de scheids is een dood elementquote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Waarom werd het spel niet stil gelegd toen de scheids de bal aanraakte?
nee niet meerquote:
Jammer genoeg net te laat, we hadden gewoon mee kunnen doen om het kampioenschapquote:Op zondag 8 maart 2020 14:49 schreef aTypisch het volgende:
dickie heeft er toch ook wel lekker simpel voetbal ingekregen he
kankerjaap
Wow, rustig maatquote:Op zondag 8 maart 2020 14:49 schreef aTypisch het volgende:
dickie heeft er toch ook wel lekker simpel voetbal ingekregen he
kankerjaap
Is toch heerlijk manquote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat echt goed deze wedstrijd. Wat een vertrouwen.
Krijg er zin in een broodje kroket van.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat echt goed deze wedstrijd. Wat een vertrouwen.
Voorronde CL en sowieso Groepsfase EL dan toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe zit het nou als Feyenoord de beker wint? Je kunt jezelf er toch mee naaien als je dan ook nog eens tweede wordt?
beker is sowieso europa league poule fase tweede is voorronde champions league en als je die niet haalt moet je nog voorronde europa league spelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe zit het nou als Feyenoord de beker wint? Je kunt jezelf er toch mee naaien als je dan ook nog eens tweede wordt?
Nee. Als ze die voorronde eruit vliegen en ook EL voorronde eruit heb je niks aan de bekerwinstquote:Op zondag 8 maart 2020 15:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voorronde CL en sowieso Groepsfase EL dan toch?
Oh dat is wel klote danquote:Op zondag 8 maart 2020 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Als ze die voorronde eruit vliegen en ook EL voorronde eruit heb je niks aan de bekerwinst
Als ik het goed begrepen heb niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
stel we worden tweede en winnen de beker mag je dan zelf kiezen of werkt het zo niet.
Als club zou je dan toch gewoon altijd op CL gokken?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
stel we worden tweede en winnen de beker mag je dan zelf kiezen of werkt het zo niet.
Ja, dan plaats je je voor de 2e voorronde CL ipv direct voor de EL. Echter, als de EL gewonnen wordt door een club die al voor de CL is geplaatst kom je in de 3e voorronde van de CL terecht. Verlies je die, dan kom je in de poulefase van de EL.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Klinkt logischquote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dan plaats je je voor de 2e voorronde CL ipv direct voor de EL. Echter, als de EL gewonnen wordt door een club die al voor de CL is geplaatst kom je in de 3e voorronde van de CL terecht. Verlies je die, dan kom je in de poulefase van de EL.
city CL winst zou ook voordelig zijn heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dan plaats je je voor de 2e voorronde CL ipv direct voor de EL. Echter, als de EL gewonnen wordt door een club die al voor de CL is geplaatst kom je in de 3e voorronde van de CL terecht. Verlies je die, dan kom je in de poulefase van de EL.
Pas in de play-off ronde van de CL ben je verzekerd van Europees voetbal ondanks verlies toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
City CL winst is enkel positief voor de landskampioen, maar hetzelfde geldt voor als Liverpool of Real Madrid de CL wint ofzoquote:Op zondag 8 maart 2020 15:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
city CL winst zou ook voordelig zijn heb ik mij laten vertellen
maar ik zie feyenoord geen tweede worden, 7 punten inhalen is pittig in dit aantal wedstrijden
Dat is dan een uitzondering denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas in de play-off ronde van de CL ben je verzekerd van Europees voetbal ondanks verlies toch?
Vorig jaar al in de derde voorronde in de NCQ. Basel bijvoorbeeld won in de tweede voorronde van PSV en verloor in de derde ronde van LASK. Ze hoefden toen geen wedstrijd meer te spelen en waren direct geplaatst voor de poulefasequote:Op zondag 8 maart 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas in de play-off ronde van de CL ben je verzekerd van Europees voetbal ondanks verlies toch?
Ik zie het ja. Vreemdquote:Op zondag 8 maart 2020 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar al in de derde voorronde in de NCQ. Basel bijvoorbeeld won in de tweede voorronde van PSV en verloor in de derde ronde van LASK. Ze hoefden toen geen wedstrijd meer te spelen en waren direct geplaatst voor de poulefase
hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
City CL winst is enkel positief voor de landskampioen, maar hetzelfde geldt voor als Liverpool of Real Madrid de CL wint ofzo
Niet zeker. Alleen als de CL-winnaar geen gebruik maakt van haar ticket als titelverdediger. Dat kan gebeuren omdat de CL-winnaar al via haar eigen competitie geplaatst is voor de CL of als de CL-winnaar niet mee mág doen aan de CL (zoals City)quote:Op zondag 8 maart 2020 15:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo?
die is dit jaar al direct geplaatst toch?
Welnee, die wil nu gewoon gaan cashen. En terecht.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:18 schreef leeroy het volgende:
Je moet gewoon proberen CL te halen, misschien kan je dan Berghuis behouden volgend seizoen.
Dat was een gemiste kans, leek ook alsof Feyenoord niet besefte dat dit Psv gewoon een extreem matig elftal is.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
toch zonde dat we in Eindhoven punten hebben laten liggen.
Ik hoop het, goed voor zijn zelfvertrouwenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Bozenikkie z'n goaltje nog scoren vandaag?
https://www.nu.nl/champio(...)gelijkspel-ajax.htmlquote:Op zondag 8 maart 2020 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zeker. Alleen als de CL-winnaar geen gebruik maakt van haar ticket als titelverdediger. Dat kan gebeuren omdat de CL-winnaar al via haar eigen competitie geplaatst is voor de CL of als de CL-winnaar niet mee mág doen aan de CL (zoals City)
Stel dat City de CL wint, dan schuift hun competitie-ticket door naar de nr5 van Engeland en hun titelverdedigers-ticket naar de nr1 van Nederland.
Ja dat is hem gegund, maar misschien kan je hem icm een salarisverhoging en wat versterkingen binnenboord houden zodat hij dat jaar erop naar een nog mooiere club kan.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, die wil nu gewoon gaan cashen. En terecht.
Op zijn 29e/30e?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:39 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja dat is hem gegund, maar misschien kan je hem icm een salarisverhoging en wat versterkingen binnenboord houden zodat hij dat jaar erop naar een nog mooiere club kan.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/champio(...)gelijkspel-ajax.html
?
quote:Het is overigens nog niet 100 procent zeker dat de kampioen van het seizoen 2019/2020 zich rechtstreeks voor het hoofdtoernooi plaatst. Mocht de Champions League-winnaar van dat seizoen zich niet via de competitie voor de groepsfase kwalificeren, dan gaat het rechtstreekse ticket van Nederland naar die club.
Het is wel een hele studie om van al die regels nog wat te begrijpen.quote:
ah, yesquote:
Klopt. Het werkt in principe zo:quote:Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een hele studie om van al die regels nog wat te begrijpen.
Luuk de Jong ging op die leeftijd ook naar Sevilla, denk dat z’n club leuker is voor Berghuis dan weer een Watford of iets dergelijksquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt. Het werkt in principe zo:
Er zijn 32 plekken.
- 10 gaan direct naar landskampioenen van de bovenste 10 landen (Engeland, Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk, Rusland, Portugal, België, Oekraïne en Turkije)
- 14 plekken gaan naar direct naar niet-kampioenen (de nr 2, 3 en 4 van Engeland, Spanje, Italië en Duitsland en de nr 2 van Frankrijk en Rusland)
- 4 gaan naar kampioenen die zich plaatsen via de voorronde CL (CQ)
- 2 gaan naar niet-kampioenen die zich plaatsen via de voorronde CL (NCQ)
- de winnaar van de CL krijgt een ticket. Hebben zij al een ticket, dan schuift ie door naar de kampioen van Nederland.
- de winnaar van de EL krijgt een ticket. Hebben zij al een ticket, dan schuift ie door naar de nr 3 van Frankrijk.
Gebeurt het onderste, dan vervalt er een plek in de derde voorronde van de NCQ. Daardoor krijgen de nr2 van Turkije en Nederland een bye in de 2e voorronde.
quote:
Had gurney toch een punt.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
WTF gewoon 4 borden met 'X mag ik je shirt'
Berghuis zei het zelf al, je weet niet of het van een kind zelf of van de ouders afkomt. Genoeg gekken die zo'n shirt op Marktplaats zetten. Zie Ziyech.quote:
jupquote:Op zondag 8 maart 2020 16:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik las voornamelijk dat hij niet moest janken hier.
Ik ben het ook eens met hem.
Ja leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
daarom ben ik ook voor een verbod van kinderen in de kuip
stel je voor dat er een mannetje of 10 staat met een bordje straks
DAT KAN ECHT NIET
top spelerquote:
erg veel last van idd, eensquote:Op zondag 8 maart 2020 16:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja leuk.
Het is gewoon vermoeiend hoe vaak je die gekken met zo'n bordje ziet staan de laatste tijd. Het zijn soms niet eens kinderen, dat is helemaal chanant.
Echt heel triest. Kut kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
WTF gewoon 4 borden met 'X mag ik je shirt'
Ja kinderen die om een shirtje vragen, héél triest..quote:
Heeft altijd 1000 kansen nodig.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:26 schreef fetX het volgende:
Narsingh zorgt er persoonlijk voor dat het geen 4-0 wordt.
Wat een lul.
Kloptquote:Op zondag 8 maart 2020 16:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja kinderen die om een shirtje vragen, héél triest..
Het was redelijk. Goed gespeeld tot de 2-0 en Willem II had onvoldoende stootkracht om nog iets uit te halen. Ook dankzij @senesiquote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Niks kunnen zien, alles via R1 moeten volgen... Was niet best, volgens hen... Klopt dat?
Had makkelijk 4-0 kunnen zijn. Eerste helft was prima van Feyenoord kant. Tweede helft was matig van beide kanten.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Niks kunnen zien, alles via R1 moeten volgen... Was niet best, volgens hen... Klopt dat?
Eerste helft prima. Tweede helft een stuk minder. Senesi uitblinker. Lerra en Kökcü niet best. Narsinghquote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef RvLaak het volgende:
R1 vond m niet discutabel en zij zijn doorgaans niet heul pro Fey, om het zachtjes te zeggenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eerste helft prima. Tweede helft een stuk minder. Senesi uitblinker. Lerra en Kökcü niet best. Narsinghweer twee 100% kansen verprutst.
Wel een beetje in de wedstrijd geholpen door een "discutabele" penalty.
Ook een paar goede acties van Karsdorp, maar ook twee of drie keer ontzettend dom. Malacia is inmiddels consistenter in zijn spel.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:42 schreef Elan het volgende:
Prima resultaat.
Karsdorp was vandaag wel uitermate zwak, net als Bozenik. Vraag me af of dat nog wat gaat worden.
Dat wel maar Karsdorp had het meeste balverlies van alle spelers op het veld vandaag, liep ook regelmatig weer op plekken waar hij onder Stam regelmatig op dook maar helemaal niets te zoeken heeft (linksbuiten bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 maart 2020 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een paar goede acties van Karsdorp, maar ook twee of drie keer ontzettend dom. Malacia is inmiddels consistenter in zijn spel.
Jezus die voorzetten van Karsdorp. Mijn hemel.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:42 schreef Elan het volgende:
Prima resultaat.
Karsdorp was vandaag wel uitermate zwak, net als Bozenik. Vraag me af of dat nog wat gaat worden.
Volgens @Lenny_Leonard was het geen hands. Kon het zelf niet zo goed zien. Fox noemt hem discutabel. Snap wel dat de VAR niet ingrijpt, beetje zo'n Dumfries moment.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
R1 vond m niet discutabel en zij zijn doorgaans niet heul pro Fey, om het zachtjes te zeggen
Dat kan echt niet nee, liep weer flink te overcompenseren.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Jezus die voorzetten van Karsdorp. Mijn hemel.
Waren er ook mensen die we wel serieus nemen die het discutabel vonden?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny_Leonard was het geen hands. Kon het zelf niet zo goed zien. Fox noemt hem discutabel. Snap wel dat de VAR niet ingrijpt, beetje zo'n Dumfries moment.
Dit dus.twitter:DeKruikenzeiker twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:21:00In 1 shot staan gewoon 3 van die schooiers met een bordje ‘[naam] mag ik je shirt?’. Loop naar de fanshop stel zigeuners. reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny_Leonard was het geen hands. Kon het zelf niet zo goed zien. Fox noemt hem discutabel. Snap wel dat de VAR niet ingrijpt, beetje zo'n Dumfries moment.
Hier kun je het goed zien.twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@pwklaassen #Feyenoord #WillemII @WillemII @Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
Hier beterquote:Op zondag 8 maart 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Hier kun je het goed zien.twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@:pwklaassen #Feyenoord #WillemII @:WillemII @:Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
Zie het nog steeds niet echt. Staat er eentje van Willem II in de weg.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Hier kun je het goed zien.twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@:pwklaassen #Feyenoord #WillemII @:WillemII @:Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
Niet te zien of hij hem wel of niet met de hand raakt, want zijn lichaam zit ervoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hopelijk kan Robin hem de Bep Bakhuyskopbal leren.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:50 schreef fetX het volgende:
Overigens wint die Bozenik geen enkel kopduel. Voetballend had hij best een paar aardige acties. Die jongen moet je overduidelijk via de grond aanspelen.
Van wie?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:00 schreef Elan het volgende:
Zou die gele kaart bewust geweest zijn ivm Ajax?
Is Bot geschorst?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:00 schreef Elan het volgende:
Zou die gele kaart bewust geweest zijn ivm Ajax?
Is nog maar zijn vierde gele kaart, maar hij is toch geschorst omdat ie vorig seizoen de laatste wedstrijd tegen Fortuna geel paktequote:
Wat een onzinregelquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is nog maar zijn vierde gele kaart, maar hij is toch geschorst omdat ie vorig seizoen de laatste wedstrijd tegen Fortuna geel pakte.
Kloteregel.
Ow oke dat wist ik niet. Maar dan staan Toornstra, Senesi en Kokcu ook op scherp volgens mij nu.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is nog maar zijn vierde gele kaart, maar hij is toch geschorst omdat ie vorig seizoen de laatste wedstrijd tegen Fortuna geel pakte.
Kloteregel.
En Fer ookquote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow oke dat wist ik niet. Maar dan staan Toornstra, Senesi en Kokcu ook op scherp volgens mij nu.
Nee. Fer, Kökcü en Malacia staan op scherp.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow oke dat wist ik niet. Maar dan staan Toornstra, Senesi en Kokcu ook op scherp volgens mij nu.
En Toorntra althans volgens de site van VI.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee. Fer, Kökcü en Malacia staan op scherp.
Klopt. Die pot tegen Utrecht wordt nu erg belangrijk, anders speel je met een vierde plek aan het einde van de rit play-offs.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:42 schreef fetX het volgende:
We hebben onszelf zo tekort gedaan vorige week waardoor plek 3 nog lastig zat wordt.
Ja de nadruk lag de afgelopen weken op de kampioenskansen, maar PSV staat er gewoon heel dicht op. We hebben die inhaalwedstrijd van ons nog achter de hand natuurlijk, maar dat is uit bij de ploeg die na ons het best in vorm is.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:42 schreef fetX het volgende:
We hebben onszelf zo tekort gedaan vorige week waardoor plek 3 nog lastig zat wordt.
Die nadruk op het kampioenschap vond ik persoonlijk ook wel behoorlijk voorbarig. Maar de verwachting was wel dat PSV nog punten zou verspelen bij Vitesse en/of Groningen (wat gezien de wedstrijden ook wel had gekund), maar ze staan er nog gewoon bij. En de komende weken hebben ze een makkelijk programma.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja de nadruk lag de afgelopen weken op de kampioenskansen, maar PSV staat er gewoon heel dicht op. We hebben die inhaalwedstrijd van ons nog achter de hand natuurlijk, maar dat is uit bij de ploeg die na ons het best in vorm is.
Ik zie ons geen 15 punten halen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta-Feyenoord
Feyenoord-Ajax
RKC-Feyenoord
AZ-Feyenoord
Feyenoord-VVV
Programma tot aan de bekerfinale. PSV heeft in diezelfde periode vier simpele potjes. AZ moet naar VVV, Heracles én Groningen en spelen thuis tegen ons. Ajax moet naar ons toe, maar ook naar Utrecht en Emmen. Daar ligt wel puntenverlies op de loer.
Pak je 15 punten, dan zou het mij niks verbazen als je (on)gedeeld koploper bent. Worden het er minder, dan kan je zomaar vierde staan en dan is die bekerfinale tegen Utrecht beslissend. Spannend maandje zo.
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef Elan het volgende:
Lastig hoor. RKC uit is tenslotte ook een behoorlijke angstgegner.
En voor Sparta volgende week de wedstrijd van het jaar. Dat wordt ook lastig zat.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef Elan het volgende:
Lastig hoor. RKC uit is tenslotte ook een behoorlijke angstgegner.
Ach, plek 4 en bekerwinst na zo'n verschrikkelijk begin is toch meer dan prima?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
En voor Sparta volgende week de wedstrijd van het jaar. Dat wordt ook lastig zat.
Eensquote:Op zondag 8 maart 2020 16:48 schreef Elan het volgende:
Malacia maakt een prima ontwikkeling door ja@:Caland
bedankt hansquote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta-Feyenoord
Feyenoord-Ajax
RKC-Feyenoord
AZ-Feyenoord
Feyenoord-VVV
Programma tot aan de bekerfinale. PSV heeft in diezelfde periode vier simpele potjes. AZ moet naar VVV, Heracles én Groningen en spelen thuis tegen ons. Ajax moet naar ons toe, maar ook naar Utrecht en Emmen. Daar ligt wel puntenverlies op de loer.
Pak je 15 punten, dan zou het mij niks verbazen als je (on)gedeeld koploper bent. Worden het er minder, dan kan je zomaar vierde staan en dan is die bekerfinale tegen Utrecht beslissend. Spannend maandje zo.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent echt geobsedeerd door mij he
8?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef Generationalpha het volgende:
Iemand een compilatie van alle gemiste een op een-kansen van Narsingh dit jaar?Kan me er al zo een stuk of 8 herinneren.
Het zijn er ongetwijfeld nog meer. En wij maar denken dat ie los was na die oefenpotquote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef Generationalpha het volgende:
Iemand een compilatie van alle gemiste een op een-kansen van Narsingh dit jaar?Kan me er al zo een stuk of 8 herinneren.
Ik zeg 10 punten.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta-Feyenoord
Feyenoord-Ajax
RKC-Feyenoord
AZ-Feyenoord
Feyenoord-VVV
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent echt geobsedeerd door mij he
Ik vraag me af of hij weet dat hij op een andere manier kan scoren dan met een stiftje. Dat viel me bij Heerenveen en PSV al op, al was het toen vaak wél succesvolquote:Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef Generationalpha het volgende:
Het waren niet eens stiftjes vandaag, gewoon blinde schoten.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij weet dat hij op een andere manier kan scoren dan met een stiftje. Dat viel me bij Heerenveen en PSV al op, al was het toen vaak wél succesvol
Gewoon nog van genieten zo lang als het duurt.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, plek 4 en bekerwinst na zo'n verschrikkelijk begin is toch meer dan prima?
Wel verschrikkelijk kut dat je komend seizoen zo goed als zeker Berghuis kwijtraakt. Zonder hem stelt het allemaal toch bijzonder weinig voor aanvallend gezien mogen we concluderen.
Het wordt in ieder geval een interessante transferperiode.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon nog van genieten zo lang als het duurt.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij weet dat hij op een andere manier kan scoren dan met een stiftje. Dat viel me bij Heerenveen en PSV al op, al was het toen vaak wél succesvol
Senesi is een waterdragertje en Kokcu een speler die het niveau van een degradant niet gaat ontstijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we sinds gisteren al de beste verdediging van de Eredivisie?
@:onlogisch
Nee, we zijn de op 7e of 8ste beste verdediging van Nederlandquote:Op maandag 9 maart 2020 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we sinds gisteren al de beste verdediging van de Eredivisie?
@:onlogisch
Ajax is dramatisch (hoeveel wisselingen nu al gehad?), PSV ook. Bij AZ staat er met Ron Vlaar een centrale verdediger die zo'n piep-signaal van een vrachtwagen moet krijgen zodra hij een draai begint te maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we zijn de op 7e of 8ste beste verdediging van Nederland
Ron Vlaar heeft in 2019 zijn laatste wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajax is dramatisch (hoeveel wisselingen nu al gehad?), PSV ook. Bij AZ staat er met Ron Vlaar een centrale verdediger die zo'n piep-signaal van een vrachtwagen moet krijgen zodra hij een draai begint te maken.
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:24 schreef Oldground het volgende:
De sfeer in het stadion is wel echt om te janken.
en terechtquote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ron Vlaar heeft in 2019 zijn laatste wedstrijd gespeeld.
Pijnlijk dit.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond en verwar mij niet met een niet nader te noemen hooligan uit het hoge noorden.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi is een waterdragertje en Kokcu een speler die het niveau van een degradant niet gaat ontstijgen.
Was getekend, @:onlogisch
quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Het niveau is nog altijd bedroevend slecht. Die Senesi is echt een trage houthakker, niveautje RKC.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Net als over Kokcü. Aardige voetballer, maar geen top materiaal. Zal nooit verder komen dan een Everton of zo.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond en verwar mij niet met een niet nader te noemen hooligan uit het hoge noorden.
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 december 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het investeringsbedrag wat er in Senesi is gedaan verwacht ik meer dan wat hij nu laat zien. In een hemeltergend langzaam en slecht Feyenoord verwacht ik juist dat hij iemand is waar het team zich aan op kan trekken. Dat zie ik helemaal niet terug. Hij is een waterdrager, net als de rest.
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgen![]()
Senesi balt wel goed nu ja. Hopelijk kan hij dat 2 seizoenen volhouden zodat die 7 miljoen gerechtvaardigd blijkt te zijn.
Koekoekquote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:
Juist ja. Een middenmotor in Engeland of Duitsland m.b.t. Kökcü. Fijn dat je het nog een keer aankaart. En Senesi ontwikkelt zich positief ja.quote:
Dan ben ik wel benieuwd welke 6 verdedigingen je beter vindtquote:Op maandag 9 maart 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we zijn de op 7e of 8ste beste verdediging van Nederland
35 tegengoals zijn er toch heel watquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welke 6 verdedigingen je beter vindt
De verdedigingen die minder doelpunten tegen hebben gekregenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan was in de eerste seizoenshelft? We hebben het over de huidige verdediging natuurlijk, niet over het haast wekelijks wisselende opstellingsfeest dat Stam ervan maaktequote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verdedigingen die minder doelpunten tegen hebben gekregen
dom zwijnquote:Op maandag 9 maart 2020 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan was in de eerste seizoenshelft? We hebben het over de huidige verdediging natuurlijk, niet over het haast wekelijks wisselende opstellingsfeest dat Stam ervan maakte
Vooralsnog zijn die beter. Pas na 34 wedstrijden is duidelijk hoe goed die verdediging was.quote:
daarom zegt het allemaal zo weinig die vergelijkingen, ondertussen heb je er 35 tegenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan was in de eerste seizoenshelft? We hebben het over de huidige verdediging natuurlijk, niet over het haast wekelijks wisselende opstellingsfeest dat Stam ervan maakte
Ajax speelt ook al weken niet met hun beste verdediging (wat is die eigenlijk wel?), dus zoveel zeggen totale tegengoals allemaal niet. Feit is wel dat het nu erg stabiel staat bij Feyenoord.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zegt het allemaal zo weinig die vergelijkingen, ondertussen heb je er 35 tegen
absoluut, vond het gisteren ook qua veldspel goed, Willem II had alleen de eerste 10 minuten nog wat te vertellen, het staat goed maar dat is meer dan alleen je verdedigers.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax speelt ook al weken niet met hun beste verdediging (wat is die eigenlijk wel?), dus zoveel zeggen totale tegengoals allemaal niet. Feit is wel dat het nu erg stabiel staat bij Feyenoord.
Dus jij zou volgende wedstrijd liever met de verdediging van Groningen spelen dan met de verdediging van Feyenoord omdat statistieken van het hele seizoen?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn die beter. Pas na 34 wedstrijden is duidelijk hoe goed die verdediging was.
Bal is rond.
11 tegen 11.
Genote, crewbash.
Die speelde tactisch ook echt als een complete dwaas. Tegen Ajax zijn we er echt heel genadig afgekomen met zijn 4-1-4-1quote:Op maandag 9 maart 2020 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
22 tegengoals waren onder Stam.
Zegt genoeg
Hij lijkt wel een parodie op zichzelf die gozer. Onlogisch vult de leegte die Klaas heeft achtergelaten moeiteloos in.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zou volgende wedstrijd liever met de verdediging van Groningen spelen dan met de verdediging van Feyenoord omdat statistieken van het hele seizoen?
Dit klinkt als iets wat je op Harvard leert
Jij moet scout worden. Gewoon de tegengoals over een heel seizoen bekijken en dan de complete verdediging opkopen van die club, ongeacht of er spelers bij zijn gekomen of weg zijn gegaan in de loop van het seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn die beter. Pas na 34 wedstrijden is duidelijk hoe goed die verdediging was.
Bal is rond.
11 tegen 11.
Genote, crewbash.
Is een wedstrijd die alleen maar goed zal gaan wanneer je relatief snel je eerste doelpunt maakt, zodat Ajax gezien de ranglijst moet komen. Feyenoord zal zoals altijd agressief van start gaan (kan bijna niet anders door de sfeer in de Kuip), maar loopt traditioneel dan ook al vroeg in het mes. Wellicht is Dickie iets gehaaider.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Zo klote he, hoe meer iedereen roept dat wij de favoriet zijn tegen Ajax in de huidige vorm, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat we een pak slaag gaan krijgen.
Nee, sinds die 6-2 klopt dat dus niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een wedstrijd die alleen maar goed zal gaan wanneer je relatief snel je eerste doelpunt maakt. Feyenoord zal zoals altijd agressief van start gaan, maar loopt traditioneel dan ook al vroeg in het mes. Wellicht is Dickie iets gehaaider.
Was dat mooi he.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, sinds die 6-2 klopt dat dus niet meer.
Dat gaat gewoon een ouderwetse 0-3 worden ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Zo klote he, hoe meer iedereen roept dat wij de favoriet zijn tegen Ajax in de huidige vorm, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat we een pak slaag gaan krijgen.
Wie dat roept is niet goed bij zijn hoofd. We zijn dan wel in vorm waardoor het tegen beperkte teams allemaal prima uitpakt, Ajax heeft een veel betere ploeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Paar mokerdomme rode kaarten er bij. STRIJD en PASSIE.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon een ouderwetse 0-3 worden ofzo.
Wie staan er op scherp? Toornstra dacht ik?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of al een paar domme gele kaarten tegen Sparta.
Ik dacht Malacia ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie staan er op scherp? Toornstra dacht ik?
Daar maak ik me nog het meeste zorgen om ja. Die 3 punten heb je ook gewoon hard nodig. Zou het wel aandurven om maar een helftje met Fer en Senesi te spelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of al een paar domme gele kaarten tegen Sparta.
Als hij voor de tegenstander kansen net goed zo om zeep helpt als voor ons, is hij in potentie een wereldverdediger.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou je met Narsingh op LB moeten spelen.
Ergens is het ook een talent om het zo te verprutsen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij voor de tegenstander kansen net goed zo om zeep helpt als voor ons, is hij in potentie een wereldverdediger.
Past goed in het rijtje:quote:Op maandag 9 maart 2020 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergens is het ook een talent om het zo te verprutsen.
Als je Kramer niet in dat rijtje zet dan hoort Rubinho er ook niet bij hoor. Die heeft een paar prima seizoenen gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Past goed in het rijtje:
Kazim²
Guyon
De Teen
Te Vrede
Rubinho
Slory
Kramer was een lijp, maar die scoorde tenminste wel.
genieten toen hij een jubileumdoelpunt maakte in oranje waar de halve selectie op zat te azenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Kramer niet in dat rijtje zet dan hoort Rubinho er ook niet bij hoor. Die heeft een paar prima seizoenen gehad.
Rubinho past niet helemaal in dat rijtje. Alleen al hierom:quote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Kramer niet in dat rijtje zet dan hoort Rubinho er ook niet bij hoor. Die heeft een paar prima seizoenen gehad.
(lol)quote:De oud-aanvaller zegt in zijn tijd bij Feyenoord met twee spelers te hebben gespeeld die op mannen vielen. Toen hij daarachter kwam, bekeek hij ze met “andere ogen”.
“Je weet nooit wanneer hij zijn kunstje flikt”, vertelt Schaken in zijn biografie. Hij voegt eraan toe dat hij het niet toejuicht dat voetballers uit de kast komen. “Nee, ik omarm het niet, ik distantieer me ervan. Ik neem afstand omdat ik er liever niet mee word geassocieerd.”
Bij Kramer had je altijd nog het gevoel dat een bal erin kon gaan. Bij Rubinho op een kleine opleving na, eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makkerquote:Op maandag 9 maart 2020 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zou volgende wedstrijd liever met de verdediging van Groningen spelen dan met de verdediging van Feyenoord omdat statistieken van het hele seizoen?
Dit klinkt als iets wat je op Harvard leert
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
hahahaaquote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die aan het eind van de rit minder goals tegen hebben gekregen dan Feyenoord hebben zij een betere verdediging. Dat is alles wat ik stel makker
[..]
Als je minder doelpunten tegen krijgt over 34 wedstrijden dan Feyenoord heb je het als verdediging beter gedaan dan de verdediging van Feyenoord en ben je daarmee dat seizoen beterquote:Op maandag 9 maart 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
zou onlo nou trots zijn als die zulke posts uit zijn vingers perst?
Klopt niet. Je kan als team door een offday 10-0 verliezen en verder weinig goals tegenkrijgen, of tonnen onterechte pingels tegenkrijgen, OF, je kan een totaal andere verdediging hebben na de winterstop.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je minder doelpunten tegen krijgt over 34 wedstrijden dan Feyenoord heb je het als verdediging beter gedaan dan de verdediging van Feyenoord en ben je daarmee dat seizoen beter
[ afbeelding ]
offffquote:Op maandag 9 maart 2020 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt niet. Je kan als team door een offday 10-0 verliezen en evrder weinig goals tegenkrijgen, of tonnen onterechte pingels tegenkrijgen, OF, je kan een totaal andere verdediging hebben na de winterstop.
Excessen heb je altijd, maar door de regel heen heb je net zo vaak mazzel als pech in een gemiddeld seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt niet. Je kan als team door een offday 10-0 verliezen en verder weinig goals tegenkrijgen, of tonnen onterechte pingels tegenkrijgen, OF, je kan een totaal andere verdediging hebben na de winterstop.
Groningen doet het eigenlijk ook gewoon beter dan PSV, ondanks het feit dat ze negende staan en PSV vierde.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als we de @:Onlogisch logica op de Premier League loslaten, heeft Sheffield United een betere verdediging dan elke club boven hen, op Liverpool na. Waaronder:
Manchester City
Leicester City
Chelsea
Manchester United
Tja.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYquote:Op maandag 9 maart 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
offff
misschien heeft de rest van het elftal ook wel invloed op hoeveel goals je tegen krijgt
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bal is rond.
11 tegen 11.
Genote, crewbash.
Nee, dat is ongeveer de grootste onzinmythe die er in het voetbal bestaat.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Excessen heb je altijd, maar door de regel heen heb je net zo vaak mazzel als pech in een gemiddeld seizoen.
Oh, ok.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat is ongeveer de grootste onzinmythe die er in het voetbal bestaat.
Welnee, alleen degenen die altijd bevoordeeld worden roepen dit.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Excessen heb je altijd, maar door de regel heen heb je net zo vaak mazzel als pech in een gemiddeld seizoen.
[..]
Niemand behalve jij hebt het over de prestaties gedurende het hele seizoen kameraadquote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je minder doelpunten tegen krijgt over 34 wedstrijden dan Feyenoord heb je het als verdediging beter gedaan dan de verdediging van Feyenoord en ben je daarmee dat seizoen beter
[ afbeelding ]
Zou hij dan ook liever een voorstopper van Sheffield erbij hebben dan van Chelsea? Die zijn immers beterquote:Op maandag 9 maart 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als we de @:Onlogisch logica op de Premier League loslaten, heeft Sheffield United een betere verdediging dan elke club boven hen (7e), op Liverpool na. Waaronder:
Manchester City
Leicester City
Chelsea
Manchester United
Tja.
Volgens mij begon ik daar juist meequote:Op maandag 9 maart 2020 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand behalve jij hebt het over de prestaties gedurende het hele seizoen kameraad
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bal is rond.
11 tegen 11.
Genote, crewbash.
niet in zo'n kleine tijdspannen als 1 seizoen hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker met een marge van maar 3 punten is het vaak het geval dat de nummer 1 net even iets meer geluk heeft gehad dan de nummer 2. Gold bijvoorbeeld heel erg voor het Twente dat in 2010 de titel won.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet in zo'n kleine tijdspannen als 1 seizoen hoor
over duizenden wedstrijd vast wel
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Filmpje genottwitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:51:50Beleef jij de #Klassieker op 51 meter hoogte..? 😱Doe mee & maak kans op deze Droomseats van Droomparken.👉 https://t.co/ZFATdKB6vg#feyaja https://t.co/nq3lu99xBc reageer retweet
Not CORRED yet.quote:In Nederland is er nog geen sprake van wedstrijden zonder publiek vanwege het coronavirus. De KNVB ziet ook nog geen redenen om dat op korte termijn te veranderen, al is het virus inmiddels opgerukt naar Frankrijk en Duitsland als het gaat om wedstrijden die zonder publiek gespeeld worden. De KNVB: "Maar het zou snel kunnen omslaan."
"Het komt steeds dichterbij en we houden alles scherp in de gaten. We houden er rekening mee dat het ook in Nederland kan gaan gebeuren, maar vooralsnog volgen we de maatregelen van de Nederlandse overheden." De KNVB houdt zich daarbij aan de adviezen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
De maatregelen van de Eredivisie CV beperken zich tot nu toe tot het zoveel mogelijk afschermen van de spelers voor de buitenwereld, elkaar geen hand meer geven en fysiek contact met sponsors en supporters te vermijden, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Belangrijkste wedstrijd van het seizoenquote:
Benieuwd of het er bij ons van gaat komen, zonder publiek.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Geen publiek misschien want coronahaal het dan maar ik op een doordeweekse woensdag ofzo
Massaal hand en hand staan rondom de Kuip, verspreid je alsnog Coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd of het er bij ons van gaat komen, zonder publiek.
Kuchprotesten bij de KNVBquote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Massaal hand en hand staan rondom de Kuip, verspreid je alsnog Corona
Waarschijnlijk op aanvraag van John vd Brom in elk geval tijdens de bekerfinalequote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het in de plaats gewoon niet door. Bijvoorbeeld een Feyenoord - Ajax zonder publiek is een vorm van competitievervalsing.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor. Snap ook echt niet dat ze het in Italië wel hebben gedaan. Aan de andere kant, je kunt ook niet blijven uitstellen. Dan gaat de hele competitie overhoop. Dat hele corona gedoe zal nog wel een paar maanden aanhouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het in de plaats gewoon niet door. Bijvoorbeeld een Feyenoord - Ajax zonder publiek is een vorm van competitievervalsing.
Heel FC Erdogan weer in de commentstwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:36:49𝘈𝘣𝘪𝘪𝘪𝘪. @Persie_Official 🥰 @Ozyakup #Feyenoord https://t.co/kSsppNoQz8 reageer retweet
Allemaal Feyenoord taggen, maar wel blaten in het Turks.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
Heel FC Erdogan weer in de commentstwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:36:49𝘈𝘣𝘪𝘪𝘪𝘪.@:Persie_Official 🥰 @:Ozyakup #Feyenoord https://t.co/kSsppNoQz8 reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
Heel FC Erdogan weer in de commentstwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:36:49𝘈𝘣𝘪𝘪𝘪𝘪.@:Persie_Official 🥰 @:Ozyakup #Feyenoord https://t.co/kSsppNoQz8 reageer retweet
Wat een kut gevoel moet Zidane elke keer hebben als hij naar zijn werk gaat danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
Lijkt me een vreemd idee dat je op de training nog steeds 20 keer zo goed bent dan alles wat je moet trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat het niveauverschil tussen Zidane en de Realspelers kleiner is dan tussen Van Persie en de Feyenoordspelers eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat een kut gevoel moet Zidane elke keer hebben als hij naar zijn werk gaat dan
Zowel Jong als O19 zijn echt een schande dit seizoenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
Jong Feyenoord met 4-0 de boot in tegen Jong Zwolle![]()
FLOPSHOW
Boeiend, vent doet het toch voor zijn plezier en uit liefde voor de club. Als je die beredenering moet toepassen zou het gros van de trainers depressief thuis zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat het niveauverschil tussen Zidane en de Realspelers kleiner is dan tussen Van Persie en de Feyenoordspelers eerlijk gezegd.
Lekker belangrijk wat jij allemaal bedenkt in die kop van je.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat het niveauverschil tussen Zidane en de Realspelers kleiner is dan tussen Van Persie en de Feyenoordspelers eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij allemaal bedenkt in die kop van je.
Ja alles gaat op de schop.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:27 schreef fetX het volgende:
De Klassieker gaat ook op de schop. Dat geef ik jullie op een briefje.
Als het EK afgelast wordt gaan we de zomer door.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alles gaat op de schop.
Seizoen wordt afgelast zonder winnaar, niemand wil toch kampioen worden.
Schijnbaar is Brabant een extreem risicogebied en mag de rest van Nederland lekker met volle stadions voetballen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
Raar dat ze die wedstrijden niet gewoon zonder publiek doen zoals in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
Heel FC Erdogan weer in de commentstwitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:36:49𝘈𝘣𝘪𝘪𝘪𝘪.
@:Persie_Official 🥰 @:Ozyakup
#Feyenoord https://t.co/kSsppNoQz8 reageer retweet
Hier ook.twitter:Orkun_Kokcu twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:03:37Welkom op mijn nieuwe Twitter-account. Volg me voor de laatste updates! 📱😄
Resmi Twitter hesabıma hoş geldiniz. Hakkımdaki son gelişmeler için beni takip edin. 🙌 reageer retweet
Barca volgt Kökcü nu op Twitter allen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Hier ook.twitter:Orkun_Kokcu twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:03:37Welkom op mijn nieuwe Twitter-account. Volg me voor de laatste updates! 📱😄
Resmi Twitter hesabıma hoş geldiniz. Hakkımdaki son gelişmeler için beni takip edin. 🙌 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |