Die kon ik ooit spelen op zo'n xylodingesquote:
Voorjaar hé ...vooruitquote:
Voorjaar = vooruitquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kon ik ooit spelen op zo'n xylodinges
De grotere uitvoering, deze heeft te weinig plankjesquote:
Daar voel ik me altijd zomers doorquote:
En met nummertjes erop?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
De grotere uitvoering, deze heeft te weinig plankjes
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met nummertjes erop?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dan wordt het 's ochtends later donkerlicht?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een leuke gevonden, het duurt even voor je door hebt waar je naar kijkt:
[ afbeelding ]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Maak mensen even leip tijdens een crisis
Gekke wereld oulequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hè? 's Avonds wordt het toch later licht?
Ik heb andere hobbies sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?
Wat is dit?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een leuke gevonden, het duurt even voor je door hebt waar je naar kijkt:
[ afbeelding ]
wat is de vraag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?
fapzequote:
1 The simpsonsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kijk ernaar en je hebt op een gegeven moment door wat het moet voorstellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Kon niet op de naam komen daarvan.quote:
Links is Kirkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer ze in mijn hoofd om te vormen, lukt niet echt.
Laat onsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ho! Niet allemaal mij gaan na apen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
na een paar borrels komt het vanzelf, maar ja dan heeft iedereen alweer zn zegje gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilmquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilm
Op de nintendo 16 zijn ze zo blokkerig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoopquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennen
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoop
8 kennen 40 plussers allemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.
Ik ken de series wel...maar als ik het commentaar zo lees, blijk ik onder een steen te leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ken de series wel...maar als ik het commentaar zo lees, blijk ik onder een steen te leven.![]()
Ik zie het gewoon niet.
Oppernerd!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef mootie het volgende:
Pluim voor muis dat ze de code heeft gekraakt
Welke code?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef mootie het volgende:
Pluim voor muis dat ze de code heeft gekraakt
Dat verklaart het e.e.a.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veel
Daarmee jagen ze groepen uiteen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef pullup het volgende:
Hmm Dat zaterdagse Amsterdamse draaiorgel komt nog wel gewoon langs hier
Maar wel met typoquote:
Ik zie gewoon rijen met blokken of eventueel een lelijke boekenkast.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veel
Lukt aardig vandaagquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarmee jagen ze groepen uiteen.
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik met oma onder een steen geleefd.
Misschien kunnen we een quiz uit de oude doos doen voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie gewoon rijen met blokken of eventueel een lelijke boekenkast.
En geen tv programma's. Knap als je dat wel kan. Of nee, ik ben te simpel.
1 van de 8quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een quiz uit de oude doos doen voor jou
Jij bent pinkyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
14. Pinky and the brain?
Credits gaan niet naar mij
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.
Omaaaaa je bent er ook weer. Ik mag hopen dat dit betekent dat je aan de beterende hand bent? En SF ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.
Je bloemen staan nog net zo mooi als dag 1
Bij mij ging het ook zo, best knap van soury.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze Simpsons zei zag ik het ook ineens. Daarvoor waren het rare staafjes.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
16 is iets met een arabier / tulband / prins achtig iets?
En Deadpoolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omaaaaa je bent er ook weer. Ik mag hopen dat dit betekent dat je aan de beterende hand bent? En SF ook?
Zijn het kunstbloemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.
Je bloemen staan nog net zo mooi als dag 1
Och, dat is het, ik kom bijna niet of feestboekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag gewoon een kwisje wat ik al vaker op Feesboek voorbij zag komen.
Oh gelukkig! Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter een snotkop dan een rotkop. Maar fijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.
quote:
Awwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]nee, we kregen vorige week een prachtige bos bloemen van Prisha
met van harte beterschap. Zo lief.
Ow ik dacht nog van de meetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahw. lief hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
De toiletrolchallenge is populair op Instaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kan Drakin even buikdansen op de webcam ook leuk
Ik ga even googlen, want nu zegt het me niets, misschien als ik plaatjes zie welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, ja dat weet ik niet of je je moet schamen. Maar ik vind hem helemaal leuk.
Ow wat een tof ideequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen mag meedoen.quote:
Man3, google maar ff ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even googlen, want nu zegt het me niets, misschien als ik plaatjes zie wel
BEN JIJ DE BAAS OF ZOquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.![]()
Kweet alleen niet wat je bedoelt, die quiz is alles al bijna geraden volgens mij.
Story of my life...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.![]()
Kweet alleen niet wat je bedoelt, die quiz is alles al bijna geraden volgens mij.
Nee helemaal nietsquote:
Jeetje, heftig dat je dat niet weet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal nietsMaar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
[ afbeelding ]
Is Ryan Reynolds, die ken je welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal nietsMaar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
[ afbeelding ]
Maar wat Choco dus zeiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Spelletje, maar ben alweer te laat hoor ik
Je zal maar een rotkop hebben maar wel een goed karakterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter een snotkop dan een rotkop. Maar fijn!
quote:
Hij doet het masker ook weleens af hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken hem niet met dat gekke pak
Ik kreeg klachten van de buurvouw dat haar kopjes uit de kast vielenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kan Drakin even buikdansen op de webcam ook leuk
verbazing alom hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Deadpool ook nooit gezien. Het enige wat (of dat?) ik weet is dat het iets met Marvel te maken heeft? Denk ik? geen idee.
heb jij Feestboek? of ben je een liegebeestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Deadpool ook nooit gezien. Het enige wat (of dat?) ik weet is dat het iets met Marvel te maken heeft? Denk ik? geen idee.
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. 'quote:
Wikipediaquote:Deadpool is een fictieve antiheld uit de strips van Marvel Comics, die ook weleens wordt neergezet als een superschurk. Hij werd bedacht door Rob Liefeld en Fabian Nicieza, en verscheen voor het eerst in The New Mutants #98 (Februari 1991).
Ja dit allemaal ja. Is gewoon toffe grove humor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kijkt Deadpool niet voor de knapheid van Ryan Reynolds. Zijn huid is verbrand in de film. Je kijkt de film voor de humor.
Ik moet dat toch in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel in shock dat Scrut zulke dingen op FB ziet
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kijkt Deadpool niet voor de knapheid van Ryan Reynolds. Zijn huid is verbrand in de film. Je kijkt de film voor de humor.
Kan er ook nog wel bij hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. '
Edit: dat komt er niet helemaal goed uit denk ik
Zuigen krengquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. '
Edit: dat komt er niet helemaal goed uit denk ik
Kom maar door, leuk voor D. dat hij er vanaf het begin bij is ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kijk je X-men days of our future past met een bijna geheel naakte Hugh Jackman
social distancing sucksquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuigen kreng![]()
Afijn, echt een aanrader deadpool dus snel een keer kijken hoor.![]()
Ohw ff daar kijken dan, man3, wel zin in nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
deadpool staat volgens mij wel op netflix.
Freaks like me drink tea
Oh ook niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ff daar kijken dan, man3, wel zin in nu
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef drakin het volgende:
Moet wel onder een spoilerKroelpoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Moet wel onder een spoilerhier poessie poessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Moet wel onder een spoilerGodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je geil of wil je een koekje?
Jij ging toch even weg?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Moet wel onder een spoilerLol, die kon ik al, had mijn zoon doorgestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kattenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ooo nomnomnomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Cheese cake klaar, Clili klaar [ link | afbeelding ]![]()
Tijd voor Sopranos
Oeh is dat volgens het befaamde Soury recept?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Gaat ie straks de chili in?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Tot zoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Deadpool is hard maar funnyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef D. het volgende:
Is één van de weinige superheldenfilms die ik gezien heb, en leuk vond
Ja !!! En wat pure chocolade eitjes door de chili. Daar had ik er gelukkig nog wat vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh is dat volgens het befaamde Soury recept?![]()
Fijn dat ik er bij was nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom maar door, leuk voor D. dat hij er vanaf het begin bij is ook.
Leuk hè, hier trad gisteren de plaatselijk wereldbekende zanger op voor het personeel en bewoners van het verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
Is een dj hier buiten aan het spelen voor het verzorgingstehuis en bejaardenhuis. Allemaal oude armpjes uit raampjes.
ahhh wat liefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
Is een dj hier buiten aan het spelen voor het verzorgingstehuis en bejaardenhuis. Allemaal oude armpjes uit raampjes.
En wie is dat ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hè, hier trad gisteren de plaatselijk wereldbekende zanger op voor het personeel en bewoners van het verzorgingstehuis
Voor de ouwetjes is het leuk ja, ik dacht eerst ff wtf maakt iemand herrie man en toen keek mijn vriend naar buiten en die zag al die armpjes en riep mij en toen zag ik het ook. Erg lief hoor, toch ook een hoop goeds tijdens deze ellende.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hè, hier trad gisteren de plaatselijk wereldbekende zanger op voor het personeel en bewoners van het verzorgingstehuis
Tering wat een end weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
Net lekker 15 km gelopen...het is heerlijk buiten. Morgen word het minder vind ik ergens op?
das best veel. ik ga ook zo even mijn dagelijkse routine doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
Net lekker 15 km gelopen...het is heerlijk buiten. Morgen word het minder vind ik ergens op?
Ik wilde nog verder maar ik moest plassen....had vanochtend een hele theepot weggedronken....ik redde het...maar nétquote:
Lol, ja dat is niet handig dan, van tevoren zoveel drinken. Maar je hebt het gered.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde nog verder maar ik moest plassen....had vanochtend een hele theepot weggedronken....ik redde het...maar nét
Lekker! Morgen schijnt het inderdaad weer een stuk kouder te worden, veel wind ook, maar volgens mij wel droog.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
Net lekker 15 km gelopen...het is heerlijk buiten. Morgen word het minder ving ik ergens op?
op het nippertje ja...stond met die deursleutel te hannessen...schiet nou oooohhhooopppppp...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ja dat is niet handig dan, van tevoren zoveel drinken. Maar je hebt het gered.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde nog verder maar ik moest plassen....had vanochtend een hele theepot weggedronken....ik redde het...maar nét
quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
op het nippertje ja...stond met die deursleutel te hannessen...schiet nou oooohhhooopppppp...
geen shewee meequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Model Lepraquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
nee. Route leende zich daar niet voor. Ik ging niet naar een natuurgebied, gewoon langs de weg en op de dijk. Daar zijn geen bomen of rotsen. Wel auto's en fietsers die voorbij komen. Koeien die je aanstaren. Dat ging hem nie worden niequote:
Komende dagen wordt het een stuk frisser.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
Net lekker 15 km gelopen...het is heerlijk buiten. Morgen word het minder ving ik ergens op?
quote:
nee snap ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Route leende zich daar niet voor. Ik ging niet naar een natuurgebied, gewoon langs de weg en op de dijk. Daar zijn geen bomen of rotsen. Wel auto's en fietsers die voorbij komen. Koeien die je aanstaren. Dat ging hem nie worden nie
quote:
say yeahquote:
Vage shit man.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
terugblik: ik kreeg een pakje voor ene Piet, van Zalando
Ik was het ontvangsadres, een adres in Rotterdam factuuradres.
Een dag eerder had een jongeman (ik laat zijn afkomst nu achterwege) al
een poging gedaan dit pakketje bij mij op te halen, maar dat was toen nog niet binnen
Zalando gebeld en zij hebben het door PostNL op laten halen
Nu kreeg ik via PostNL app bericht dat er post (voor Piet) onderweg is van Zalando Payments
wist je dat jij t ontvangstadres wasquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
een poging gedaan dit pakketje bij mij op te halen, maar dat was toen nog niet binnen
Nu kreeg ik via PostNL app bericht dat er post (voor Piet) onderweg is van Zalando Payments
Wie is Piet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
Ja, ik kreeg het pakjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wist je dat jij t ontvangstadres was
Spannond!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
Guur met winterse buien hoor ik net op de radioquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Komende dagen wordt het een stuk frisser.
Winterse buien? Nee dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Guur met winterse buien hoor ik net op de radio
ik dacht dacht dat jullie Deadwood bedoeldequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
deadpool staat volgens mij wel op netflix.
Zwarte? Paulesma? Puk? Schrijver? Veerman? Vragen, vragenquote:
Ik dacht dat het in jouw hoek juist wel licht bleefquote:
Veerman denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zwarte? Paulesma? Puk? Schrijver? Veerman? Vragen, vragen
Vertel. Ik kan wel iets leuks gebruiken. Make me smile.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuke anekdote over
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn (waar Stephan van den Berg ook was) en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, want hij vond één van mijn zussen wel leuk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vertel. Ik kan wel iets leuks gebruiken. Make me smile.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
een drankje van Piet Veerman, kijk eens aanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn (waar Stephan van den Berg ook was) en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, want hij vond één van mijn zussen wel leuk.
Chufi eat you heart out.
geweldige scene. You want me on that wall you NEED me on that wallquote:
Nee, juist mijn gemeente is ellende.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in jouw hoek juist wel licht bleef
Nee, dat was veel te spannend natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
een drankje van Piet Veerman, kijk eens aanMaar die Stefan van den Berg is nog veel interessanter. Heb je die nog gesproken?
Dan had ik je blijkbaar verkeerd geplaatst en dacht ik dat je noordelijker woonde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, juist mijn gemeente is ellende.
Doe je wel je klimgear aan en je helmpje en GoPro op?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ga de tuin effe in. Leilinden moeten weer gesnoeid. Rotwerk. Die kutbomen weer in klimmen. Geen zin.
Succes, ik ga ff film kijken weet alleen nog niet welke, keuze stress nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ga de tuin effe in. Leilinden moeten weer gesnoeid. Rotwerk. Die kutbomen weer in klimmen. Geen zin.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:44 schreef Prisha het volgende:
*gordijn ietsje verder open doetquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op zaterdag 28 maart 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:quote:
Wat zijn de opties, kiezen wij welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes, ik ga ff film kijken weet alleen nog niet welke, keuze stress nu.
Vast door de carnaval.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, juist mijn gemeente is ellende.
die eerste twee jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Doe je wel je klimgear aan en je helmpje en GoPro op?
Ik heb tegenwoordig 3 betaalde streamsites via mijn zoon, van de week disney erbij, dus denk nu aan de xman serie. Maar moet ik eerst ff de volgorde opzoeken welke eerst was en zo. Man3 toestandje hoor.quote:
Ik zou een korte film nemen in jouw gevalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes, ik ga ff film kijken weet alleen nog niet welke, keuze stress nu.
Het gaat hier ook heel snel ineens, Goeree Overflakkee is nogal dramatisch, vreemd idee dat dat maar 10 km hier vandaan is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
*gordijn ietsje verder open doet
En serieus:
Ja, in de regio behoorlijk
Aantallen hier zijn nu 2 dagen gelijk, en zag bij jou vervijfvoudigd
Wat dramatischer klinkt dan het is, want die teller stond nog op 1
Ow, ik krijg er al bijna stress van als ik dat zo lees, dus kies maar zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 3 betaalde streamsites via mijn zoon, van de week disney erbij, dus denk nu aan de xman serie. Maar moet ik eerst ff de volgorde opzoeken welke eerst was en zo. Man3 toestandje hoor.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou een korte film nemen in jouw geval
Ja dat dus, man3, soury zei dat wel eens, dat netflix net een snoepwinkel is en je geen keuze kan maken, moet je er nog amazon en disney bij hebben, dan wordt het helemaal erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik krijg er al bijna stress van als ik dat zo lees, dus kies maar zelf
Ik zit net boven Rekje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik je blijkbaar verkeerd geplaatst en dacht ik dat je noordelijker woonde.
Natuurlijk alles met een flinke korrel zout, genoeg mensen die niet getest zijn en dus niet met de telling meegenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat hier ook heel snel ineens, Goeree Overflakkee is nogal dramatisch, vreemd idee dat dat maar 10 km hier vandaan is.
Die heb ik eerder gehoord. Dan krijg je die rekening en heeft Piet z'n pakketje. Gelukkig heb je het pakketje teruggestuurd en niet aan Piet gegeven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
Ja, alleen vraag ik me dus af waar ik nu (waarschijnlijk) een rekening van ga krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gehoord. Dan krijg je die rekening en heeft Piet z'n pakketje. Gelukkig heb je het pakketje teruggestuurd en niet aan Piet gegeven.
Van het pakketje. Maar dat heb je al teruggestuurd, dus dat is zo opgelost.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen vraag ik me dus af waar ik nu (waarschijnlijk) een rekening van ga krijgen
Dan zou er ook geen factuur hoeven te komen, dus ik vraag het me afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Van het pakketje. Maar dat heb je al teruggestuurd, dus dat is zo opgelost.
Zou Piet de rekening hebben doorgestuurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:58 schreef D. het volgende:
Daarnaast, was ik het ontvangstadres, niet het factuuradres
Nouja, als iemand een foute rekening krijgt zal ie die retour sturen, net als ik het foute pakje retour heb gestuurd. Maar bij Zalando zou dan nu toch alles weer moeten kloppen, dus alsnog factureren (maar nu naar het ontvangstadres) is niet nodigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Piet de rekening hebben doorgestuurd?
maar dat wist jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:58 schreef D. het volgende:
Daarnaast, was ik het ontvangstadres, niet het factuuradres
Dat stond op het pakjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar dat wist jedacht dat t dan afgesproken was,nee dus.
riekt naar oplichting
Ik weet ook niet precies hoe deze scam werkt. Ik zou even op internet rondzoeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een foute rekening krijgt zal ie die retour sturen, net als ik het foute pakje retour heb gestuurd. Maar bij Zalando zou dan nu toch alles weer moeten kloppen, dus alsnog factureren (maar nu naar het ontvangstadres) is niet nodig
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe deze scam werkt. Ik zou even op internet rondzoeken.
Ja, zover was ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeef
Dan terug naar Zalando, en Zalando stuur 'm dan vast door naar de ontvanger van het pakketje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zover was ik.Maar wat er vervolgens met de factuur gebeurt, is mij niet duidelijk. Die gaat eerst naar het factuuradres? En dan?
Het factuuradres zal ook wel niet het adres van Mohammed zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeef
Uiteraard niet, ik geloof dat ze wel het pakje willen, maar niet de kostenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het factuuradres zal ook wel niet het adres van Mohammed zijn.
Zou Zalando zo snel werken?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dan terug naar Zalando, en Zalando stuur 'm dan vast door naar de ontvanger van het pakketje.
Tenzij pakketje alweer retour is, leek mij, maar daar lijkt het nu niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |