Die kon ik ooit spelen op zo'n xylodingesquote:
Voorjaar hé ...vooruitquote:
Voorjaar = vooruitquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kon ik ooit spelen op zo'n xylodinges
De grotere uitvoering, deze heeft te weinig plankjesquote:
Daar voel ik me altijd zomers doorquote:
En met nummertjes erop?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
De grotere uitvoering, deze heeft te weinig plankjes
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met nummertjes erop?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dan wordt het 's ochtends later donkerlicht?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een leuke gevonden, het duurt even voor je door hebt waar je naar kijkt:
[ afbeelding ]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Maak mensen even leip tijdens een crisis
Gekke wereld oulequote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hè? 's Avonds wordt het toch later licht?
Ik heb andere hobbies sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?
Wat is dit?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een leuke gevonden, het duurt even voor je door hebt waar je naar kijkt:
[ afbeelding ]
wat is de vraag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je moet binnen blijven zijn dit leuke dingen. Weet je de antwoorden al trouwens?
fapzequote:
1 The simpsonsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kijk ernaar en je hebt op een gegeven moment door wat het moet voorstellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Kon niet op de naam komen daarvan.quote:
Links is Kirkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer ze in mijn hoofd om te vormen, lukt niet echt.
Laat onsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ho! Niet allemaal mij gaan na apen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
na een paar borrels komt het vanzelf, maar ja dan heeft iedereen alweer zn zegje gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilmquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben de enige die gewoon alleen gekleurde blokjes ziet
Man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel nerd zijn of serie verslaafd en tekenfilm
Op de nintendo 16 zijn ze zo blokkerig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoopquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon visueel ingesteld zijn en plaatjes herkennen
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je de series niet kent? het zijn allemaal kinderserie's een hoop
8 kennen 40 plussers allemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen jaren toch wel echt onder een steen geleefd, bijna allemaal cultuurklassiekers.
Ik ken de series wel...maar als ik het commentaar zo lees, blijk ik onder een steen te leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ken de series wel...maar als ik het commentaar zo lees, blijk ik onder een steen te leven.![]()
Ik zie het gewoon niet.
Oppernerd!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef mootie het volgende:
Pluim voor muis dat ze de code heeft gekraakt
Welke code?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef mootie het volgende:
Pluim voor muis dat ze de code heeft gekraakt
Dat verklaart het e.e.a.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veel
Daarmee jagen ze groepen uiteen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef pullup het volgende:
Hmm Dat zaterdagse Amsterdamse draaiorgel komt nog wel gewoon langs hier
Maar wel met typoquote:
Ik zie gewoon rijen met blokken of eventueel een lelijke boekenkast.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je 20/35 bent zijn dit je jeugdseries veel
Lukt aardig vandaagquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarmee jagen ze groepen uiteen.
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik met oma onder een steen geleefd.
Misschien kunnen we een quiz uit de oude doos doen voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie gewoon rijen met blokken of eventueel een lelijke boekenkast.
En geen tv programma's. Knap als je dat wel kan. Of nee, ik ben te simpel.
1 van de 8quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een quiz uit de oude doos doen voor jou
Jij bent pinkyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
14. Pinky and the brain?
Credits gaan niet naar mij
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Triootje onder die steen....hetzelfde geldt voor mij. Wallace and Grommit? wtf is dat nou weer.
Omaaaaa je bent er ook weer. Ik mag hopen dat dit betekent dat je aan de beterende hand bent? En SF ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets van een animatiefilm van een vent en een hond. Nooit gevolgd.
Je bloemen staan nog net zo mooi als dag 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |