Links is Kirkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer ze in mijn hoofd om te vormen, lukt niet echt.
Laat onsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ho! Niet allemaal mij gaan na apen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
na een paar borrels komt het vanzelf, maar ja dan heeft iedereen alweer zn zegje gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilmquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilm
Op de nintendo 16 zijn ze zo blokkerig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoopquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennen
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoop
8 kennen 40 plussers allemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.
Ik ken de series wel...maar als ik het commentaar zo lees, blijk ik onder een steen te leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |