Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is op het werk he? Mijn brandnetelveldje.
daar houdt bitterbal wel van tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.
hoeveel jaar is daar niks gebeurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is op het werk he? Mijn brandnetelveldje.
Lol nee joh! Wel enorme hommels.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar ook superveel slangen en vleesetende kikkers.
Geen idee, ik werk daar in oktober 15 jaar en ik herinner me het alleen zo. Kwam er wel achter dat er ooit een soort pleintje is geweest, kwam oranje stenen tegen en een ingegraven parasol voet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel jaar is daar niks gebeurd?
Oooooh ik heb kwakveel mini hommels allemaal hier, het stikt ervan, heb er al iets van tien gered uit de klauwen van de kat,quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Wel enorme hommels.
wauwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk daar in oktober 15 jaar en ik herinner me het alleen zo. Kwam er wel achter dat er ooit een soort pleintje is geweest, kwam oranje stenen tegen en een ingegraven parasol voet.
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ik heb kwakveel mini hommels allemaal hier, het stikt ervan, heb er al iets van tien gered uit de klauwen van de kat,
Vind duiven dom maar ik spring op mijn fietsje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?
Hommels zijn goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh! Wel enorme hommels.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind duiven dom maar ik spring op mijn fietsje.
Ik roei alleen wel hun complete leefomgeving uit nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hommels zijn goedAlle bijen wel. Hebben we nodig voor de plantjes
Je kat mag wel een weekje bij ons komen logeren, hier logeren sinds een maand ook twee setjes duiven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol kom je bij mij duiven redden uit de klauwen van mijn kat?
Oh, misschien moet je dat dan maar even niet doen of zo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik roei alleen wel hun complete leefomgeving uit nu.
Top, kan ie met pakketpost denk je?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kat mag wel een weekje bij ons komen logeren, hier logeren sinds een maand ook twee setjes duiven.
Lekker zo'n uitelkaargetrokken duif jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind duiven ook dom en heb er een gruwelijke hekel aan als ik ze op moet ruimen.
Komen wel weer bloemen en planten voor terug uiteraard. En voor de crisis waren een collega en ik bezig met project groen, we willen minder steen op het schoolplein. Wij hebben echt enorm veel buitenruimte, dit stukje tuin is echt maar een heel klein deel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, misschien moet je dat dan maar even niet doen of zo?
Van die balletjes die overal aan blijven zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
piepschuim is toch verschrikkelijk spul he
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die balletjes die overal aan blijven zitten
Midden in de grote stad ja?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komen wel weer bloemen en planten voor terug uiteraard. En voor de crisis waren een collega en ik bezig met project groen, we willen minder steen op het schoolplein. Wij hebben echt enorm veel buitenruimte, dit stukje tuin is echt maar een heel klein deel.
Wat ben je aan het schuimpiepen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
piepschuim is toch verschrikkelijk spul he
Yep hebben we echt geluk mee. We hadden ook een boomgaard maar daarvan zijn de bomen door school vorig jaar gerooid.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Midden in de grote stad ja?Is dat niet kei dure bouwgrond? Kun je niet de helft verkopen aan een projectontwikkelaar of zo?
de doos van mijn pc scherm probeer ik weg te gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je aan het schuimpiepen dan?
Ik zou er bijna een moord voor plegen om nu een vlieg te zijn op jouw muur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de doos van mijn pc scherm probeer ik weg te gooien.
waarom datquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een moord voor plegen om nu een vlieg te zijn op jouw muur.
zit straks overalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat dit waarschijnlijk een heel avontuur gaat worden, piepschuim in je oor enzo.
past niet in de vuilcontainerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt beter die piepschuimens heelhouden denk ik
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt beter die piepschuimens heelhouden denk ik
Zo dan, Trump heeft ze laten gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Honderd beademingsapparaten geleverd aan Nederland
Philips heeft het eerste deel van een bestelling van duizend beademingsapparaten geleverd aan Nederland. Het gaat om honderd beademingsapparaten. De komende weken komt de rest, schrijft minister Martin van Rijn op Twitter. Wanneer precies, is niet duidelijk.
De machine's komen uit de Verenigde Staten. De medische apparatuur wordt in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) over de verschillende ziekenhuizen in Nederland verdeeld. Mede dankzij deze apparaten kan het aantal bedden voor coronapatiënten op de intensive care verder worden uitgebreid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |