Je snapt het niet helemaal. Het gaat niet om het borstkloppen.quote:
totaal incompetent is ook overdreven maar vlekkeloos verloopt het toch zeker niet en daar mag je best kritisch op zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn er ook oude sars, qkoorts, vogelgriep, hypochonder topics waar waarbij we kunnen doorscrollen en alle captains hindsight daar kunnen afzeiken zoals ze hier het RIVM menen te moeten betitelen als een totaal incompetente organisatie.
Haalt niet weg dat ze daar met veel meer rekening moeten houden dan wij hier op FOK! Waar we alles kunnen roepen en er vanzelf wel wat uitkomt als je genoeg dingen rond roept. Kijk, zat users die het aardig aan zagen komen hoor (en ook zat dingen niet..). Maar het kan helpen om te realiseren dat ze ook gewoon het ''beste'' proberen te doen met de hoeveelheid info die ze daar hebben. Veel tegenstrijdige onderzoeken. Het is niet alsof ze daar willen dat er zoveel mogelijk mensen aan overlijden. Ze zullen bepaalde uitspraken echt niet gedaan hebben omdat ze geen kennis hebben; ze moeten gewoon met veel meer rekening houden. Maar hey, ieder zo z'n kijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "kijk mij awesome zijn", maar een kwestie van "als ik als leek de juiste conclusies kan trekken zouden ze het bij het RIVM ook moeten kunnen".
Kroonkurken wel bewaren, grote kans dat het een betaalmiddel gaat worden in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk grote station, 1751 liter bagageruimte. Ik overweeg om de kroonkurken eraf te halen en gewoon de flesjes leeg te schudden door het open dak; dan past er het meeste in.
dat is toen ook lekker gegaan ja....en die Jaapio heeft daar flink aan verdiend ook !quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast wel een topic over de Mexicaanse Griep waar iedereen zei dat het niks voorstelde en dat Nederland onterecht miljoenen heeft uitgegeven aan vaccins...
Mag niet. Max 30 mensen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Urk, morgen weer met zijn allen in de kerk.
Wauw!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niet awesome maar wel veel meer inzicht en kennis dan het RIVM.....
maar het is niet voor niets een overheidsinstelling natuurlijk en niet de eerste keer dat ze zo aan prutsen zijn.
Nee, vos is geniaal en hij zou een overkoepelend overheidsorgaan moeten leiden, omdat hij o zo intelligent en bedreven is in de virologie. Het verbaast me zelfs dat hij niet gewoon tot minister-president is verkozen. Stemmen tellen hoeft voor mij ook al niet meer, omdat vos al lang en breed bewezen heeft dat hij verheven staat boven de rest.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, nu hebben de wiskundigen het ook al compleet fout gedaan.
Ze werden nota bene door WHO op de vingers getikt...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Haalt niet weg dat ze daar met veel meer rekening moeten houden dan wij hier op FOK! Waar we alles kunnen roepen en er vanzelf wel wat uitkomt als je genoeg dingen rond roept. Kijk, zat users die het aardig aan zagen komen hoor. Maar het kan helpen om te realiseren dat ze ook gewoon het ''beste'' proberen te doen met de hoeveelheid info die ze daar hebben. Veel tegenstrijdige onderzoeken. Het is niet alsof ze daar willen dat er zoveel mogelijk mensen aan overlijden. Ze zullen bepaalde uitspraken echt niet gedaan hebben omdat ze geen kennis hebben; ze moeten gewoon met veel meer rekening houden. Maar hey, ieder zo z'n kijk
Kwam dat niet omdat Rutte het gewoon niet goed begrepen had met zijn toespraak en de prioriteit op kudde immuniteit had gelegd.quote:
Je mag groepen niet over 1 kam scheren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alles kapot laten gaan? Als een bedrijf ten onder gaat van enkele maanden stilliggen, dan was het te zwak; gezonde bedrijven zullen overleven. Van mij mag het nog een jaar duren, om het kaf van het koren te scheiden.
gewoon feiten, werk jij bij het RIVM ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wauw!
Blijkbaar kan de trap nog overtreffender zijn.
Wil wel verder zoeken op kritiek who RIVM en allemaal linken, maar achquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Kwam dat niet omdat Rutte het gewoon niet goed begrepen had met zijn toespraak en de prioriteit op kudde immuniteit had gelegd.
Kijken of je over een jaar nog zo stoer bent als er een grote depressie aan de gang is wij hier met 30% werkelozen zitten, globale logistieke stromen gaan stilvallen, voorzieningen haperen, uitkeringen gekort moeten worden. Ik hoop voor je dat je dan niet bij de 30% werkelozen hoort.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alles kapot laten gaan? Als een bedrijf ten onder gaat van enkele maanden stilliggen, dan was het te zwak; gezonde bedrijven zullen overleven. Van mij mag het nog een jaar duren, om het kaf van het koren te scheiden.
Ja maar ze zijn een beetje stout he, dan mag je kennis en ervaring afwuiven en zeggen dat ze geen fuck snappen van hoe Nederland in elkaar zit; wij pakken het virus op een manier aan die bij NEDERLAND hoort, en niet die bij het virus hoort!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ze werden nota bene door WHO op de vingers getikt...
het is al zovaak bewezen dat het RIVM en GGD gewoon al vanaf het begin aan het prutsen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wil wel verder zoeken op kritiek who RIVM en allemaal linken, maar ach
To be fair; de GGD was wel minder prutserig bezig als het RIVM.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is al zovaak bewezen dat het RIVM en GGD gewoon al vanaf het begin aan het prutsen zijn.
iedere normale werknemer zou op staande voet ontslagen zijn bij zulke grove fouten
Nou hoe fel ik hier een subgroep mensen zie afgeven over het rivm komt mij dat toch niet als opbouwende kritiek over.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaal incompetent is ook overdreven maar vlekkeloos verloopt het toch zeker niet en daar mag je best kritisch op zijn
Het lukt maar niet om het te begrijpen volgens mij.quote:
vind je het logisch.......het gaat hier om mensenlevens hequote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou hoe fel ik hier een subgroep mensen zie afgeven over het rivm komt mij dat toch niet als opbouwende kritiek over.
Kijk, jij onderbouwt nog je standpunten. Daarom is het meer behapbaar voor mij om jouw reacties te lezen. Het komt niet betweterig over. Het komt soms wel over dat jij argumenten zoekt naar jouw stelling. Maar goed, daar maakt iedereen zich wel eens schuldig aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "kijk mij awesome zijn", maar een kwestie van "als ik als leek de juiste conclusies kan trekken zouden ze het bij het RIVM ook moeten kunnen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |