wow jij bent echt oud, die bestaan al sinds 1900 niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:40 schreef vuurbrood het volgende:
Weet er iemand hier of er in de regio Den Haag nog ergens een paardenslager zit?
#durftevragen
Zo ff op familiebezoek in 020 heb wat hazelnootgebakjes van Maison Kelder voor ze gekocht![]()
Lockdown maakt hongerig
van je balkon af gooienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
huilen dit hoor zon doos en al dat schuim
Nog niet zo lang geleden zaten ze nog bijna op elke hoek van de straat swaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
wow jij bent echt oud, die bestaan al sinds 1900 niet meer
Vrijenhoek in Rijswijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:40 schreef vuurbrood het volgende:
Weet er iemand hier of er in de regio Den Haag nog ergens een paardenslager zit?
#durftevragen
Zo ff op familiebezoek in 020 heb wat hazelnootgebakjes van Maison Kelder voor ze gekocht![]()
Lockdown maakt hongerig
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrijenhoek in Rijswijk
Wel duur maar hebben echt topvlees
Kut maar nu weekend dus minder kutquote:
Ja die ken ik die zitten in Oud Rijswijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrijenhoek in Rijswijk
Wel duur maar hebben echt topvlees
Ook ziekquote:
quote:En proeftijd door![]()
Ze zijn ondanks gekke eerste maand blij met me
Limoen aan t verzamelen, appelbollen in de oven, hout wordt zo geleverd.quote:Daar?
Dat kun je van hun toch echt meer dan prima etenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja die ken ik die zitten in Oud Rijswijk.
Die verkopen ook altijd buiten voor de deur worsten van allerlei soorten wilde dieren maar met het huidige coronavirus ben ik daar toch wat voorzichtig mee
Dat ik pas op volgende week gerekend had en dus nog geen plek gemaakt hebquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar vrouwelijk geslachtsdeel aan?
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook ziek?
[..]
[..]
Limoen aan t verzamelen, appelbollen in de oven, hout wordt zo geleverd.
Overleef 't wel
Tijd zat nu je corona hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ik pas op volgende week gerekend had en dus nog geen plek gemaakt heb
Nicequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Kut maar nu weekend dus minder kut
En proeftijd door![]()
Ze zijn ondanks gekke eerste maand blij met me
Daar?
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kun je van hun toch echt meer dan prima eten
Mijn opa was paardenslager vroegah, zij gebruiken zijn recept als basis voor hun paardenworst
monsterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.
Ik heb zelf vroeger nog pony's uitgebeend bij het gemeentelijk slachthuis wat toen nog in Laak zat.
Ik kreeg er toen 2 gulden 75 per uur voor
Kan best als je hem beetje goed verpakt denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top, kan ie met pakketpost denk je?
De wilde avonturen van bitterbal, deel 2: piepschuimpartyquote:
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak. Oud bodyguard van Hans Janmaatquote:
ja die ken ik ook. zijn dochter is ook wat monsterachtig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
appelbollen uit de oven halen en in de garage zetten. dan weer terug in huiskunnen de heren koffie met een appelbol doen als ze het hout in mn garage proberen te krijgen
Dat is Transvaal dat wordt binnenkort weer lekker plunderen en rellen in Den Haagquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
de drone in actie in de schilderswijk![]()
https://www.regio15.nl/ni(...)TlifOQLUWsiXvs-_6yA4
ja nou ja hetis voor iedereen een rare situatie allemaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is Transvaal dat wordt binnenkort weer lekker plunderen en rellen in Den Haag![]()
Zelfde zooitje stond er ook vanochtend toen ik naar de Haagse Markt ging ze moeten gewoon het waterkanon er op zetten
en dan wordt het vannacht nog zomertijd ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja hetis voor iedereen een rare situatie allemaal.
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan wordt het vannacht nog zomertijd ook
ja, dat bevalt me ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk af
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het koelt de komende dagen volgens mij wle redelijk af
Daar had mijn opa het ook weleens overquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens gaan kijken als deze coronacrisis over is.
Ik heb zelf vroeger nog pony's uitgebeend bij het gemeentelijk slachthuis wat toen nog in Laak zat.
Ik kreeg er toen 2 gulden 75 per uur voor
Kwam je ook weleens in De Schele Indiaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ken wel het Monster van Laakkwartier maar die leeft helaas niet meer die werkte trouwens ook bij het gemeentelijk abattoir in Laak. Oud bodyguard van Hans Janmaat![]()
[ afbeelding ]
Gemiddelde IQ daar is 74 denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
de drone in actie in de schilderswijk![]()
https://www.regio15.nl/ni(...)TlifOQLUWsiXvs-_6yA4
Je seksswing?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]stiekem blij dat ik gister avond project x heb ingepakt en op dollies heb gezet
Miljoenen doden lees ik, dan hebben we er nog een hoop te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
sprak net een man uit de straat die zei dat het allemaal heel erg ging worden. hij verwees naar zijn oma die door de spaanse griep is omgekomen
Ja enorme opluchting, was er mega gespannen voorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
@:Molo gaaf dat je je proeftijd door bent
Gaafquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja enorme opluchting, was er mega gespannen voor
Had met mijn domme hoofd nog iets in de productieomgeving zitten wijzigen ipv ontwikkelomgeving![]()
Dat past niet bij mij, maar goed, alles beetje van de leg zeg maar
Maar goed, op naar een mooi jaar en hopelijk mooie jaren en ontwikkeling want toffe organisatie
Vroeger werden paarden die 'op' of oud waren geslacht. Optimaal gebruiken van het dier.quote:
Dat was met hele andere informatiedeling, andere gezondheidszorg, andere ontwikkeling van medicatie/vaccins.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miljoenen doden lees ik, dan hebben we er nog een hoop te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |