quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou een korte film nemen in jouw geval
Ja dat dus, man3, soury zei dat wel eens, dat netflix net een snoepwinkel is en je geen keuze kan maken, moet je er nog amazon en disney bij hebben, dan wordt het helemaal erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik krijg er al bijna stress van als ik dat zo lees, dus kies maar zelf
Ik zit net boven Rekje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik je blijkbaar verkeerd geplaatst en dacht ik dat je noordelijker woonde.
Natuurlijk alles met een flinke korrel zout, genoeg mensen die niet getest zijn en dus niet met de telling meegenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat hier ook heel snel ineens, Goeree Overflakkee is nogal dramatisch, vreemd idee dat dat maar 10 km hier vandaan is.
Die heb ik eerder gehoord. Dan krijg je die rekening en heeft Piet z'n pakketje. Gelukkig heb je het pakketje teruggestuurd en niet aan Piet gegeven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:31 schreef D. het volgende:
Oja, Zalando vervolg
terugblik: ik kreeg een pakje voor ene Piet, van Zalando
Ik was het ontvangsadres, een adres in Rotterdam factuuradres.
Een dag eerder had een jongeman (ik laat zijn afkomst nu achterwege) al
een poging gedaan dit pakketje bij mij op te halen, maar dat was toen nog niet binnen
Zalando gebeld en zij hebben het door PostNL op laten halen
Nu kreeg ik via PostNL app bericht dat er post (voor Piet) onderweg is van Zalando Payments
Ja, alleen vraag ik me dus af waar ik nu (waarschijnlijk) een rekening van ga krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gehoord. Dan krijg je die rekening en heeft Piet z'n pakketje. Gelukkig heb je het pakketje teruggestuurd en niet aan Piet gegeven.
Van het pakketje. Maar dat heb je al teruggestuurd, dus dat is zo opgelost.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen vraag ik me dus af waar ik nu (waarschijnlijk) een rekening van ga krijgen
Dan zou er ook geen factuur hoeven te komen, dus ik vraag het me afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Van het pakketje. Maar dat heb je al teruggestuurd, dus dat is zo opgelost.
Zou Piet de rekening hebben doorgestuurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:58 schreef D. het volgende:
Daarnaast, was ik het ontvangstadres, niet het factuuradres
Nouja, als iemand een foute rekening krijgt zal ie die retour sturen, net als ik het foute pakje retour heb gestuurd. Maar bij Zalando zou dan nu toch alles weer moeten kloppen, dus alsnog factureren (maar nu naar het ontvangstadres) is niet nodigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Piet de rekening hebben doorgestuurd?
maar dat wist jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:58 schreef D. het volgende:
Daarnaast, was ik het ontvangstadres, niet het factuuradres
Dat stond op het pakjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar dat wist jedacht dat t dan afgesproken was,nee dus.
riekt naar oplichting
Ik weet ook niet precies hoe deze scam werkt. Ik zou even op internet rondzoeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een foute rekening krijgt zal ie die retour sturen, net als ik het foute pakje retour heb gestuurd. Maar bij Zalando zou dan nu toch alles weer moeten kloppen, dus alsnog factureren (maar nu naar het ontvangstadres) is niet nodig
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe deze scam werkt. Ik zou even op internet rondzoeken.
Ja, zover was ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeef
Dan terug naar Zalando, en Zalando stuur 'm dan vast door naar de ontvanger van het pakketje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zover was ik.Maar wat er vervolgens met de factuur gebeurt, is mij niet duidelijk. Die gaat eerst naar het factuuradres? En dan?
Het factuuradres zal ook wel niet het adres van Mohammed zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, pakje komt aan, zonder factuur (want naar een ander adres), en 'Mohammed' belt aan met de vraag of er misschien een fout pakje is afgegeven. Hopende dat ik 'oja!' zeg en hem zonder nadenken het pakje meegeef
Uiteraard niet, ik geloof dat ze wel het pakje willen, maar niet de kostenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het factuuradres zal ook wel niet het adres van Mohammed zijn.
Zou Zalando zo snel werken?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dan terug naar Zalando, en Zalando stuur 'm dan vast door naar de ontvanger van het pakketje.
Tenzij pakketje alweer retour is, leek mij, maar daar lijkt het nu niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |