatste jaren hier enigsinds is aangepast
dat nog welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn heroïsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?
Een tweede gezin daar in Egypte en je moeder vond dat goed?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen mijn opa was hier, die leeft niet meer. Er is nog familie in egypte maar die ken ik niet. Mijn vader had nog een 2e gezin daar tegelijker tijd![]()
mijn moeder en tantes zijn niet islamitisch opgevoed.
GF knuppelt toch seksueel ingeslapen huisvrouwen neer?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn heroïsche beeld van GF die als Bambam dino's neerknuppelde met een dikke boomstam, niet meer klopt?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denkt jij trekt dan een wit laken met een puntmuts en twee kijkgaten over je hoofd?
opa. heb geeditquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een tweede gezin daar in Egypte en je moeder vond dat goed?
Je pa was een echte player
wel een baasquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opa. heb geedit
Nee mijn oma wist dit niet, ze ging op vakantie naar egypte met hem en de kinderen. Heeft daar in huis geslapen bij die vrouw en die kinderen en kwam er daar achter dat dat ook zijn vrouw en kinderen waren
Toen zijn ze gescheiden en jaren later toch weer even bij elkaar gekomen.
of een arkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:21 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waar ben je in godsnaam mee bezig een doomsday bunker aan het bouwen of zo
nou hij heeft dat gezin daar jarenlang alleen gelaten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel een baas
Lijkt me qua planning lastig, zo'n dubbelleven
Die ontstond toch toen GF in de verkeerde gaswolk met vuurstenen speelde?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat nog wel
Er zijn er alleen ook die de oerknal nog kunnen herinneren
ja, was ook cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij heeft dat gezin daar jarenlang alleen gelaten.
Hij heeft straks wel een flinke bos hout voor de deur...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar vrouwelijk geslachtsdeel aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |