Bij mij ging het ook zo, best knap van soury.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze Simpsons zei zag ik het ook ineens. Daarvoor waren het rare staafjes.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
16 is iets met een arabier / tulband / prins achtig iets?
En Deadpoolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omaaaaa je bent er ook weer. Ik mag hopen dat dit betekent dat je aan de beterende hand bent? En SF ook?
Zijn het kunstbloemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.
Je bloemen staan nog net zo mooi als dag 1
Och, dat is het, ik kom bijna niet of feestboekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag gewoon een kwisje wat ik al vaker op Feesboek voorbij zag komen.
Oh gelukkig! Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter een snotkop dan een rotkop. Maar fijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ben wel oké. Nog wat benauwd en nog een snotkop. SF helemaal weer fit.
quote:
Awwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]nee, we kregen vorige week een prachtige bos bloemen van Prisha
met van harte beterschap. Zo lief.
Ow ik dacht nog van de meetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahw. lief hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
De toiletrolchallenge is populair op Instaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kan Drakin even buikdansen op de webcam ook leuk
Ik ga even googlen, want nu zegt het me niets, misschien als ik plaatjes zie welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, ja dat weet ik niet of je je moet schamen. Maar ik vind hem helemaal leuk.
Ow wat een tof ideequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen mag meedoen.quote:
Man3, google maar ff ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even googlen, want nu zegt het me niets, misschien als ik plaatjes zie wel
BEN JIJ DE BAAS OF ZOquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.![]()
Kweet alleen niet wat je bedoelt, die quiz is alles al bijna geraden volgens mij.
Story of my life...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.![]()
Kweet alleen niet wat je bedoelt, die quiz is alles al bijna geraden volgens mij.
Nee helemaal nietsquote:
Jeetje, heftig dat je dat niet weet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal nietsMaar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
[ afbeelding ]
Is Ryan Reynolds, die ken je welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal nietsMaar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb
[ afbeelding ]
Maar wat Choco dus zeiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Spelletje, maar ben alweer te laat hoor ik
Je zal maar een rotkop hebben maar wel een goed karakterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter een snotkop dan een rotkop. Maar fijn!
quote:
Hij doet het masker ook weleens af hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken hem niet met dat gekke pak
Ik kreeg klachten van de buurvouw dat haar kopjes uit de kast vielenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kan Drakin even buikdansen op de webcam ook leuk
verbazing alom hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Deadpool ook nooit gezien. Het enige wat (of dat?) ik weet is dat het iets met Marvel te maken heeft? Denk ik? geen idee.
heb jij Feestboek? of ben je een liegebeestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Deadpool ook nooit gezien. Het enige wat (of dat?) ik weet is dat het iets met Marvel te maken heeft? Denk ik? geen idee.
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. 'quote:
Wikipediaquote:Deadpool is een fictieve antiheld uit de strips van Marvel Comics, die ook weleens wordt neergezet als een superschurk. Hij werd bedacht door Rob Liefeld en Fabian Nicieza, en verscheen voor het eerst in The New Mutants #98 (Februari 1991).
Ja dit allemaal ja. Is gewoon toffe grove humor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kijkt Deadpool niet voor de knapheid van Ryan Reynolds. Zijn huid is verbrand in de film. Je kijkt de film voor de humor.
Ik moet dat toch in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel in shock dat Scrut zulke dingen op FB ziet
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kijkt Deadpool niet voor de knapheid van Ryan Reynolds. Zijn huid is verbrand in de film. Je kijkt de film voor de humor.
Kan er ook nog wel bij hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. '
Edit: dat komt er niet helemaal goed uit denk ik
Zuigen krengquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....terwijl ik alles wat met Marvel/Avengers te maken heeft opzuig. '
Edit: dat komt er niet helemaal goed uit denk ik
Kom maar door, leuk voor D. dat hij er vanaf het begin bij is ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kijk je X-men days of our future past met een bijna geheel naakte Hugh Jackman
social distancing sucksquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuigen kreng![]()
Afijn, echt een aanrader deadpool dus snel een keer kijken hoor.![]()
Ohw ff daar kijken dan, man3, wel zin in nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
deadpool staat volgens mij wel op netflix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oh ook niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ff daar kijken dan, man3, wel zin in nu
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef drakin het volgende:
Moet wel onder een spoilerKroelpoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Moet wel onder een spoilerhier poessie poessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Moet wel onder een spoilerGodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je geil of wil je een koekje?
Jij ging toch even weg?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Moet wel onder een spoilerLol, die kon ik al, had mijn zoon doorgestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kattenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ooo nomnomnomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Cheese cake klaar, Clili klaar [ link | afbeelding ]![]()
Tijd voor Sopranos
Oeh is dat volgens het befaamde Soury recept?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Gaat ie straks de chili in?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Tot zoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Soury het volgende:
Tijd voor Sopranos
Deadpool is hard maar funnyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:08 schreef D. het volgende:
Is één van de weinige superheldenfilms die ik gezien heb, en leuk vond
Ja !!! En wat pure chocolade eitjes door de chili. Daar had ik er gelukkig nog wat vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh is dat volgens het befaamde Soury recept?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |