Jij verwacht dat we gaan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een paar dagen....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien.
Dat is uh.. apart
Laat volgende keer maar!
quote:
Ja, dat heb ik net in het coronatopic gelezen. Ze hebben daar niet veel vertrouwen in JaapGOAT.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we gaan?
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Aha. Nou ik volg Scrummie niet en ik ken deze mevrouw ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 retweet alles van haar of hij geeft het een like of hij reageert.
Maar als je scrummie niet volgt dan weet ik het ook niet.
Volg je mij wel?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aha. Nou ik volg Scrummie niet en ik ken deze mevrouw ook niet.
Dacht dat je al wel wist dat ik man ben.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien.
Dat is uh.. apart
Laat volgende keer maar!
Vind je mijnes niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij beginnen we ons wel echt te vervelen, als ik twitter zo zie.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij beginnen we ons wel echt te vervelen, als ik twitter zo zie.
Toppertjes hoor.quote:
Hij neemt er wel de tijd voor om met de pers te praten iedere dag.quote:
Mag ook wel in de situatie van de USAquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij neemt er wel de tijd voor om met de pers te praten iedere dag.
Ik denk dat die het een stuk zwaarder krijgen dan wij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ook wel in de situatie van de USA
Dat denk ik ook ja en dat komt ook door die mega debiel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die het een stuk zwaarder krijgen dan wij.
De gezondheidszorg is daar altijd een grote puinhoop.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja en dat komt ook door die mega debiel.
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.quote:
Ik zou ook niet weten wat hij meer zou kunnen doen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.
Sinds deze crisis zeker. Ze zijn gevoelsmatig met alles een beetje laat, maar de uitleg maakt wel echt sense.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend linkse stemmer, maar Rutte vind ik echt een staatsman van wereldformaat. Echt een premier voor het hele land, vind ik.
MH17 vond ik hem ook al heel erg goed.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds deze crisis zeker. Ze zijn gevoelsmatig met alles een beetje laat, maar de uitleg maakt wel echt sense.
True hij lijkt in dat soort situaties gewoon een mens en hij is aan het handelen met ratio. Iets wat overigens best gek is aangezien zijn partij toch al jaren richting het populisme ging.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
MH17 vond ik hem ook al heel erg goed.
Ik wil naar de kroeg en jou bezoekenquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel klaar met die coronahype, kunnen we gewoon weer gaan voetballen en zo?
Echt hé, die paar doden maakt nu ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Nee, als je maar wc-rollen hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hé, die paar doden maakt nu ook niet zoveel uit
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:tyron (waar is die gast eigenlijk?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |