Dankjewel lieve Grazzquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat fantastisch nieuws GeorgeMIk hoop dat hij weer snel helemaal is hersteld.
Ik heb Toxic Avenger in Londen gezien en vond het wel leuk om die via Broadway HD weer terug te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zag er ook niet zoveel op wat ik interessant vind, wil sowieso Kinky Boots wel zien, maar verder weet ik het niet echt of er iets voor mij tussenzit
En wat Cee ook heeft. Ik zal echt niet de enige zijn die het liefste alle vakantiedagen op zou willen maken als corona voorbij is, wat dan weer niet gaatquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook nog wel wat anders als we zeker zouden weten dat het de maand erop wel beter is of zo, dat je het kan verzetten. Maar voorlopig blijft dit wel zo, dus dan maar een week gewoon vrij zijn.
Dat wil inderdaad iedereen wel. Maar helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat Cee ook heeft. Ik zal echt niet de enige zijn die het liefste alle vakantiedagen op zou willen maken als corona voorbij is, wat dan weer niet gaat
Yayquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Guanabana Greatest Showman beviel goed, bedankt voor de tip
Ja ik vond hem ook zo mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Guanabana Greatest Showman beviel goed, bedankt voor de tip
Edit: en ook @:Meke zie ik nu
1 van de slechtste nationale finales ooit..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:11 schreef Jason22 het volgende:
Het nationaal songfestival 2006 is deze week op youtube gezet.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn zwager is van de beademing en de IC af!
HALLELUJA![]()
God, wat een opluchting
twitter:margabult twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 21:16:16Na ‘n indrukwekkende informatiemiddag, protocollen, gesprekken #coronavirus #extrahandenvoordezorg @MinVWS ga ik morgen def. aan de slag als oud-verpleegkundige bij @BrabantZorg op de locatie in @UdenGemeente Best spannend allemaal. 👇 https://t.co/jHUEb5p2XY reageer retweet
Mooi hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:45 schreef Greys het volgende:
twitter:margabult twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 21:16:16Na ‘n indrukwekkende informatiemiddag, protocollen, gesprekken #coronavirus #extrahandenvoordezorg @:MinVWS ga ik morgen def. aan de slag als oud-verpleegkundige bij @:BrabantZorg op de locatie in @:UdenGemeente Best spannend allemaal. 👇 https://t.co/jHUEb5p2XY reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dit was mooi inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:11 schreef Jason22 het volgende:
Het nationaal songfestival 2006 is deze week op youtube gezet.![]()
JAAAAAAA WAT FIJN!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn zwager is van de beademing en de IC af!
HALLELUJA![]()
God, wat een opluchting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |