Jij verwacht dat we gaan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een paar dagen....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien.
Dat is uh.. apart
Laat volgende keer maar!
quote:
Ja, dat heb ik net in het coronatopic gelezen. Ze hebben daar niet veel vertrouwen in JaapGOAT.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we gaan?
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Aha. Nou ik volg Scrummie niet en ik ken deze mevrouw ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 retweet alles van haar of hij geeft het een like of hij reageert.
Maar als je scrummie niet volgt dan weet ik het ook niet.
Volg je mij wel?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aha. Nou ik volg Scrummie niet en ik ken deze mevrouw ook niet.
Dacht dat je al wel wist dat ik man ben.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien.
Dat is uh.. apart
Laat volgende keer maar!
Vind je mijnes niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij beginnen we ons wel echt te vervelen, als ik twitter zo zie.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij beginnen we ons wel echt te vervelen, als ik twitter zo zie.
Toppertjes hoor.quote:
Hij neemt er wel de tijd voor om met de pers te praten iedere dag.quote:
Mag ook wel in de situatie van de USAquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij neemt er wel de tijd voor om met de pers te praten iedere dag.
Ik denk dat die het een stuk zwaarder krijgen dan wij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ook wel in de situatie van de USA
Dat denk ik ook ja en dat komt ook door die mega debiel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die het een stuk zwaarder krijgen dan wij.
De gezondheidszorg is daar altijd een grote puinhoop.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja en dat komt ook door die mega debiel.
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.quote:
Ik zou ook niet weten wat hij meer zou kunnen doen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.
Sinds deze crisis zeker. Ze zijn gevoelsmatig met alles een beetje laat, maar de uitleg maakt wel echt sense.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.
MH17 vond ik hem ook al heel erg goed.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds deze crisis zeker. Ze zijn gevoelsmatig met alles een beetje laat, maar de uitleg maakt wel echt sense.
True hij lijkt in dat soort situaties gewoon een mens en hij is aan het handelen met ratio. Iets wat overigens best gek is aangezien zijn partij toch al jaren richting het populisme ging.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
MH17 vond ik hem ook al heel erg goed.
Ik wil naar de kroeg en jou bezoekenquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel klaar met die coronahype, kunnen we gewoon weer gaan voetballen en zo?
Echt hé, die paar doden maakt nu ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Nee, als je maar wc-rollen hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hé, die paar doden maakt nu ook niet zoveel uit
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:tyron (waar is die gast eigenlijk?)
Spitsuur maatquote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:30 schreef onlogisch het volgende:
Tevens ; HALLO.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Dat is niet waar. Mijn moeder houdt zich goed aan de regels van de overheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren bij je moeder was het pas spitsuur.
Gebbetje maat. Moet kunnen op de vroege morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Mijn moeder houdt zich goed aan de regels van de overheid.
Niet gevolgd dus ik haal er even een paar experts bij in GROTE PROBLEMEN.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Moet kunnen op de vroege morgen
Maar aangaande US wat denk je?
Als je het mij vraagt heeft Amerika EEN GROOT PROBLEEM.
De united states of america hebben inderdaad een groot probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gevolgd dus ik haal er even een paar experts bij in GROTE PROBLEMEN.
@:zipportal
@:wereldgozer
Snap niet dat Onlogisch zo over jouw moeder praat. Wij hebben allemaal leuke en verstandige moeders.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Mijn moeder houdt zich goed aan de regels van de overheid.
Lonna dm sturenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom posten er bijna alleen maar analfabeten in het coronatopic?
Bijna elke post bevat taalfouten. Toevalligerwijs zijn het ook de mensen die het meest in paniek zijn.
Apart dat de intelligentste users in de VBL SC zitten. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik snap nu hoe Nederland komt aan meeste virologen per 100K inwoner, beetje hetzelfde als meeste aantal bondscoaches per 100K inwonersquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef PicoMMP het volgende:
Bijna elke post bevat taalfouten. Toevalligerwijs zijn het ook de mensen die het meest in paniek zijn.
Apart dat de intelligentste users in de VBL SC zitten. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Nou, leg uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap nu hoe Nederland komt aan meeste virologen per 100K inwoner, beetje hetzelfde als meeste aantal bondscoaches per 100K inwoners
Namen en rugnummers graag.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ze overdrijven het wel erg, het is tenslotte maar een griepje.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stevige sneer naar @onlogisch dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die kun je - hopelijk - zelf wel invullen toch?
Neequote:
Ik denk dat dit komt doordat niemand ze op de fouten wijst. Ze weten het gewoon niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef PicoMMP het volgende:
Inderdaad erg jammer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Snap niet dat Onlogisch zo over jouw moeder praat. Wij hebben allemaal leuke en verstandige moeders.
Dat wordt weggemod (lol).quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat dit komt doordat niemand ze op de fouten wijst. Ze weten het gewoon niet.
Hier in de VBL SC leren we van elkaar.
Ik heb even in jouw notes gekeken. Maar de gemeente is niet blij, dat jij je lege flessen steevast NAAST de glasbak zet.quote:
En daar kun je een ban voor krijgen.quote:
Stevige woorden dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL on tour?quote:
Neh.quote:
Er wordt daar echt veel te veel gemoderd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daar kun je een ban voor krijgen.
@:picommp weet hier alles van.
Mimimimimimimimimimiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er wordt daar echt veel te veel gemoderd.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er wordt daar echt veel te veel gemoderd.
Ik heb geen beer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:donraja en ik hebben een beer voor het raam gezet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:donraja en ik hebben een beer voor het raam gezet.
Le petite chat morte.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Er is Corona vastgesteld bij een kat in Wallonië. We zijn nog een paar dagen verwijderd voordat de paniekgekkies gaan eisen dat alle katten preventief geruimd worden...
Kan je ook Corona krijgen door te lang naar iemand zijn post op een forum te staren?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Er is Corona vastgesteld bij een kat in Wallonië. We zijn nog een paar dagen verwijderd voordat de paniekgekkies gaan eisen dat alle katten preventief geruimd worden...
Ik hoop het niet, ik moet vaak @onlogisch z'n posts meerdere keren lezen, vanwege alle onzin die erin staat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ook Corona krijgen door te lang naar iemand zijn post op een forum te staren?
Ik vraag dit voor een vriend.
Soms.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ook Corona krijgen door te lang naar iemand zijn post op een forum te staren?
Ik vraag dit voor een vriend.
Liever vandaag dan morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Waarom tag je mij nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:47 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
@:Jancees
KAN NIET DOOR DE BEUGEL ALS EEN TANDENBORSTEL
miden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:53 schreef KingRoland het volgende:
inmiddels heb ik een match met nog een chinees meisjekomt uit shanghai maar studeert aan de uva. date nu 2 chinese miden
@:tjacka
@:mortaxx
@:amarantha
@:doublepain
@:jancees
@:lenny
Is hun kutje horizontaal of verticaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:53 schreef KingRoland het volgende:
inmiddels heb ik een match met nog een chinees meisjekomt uit shanghai maar studeert aan de uva. date nu 2 chinese miden
Niemand moest lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik moet vaak @:onlogisch z'n posts meerdere keren lezen, vanwege alle onzin die erin staat.
Kijk, deze is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo grappig is de waarheid helaas niet onlogisch.
ja je mag niet zeggen blijkbaar dat Johnson corona heeft.quote:
Kwam je maar niet meer op FOK!.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je mag niet zeggen blijkbaar dat Johnson corona heeft.
Ik kom niet meer in dat topic!!!?
dan zou ikLonna of GGMM een DM sturenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je mag niet zeggen blijkbaar dat Johnson corona heeft.
Ik kom niet meer in dat topic!!!?
ik had mij gisteren aangeboden als nieuwe COR-modquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou ikLonna of GGMM een DM sturen
heeft hij ook wat te doen lol
ikLonnaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou ikLonna of GGMM een DM sturen
heeft hij ook wat te doen lol
@GGMM hoe ga je jouw kat hier tegen beschermen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Harig sowiesoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is hun kutje horizontaal of verticaal?
Dit klinkt vrij @onlogisch maar leuk zegquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kreeg er toevallig laatst 1 toen ik een auto kocht.
Ja, ik had een baby meegenomen. Denk niet dat het standaard was.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij @:onlogisch maar leuk zeg.
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:GGMM hoe ga je jouw kat hier tegen beschermen?
Ligt de kat nu aan de beademing?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Jij bent toch de man met de kennis?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt de kat nu aan de beademing?
Okequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Een kat komt toch niet in een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent toch de man met de kennis?
Ahja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een kat komt toch niet in een ziekenhuis.
Je kan er om verbazen maar als je naar alle andere landen kijkt is er geen ontkomen aan, en stijgen zal het nogquote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En de rest.
Zullen er in realiteit vele duizenden zijn.
*tienduizendenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En de rest.
Zullen er in realiteit vele duizenden zijn.
Zo maar ff pleepapier hamsteren.quote:
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Stel dat zo is; is dat positief?
Als je besmet raakt ben je positief ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Stel dat zo is; is dat positief?
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je nieuwsgierig zijn naar wat Elan en onlogisch denken.
Kijk deze man even jaloers zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je nieuwsgierig zijn naar wat Elan en onlogisch denken.
Graag zelfs!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Zou je mijn vorige posts (niet allemaal, alleen de laatste 2) willen verwijderen?
Sorry maat, maar als je al wekenlang het geweten van Nederland speelt en je reageert zo als iemand je een terechte vraag stelt, dan ben je wat mij betreft geen cent waard!quote:
Goor varken.twitter:foknieuws twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 12:34:40Abdelhak Nouri uit coma: "Hij eet, boert en communiceert soms" https://t.co/7OnNS8SIEO reageer retweet
Tijd voor een interview dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Goor varken.twitter:foknieuws twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 12:34:40Abdelhak Nouri uit coma: "Hij eet, boert en communiceert soms" https://t.co/7OnNS8SIEO reageer retweet
@:caland
speciaal voor jou: de buren doen mee en die zien ook niemand anders verderquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, maar als je al wekenlang het geweten van Nederland speelt en je reageert zo als iemand je een terechte vraag stelt, dan ben je wat mij betreft geen cent waard!
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou: de buren doen mee en die zien ook niemand anders verder![]()
ik hoop dat ik de status van het GEWETEN VAN NEDERLAND in jouw ogen terug kan verdienen door openheid van zaken te geven in deze zaak
stijn kan niet tegen mensen met een sterke meningquote:
Denk eerder dat Stijn een broertje dood heeft aan belerende hypocrietenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stijn kan niet tegen mensen met een sterke mening
zeker niet als ze hem ook nog eens kunnen onderbouwen
ik denk dat we met zijn allen toch een beetje gefaald hebben in de opvoeding van ons aller ajacied422, het is een watje gewordengebleven
@El-Stinho staat boven dit soort jij bakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stijn kan niet tegen mensen met een sterke mening
zeker niet als ze hem ook nog eens kunnen onderbouwen
ik denk dat we met zijn allen toch een beetje gefaald hebben in de opvoeding van ons aller ajacied422, het is een watje gewordengebleven
ja, daar heb ik het ook niet zo opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk eerder dat Stijn een broertje dood heeft aan belerende hypocrieten
Helaas niet, aangezien je je duidelijk niet aan de regels houdt. Dit is niet strikt noodzakelijk en met meer dan 3 personen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou: de buren doen mee en die zien ook niemand anders verder![]()
ik hoop dat ik de status van het GEWETEN VAN NEDERLAND in jouw ogen terug kan verdienen door openheid van zaken te geven in deze zaak
Vanaf nu pas?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas niet, aangezien je je duidelijk niet aan de regels houdt. Dit is niet strikt noodzakelijk en met meer dan 3 personen.
Ik neem jou vanaf nu NIET meer serieus.
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
@Scrummie2.1quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef mensen oneindig veel kansen.
Dat is mijn zwakte.
Announce @klaasweetalles terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef mensen oneindig veel kansen.
Dat is mijn zwakte.
En als er maar eentje langs kwam?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas niet, aangezien je je duidelijk niet aan de regels houdt. Dit is niet strikt noodzakelijk en met meer dan 3 personen.
Ik neem jou vanaf nu NIET meer serieus.
Klaas mag in deze crisis best terugkomen ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce @:klaasweetalles terug.
@:lenny_leonard
Die jaar ban zit er wel op.
ik woon in het huis met een beer voor het raamquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand adres van @:atypisch ?
Zo even kliklijn bellen.
@:yvonne kun jij dat zien?
Alsof je dat ooit gehad hebt met je PSV.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik twijfelde om FM20 te halen, maar toch maar niet gedaan
Heb geen voetbal feeling meer
doen johquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik twijfelde om FM20 te halen, maar toch maar niet gedaan
Heb geen voetbal feeling meer
Prima dat jij de regel onzin vindt of in dit geval niet helemaal helder, maar dat geeft je natuurlijk geen vrij spel ze dan maar aan je laars te lappenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En als er maar eentje langs kwam?
De tweede uit een zelfde huishouden maakt geen verschil qua risico namelijk, die besmetten elkaar al.
Het doel van de regels is het sociaal contact beperken, dat doe ik braaf al een hele tijd.
De nsbeer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik woon in het huis met een beer voor het raam
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1
waarom ben jij eigenlijk voor feyenoord als tukker?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit gehad hebt met je PSV.
Kom dan KLOOTZAK!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit gehad hebt met je PSV.
BF5 gehaald, beetje old skool Jappers afknallenquote:
Waarom lap jij eigenlijk de regels aan je laars terwijl dat zo duidelijk isquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom ben jij eigenlijk voor feyenoord als tukker?
de tweede persoon is in deze kwestie geen extra risicofactor zoals ik net al aangafquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima dat jij de regel onzin vindt of in dit geval niet helemaal helder, maar dat geeft je natuurlijk geen vrij spel ze dan maar aan je laars te lappen
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom dan KLOOTZAK!!!
[..]
BF5 gehaald, beetje old skool Jappers afknallen
Lekker man @:Knutdeijsbeer
Ja, ik had al begrepen waarom jij vindt dat de regels op jouw situatie niet toepasbaar zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:25 schreef aTypisch het volgende:
de tweede persoon is in deze kwestie geen extra risicofactor zoals ik net al aangaf
Zelden zo'n domme post gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sociaal contact is erg belangrijk in tijden van crisis
dat kloptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had al begrepen waarom jij vindt dat de regels op jouw situatie niet toepasbaar zijn.
Maar regels zijn regels, als iedereen maar doet waar hij zelf zin in heeft krijgen we dit virus nooit onder controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kloptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had al begrepen waarom jij vindt dat de regels op jouw situatie niet toepasbaar zijn.
Maar regels zijn regels, als iedereen maar doet waar hij zelf zin in heeft krijgen we dit virus nooit onder controle.
Ik morgen.quote:
Nou, dat zal ik je eens uitleggen beste @aTypisch !quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom ben jij eigenlijk voor feyenoord als tukker?
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je eens uitleggen beste @:aTypisch !
Vroeger, pakweg 28 jaar geleden was ik nog klein, en gaf niet zoveel om voetbal. Maar op school moesten wij een tekenen maken voor vaderdag. Dus ik had een tekening gemaakt, heel groot FC TWENTE want ik dacht dat papa dat leuk vond.
Dus ik snel naar huis fietsen, want ik was apetrots op mijn tekening:
[ afbeelding ]
(Disclaimer, ik ben dit niet)
Toen ik thuis kwam, natuurlijk tot zondag gewacht om de tekening te geven, want zondag is het vaderdag:
[ afbeelding ]
Dus, ik ga toen zondagochtend de tekening aan mijn vader, en hij keek ernaar. Ik wachtte vol spanning zijn reactie af, en die was "Zoon, bedankt voor deze mooie tekening, maar ik ben eigenlijk voor Feyenoord!".
Dat vond ik niet leuk en toen moest ik huilen:
[ afbeelding ]
Maar, vanaf dat moment, door emotie getekend, was mijn liefde voor Feyenoord een vaststaand feit.
Feyenoord
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat je deze post leest.
Lekker bezig maat. Dit zal hem lerenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha @:atypisch een note aangenaaid in COR
CORRED
Kahoot of hoe?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Ze hebben net al mijn eten en drank bezorgd.
niet gelezenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vroeger, pakweg 28 jaar geleden was ik nog klein, en gaf niet zoveel om voetbal. Maar op school moesten wij een tekening maken voor vaderdag. Dus ik had een tekening gemaakt, heel groot FC TWENTE want ik dacht dat papa dat leuk vond.
[ afbeelding ]
Toen ik thuis kwam, natuurlijk tot zondag gewacht om de tekening te geven, want zondag is het vaderdag:
[ afbeelding ]
Dus, ik ga toen zondagochtend de tekening aan mijn vader, en hij keek ernaar. Ik wachtte vol spanning zijn reactie af, en die was "Zoon, bedankt voor deze mooie tekening, maar ik ben eigenlijk voor Feyenoord!".
[ afbeelding ]
Maar, vanaf dat moment, door emotie getekend, was mijn liefde voor Feyenoord een vaststaand feit.
Feyenoord
[ afbeelding ]
Niet gelezenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vroeger, pakweg 28 jaar geleden was ik nog klein, en gaf niet zoveel om voetbal. Maar op school moesten wij een tekening maken voor vaderdag. Dus ik had een tekening gemaakt, heel groot FC TWENTE want ik dacht dat papa dat leuk vond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus, ik gaf toen zondagochtend de tekening aan mijn vader, en hij keek ernaar. Ik wachtte vol spanning zijn reactie af, en die was "Zoon, bedankt voor deze mooie tekening, maar ik ben eigenlijk voor Feyenoord!".
[ afbeelding ]
Feyenoord
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft 1 van je gasten vanavond corona.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet gelezen
maar doe gewoon niet zo nep en SUPPORT YOUR LOCALS
Zo gaat het ook bij de meeste hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus, ik gaf toen zondagochtend de tekening aan mijn vader, en hij keek ernaar. Ik wachtte vol spanning zijn reactie af, en die was "Zoon, bedankt voor deze mooie tekening, maar ik ben eigenlijk voor Feyenoord!".
[ afbeelding ]
Feyenoord
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 1 van je gasten vanavond corona.
Walgelijke teringlul.
Zelf ook wel eentje gepakt om valletje te zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Dit zal hem leren
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest retarded post van vandaag (27-03-2020)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet gelezen
quote:
DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, zo vreemd is het niet te denken dat jij een post kan verknallen.
Wel godverdomme.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!! DUMMIE!!!
Geloof netquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zoiets. Geloof net een andere app.
Bij jullie ook?
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest retarded post van vandaag (27-03-2020)
Dag is alleen nog niet voorbij
@Elan @Tjacka gaan jullie nog een poging doen om dit te overtreffen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest retarded post van vandaag (27-03-2020)
Dag is alleen nog niet voorbij
je laat toch eten bezorgen dan neem ik aan of had je al een grote voorraad aangelegd?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk want we zitten al weken opgesloten
Heb ik toch gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zou alsjeblieft iemand mijn uitgebreide post willen lezen en reageren?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
.quote:Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes
Ja ik bedoelde mensen met een IQ boven de 60.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan
Het is ook nooit goed he
hopelijk niet alleen sparen in euro'squote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ga de komende maanden een partij sparen zeg
2020 is get RICH MOFO
Gelezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelezen.
Mooi verhaal, maar wel een beetje dom om dan iemand die voor PSV is, te betichten van geen feeling met voetbal. Dat staat namelijk totaal los van elkaar. Of zie jij een causaal verband?
--> Ontvriendquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde mensen met een IQ boven de 60.
oké Scrummie.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
oké Scrummie.
Scrummie2.1 --> Shitlist.
Kahoot volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal maat. Weet je zelf ook. In Weert zeggen ze dit ook.
Dus je hebt het wel gelezen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
Dus eigenlijk ben je voor Feyenoord geworden in de hoop dat je vader dan van je zou gaan houden?
Leuk man!quote:
Gelezen. Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord
[ afbeelding ]
Nee, dat staat nergens.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie is dus eigenlijk voor FC Twente![]()
Zo danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
Dus eigenlijk ben je voor Feyenoord geworden in de hoop dat je vader dan van je zou gaan houden?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelezen. Speciaal voor jou.
Wat leuk dat je voor dezelfde club bent als je vader.
Ik heb dat niet. Mijn vader is voor RKC (lol).
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels, omdat je daar zowat om smeekte ja
Normaal zie je dit gedrag met name bij Ajacieden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt!
Wist je dat je jezelf een DM kan sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |