op coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
O had ik al gezegd dat ik trouwens positief getest was?
Binnen blijven tot 24u zonder klachten
naja, dat is nogal een grijs gebied met astma en hooikoorts
wat is type 2?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en negatief definitief op Type 2
En eergister nog naar de markt geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en negatief definitief op Type 2
Ik zou bijna zeggen, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
O had ik al gezegd dat ik trouwens positief getest was?
Binnen blijven tot 24u zonder klachten
naja, dat is nogal een grijs gebied met astma en hooikoorts
bloedtest is donderdag, ik was woensdag op de marktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En eergister nog naar de markt geweest
ik heb de instructie gekregen tot ik 24u geen klachten meer heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:32 schreef Karzai het volgende:
oh dan moet je twee weken in quarantaine
dat was de coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien bang ofzo.had je het daarom ook ineens zo benauwd?
gaat met de dag beterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar de verwachting is dat dat nu voorbij is?
Oh toen had je het nog niet bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bloedtest is donderdag, ik was woensdag op de markt
ja hij kon het toch helemaal nie weten johquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toen had je het nog niet bedoel je
Nou de klachten die hij laatste tijd beschreef, ik was er al een beetje bang voor, jij niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij kon het toch helemaal nie weten joh
hij heeft ook hooikorts, astma en copd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de klachten die hij laatste tijd beschreef, ik was er al een beetje bang voor, jij niet?
Ja dat las ik, dan is naar de markt gaan sowieso al niet zo;n goed idee even.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft ook hooikorts, astma en copd.
Nee okee, dat nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij kon het toch helemaal nie weten joh
Ik sluit dat zeker niet uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
wie weet hebben wij het ook al gehad en mensen besmet
uiteindelijk wel getest?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook een collega die ziek was, maar ze dacht geen corona want niet benauwd. Kwam toen ze zich beter voelde weer werken, 1 dagje daarna was ze weer ziek, haar kind kwam ook steeds naar de opvang.
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Welke bloedtest?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd naar die bloedtest die ze gaan doen.
die sanquin gaat doen onder hun donoren.quote:
Oh, bel Sanquin dan even dat ze het niet goed zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kunnen ze geen corona ontdekken met een bloedtest
Oh dat is wel een goede, denk dat het aantal veel hoger ligt dan we denken. Het lastige is dat je ook zeer milde symptomen kan hebben. Zoals gezegd sluit ik echt niet uit dat ik het al gehad heb, heb de laatste weken paar keer kort wat rare dingetjes gehad. Aan de andere kant kijk je nu ook heel anders naar je lichaam,quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die sanquin gaat doen onder hun donoren.
kijken op antistoffen hoeveel mensen al besmet zijn geweest
Wel of er anti lichamen in zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
ze kunnen blijkbaar wel gaan testen op antistoffen die aantonen dat je het hebt gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
Dat is niet uit te sluiten, nee. Voor hetzelfde geld was mijn verkoudheid ook geen gewone verkoudheid (al denk ik van wel).quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |